Onnea Emilia Vuorisalmi!
Olen ihan vilpittömän onnellinen, että kaikkien sinkkuvuosien jälkeen löytänyt taas parisuhteen ja vieläpä perheenlisäystä tulossa. Fiksu ja kaunis nainen. Kaikkea hyvää!
Kommentit (180)
En edes tiedä kuka vittu tää henkilö on. Aloitukses on ärsyttävä.
Olen aina luullut että emilia on lyhyt, jotain 160 cm. Kropan mittasuhteet hämää
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut että emilia on lyhyt, jotain 160 cm. Kropan mittasuhteet hämää
Pitkä ja iso nainen se on.
Mikko taas pieni ja siro mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tein aikoinaan töitä tämän naisen kanssa terveydenhuollossa. Ja siis ainakin minua kohtaan hän oli aina alentuva, väheksyvä, nokka oli aina pystyssä ja muun ajan oli sitten vain töykeä. Värähdän aina kauhusta kun näen hänet tai edes kuulen hänestä. Työpaikkakiusaaja, pahimman luokan. Ja ei, en olen kateellinen. Hän on kaunis mutta hyvin se kauneus karisee omissa silmissä kun tietää totuuden..
Vaikuttaisi äitiinsä tulleelta. Hyvin itsetietoinen + riittoinen ihminen, joka kuvittelee itsensä pienellä paikkakunnalla parempaan piiriin kuuluvaksi...
Nyt ymmärrän Emilian eilisen ulostulon: tämänpäiväisessä Seiskassa on iso lööppi kannessa jossa raskaus paljastetaan.
Ja kuten aina, toimittajathan ovat ensiksi kysyneet asiasta Emilialta ja kertoneet että torstain lehdessä asia tullaan kertomaan halusi asianomainen sitä tai ei. Siksi Emilia halusi varmaan itse paljastaa asian, sujuvasti juuri vuorokautta ennen.
Emilia on 174 cm ja uusi mies on 190cm. Eli ihannemitoissa kumpikin. Tämäkin on jollekin kateelliselle vaikea sulattaa.
On Emilia Mehiläisessä lääkärinä, yleislääkärin hommia tekee.
Prototyyppi kirjoitti:
Tekeekö tuo jossain ihan oikeita lääkärin hommiakin, vai keikkuuko vain lehtien palstoilla ja levittämässä rakkaushömppä-agendaa mediassa?
Kyllä tekee ihan oikeita lääkärinhommia, päivystää ainakin ja oli oikein mukava ja empaattinen, kun lapsen kanssa kävin päivystyksessä.
Tuskin tarttee rahojen takia etsiä lapselle isää. Emilialla on lääkärin koulutus ja tekee yksitysklinikalla lääkärin hommia. Lisäksi TV-työt ja kirjahommat päälle. Tienaa kuukaudessa ihan itse enemmän kuin keskiverto av-mamma neljässä kuukaudessa. Ja ihan omin ansioin, on sentään käynyt lääkiksen ja tekee lääkärin työtä. Turha sitä on kadehtia. Tämä on vapaa maa, jos oma ällisi ei siihen riittänyt, niin miksi kadehtia muita. Ei ole sinulta pois.
Tämä palsta on täynnä itseoppineita lääkäreitä, varsinkin endokrinologeja. Harmi vaan, että joutuu tyytymään lähärin tai perhepäivähoitajan palkkoihin kun se virallinen tutkinto puuttuu. Muuten ollaan kyllä kaikista parhaita lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku milloin emilia kertoi viimeksi lehdissä olevansa sinkku? tai kuinka vaikea löytää miestä? Mitenhän nopeeta toimintaa ollut tän Pratesin kanssa? jotenkaan en usko tähän liittoon.
No alkukesällä ainakin kertoi olevansa parisuhteessa ja hyvin onnellinen. En muista, mikä lehti (kumpi ipl) kyseessä.
Mulle Emilia ainakin ollut aina tosi mukava kun olen ollut useamman kerran hänen asiakkaanaan. En ymmärrä näitä häntä haukkuvia viestejä täällä. Tiedä sitten, millainen siviilissä on, mutta työnsä ainakin aina (minun kohdalla) hyvin hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku milloin emilia kertoi viimeksi lehdissä olevansa sinkku? tai kuinka vaikea löytää miestä? Mitenhän nopeeta toimintaa ollut tän Pratesin kanssa? jotenkaan en usko tähän liittoon.
No alkukesällä ainakin kertoi olevansa parisuhteessa ja hyvin onnellinen. En muista, mikä lehti (kumpi ipl) kyseessä.
Olivat jo uutenavuotena yhdessä. En tiedä, kuinka vakavaa oli silloin, mutta yhdessä kuitenkin olivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Emilia ainakin ollut aina tosi mukava kun olen ollut useamman kerran hänen asiakkaanaan. En ymmärrä näitä häntä haukkuvia viestejä täällä. Tiedä sitten, millainen siviilissä on, mutta työnsä ainakin aina (minun kohdalla) hyvin hoitanut.
Yllättävää että maksavalle asiakkaalle ollaan mukavia :D
Klassinen esimerkki hienostelevasta keski-ikäistyvästä "paremmasta naisesta" joka lukee kerrostaloasunnossaan seksikirjoja viinin juonnin lomassa, harrastaa liikuntaa niin kuin blogeissa, haaveilee monaconprinssistä eikä kukaan mies kelpaa livenä.
Voin rehellisesti sanoa etten ottaisi, vaikka hän ihan kaunis onkin - ja jos minulla nyt ylipäätään olisi tilaisuuttakaan.
Asiakkaille on varmaan mukava, henkilökunnalle ei.
Rakkaustohtorin kannattaisi perehtyä rakastumisen hormonaalisen puolen lisäksi siihen, mitä ominaisuuksia pitkässä parisuhteessa ja rakkaudessa kannattaa kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja iso nainen se on.
Mikko taas pieni ja siro mieheksi.
Emilia 174 ja Mikko 181, ihan normipituisia ja siroja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat jo uutenavuotena yhdessä. En tiedä, kuinka vakavaa oli silloin, mutta yhdessä kuitenkin olivat.
Oliko mies silloin vain yksi monista kun naikkonen muutama viikko sitten avautui lehdille, että sopivaa ei löydy. Joutuiko muuttamaan mielensä miehen suhteen pamahdettuaan yllättäen raskaaksi. Tuskin tuo mitenkään suunniteltua on, varsinkin kun huomioi naisen lausunnot julkisuudessa.
Juu kyllä nyt on Emilialla vaihtoehdot niin vähissä että hänen on joko pidettävä tuosta hongankolistajasta kiinni lopun elämää tai sitten se oli siinä. Kelatkaa nyt vaihtoehtoa että Emilia toteaa ettei tämä salamarakkaus ollutkaan oikea. Mitä sen jälkeen sitten tapahtuu. Yhtä skidiä täytyy kuskata sen juontaja-steppari-leppilammen mestoille ja tavata sitä jossain puistossa tai kahvilassa. Sitten häntä suoranta jamaikalaiselle viemään toista skidiä ja tavata sitä jossain koriskentällä tai kahvilassa. Tämän jälkeen höpötystä rakkauskemioista, typerää blogausta, iltapäivälehtien haastatteluita ja ihmettelyä että mistäköhän löytyisi sopiva äijä, joka "ymmärtäisi" tätä kokonaisuutta eikä polttaisi käämiään näiden ex-ukkojen ja skidishown suhteen... *huoh*