Oletko kuullut häivetekniikasta? Moni ei tunnista seksuaaliseksi väkivallaksi, vaikka olisi itse uhri
Eli otetaan kondomi salaa pois kesken seksin. Pisti niin vihaksi lukea tuota juttua ja kuulla että tuo on ihan ilmiö. Netissä on jopa sivuja missä miehet kerskuvat tuolla ja jakavat toisilleen vinkkejä.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun häivetekniikka on työntää muovipussi emättimeen. Ei tarvitse käyttää kumia.
Onko tälläinen mies oikeasti ylpeä itsestään???? Miten lapsellista. Jotenkin aina masentuu, kun tajuaa, miten typerä voi aikuinen(?) mies olla. Ja tälläisten kanssa pitäisi sitten täyspäisten ihmisen elää? No senhän tietää, ettei se onnistu. Eikö normaali miestä oikeasti hävetä, nämä "kilttimiesten " kommentit. Nehän alentaa koko miessukupuolen tollon/ älykääpiön tasolle.
Mistäpä päättelit tämän kirjoittajan olevan mies?
Tämän takia olen harrastanut seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka tiedän aidosti ihailevan/rakastavan minua tai meillä on jo ollut kaverimainen suhde aikaisemmin. Hyi hitto tuollaisia vieraiden ihmisten hyväksikäyttäjiä ja raiskaajia.
Vierailija kirjoitti:
Taas ketju täynnä miesvihaa. Milloinhan saataisiin feminismille vastavoima ja päästäisiin lopulta kohti aitoa tasa-arvoa?
Tämä on selvästi tullut väärään keskutelun tai kirjoittajan pään sisältö on todella nurinkurinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä itsekseni, että mitäköhän ketjun "kilttimiesten" näppikseltä pääsisi siinä tapauksessa, jos julkisuuteen tulisi tieto, että joku tummaihoinen maahanmuuttaja on tehnyt tämän tempun suomalaiselle naiselle. Olisiko edelleen ihan okei, vai alkaisiko sittenkin löytyä ymmärrystä sille että teko on yksiselitteisen tuomittava ja se on saatava rangaistavaksi?
Baaripanoista saa tosiaan syyttää ihan itseään. Onhan se tullut jo ketjussa esille.
Niin. Todennäköisesti tuntevat jonkinlaista vahingoniloa jopa. Vaatikaa, että tulevat enskerralla henkkarien kanssa. Hymiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä itsekseni, että mitäköhän ketjun "kilttimiesten" näppikseltä pääsisi siinä tapauksessa, jos julkisuuteen tulisi tieto, että joku tummaihoinen maahanmuuttaja on tehnyt tämän tempun suomalaiselle naiselle. Olisiko edelleen ihan okei, vai alkaisiko sittenkin löytyä ymmärrystä sille että teko on yksiselitteisen tuomittava ja se on saatava rangaistavaksi?
Baaripanoista saa tosiaan syyttää ihan itseään. Onhan se tullut jo ketjussa esille.
Niin. Todennäköisesti tuntevat jonkinlaista vahingoniloa jopa. Vaatikaa, että tulevat enskerralla henkkarien kanssa. Hymiö.
Minä otan nykyään kopion jokaisen panoni passista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun häivetekniikka on työntää muovipussi emättimeen. Ei tarvitse käyttää kumia.
Onko tälläinen mies oikeasti ylpeä itsestään???? Miten lapsellista. Jotenkin aina masentuu, kun tajuaa, miten typerä voi aikuinen(?) mies olla. Ja tälläisten kanssa pitäisi sitten täyspäisten ihmisen elää? No senhän tietää, ettei se onnistu. Eikö normaali miestä oikeasti hävetä, nämä "kilttimiesten " kommentit. Nehän alentaa koko miessukupuolen tollon/ älykääpiön tasolle.
Miksi ihmeessä jonkun trollin kommentit alentaisi muita miehiä? En minä ainakaan koe olevani vastuussa kuin omista teoistani ja sanoistani. En myöskään kohoa naisten yläpuolelle, kun miehet tekevät urotekoja ja napsivat Nobel-palkintoja selvästi naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole tässä ketjussa sanonut olevansa kilttimies, joten yrität nyt vain mustamaalata tuota termiä. Säälittävää.
