Onnea Emilia Vuorisalmi!
Olen ihan vilpittömän onnellinen, että kaikkien sinkkuvuosien jälkeen löytänyt taas parisuhteen ja vieläpä perheenlisäystä tulossa. Fiksu ja kaunis nainen. Kaikkea hyvää!
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä menisi sellaisen lääkärin vastaanotolle, joka on ollut 7-päivää lehdessä.
Mikset?
Siksi koska en haluaisi joutu sellaisen puoskarin hoidettavaksi joka brändää itseään samassa lehdessä kuin Matti Nykänen ja Mervi. Enkä luota hänen ammattitaitoon jos välillä haluaa olla näyttelijä ja välillä lääkäri. Ei ota ammattiaan tosissaan. Lääkärin hoidon ei pitäisi olla haparoivaa tai näyttelemistä.
Voin luvata, että suomalaisen lääkiksen käynyt on pätevä lääkäri ja takuulla paneutunut työhönsä, sen verran vaativa tutkinto on kyseessä. Miksei lääkärillä voisi olla muita asioita/harrastuksia elämässään? Mistä tiedät, vaikka se juuri sinua hoitanut tohtori Tikkanen harrastaa intohimoisesti purjehdusta ja haluaisi purjehduksen maailmanmestariksi? Ottaako hän työnsä tarpeeksi vakavasti?
puoskari = laittomasti lääkärintointa harjoittava henkilö; halv. Taitamattomasta lääkäristä (kielitoimiston sanakirjan mukaan) Mikä tekee Vuorisalmesta laittoman tai taitamattoman?
En voikaan tietää tikkasesta. Pääasia ettei hän pyllistele seiskassa. Vuorisalmen taitamattomuus ilmenee yleisenä osaamattomuutena ja epävarmuutena. Kun on tunne-elämän ongelmia niin ne heijastuvat mm hermostollisena käsien tärinänä ja arviointikyvyn ontumisena. Haluan sellaisen lääkärin joka tietää mitä tekee.
Äsken perustelusi oli, että koska hän ei tiedä, onko näyttelijä vai lääkäri, et voi luottaa häneen lääkärinä. Nyt syy on se, että hän pyllistelee seiskassa.
Missä tuo osaamattomuus, epävarmuus ja arviointikyky on ilmennyt? Siinä Seiskassa vai Mehiläisessä?
Toivottavasti tämä Emilia ei eksy palstalle raskausneuvoja hakemaan, niin kamalaa tekstiä on taas tullut.
Julkiterhikissä lääkäri. Ei taida olla erikoistunut. LL. Jos erikoistuu niin on Yleislääketieteen erikoislääkäri.
Onhan se järkkyy kun on kaunis ja älykäs ja vielä lääkäri. Vielä löytänyt onnen ja vauva tulossa .
Ihmetyttää miksi Emilia halusi jäädä roikkumaan julkisuuteen erottuaan Leppilammesta. Arvostaisin häntä enemmän, jos hän olisi jatkanut tavallista elämää lapsensa kanssa poissa julkisuudesta. Miksi hän tyrkyttää itseään ja uutta miessuhdettaan julkisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä menisi sellaisen lääkärin vastaanotolle, joka on ollut 7-päivää lehdessä.
Eli et menisi myöskään Kiminkisen vastaanotolle? Vai koskeeko boikottisi vain kauniita naislääkäreitä? Kyllä Emilia nyt niin mielensä pahoittaa, kun et mene/
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku onnittelee täällä ventovierasta ihmistä?
Koska ei ole omaa elämää, siksi
Prototyyppi kirjoitti:
Tekeekö tuo jossain ihan oikeita lääkärin hommiakin, vai keikkuuko vain lehtien palstoilla ja levittämässä rakkaushömppä-agendaa mediassa?
Olen ollut Diacorilla hänen vastaanotolla ja ihan asiallinen lääkäri hän oli.
