Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen näköjään viime yönä laittanut facebookin profiilikuvaani pinkit "it`s a girl"-kehykset , nyt puhelin on täynnä viestejä tuttavilta!

Vierailija
03.09.2017 |

Olin jägermeister-pöhnässä päättänyt valita jotkut kivat kehykset kuvaani, älypuhelin ja alkoholi eivät vain ole paras mahdollinen yhdistelmä,..kun heräsin oli äiti soittanut ja mese on täynnä viestejä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea nyt vaan sitten! 👌🏻

Vierailija
2/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku wanha aprillipila rip-off...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Milloin on laskettu aika?

Vierailija
4/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X'DDDDD !!!!! :D Nyt laitat jonkun korjausviestin että kännissä ja läpällä vaan, menitte lankaan! :D

Itte en juurikaan juo mut hirvittää just toi että jos joskus kiskaisen kunnon kännit, uskaltaakohan somea vilkaistakaan seuraavana aamuna. :P

Vierailija
5/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siellä jotain kehyksiä millä kertoa että älypuhelin ja alkoholi on huono yhdistelmä ;)

Vierailija
6/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska!! Koita selvitä :D

Vierailija
7/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kohta kirjoittaa kirjan "100 ja 1 syytä olla olematta somessa". 😂

Vierailija
8/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt miettiä olisiko joku "ehhhe hee, aprillia!"-tyylinen ilmoitus facebookissa nyt paikallaan. Äidille, joka oli eilen kanssani yhden oluen verran laitoin jo rauhoitusviestin että  en  todellakaan ole raskaana!

Olisi kyllä melkoinen tapa ilmoittaa vauvasta, istua pikkukaupungin keskeisellä paikalla sijaisevalla terassilla imemässä viinaa kitusiin  ja ilmoittaa sitten yöllä profiilikuvan avulla iloisesta perhetapatumasta :D

A.P

Vierailija
9/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kehysten valinta selvänäkin on vaikeaa, ainut ero että selvinpäin tajuaa mokan eikä ehdi hyväksyä vääriä kehyksiä! 

Vierailija
10/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri.  Itse olin tosin selvinpäin, mutta lapsi heräsi päiväunilta juuri kun kuvaani päivittelin , ja olin sitten hipaissut jotain "trust God"-kehystä enkä huomannut mokaani moneen tuntiin, näin ateistina herätin kavereissa melkoista hilpeyttä ja ihmettelyä ! 

Vierailija
11/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et mitään hullumpaa tehnyt. tuo menee harmittomana pilana.

Vierailija
12/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut onnellisen perhetapahtuman johdosta. Syntyvyys Suomessa sittenkin nousuun?

Vierailija
13/13 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ylläri varsinkin niille joiden kanssa olit eilen bilettämässä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän