Susanna indren 51, meni naimisiin parikymppisen kanssa
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Nuoripari näyttää kuvissa onnettomalta. Susanna näyttää kuin olisi itkenyt. Vaikuttaa aivan, kuin riitelisivät. Olikohan ylkä suivaantunut, kun morsio oli järkännyt Seiskan paikalle.
Entä jos Susanna on tirauttanut onnen kyyneleet?
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin voltin ja menisin jojoon jos oma poika tois tollasen haukan näytille...
Ei pelkoa, sun poika jää peräkammarin jannuksi kun sen vanhemmat on heti hysteerisenä voltteja heitteleviä jojottajia mikäli tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa....
poimihan se just kahlo-meerikin hieman pikkasen kypsemmän jaffan...? Eli mikä tässä nyt on ongelma? Ai niin se nuorempi onkin mies. Just.
Lapsiin??? WTF Ei 30v kolmekymmentä vuotias ole lapsi!! :D :D ps. hänellä itsellään on jo lapsia :D :D
Ei kai kukaan vanhempi halua että oma lapsi menee naimisiin jonkun viiskymppisen spurgun kanssa. Itse en ainakaan haluaisi.
Järkyttävät huulitäytteet. Voi lol. Näyttää täytteiden vuoksi kanakanalta
Susanna 51v tuo aviomies on netin mukaan 30v nuorempi, ei sillon ole 30vuotias
Minusta tuntuisi että seurustelisin lapsen kanssa.
Seksikäs nainen tuo Susanna on.
Ottaisin jos saisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se lintumainen nainen?
Susanna indren 51 huulitäytteet on kyllä purtavan näköiset
Tää oli salkkareis 10 vuotta sitte varmaan joku puolvuotta vaan. Ismon heilana tunnettu pullukka, roosa down tyttö hällä siinä oli. Nyttemmin halutui hjalliksen kanssa, vidakon tähtösissä yritti hakea maineta ja BBssä. Huultäytteet hommasi myös
Onko sulla joku lukihärö? Taitaa olla sulla down vitun vajukki:D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo uusi sulho ole nuorempi mitä Susannan vanhempi poika?!
Ei ole. Hanskin siemenestä väsätty poika on pari kolme vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehen vanhemmat tykkää miniästä? Itse saisin paskahalvauksen.
Ja ihan siis sillä, että meidän poika on 22v ja me miehen kanssa ollaan Susannaa nuorempia:)
Joo, ymmärrän. Toisaalta olisin itse aivan monttu auki mikäli poikakaverini vanhemmat olisivat suhteessa niin nuoria kuin te. Epäilisin vahinkolapseksi tai anoppi- ja appikokelaita wt:ksi.
Eikö Hjallis nimenomaan kieltänyt bylsineensä tuota kanaa, joku taso kai silläkin on jos on vara valita.
Sama tilanne monella miehellä. Kylläpä miehet älähtävät nyt :).
ONNEA ONNEA SUHT TUOREELLE AVIOPARILLE, siinä on taas pikkusielusille purtavaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehen vanhemmat tykkää miniästä? Itse saisin paskahalvauksen.
Ja ihan siis sillä, että meidän poika on 22v ja me miehen kanssa ollaan Susannaa nuorempia:)
Joo, ymmärrän. Toisaalta olisin itse aivan monttu auki mikäli poikakaverini vanhemmat olisivat suhteessa niin nuoria kuin te. Epäilisin vahinkolapseksi tai anoppi- ja appikokelaita wt:ksi.
51-22=29. Ko vanhemmat olivat max 29-vuotiaita kun poikansa syntyi. Eivät välttämättä järisyttävän nuoria.
Paras ikäero on nimenomaan se, että mies on 20-25-vuotias,
nainen 50-80-vuotias.
Mies rupsahtaa aiemmin, nainen sitävastoin vain paranee vanhetessaan ja libido kasvaa, kun samanikäiset miehet ovat jo täysin poissa pelistä.
Heittäisin voltin ja menisin jojoon jos oma poika tois tollasen haukan näytille...