Hän oli pukeutunut mustaan nahkaminihameeseen ja korkkareihin. Valkoinen takki oli auki siinä päällä ja oli hän kyllä näyttävän ja seksikkään näköinen. Aluksi kyllä mietin että onko tuo ihan asiallinen habitus lääkärille. Hyvin hän kuitenkin työnsä hoiti ja oli ystävällinen eikä yhtään ylimielisen oloinen ainakaan näin potilaalle. Ihan hyvä maku jäi hänestä lääkärinä.
Mikä ihmeen pakko nelikymppisillä postata noita imeliä aaah-henu-raskausvatsa-kuvia nettiin.
Kardashianilla oli sentään hjuumoria viimeisimmässä nykypostauksessa, eukko roikkuu nakuna puussa vain maiharit jalassa. Sexyä ja henua....Jotenkin nuorilta ensibeibin hehkuttajilta odottaisi moisia postauksia.
Pitäkää nyt jotain itsellännekin, ihan kiva tietää millanen mamma-alushame tollakin on...
Vierailija kirjoitti:
Kello tikittää niin piti toimia nopeasti. Ainakin hyvät geenit lapselle tulossa, siis ulkonäöllisesti. Kyllähän tuo Emilia ois varmaan jonkun tasoisensakin löytänyt, mutta tuosta sai nopeasti hyvät geenit vauvalle.
Olis mielenkiintoista kuulla, miten sinä olet tämän rakkausblokkarin "tason" määritellyt".
Minun silmissäni työtä vieroksuva lääkäri ei ole kyllä pätkääkään tasokkaampi, kuin koripallomaajoukkueen joukkueenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Siksi koska en haluaisi joutu sellaisen puoskarin hoidettavaksi joka brändää itseään samassa lehdessä kuin Matti Nykänen ja Mervi. Enkä luota hänen ammattitaitoon jos välillä haluaa olla näyttelijä ja välillä lääkäri. Ei ota ammattiaan tosissaan. Lääkärin hoidon ei pitäisi olla haparoivaa tai näyttelemistä.
Voin luvata, että suomalaisen lääkiksen käynyt on pätevä lääkäri ja takuulla paneutunut työhönsä, sen verran vaativa tutkinto on kyseessä. Miksei lääkärillä voisi olla muita asioita/harrastuksia elämässään? Mistä tiedät, vaikka se juuri sinua hoitanut tohtori Tikkanen harrastaa intohimoisesti purjehdusta ja haluaisi purjehduksen maailmanmestariksi? Ottaako hän työnsä tarpeeksi vakavasti?
puoskari = laittomasti lääkärintointa harjoittava henkilö; halv. Taitamattomasta lääkäristä (kielitoimiston sanakirjan mukaan) Mikä tekee Vuorisalmesta laittoman tai taitamattoman?
En voikaan tietää tikkasesta. Pääasia ettei hän pyllistele seiskassa. Vuorisalmen taitamattomuus ilmenee yleisenä osaamattomuutena ja epävarmuutena. Kun on tunne-elämän ongelmia niin ne heijastuvat mm hermostollisena käsien tärinänä ja arviointikyvyn ontumisena. Haluan sellaisen lääkärin joka tietää mitä tekee.
Äsken perustelusi oli, että koska hän ei tiedä, onko näyttelijä vai lääkäri, et voi luottaa häneen lääkärinä. Nyt syy on se, että hän pyllistelee seiskassa.
Missä tuo osaamattomuus, epävarmuus ja arviointikyky on ilmennyt? Siinä Seiskassa vai Mehiläisessä?
Kylläpä sulla meni tunteisiin?! Onko nimesi Emilia? Ainiin, eihän Emilia täällä ehdi pyörimään. Täällä pyörii vaan täysin luuserit mammat sekä Emilian etuja valvovat viisaat ihmiset jotka vain piipahtavat ojentamassa luusereita silloin tällöin.
