Susanna indren 51, meni naimisiin parikymppisen kanssa
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi se Jani Sievisen exä? Mä luulin sitä nuoremmaks
Ai kamala. Kyllä nyt on mennyt Susannat sekasin:)
On kato niin vaikea erottaa toisistaan sanoja, joissa on vähän samoja kirjaimia ja vierasperäinen konsonantti.
Susanna ja Susanna - noissa on tasan samt kirjaimet eikä yhtään vierasperäistä konsonanttia. On tainnut joku vähän nauttia kuppia jo aamusta
Herranjumala... Mä kävin sen facesivulla!
Mä luulin (kun kännyllä katsoessa se profiilikuva on sen kansikuvan päällä) että sillä on kainalossaan sen nuorin lapsi!
Huh, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kato niin vaikea erottaa toisistaan sanoja, joissa on vähän samoja kirjaimia ja vierasperäinen konsonantti.
Susanna ja Susanna - noissa on tasan samt kirjaimet eikä yhtään vierasperäistä konsonanttia. On tainnut joku vähän nauttia kuppia jo aamusta
Olisikohan Indren ja Ingerttilä?
Toiset elää ja toiset kommentoi muiden elämää. Bitches!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on oikein hyvä ja hieno kehityssuunta,
että viiskymppiset naiset avioituvat kenen kanssa haluavat.
Kesti liitto sitten viikon tai loppuelämän,
niin se on naisen oma valinta,
Ympäristön vaatimusten puristuksessa
ja yleisen pahennuksen pelossa
elämättä jätetty onni
on suurempia ja surullisempia tyhmyyksiä
mitä hetken maan päällä tallusteleva ihminen voi tehdä.
Hyvää viikonloppua kaikille.
Menkää naimisiin ja rakastakaa.
Voisitko kirjoittaa normaalisti? On nimittäin hemmetin ärsyttävä tapa sulla kirjoittaa kaikki tolleen
allekkain. Ohitan yleensä tällaiset kommentit, kun ei tuollaista sotkua viitsi lukea.
Me voim-me
ta-vut-taa
sel-ko-kie-lel-lä
s-.nul- le,
et-tei
si-nu-a
a-la
heik-ko-her-moi-se-na
är-syt-tä-mään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa vähän oudolta. Suhde kestää varmasti :D
Ikäeroa kuitenkin vähemmän kuin Niinistöllä ja Haukiolla.
No joo joo , mut Niinistö on sentään Mies.
Toivottavasti ei tajunnut tehdä avioehtoa...samusta tulee pian rikas mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on oikein hyvä ja hieno kehityssuunta,
että viiskymppiset naiset avioituvat kenen kanssa haluavat.
Kesti liitto sitten viikon tai loppuelämän,
niin se on naisen oma valinta,
Ympäristön vaatimusten puristuksessa
ja yleisen pahennuksen pelossa
elämättä jätetty onni
on suurempia ja surullisempia tyhmyyksiä
mitä hetken maan päällä tallusteleva ihminen voi tehdä.
Hyvää viikonloppua kaikille.
Menkää naimisiin ja rakastakaa.
Voisitko kirjoittaa normaalisti? On nimittäin hemmetin ärsyttävä tapa sulla kirjoittaa kaikki tolleen allekkain. Ohitan yleensä tällaiset kommentit, kun ei tuollaista sotkua viitsi lukea.
Sun urputus tässä on hemmetin ärsyttävää, jos sulla ei muuta sanottavaa tähän keskusteluun ollut.
Tässä lisää ja ole hyvä ja ohita toki.
Viiskymppinen.
Nuori Mies.
Häät.
Urputus.
Onko Katri Helena nyt 72 vai 74 v ja on Onnellinen nelikymppisen Tomminsa kanssa. Tuota liittoa ei ole julkisesti solvattu. Samoin ei myöskään presidentin, joka meni kummityttönsä kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Katri Helena nyt 72 vai 74 v ja on Onnellinen nelikymppisen Tomminsa kanssa. Tuota liittoa ei ole julkisesti solvattu. Samoin ei myöskään presidentin, joka meni kummityttönsä kanssa naimisiin.
Selitys:
vasta kun nainen on täyttänyt 65v, on häneltä "kaikki sallittua". Jopa 30v nuoremman miehen ottaminen ja kaikki on vain että okei.
Susanna nyt hieman hätäili kun on vasta viiskyt vee, ja siksi kulmakarvoja täällä nostellaan........
Miehillä puolestaan kaikki on sallittua iästä riippumatta, koska heillä on näitä "villityksiä".
Sussu varmaan itse vastailemassa täällä kysymyksiin😂 Ja ei, en todellakaan ole kateellinen itseäni vanhemmalle naiselle. En vain yksinkertaisest pudä hänestä enkä tyylistään
Vierailija kirjoitti:
Sussu varmaan itse vastailemassa täällä kysymyksiin😂 Ja ei, en todellakaan ole kateellinen itseäni vanhemmalle naiselle. En vain yksinkertaisest pudä hänestä enkä tyylistään
En tiedä kuka tämä Susanna on, mutta haluan vain sanoa, että minäkään en pidä sinun tyylistäsi enkä pidä sinusta!
Tiedän tämän ihan vaan lukemalla mitä kirjoitit. Halveksin sinua!
Ei sun tartte ihmisten varaäidiks ruveta. Pääasia, että huolehdit omastas.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi vainoharhainen... voi itku mistä noita piisaa ja mikä noilla viiraa...
Eipähän ole minulta pois, en ois ollut tolle miehelle jonossa ollutkaan joten onnea heille avioliiton satamaan. Kiva kuulla muutenkin näitä viidenkympin villityksiä toiseenkin suuntaan kuin joku Danny ja karaoketähti anyway
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykääpä Sussun entisiltä miehiltä että miten menee ja onko Sussu kovastikin mukava ihminen.
Joo tunnen yhden sen exän ja sillä kesti varmaan 10 vuotta jälkitappelut suskin kanssa ja ylipäätään selvitä normaaliin elämään sen jälkeen.
Joo seksiä oli niin helvetisti roolileikkejä ja kaikkee. Mutta muuten kyllä ihan sekopää.
Rikkaan perheen hemmoteltu draamaprinsessa. Nevör missään tekemisissä enää koskaanJoo ilman muuta just exiltä aina kannattaa kysyä tosiaan myönteisiä asioita edellisestä kumppanistaan.....
varmaan kehuvat aina kovasti yleensä...
Eli höpöhöpö.
Riippuu millainen exä kyseessä. Jos olisi noin sekopää sisimmässään, rummuttaisin ja kannustaisin kyllä "hyviä" puolia... Lopettaisi ainakin minun piinaamisen siirtyessään uuteen kohteeseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella D on vierasperäinen konsonantti? Sehän esiintyy suomen taivutusmuodoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella D on vierasperäinen konsonantti? Sehän esiintyy suomen taivutusmuodoissakin.
Minä en ole puhunut vierasperäisistä konsonanteista mitään vaan ajattelin että noilla perusteilla luultavampaa on sekoittaa hiukan erikoisemmat ja hieman toisiaan muistuttavat sukunimet kuin Susannan ja Susannan.
Oletko eri mieltä? Vai ajatteletko että Susannathan siinä sekoittuivat konsonanttien takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se silti vierasPERÄINEN.
Ikäeroa kuitenkin vähemmän kuin Niinistöllä ja Haukiolla.