Onnea Emilia Vuorisalmi!
Olen ihan vilpittömän onnellinen, että kaikkien sinkkuvuosien jälkeen löytänyt taas parisuhteen ja vieläpä perheenlisäystä tulossa. Fiksu ja kaunis nainen. Kaikkea hyvää!
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkkyy kun on kaunis ja älykäs ja vielä lääkäri. Vielä löytänyt onnen ja vauva tulossa .
Hyvä että olet rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakko nelikymppisillä postata noita imeliä aaah-henu-raskausvatsa-kuvia nettiin.
Kardashianilla oli sentään hjuumoria viimeisimmässä nykypostauksessa, eukko roikkuu nakuna puussa vain maiharit jalassa. Sexyä ja henua....Jotenkin nuorilta ensibeibin hehkuttajilta odottaisi moisia postauksia.
Pitäkää nyt jotain itsellännekin, ihan kiva tietää millanen mamma-alushame tollakin on...
Mä ihmettelin kanssa tuota asuvalintaa, melkoisen järkky. Tuliko sitten niin kiirus ottaa kuva instaan ennen kuin seiska ilmestyy ettei pariskunnasta kerinnyt kuin toinen pukea päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minua on hieman ihmetyttänyt, että miksi tätä naista pidetään erityisen kauniina? Tokihan niissä meikatuissa ja photoshopatuissa kuvissa nainen kuin nainen saadaan näyttämään kauniilta, mutta satuin näkemään kyseisen naisen jossain ohjelmassa meikittömänä pelaamassa jalkapalloa ja eipä ollut hääppöinen näky. Naamaltaan aivan tavan pirkon näköinen, mutta kropaltaan vähän miesmäisen "kohlo". Nimenomaan naisellisuus puuttui kropasta kokonaan.
Samaa katsoin nyt seiskan paparazzin kuvissa. Näytti tasapaksulta ja naama hiukan pitkä kuin sillä rautahampaalla 007 elokuvassa. Itse asiassa samassa lehdessä oli Martina Aitolehti kuvattuna irvokkaassa uima-asussa ja hänessä ja Emiliassa hyvin paljon samaa. rautahampaan kallonmuoto ja muodoton pötkövartalo. Yhteistä myös heidän miehissään, molemmat neitimäisiä ja Stefu erityisesti hintelä hiukan gayn oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minua on hieman ihmetyttänyt, että miksi tätä naista pidetään erityisen kauniina? Tokihan niissä meikatuissa ja photoshopatuissa kuvissa nainen kuin nainen saadaan näyttämään kauniilta, mutta satuin näkemään kyseisen naisen jossain ohjelmassa meikittömänä pelaamassa jalkapalloa ja eipä ollut hääppöinen näky. Naamaltaan aivan tavan pirkon näköinen, mutta kropaltaan vähän miesmäisen "kohlo". Nimenomaan naisellisuus puuttui kropasta kokonaan.
Olen tismalleen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kello tikittää niin piti toimia nopeasti. Ainakin hyvät geenit lapselle tulossa, siis ulkonäöllisesti. Kyllähän tuo Emilia ois varmaan jonkun tasoisensakin löytänyt, mutta tuosta sai nopeasti hyvät geenit vauvalle.
mitkä ihmeen hyvät geennit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello tikittää niin piti toimia nopeasti. Ainakin hyvät geenit lapselle tulossa, siis ulkonäöllisesti. Kyllähän tuo Emilia ois varmaan jonkun tasoisensakin löytänyt, mutta tuosta sai nopeasti hyvät geenit vauvalle.
mitkä ihmeen hyvät geennit??
Äläs ny, reggaeta ja hollywoodia pukkaa :D
Mielestäni Emilialla on kauniit hiukset ja ihan kauniit kasvot. Hän on mielestäni kuitenkin todella isokokoinen ja roteva, ns. näyttävä nainen joka tapauksessa. Oma makuni on enemmän pienempi, ei välttämättä pituudeltaan lyhyempi nainen. Leveydeltään ja luustoltaan Emilia on liian iso, en itse haluaisi olla hänen kokoisensa. Makunsa kullakin.
Lisäksi kasvoiltaan ja kropaltaan hieman miehinen tuo Emilia. Jos voisin tehdä häneen muutaman muutoksen, niin hänen pitäisi olla sirompi ja naisellisempi. Näyttävä on joka tapauksessa.
Ja Suomen mittakaavassa ehkä ihan kaunis ja "vähän eksoottinenkin", mutta Jenkeissä lähes XL-mallin kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin nyt seiskan paparazzin kuvissa. Näytti tasapaksulta ja naama hiukan pitkä kuin sillä rautahampaalla 007 elokuvassa. Itse asiassa samassa lehdessä oli Martina Aitolehti kuvattuna irvokkaassa uima-asussa ja hänessä ja Emiliassa hyvin paljon samaa. rautahampaan kallonmuoto ja muodoton pötkövartalo. Yhteistä myös heidän miehissään, molemmat neitimäisiä ja Stefu erityisesti hintelä hiukan gayn oloinen.
Olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä tällaisten toisten ulkonäköä arvostelevien henkilöiden motiivi on. Oli sitten "tavan pirkon" näköinen tai kaunottarena pidetty niin mitä tällaiset arvostelijat luulevat saavuttavansa? Ihan "muuten vaan" kiva laukoa arvostelevia kommentteja, kun siihen kerran mahdollisuus on?