Mitä se sulle kuuluu miten se on ilmennyt? Hanki elämä ja ymmärrä ettei sinun mielipiteesi ole ainoa totuus. Verenpaineesikin saattaa näin laskea.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkkyy kun on kaunis ja älykäs ja vielä lääkäri. Vielä löytänyt onnen ja vauva tulossa .
Ja vielä löyty mies joka suostuu poseileen istassa, wow.
Tuosta Emiliasta on aina tullut minulle mieleen sellainen nainen, joka pitää itseään ns. alfa-naisena, siis muita parempana, eikä peittele sitä yhtään. En siis yhtään ihmettele, jos jotkut hänet tuntevat täällä sanovat hänen olevan ylimielinen ja alentava käytökseltään. Sen kuvan olen saanut pelkästään tv:stä ja radiohaastatteluista. Sellainen lämmin ja lääkärimäinen olemus, joka ymmärtää että ihmisiä on moneen junaan, puuttuu hänestä täysin. Hän selvästi jakaa miehet ja naiset eri tasoihin ja sijoittaa itsensä sille ylimmälle. Se ei ole tervettä itsevarmuutta, vaan narsismia.
Näin miehenä minua on hieman ihmetyttänyt, että miksi tätä naista pidetään erityisen kauniina? Tokihan niissä meikatuissa ja photoshopatuissa kuvissa nainen kuin nainen saadaan näyttämään kauniilta, mutta satuin näkemään kyseisen naisen jossain ohjelmassa meikittömänä pelaamassa jalkapalloa ja eipä ollut hääppöinen näky. Naamaltaan aivan tavan pirkon näköinen, mutta kropaltaan vähän miesmäisen "kohlo". Nimenomaan naisellisuus puuttui kropasta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi Emilia halusi jäädä roikkumaan julkisuuteen erottuaan Leppilammesta. Arvostaisin häntä enemmän, jos hän olisi jatkanut tavallista elämää lapsensa kanssa poissa julkisuudesta. Miksi hän tyrkyttää itseään ja uutta miessuhdettaan julkisuuteen?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta oliko joskus (leppilammen aikoihin) tällainen pitsamainos hänellä mikko koukin kanssa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä ketju JÄLLEEN, ihmisestä jota täällä kukaan ei oikeasti tunne. Ensin lyödään Maisaa, ja onneksi kun siihen kyllästyttiin löytyikin uusi lyötävä Emilia.
Ok, Maisan kohdalla ymmärrän kritiikin, mutta tämän Emilian kohdalla en tajua mistä tämä inho kumpuaa.
Vastaus on hyvin yksinkertainen: kateus. Ollaan kateellisia sekä Emilian ulkonäöstä että älystä ja menestyksestä sekä työelämässä että yksityiselämässä.
Työnnä jo tuo kateuskortti sinne minne päivä ei paista. Tosiaanko susta ihmiset oli pari päivää sitten kateellisia Maisalle ja nyt sitten tälle Emilialle? Kerrotko vielä mistä, eihän näitä kahta naista yhdistä yhtään mikään muu paitsi että kumpikin on naisia (kuten suurin osa palstalaisista, ei siis syytä kateuteen) ja seiskajulkisuus (jota kukaan ei kadehdi).
Ei se, ettei tykkää jostain tarkoita automaattisesti sitä että on kateellinen. En minä esimerkiksi tykkää maksalaatikosta enkä vaaleanpunaisista vaatteista, mutta sinun logiikallasi sekin johtuu varmasti kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta oliko joskus (leppilammen aikoihin) tällainen pitsamainos hänellä mikko koukin kanssa...?
Ei tullut näyttelijän uraa Hollywoodissa vaan tulikin kotipizzan mainos. Tyrskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut näyttelijän uraa Hollywoodissa vaan tulikin kotipizzan mainos. Tyrskis.
Siis olikse siinä kotipitsan mainoksessa Koukin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen julkkislääkäri ja minä olen niin kaunis, katsokaa kaikki minua..."
Niin katsonkin, kaunishan se on.
Kauneus on tosiaan katsojan silmässä.