Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko aikoinaan kun toi "Blair Witch Project" elokuva tuli ihmisten tietoisuuteen? Se hälinä

Vierailija
14.10.2024 |

Ihmiset ihan oikeasti luuli sillon että se on totta ja ihmiset on oikeasti kateissa jossain, se noita on vieny ne 

Toi markkinointi oli ihan helvetin nerokas sillon aikoinaan

Eihän kukaan tajunnu sillon koko hommaa koska ihmisillä ei ollu kriittistä ajattelua minkään suhteen ja internet oli vielä ihan uusi ilmiö ( ei sillä että nykyisin olisi kriittistä ajattelua, suurinosa ei edelleenkään erota mikä on totta ja mikä ei mediassa tai somessa)

Mä muistan koulussa kaikki puhu siitä että se on totta ja kukaan ei uskaltanut mennä mettään enää :D

Enää ei varmaan menis läpi ? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota kukaan aikuinen ihminen silloinkaan oikeaksi luullut. Lapsille on voinut tietenkin mennä läpi.

Eikä ihmisten kriittiinen ajattelukyky saati älykkyys ole kehittynyt noista ajoista ainakaan parempaan suuntaan.

Vierailija
2/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannibal holocaust teki saman jo paaaaljon aiemmin.

Vierailija
4/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se oli fiktio, mutta kekseliäs ja  onnistunut sikäli että jätti katsojalle lopun auki eli vapauden muodostaa oma arvio mitä tapahtui. Oli aikanaan menestys.

Vierailija
5/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan suomalainen pelästynyt elokuvasta? Täällä ollaan metsissä vauvasta alkaen.

Vierailija
6/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan suomalainen pelästynyt elokuvasta? Täällä ollaan metsissä vauvasta alkaen.

Kyllä minä pelästyin.

Vierailija
7/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nyyhkitään teltassa metsässä ja pelätään risahtelua ja muita pikku ääniä. Siinä koko juttu.

Vierailija
8/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimainostettua paskhaa se oli. Ainoastaan päänsärky tuli kun yritti tuhertaa mitä kuvissa näky.

Vierailija
9/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmeteltiin täällä kohua kun jokin pimeys ja metsä täällä koettu kovin pelottavina.

Vierailija
10/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tajunnut elokuvan hypetystä. Minusta se oli huono ja lapsellinen eikä yhtään edes jännittävä saati pelottava.

Vierailija
11/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietämättäni raskaana, kun katsoin sen. Mietin silloin, miksi on niin pahoinvoiva olo. No ok, olihan se heiluva ja tärisevä käsivarakamera aika epämiellyttävää katsottavaa joka tapauksessa. En heittäytynyt elokuvan tunnelmaan, kun silloin oli tekemistä ittensä kanssa. Ei muita muistikuvia leffasta. 

Vierailija
12/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Paranormal Activity aiheuttanut samaa?

Vierailija
13/13 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin 🤣. Olin aivan kauhuissani ja ahdistunut elokuvan katsottuani ja puhuin siitä silloiselle miehelleni miten kamala oli. Mies oli aivan et jumalauta ja haukku miten voit olla noin tyhmä. 

Nyt asia naurattaa ja ihan tiedoksi, olen kyllä ihan normaalijärkinen ihminen, ylioppilaskin ihan hyvillä papereilla 🤣. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi