Oletko kuullut häivetekniikasta? Moni ei tunnista seksuaaliseksi väkivallaksi, vaikka olisi itse uhri
Eli otetaan kondomi salaa pois kesken seksin. Pisti niin vihaksi lukea tuota juttua ja kuulla että tuo on ihan ilmiö. Netissä on jopa sivuja missä miehet kerskuvat tuolla ja jakavat toisilleen vinkkejä.
Kommentit (274)
Täytyy vielä lisätä tuohon reikäkortsujen käyttööni liittyen. Usein oon baarin jälkeen todennut naiselle vielä, että voidaan käyttää sun kortsuja tai mun kortsuja, joihin oon tehnyt salaa reijän valmiiksi, ja iskenyt sen jälkeen silmää. Nainen on vaan nauranut ja ollut valmis minun kortsuni kanssa yhdentään. En ole tehnyt sitä siis salaa.
Eikö kyseessä ole ennemminkin seksuaalinen ilkivalta?
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on sitten kiva kun nainen on raskaana ja mies joutuu elareita maksamaan. Plus taudit.
Hulluintahan tässä onkin se, että mies ottaa hirmuisen riskin omallekin kohdalleen. Minä ainakin olen sen miettinyt niin, että jos tulisin vahingossa raskaaksi, pitäisin sen lapsen - olkoonkin, että isän puolelta tulisi noinkin paskat geenit. Siinäpä sitten miettisi, oliko sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kortsun käyttö kuulu miehen itsemääräämisoikeuden piiriin samoin kuin pillereiden syöminen (salaakin) naisten. Eli miehellä on oikeus se kortsu poistaa milloin tahansa sattuu sitä haluamaan.
On totta kai oikeus poistaa kortsu, kunhan samalla lopettaa panemisen, jos nainen ei ole suostunut seksiin ilman kondomia.
Tai mies suostunut seksiin ilman pilsuja vaikka nainen on kertonut niitä syövänsä. Sama juttu se on mutta vaan huimasti yleisempi huijaus.
Koska teitä ei kiinnosta keskutella ketjun aiheesta vaan tästä niin suosittelen että menette nyt tekemään sen oman ketjun. Tämä ketju koskee kumin ottamista pois kesken yhdynnän ilman toisen suostumusta.
Täällä oli muuten eilen ketju näistä pillereistä ja niiden ottamatta jättämisestä. Arvaa mitä sille tapahtui.
Siellä ei ollut yhtään omakohtaista kokemusta vaan haukuttiin naisia yleisesti minkä takia se poistui?
Siinähän juuri oli ja ihan tältäkin sivustolta. Kortsujututut taas yleensä koskevat (jos sellaista edes esiintyy) baaripanoja ja niissä perinteisesti on saanut syyttää ihan itseään siitä millaisen panokaverin on kännissä sattunut bongaamaan. Ketä muuta siitä edes syyttäisi? Riskiä naisella ei ole jos on vähän tarkempi tavarastaan muutenkin. Kenestäkään naisesta ei tule vanhempaa vastoin tahtoaan.
Yhyy, elä harrasta seksiä jos et halua lasta. Ne pilleritkään ihan 100 varmoja ole, vaikka niitä syödäänkin. Olen siitä hyvä esimerkki. Otin aina säännöllisesti pillerin ja silti tulin raskaaksi, ilman mitääb antibiootti tms kuurejakaan, jotka olisivat heikentäneet tehoa.
No yhyy, älä sinä harrasta seksiä jos et halua seksitautia. Vanhemmaksihan nainen ei tule ilman omaa tahtoa.
Harrastan sitä vain mieheni kanssa, joten ei ole pelkoa! Myöskään raskaus ei silloin haittaa:D olen 25v.
Kukkakaali. Tuli vaan jostain mieleen. Se on kaunis. Sillä ko vetelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kortsun käyttö kuulu miehen itsemääräämisoikeuden piiriin samoin kuin pillereiden syöminen (salaakin) naisten. Eli miehellä on oikeus se kortsu poistaa milloin tahansa sattuu sitä haluamaan.
On totta kai oikeus poistaa kortsu, kunhan samalla lopettaa panemisen, jos nainen ei ole suostunut seksiin ilman kondomia.
Tai mies suostunut seksiin ilman pilsuja vaikka nainen on kertonut niitä syövänsä. Sama juttu se on mutta vaan huimasti yleisempi huijaus.
Koska teitä ei kiinnosta keskutella ketjun aiheesta vaan tästä niin suosittelen että menette nyt tekemään sen oman ketjun. Tämä ketju koskee kumin ottamista pois kesken yhdynnän ilman toisen suostumusta.
Täällä oli muuten eilen ketju näistä pillereistä ja niiden ottamatta jättämisestä. Arvaa mitä sille tapahtui.
Siellä ei ollut yhtään omakohtaista kokemusta vaan haukuttiin naisia yleisesti minkä takia se poistui?
Siinähän juuri oli ja ihan tältäkin sivustolta. Kortsujututut taas yleensä koskevat (jos sellaista edes esiintyy) baaripanoja ja niissä perinteisesti on saanut syyttää ihan itseään siitä millaisen panokaverin on kännissä sattunut bongaamaan. Ketä muuta siitä edes syyttäisi? Riskiä naisella ei ole jos on vähän tarkempi tavarastaan muutenkin. Kenestäkään naisesta ei tule vanhempaa vastoin tahtoaan.
Tiedät varmaan, että raskaaksitulemisen pelko on ollut naisten suurimpia pelkoja koko ihmiskunnan historian aikana? Ja vielä tänäkin päivänä suurempi osa naisia tulee äidiksi vastoin tahtoaan, kuin mitä miehiä huijataan isäksi.( Suuri osa vielä itsekin ihan lapsia tai teinejä) Tämä miesten huijaaminen isäksi on marginaalisen pieni ongelma maailmanlaajuisesti. Sitä mukaan kun ehkäisymenetelmät ovat yleistyneet ja parantuneet, on syntyvyya alkanut laskemaan. Ja kun saadaan aikaan ehkäisy, joka on satavarma ja helppo, syntyvyys laskee edelleen(koska vahinko lapset jää pois, niitä nykyäänkin kun on) Suomessakin syntyvyys laskee koko ajan, ja on nyt nälkävuosien tasoa ja silloin suomalaisia ei edes kaikenkaikkiaan ollut paljoa(n2 miljoonaa). Joten voimme todeta, että ei naiset halua lapsia jos niitä ei pakko ole tehdä. Turha kuvitella, että naiset sankoin joukoin huijaavat miespoloja lapsilleen isäksi, jos vaan jonkun kiinni saavat, kun ei niitä lapsia haluta tehdä edes vakaassa parisuhteessa. Ei naiset halua lasta jonkin baaripanon kanssa. Monella miehellä on paljon suurempi ongelma se, miten edes pääsisi lähelle naista. kuin se, että joku hänet huijaisi isäksi. Ja edelleen, mies voi käyttää sitä kortsua, jonka salaa pois ottamista tämänkin ketjun keskustelun pitäisi koskea, eikä naisten olematonta pillerihuijausta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä lisätä tuohon reikäkortsujen käyttööni liittyen. Usein oon baarin jälkeen todennut naiselle vielä, että voidaan käyttää sun kortsuja tai mun kortsuja, joihin oon tehnyt salaa reijän valmiiksi, ja iskenyt sen jälkeen silmää. Nainen on vaan nauranut ja ollut valmis minun kortsuni kanssa yhdentään. En ole tehnyt sitä siis salaa.
Ajatella miten herttaista, kun joku päivä ovesi takana on tuo nainen, iskee sinulle silmää ja esittelee, että tässä se on pikku-Terttu, sinun lapsesi. Mitäpä siinä muuta kuin isket silmää takaisin ja nauratte naisen kanssa yhdessä sattuneelle vahingolle. Eihän sitä onneksi salassa tehty. :D
Täällä puolustellaan väärin tekemistä toisella väärintekemistä. Vähän kuin sanoisi että on oikein lyödä naista koska sekin voi puukottaa miehen.
Mä en puolustele pillerihuijareita (duh, käyttäkää tuplaehkäisyä jos epäilette naisen rehellisyyttä, se on muutenkin fiksua), mutta musta päätös lapsen pitämisestä on naisen päätös. Kuvitelkaa miehet että tehtäisiin laki että nainen jonka kanssa olette maanneet voi päättää että teiltä poistetaan ilman teidän suostumusta kivekset koska olette saaneet naisen paksuksi, ja naisen mielestä se on väärin eikä halua lasta ja hän ei voi tehdä asialle mitään koska se on miehen päätös pidetäänkö lapsi. Tää on suurinpiirtei sama ajatus kuin abortin teko jos nainen ei halua. Abortti voi aiheuttaa niin mielenterveydellisiä kuin ruumiillisia ongelmia, mm. lapsettomuutta. Olisiko se muka oikeampi että mieskin saa päättää pidetäänkö tai eikö pidetä lasta? Henkariabortit kyllä kasvaisi moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankin sukupuolen ehkäisyhuijaus on väärin, mutta näkisin, että motiivit ovat aivan eri. Nainen joka väittää syövänsä pillereitä vaikkei syökään, tavoittelee omaa etuaan eli toivomaansa lasta tai mahdollista taloudellista etua. Hän käyttää miestä hyväkseen saadakseen itselleen jotain, mutta se ei ole päätarkoitus. Mies joka ottaa kondomin pois kesken yhdynnän naisen tietämättä pyrkii häpäisemään naisen tai aiheuttamaan hänelle vahinkoa. Päänahkoja keräillään ja kokemuksilla rehennellään netissä. Mielestäni kyseessä on hieman samanlainen rikos kuin salakuvaus, joka alistaa ja häpäisee seksikumppanin. Motiivi on siis selvästi väkivaltainen, toisin kuin naisella. Tästä syystä naisenkin ehkäisyn poisjättäminen on huijaus, mutta ei mielestäni raiskaus.
Just. Kysehän ei ole seksuaalisesta nautiinnosta vaan miesten harrastamasta väkivallasta! Juu juu.
Ilmiössä on kyse juuri väkivallasta, kun nautintoa haetaan huijaamalla naista. Luultavasti osa saa kicksinsä juuri siitä.
Lisään vielä, että jonkun yksittäisen miehen seksitörttöilynä tuo nautinnosta selittäminen voisi mennäkin läpi, vaikka teko onkin edelleen ihan yhtä törkeä. Se, että kyseessä on ilmiö, jolla on oma nimikin, kertoo ihan muusta.
Etenkin se että kokemuksia ja vinkkejä jaetaan toisille. Aivan kuin yllytettäisiin usempia mukaan tähän toimintaan.
Onko ne jotain tiettyjä sivustoja joilla noita jaetaan? Oliko se Briteissä kun sama ilmiö huomattu ja alettu vetää läpi että se olisi rikos. Silloin voi saada kiinni myös nuo yllyttäjät netistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kyseessä ole ennemminkin seksuaalinen ilkivalta?
Väkivaltaa se on kun toinen pakotetaan johonkin fyysisesti vastentahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on sitten kiva kun nainen on raskaana ja mies joutuu elareita maksamaan. Plus taudit.
Hulluintahan tässä onkin se, että mies ottaa hirmuisen riskin omallekin kohdalleen. Minä ainakin olen sen miettinyt niin, että jos tulisin vahingossa raskaaksi, pitäisin sen lapsen - olkoonkin, että isän puolelta tulisi noinkin paskat geenit. Siinäpä sitten miettisi, oliko sen arvoista.
Ensinnäkin mä miehenä haluaisin puolet lapsen huoltajuudesta. Itse asiassa ehkä koko huoltajuuden, jos lapsen äiti on niin tyhmä, että luulee käyttäytymismallien periytyvän geeneissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jätä kortsua poissa, mutta oon tehnyt siihen pienellä neulalla reiän etukäteen (sen ollessa vielä paketissa). Mitenkähän tuo lasketaan, kun nainen näkee minun laittavan kyseisen kondomin päälle ja hyväksyy sen? Usein vielä olen maannut itse sitten sängyssä ja nainen itse on tullut ja asettanut minut sisäänsä täysin nähden tilanteen ja hänellä on ollut mahdollisuus lähempään tarkasteluun halutessaan. En kait mä nyt voi olla velvollinen selittämään, miten olen omassa laatikossa oleviani kortsuja käsitellyt.