En ylennsä ollenkaan pidä näistä haukkumisketjuista, mutta tämän henkilön tavanneena ymmärrän kyllä, mistä kritiikki kumpuaa.
E haluaa jatkuvasti olla julkisuudessa ja on todella huomionkipeä tilanteessa kun tilanteessa. Ihmettelen kovasti, miten "tyytyi" tällaiseen koripalloilijaan kun lähivuosina ainoastaan liikemiehet ja miljonäärit ovat tuntuneet kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä ketju JÄLLEEN, ihmisestä jota täällä kukaan ei oikeasti tunne. Ensin lyödään Maisaa, ja onneksi kun siihen kyllästyttiin löytyikin uusi lyötävä Emilia.
Ok, Maisan kohdalla ymmärrän kritiikin, mutta tämän Emilian kohdalla en tajua mistä tämä inho kumpuaa.
Vastaus on hyvin yksinkertainen: kateus. Ollaan kateellisia sekä Emilian ulkonäöstä että älystä ja menestyksestä sekä työelämässä että yksityiselämässä.
Työnnä jo tuo kateuskortti sinne minne päivä ei paista. Tosiaanko susta ihmiset oli pari päivää sitten kateellisia Maisalle ja nyt sitten tälle Emilialle? Kerrotko vielä mistä, eihän näitä kahta naista yhdistä yhtään mikään muu paitsi että kumpikin on naisia (kuten suurin osa palstalaisista, ei siis syytä kateuteen) ja seiskajulkisuus (jota kukaan ei kadehdi).
Ei se, ettei tykkää jostain tarkoita automaattisesti sitä että on kateellinen. En minä esimerkiksi tykkää maksalaatikosta enkä vaaleanpunaisista vaatteista, mutta sinun logiikallasi sekin johtuu varmasti kateudesta.
Emiliaa ja Maisaa ei voi verrata, Emilia on ihan eri tasoa kun silikonirinsessa. Joka suhteessa.
Emiliaa ja Maisaa ei voi verrata, Emilia on ihan eri tasoa kun silikonirinsessa. Joka suhteessa. [/quote]
Mielestäni nämä naiset ovat vertailukelpoisia: ulkonäöllisesti. Emilia: isokokoinen, roteva, pitkä, blondi, miehekäs naama, naamassa myös hyviä piirteitä, mutta kokonaisuus on iso ja miehekäs.
Maisa: pitkä, siro, isot rinnat, blondi, naisellinen, vähän öö kanamainen, kimaltava, halvemman näköinen.
Emilian lapsen geeneistä 25 pros. on ulkomailta. Hyvä juttu, koska Suomessa on paikkakuntia jossa on pahoja perinnöllisiä sairauksia koska samat suvut on naineet toisiaan vuosisatoja.
Onko tää Emilia Mikko Leppilammen serkku?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Emilia Mikko Leppilammen serkku?
Joo, serkku sekä entinen vaimo. Olivat siis serkukset naimisissa ja saivat lapsen.
Sille, joka ihmetteli, että miten niin vauva saa hyvät geenit... Onhan tuo mies nyt suomalaista keskivertomiestä huomattavasti komeampi ja varmaan ihan fiksukin, ainakin siltä vaikuttaa. Ihme, että tähänkin pitää inttää ja jankuttaa. Okei joo.
Hyvät geenit on ainoastaan suomaisen äidin ja suomalaisen isän 40- vuotiaalla "Jani Anterolla", jolla pituutta 172 cm, pullohartiat, roikkomaha, toimii Lassila & Tikanojan huoltomiehenä. Siinä on av-mamman mies ja kaikki muut on huonoja. Myöskään Emilia ei ole kaunis, ei tietenkään, eikä kukaan ole kateellinen, ei tietenkään. Av-mamma 160 cm ja 90 kiloa, siinä on aito ja naisellinen nainen. Muut on kolhoja ja miesmäisiä. Kouvola-tukka ja tatskat kruunaa tyyliin. Vain se on sallittua. Av-mamma ei ole lääkäri, vaan av-mamma on lähihoitaja tai keittiötyöntekijä ABC:llä. Mutta ne on kunnon ammatteja. Emilia ei ole oikea lääkäri, kun sattumoisin harrastuksekseen tehnyt myös kirjan. Paska lääkäri täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Emiliaa ja Maisaa ei voi verrata, Emilia on ihan eri tasoa kun silikonirinsessa. Joka suhteessa.
Mielestäni nämä naiset ovat vertailukelpoisia: ulkonäöllisesti. Emilia: isokokoinen, roteva, pitkä, blondi, miehekäs naama, naamassa myös hyviä piirteitä, mutta kokonaisuus on iso ja miehekäs.
Maisa: pitkä, siro, isot rinnat, blondi, naisellinen, vähän öö kanamainen, kimaltava, halvemman näköinen.
Mitä miehekästä on Emiliassa? Kyllä voi nainen olla kateellinen, joku raja jo. Olen nainen itsekin, mutta ei ole vaikeuksia myöntää että Emilia on huomattavasti kauniimpi kuin suurin osa naisista, itseni mukaan luettuna.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas yhtään tiedä kestä puhutaan, enkä jaksa Googlettaa. Joku bloggari?
Noi pitkän lauseen jaksoit kirjoittaa, mutta googlata et yhtä nimeä :)
Puhu ihan vain omasta puolestasi. Ei se tee muistakin kateellisia että sä olet kateellinen noista luettelemistasi asioista, aika perussetti nimittäin jokaiselle aikuiselle joka keskittyi bilettämisen sijaan koulunkäyntiin.