Mies pettänyt minua vuoden..
Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhessä, 2 vuotta kihloissa. Sain tietää että mies on hengaillut jo vuoden toisen naisen kanssa. Voiko mies rakastaa minua jos on ollut noin kauan jo toisen kanssa? Mutta jos ei rakastaisi niin miksei ole jättänyt jo minua? Auttakaa mitä teen. Mies reissussa enkä ole vielä kertonut että tiedän
Kommentit (69)
Sä oot varmaan hyvä siivoamaan ja kokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second" ~Johnny Depp
Pitää pitkälti paikkansa eli sinuna lähtisin menemään.
Sitä sitten saa vaihtaa eukkoa alvariinsa. Koska niitä ihastuksia ja "rakastumisia" tulee ja menee. Vaikka olisi ihan hyvä parisuhde on jo ennestään.
Tässä ei puhuta hyvästä parisuhteesta vaan rakkaudesta. Jos todella rakastaa toista ehdoitta, ei kyllä silloin rakastu toisiin. Ihastumisessa ja rakastumisessa on ero.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies ite jätä minua jos haluaa olla toisen kanssa? Esittää että kaikki hyvin rakastaa minua yms? On tehnyt kaikkensa etten saisi tietää eikä aiheuttaisi minulle surua?
Ap
Ettei aiheuttaisi sulle surua? Ei, vaan ettei aiheuttaisi itselleen ongelmia, huutoa ja riitatilannetta.
Jos sun mies ei ole nyt kotona, pakkaa kamoja ja lähde jonkun kaverin luo. Heti. Anna sille varoitus ja sano, että kerrasta poikki jos vielä pettää.
Tai. Jäät ja itkset ja makaat kynnysmattona loppuelämäsi.
Kumman valitset?
Mun mies petti mua yli kakskyt vuotta sitten. Lähdin himasta välittömästi. Joutui valitsemaan ja aika lailla polvillaan anelemaan että menisin takaisin. Kaksi viikkoa olin poissa enkä vastannut mihinkään. Tuli työpaikalleni kun ei muuten saanut kiinni. Ei pettänyt enää, ja oli sanonut parhaalle kaverilleen, että siinä kohtaa nousi kunnioitus minua kohtaan pilviin. Tietää vieläkin, ettei leikitä tämän tädin kanssa.
Neljän vuoden suhteessa kokonainen vuosi sivusuhdetta??! Itse lähtisin ja heti, enkä taakseni katsoisi. Yhden illan hairahduksen kanssa voisin yrittää elää, mutta vuosi! Haloo ap, lähde!
Ap kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhessä, 2 vuotta kihloissa. Sain tietää että mies on hengaillut jo vuoden toisen naisen kanssa. Voiko mies rakastaa minua jos on ollut noin kauan jo toisen kanssa? Mutta jos ei rakastaisi niin miksei ole jättänyt jo minua? Auttakaa mitä teen. Mies reissussa enkä ole vielä kertonut että tiedän
Helposti
Varaa aika kampaajalle . Vaihda hiusten väri totaalisesti jos pitkät niin tilalle lyhyet jos lyhyet niin pidennykset .
Heitä vanhat vaatetus menemään hankki uusi seksikkäitä myös alus vaateet.
Oletko hyvä meikataan ? Jos ett niin mammatilaisen oppin .
Käytätkö laseja uudet lasit tai piilarit.
Tee asioita joita haluaisit tehdä mutta ett ole uskaltanut tehdä.
Tyttöjen kanssa vähän baarin.
Repäise irti seksissä kaavoista kokeille IHAN kaikkea ainakin kerran . Vaadi asioita mieheltä mitä haluat seksissä. Vedä miestä vaikka sträpillä .Älä mieti että mies myös sexta toisen naisen kanssa ei se kalu siitää kuullu pilalle.
Kun miehesi on täysin taas ihastunut sinuun potkaise pihalle ja jatkat omaa elämää.
Ei lopu ilman vastausta. Petä niin, että mies tulee tietoiseksi siitä tai eroa. Muuta väylää ei ole. Ehkä joku terapeutin suosittelema hunajainen ratkaisu, jonka alle jää viha kytemään.
Vaikutat ainakin läheisriippuvaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies ite jätä minua jos haluaa olla toisen kanssa? Esittää että kaikki hyvin rakastaa minua yms? On tehnyt kaikkensa etten saisi tietää eikä aiheuttaisi minulle surua?
Ap
Jos nyt ihan kylmän analyyttisesti pitää arvailla, niin luultavasti mies on tyytyväinen parisuhteeseen ja elämään kanssasi eikä halua niistä luopua. Voi olla, että ei edes halua mitään ihmissuhdetta tuon sivusuhteensa kanssa, pelkkää seksiä, jännitystä tai molempia. Toisinsanoen haluaa olla kanssasi mutta ei silti ota parisuhteen yhteisiä sääntöjä ja velvoitteita tosissaan. Näitä "se on pelkkää seksiä, rakastan silti vaimoani" - lässyttäjiä on yllättävän paljon.
Mies ehkä omasta mielestään jopa rakastaa sinua, mutta voit itse miettiä että onko tällainen rakkaus sinulle riittävää. Monelle ei ole.
Älä jää tuleen makaamaan,jos mies nyt jo tuntee jotain naista kohtaan noin,olet vaan kämppäkaveri hänelle jatkossakin vaikka tämä uusi suhde menisi ohi.Kumma,että mies noin pian 3v. ja ylipäätänsä otti ja rakastui toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ainakin läheisriippuvaiselta.
Nimenomaan näin. Petä itse, niin pääset jyvälle miehesi ajatuksista.
Miten kokkaaminen ja siivoaminen liittyy tähän?
Ap
Jos olis rakastunut siihen naiseen varmaan olis sen kanssa eikä mun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep, pääasiahan on ettei ole rakastunut toiseen ja rakastaa sinua. Muuten vaan paneskelee tuon toisen kanssa. Ihanaa kun on tuollainen mies, rakastaa rakastaa.
Onko nyt pääasia tämä rakastaa ei rakasta, ketä rakastaa eniten vai se, että on pettänyt vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pettämiseen rakkautta tarvita. Jos todella rakastaisi sinua, ei varmaan olisi pettänyt sinua, vai?
Tietääkö ap tuo toinen nainen, että on ollut suhteessa varatun kanssa vai onko mies syöttänyt hänellekin pajunköyttä? Vai onko se tavallinen tarina, että mies on kertonut naiselle, että "on ihan just eroamassa"?
On toiselle naiselle selittänyt että miettii mitä tekee
Ap
Toinen nainen on tiennyt minusta koko ajan, ilmeisesti rakastunut mieheeni?
Ap
Voi jösses. Mies pettänyt minkä kerkiää, ja sinä pohdit rakastaako sellainen itsekkyyden huipentuma sinua.
Rakastatko sinä miestäsi? Jos kyllä, niin pettäisitkö häntä mielelläsi? Noin, ehkä sait vastauksesi.
Toivon, että tämä on provo eikä noin yksinkertainen tapaus. Sorry, mutta vähän pitäisi itseään kunnioittaa!