Susanna indren 51, meni naimisiin parikymppisen kanssa
Kommentit (203)
Jääkiekko-pomo valitteli kun oli naisen kanssa kotonaan, että kun oli selkänsä kääntänyt niin pullo viiniä oli mennyt kurkusta alas. Kyllä se alko on ollut ongelma tuolle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi se Jani Sievisen exä? Mä luulin sitä nuoremmaks
Ai kamala. Kyllä nyt on mennyt Susannat sekasin:)
On kato niin vaikea erottaa toisistaan sanoja, joissa on vähän samoja kirjaimia ja vierasperäinen konsonantti.
Susanna ja Susanna - noissa on tasan samt kirjaimet eikä yhtään vierasperäistä konsonanttia. On tainnut joku vähän nauttia kuppia jo aamusta
Olisikohan Indren ja Ingerttilä?
Millä perusteella D on vierasperäinen konsonantti? Sehän esiintyy suomen taivutusmuodoissakin.
Minä en ole puhunut vierasperäisistä konsonanteista mitään vaan ajattelin että noilla perusteilla luultavampaa on sekoittaa hiukan erikoisemmat ja hieman toisiaan muistuttavat sukunimet kuin Susannan ja Susannan.
Oletko eri mieltä? Vai ajatteletko että Susannathan siinä sekoittuivat konsonanttien takia?
En tiedä. En itse sotke heitä toisiinsa, enkä tiedä, miksi kukaan muukaan niin tekee.
En oo vielä lukenut koko ketjua, mutta tuo aviomieshän on aivankuin nuorempi versio Sussun exästä, siitä nuoremman lapsen isästä. En tähän hätään muista miehen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn välillä katsomassa googlen kautta hänen pukeutumistyyliään ja vaatteitaan .
Menestyisi varmaan vaatealallakin.
Hyvä maku/tyyli tällä Susannalla.
Muutenkin jotenkin vilpittömän oloinen persoona.
Älä yritä Susanna...
Susanna on äitinä loistava henkilö! Ehkä aikusten ihmisten pitäisi opetella suodattamaan kuulemiaan ja luettuja juttuja paremmin, eikä muuten kaa ihmistä saisi tuomita sen perusteella mitä netistä luet!!
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko-pomo valitteli kun oli naisen kanssa kotonaan, että kun oli selkänsä kääntänyt niin pullo viiniä oli mennyt kurkusta alas. Kyllä se alko on ollut ongelma tuolle naiselle.
Karseita tapauksia nuo ukot jotka motkottaa naisdeiteistään jälkeenpäin.
Kiva naisen lukee jostain lehdestä sitten.
Kukahan tässä tilanteessa oli se moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn välillä katsomassa googlen kautta hänen pukeutumistyyliään ja vaatteitaan .
Menestyisi varmaan vaatealallakin.
Hyvä maku/tyyli tällä Susannalla.
Muutenkin jotenkin vilpittömän oloinen persoona.
Älä yritä Susanna...
Painu ny ystävällisesti helkkariin jo siitä, sinä kultainen vainoharhainen hölmö!
Susanna näyttelee loistavaa äitiä. Jotka tuntevat ja tietävät, tietävät aivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän ole minulta pois, en ois ollut tolle miehelle jonossa ollutkaan joten onnea heille avioliiton satamaan.
Kiva kuulla muutenkin näitä viidenkympin villityksiä toiseenkin suuntaan kuin joku Danny ja karaoketähti anyway
Viidenkympin villityksiä?
Danny on 74, siis seitsemänkymmentäneljä vuotta vanha.
Hänen "viidenkympin villityksensä" on mennyt siis 24 vuotta sitten------
Erika on pikkasen päälle kakskyt.
Vierailija kirjoitti:
Susanna näyttelee loistavaa äitiä. Jotka tuntevat ja tietävät, tietävät aivan jotain muuta.
Sinä puolestasi näyttelet miellyttävää ihmistä?
Mitähän nuori ylkä mahtaa tehdä työkseen? Vai käykö vielä koulua?
Ohis mutta joku kirjoitti tänne nimimerkillä entinen tytätpuoli. Ajatelkaa mitä "titteleitä" nykyään on. Kutsun entistä anoppiani nykyään exän äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehen vanhemmat tykkää miniästä? Itse saisin paskahalvauksen.
Moni puolestaan pitäisi vastenmielisenä saada sinun kaltaisesi anoppi "paskahalvauksinesi".
Sivistynyt, elämää kokenut ja viisas anoppi on paras.
Itse oli pyytänyt seiska lehden paikalle..
Nuori poika. Ei minkään näköinen...
Vierailija kirjoitti:
Jännä pari. Susanna on ulosottokierteinen juoppo. Julkinen salaisuus on myös Susannan anaalifiksaatio, Suski on peppuseksin ystävä.
Eikö sillä oo kallis kämppä Krunikassa, esitelly sitä lehdissäkin? Ja sijoituksia?
Mielikuva on että on hyvissä varoissa.
Nuoripari näyttää kuvissa onnettomalta. Susanna näyttää kuin olisi itkenyt. Vaikuttaa aivan, kuin riitelisivät. Olikohan ylkä suivaantunut, kun morsio oli järkännyt Seiskan paikalle.
Taitaa tuo ylkä käydä vajaalla...
Voi kateelliset kanssasiskot :D Itsekkin saman ikäinen51v ja minulla on rakastajana 30v nuori komistus, paljon miehekkäämpi ja ikäistään kypsempi kuin tuo suskin amisviiksi jannu.
En kyllä naimisiin menis noin heppoisesti. Ilmeiesti seksipuolella sujuu erinomaisesti. Mutta kun seksiä saa ilman naimisiin menoakin.
Nautin elämästä tässä ja nyt.
G on vierasperäinen konsonantti.