Minä ainakin tuomitsen itsekkäät, muita leikkikaluinaan pitävät kusipäät ihan sukupuoleen katsomatta. En todellakaan vihaa koko miessukupuolta, vain näitä dorkia jotka haluavat kostaa kaikille maailman naisille jonkin kokemansa tai kuvittelemansa vääryyden, en tiedä minkä.
Pidetään me naiset siis housut jalassa kunnes mies on osoittautunut normaaliksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa että tähän ilmiöön vinkkeineen kuulu se että kumi rikotaan etukäteen. Eli omat kumit mukana eikä käytä mitään muuta.
Kondomi on ainoa asia estämässä minua tulemasta isäksi ja joutumasta maksaa isoja elatusmaksuja. En todellakaan suostu käyttämään naisen kumeja. Nainen voi kuitenkin itse päättää syntyykö lapsi, joten hän voi harrastaa seksiä kumin kanssa turvallisin mielin.
En nykyään edes kerro oikeaa nimeäni jos jonkun naisen yhdeksi yöksi otan ja menen hänen luokseen. Minulla on myös murskattu jälkiehkäisypilleri mukana, jonka laitan naisen aamupalaan jos hän ei suostu sellaista syömään.
Mä olen allerginen jollekin je-pillerin ainesosalle. Saan anafylaktisen shokin. On kokeiltu, onneksi ex oli paikalla :S Onneksi en ole törmännyt tuollaisiin kuin yllä oleva kirjoittaja...
Ja siis mulla on kuparikierukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ketju täynnä miesvihaa. Milloinhan saataisiin feminismille vastavoima ja päästäisiin lopulta kohti aitoa tasa-arvoa?
Miesvihaa kun sanotaan raiskaajaa raiskaajaksi ja tuomitaan rikollinen teko? Tasa-arvoa että naisia saa haukkua mielensä mukaan ja mies ei ole koskaan vastuussa teostaan?
Et suostu vastaamaan vaan pitää poistaa viesti koko ajan. Kerro nyt edes mikä täällä on miesvihaa?
Sovinistisia raivon esto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvästi tullut väärään keskutelun tai kirjoittajan pään sisältö on todella nurinkurinen :D
Ihan oikeaan ketjuun tuli. Täällä puhutaan siitä, että kumitta paneminen on raiskaus, mutta pillereittä paneminen ei ole. Täällä koitetaan väittää, että ilman ehkäisyä seksin harrastaminen on pahempi juttu naiselle kuin miehelle, vaikka naisella on täysi valta sen suhteen pidetäänkö lapsi vai ei. Tuo naisen päätäntävalta lapsen suhteen on suoraan sanottuna oikeusmurha, mutta täällä sitä pidetään hyvänä asiana, koska täällä on keskustelemassa miesvihaisia feministejä.
No voi kyynel. Mitäpäs jos miehetkin alkaisivat vähän miettiä sitä tosiasiaa, että jokaisesta yhdynnästä todellakin voi alkaa raskaus, käytettiin ehkäisyä tai ei, ennen kuin lähtevät taas metsästämään sitä yhden illan juttua. Naiset joutuvat tätä asiaa miettimään koko ikänsä. Parisuhteessa ymmärrän katkeruuden, jos vain nainen päättää, mutta jos roiskitaan yössä menemään neulalla rikotuilla kumeilla, on turha tulla itkemään oikeusmurhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa että tähän ilmiöön vinkkeineen kuulu se että kumi rikotaan etukäteen. Eli omat kumit mukana eikä käytä mitään muuta.
Kondomi on ainoa asia estämässä minua tulemasta isäksi ja joutumasta maksaa isoja elatusmaksuja. En todellakaan suostu käyttämään naisen kumeja. Nainen voi kuitenkin itse päättää syntyykö lapsi, joten hän voi harrastaa seksiä kumin kanssa turvallisin mielin.
En nykyään edes kerro oikeaa nimeäni jos jonkun naisen yhdeksi yöksi otan ja menen hänen luokseen. Minulla on myös murskattu jälkiehkäisypilleri mukana, jonka laitan naisen aamupalaan jos hän ei suostu sellaista syömään.
Mä olen allerginen jollekin je-pillerin ainesosalle. Saan anafylaktisen shokin. On kokeiltu, onneksi ex oli paikalla :S Onneksi en ole törmännyt tuollaisiin kuin yllä oleva kirjoittaja...
Ja siis mulla on kuparikierukka.
Tästä toimintatavasta saat kiittää Suomen lainsäädäntöä.
Se, joka päätti kutsua tätä häivetekniikaksi, ansaitsee jojoterapian.