Sinä ilmeisesti haluat valtavasti isäksi? Etkö vain voisi etsiä itsellesi vakinaista naista ja kysyä josko hän alkaisi leikkimään kanssasi kotileikkiä ja tekeisi sinulle lapsen? Eihän tuo reikä kortsussa muuten selity. Tunnusta pois vain, vauvakuume on iskenyt. Toimintatapasi päästä isäksi on vain aika epätoivoinen. Ja aina voi käydä niin, että nainen abortoi sen sinun hartaasti toivoman pikku-Penen, kun olet sen ihan salassa laittanut alulle. Ajattele vähän, siellä se pikku-pena killuu vessanpöntössä ja huutaa isäänsä...
Tai sitten vain toivon parhaimman kaverini vaimon tulevan raskaaksi, koska tiedän hänen erittäin todennäköisesti olevan tuhkamuna.
Heh, mun yksi teekkarikaveri teki vappuna teekkarijäynän, kun oli jäynäkilpailu. Jakoi pitkin yliopistoa ilmaisia kortsuja, ja kaikkiin oli salaa oikeasti pistetty neulalla reikä. :D Mut ei kyllä voittanut sitä jäynäkilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mä miehenä haluaisin puolet lapsen huoltajuudesta. Itse asiassa ehkä koko huoltajuuden, jos lapsen äiti on niin tyhmä, että luulee käyttäytymismallien periytyvän geeneissä..
Jos mies on niin itsekäs ja lapsellinen että leikkii kortsuleikkejä, ei tasan varmasti ole pelkoa siitä, että olisi valmis ottamaan lapsestakaan vastuuta.
Pitikö tällekin keksiä oma terminsä?
Päätitte sitten täällä alkaa jakamaan "kokemuksia". Luulisi että tässä vaiheessa palstan naisettomat kilttimiehet älähtäisivät kun te toiminallanne varmistat etteivät hekään saa piparia tulevaisuudessa.
Alkaa vaikuttaa että koko ilmiön tarkoitus on saada naiset pysymään kaukana miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tällekin keksiä oma terminsä?
Niin on helpompi että puhutaan vain raiskauksesta. Mutta kun kerrotaan ilmiöstä joka on yleistymään päin sille yleensä tulee myös uusi nimi.
Vierailija kirjoitti:
Minun häivetekniikka on karkkipaperin rapistelu pimeässä ja molemmilla kunnon humalatila. 2 tapauksesta 3 onnistuu keskimäärin. Eli pääsee panemaan paljaalla ja aah, rojut ränniin :-) Siten tämä "ville Hiltunen" lähtee pois..mission completed!
Homma vähän k*see siinä vaiheessa että itse en ainakaan tunne yhtään naista joka päästäisi tuntuvan miehen kotiinsa. Miehet sen sijaan kutsuvat usein kylään. Onko sinulla siis väärä nimi postiluukussa vai saako joku matkoilla oleva kaverisi raiskaussyytteen?
Minun häivetekniikka on työntää muovipussi emättimeen. Ei tarvitse käyttää kumia.
Mä en jätä kortsua poissa, mutta oon tehnyt siihen pienellä neulalla reiän etukäteen (sen ollessa vielä paketissa). Mitenkähän tuo lasketaan, kun nainen näkee minun laittavan kyseisen kondomin päälle ja hyväksyy sen? Usein vielä olen maannut itse sitten sängyssä ja nainen itse on tullut ja asettanut minut sisäänsä täysin nähden tilanteen ja hänellä on ollut mahdollisuus lähempään tarkasteluun halutessaan. En kait mä nyt voi olla velvollinen selittämään, miten olen omassa laatikossa oleviani kortsuja käsitellyt.