Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (396)
Olen sinkkunainen ja minulle varattu mies on turn off ja ehdoton no no. Johtuu mahdollisesti kasvatuksesta ja elämänkokemuksesta. Kanssasisaria, jotka lähtevät varatun matkaan pidän naiiveina ja kypsymättöminä enkä osaa oikein kunnioittaa ihmistä, joka lähtee sekoilemaan toisten suhteisiin. Jokin oleellinen juttu puuttuu ihmisestä, jos ei kykene kyseenalaistamaan varatun tarinoita tai asettumaan petetyn/huijatun asemaan. En pitäisi ystävänäkään ihmistä, jonka tietäisin iskevän varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne perheet on jo rikki ennen kuin mies tai nainen lähtee toisen matkaan kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta
Tämä juuri, Eevassa tutkija kertoo
``Moni kakkonen ajattelee, että partneri on luotettava ja hieno ihminen minun kanssa. He ajattelevat, että pettäjän parisuhteen on täytynyt olla jo valmiiksi pilalla.``
Kyllä petetyt tietää milloin pettäminen alkaa. Pettäjä muuttuu ja se ei tiedä hyvää parisuhteelle. Sitten pettäjä syyttää väljähtänyttä parisuhdetta.
Minä tiesin esim. Siitä kun aamulla holvattiin partavettä töihin lähdettäessä. (Bussissa olija parat, sedällä on kiima-aika, yrittäkää kestää).
Se on sen miehen vastuulla pysyä uskollisena puolisolleen. Ei ketään väkisin isketä.
MIES KUULKAA MENEE IHAN ITSE MYÖS BORDELLIIN ELLEI HUUMATTU.
Moni mies ei eroa koska maksaa puoliksi asuntoa tai ettei elatusmaksuja tarvi maksaa . Mutta niillä on usein vakituiset suhteet muihin tai montakin joiden luona käy . Prostituutio ottaa rahaa seksistä ja nekin on perheellisiä ukkoja .
Vastaus: Todella tyhmä ja hyvin itsekäs nainen. Ja se varattu mies on ihan vastaava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkunainen ja minulle varattu mies on turn off ja ehdoton no no. Johtuu mahdollisesti kasvatuksesta ja elämänkokemuksesta. Kanssasisaria, jotka lähtevät varatun matkaan pidän naiiveina ja kypsymättöminä enkä osaa oikein kunnioittaa ihmistä, joka lähtee sekoilemaan toisten suhteisiin. Jokin oleellinen juttu puuttuu ihmisestä, jos ei kykene kyseenalaistamaan varatun tarinoita tai asettumaan petetyn/huijatun asemaan. En pitäisi ystävänäkään ihmistä, jonka tietäisin iskevän varattuja.
Näin. Ja minä avaisin kyllä suuni ja kertoisin mitä tuollasesta pelistä olen mieltä. Helppo se on pettää kun kaikki vaan hymistelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Todella tyhmä ja hyvin itsekäs nainen. Ja se varattu mies on ihan vastaava tapaus.
Sinä sen sanoit.
Se mieshän siinä perheensä hajottaa.
No kun mies tulee työmatkalta kivekset tyhjinä ja haisee , löytyy kondomeja ja huulipunaa sieltä täältä . Naisilta jää miehen vaatteisiin huulipunaa kuin muuta. Kyllä ne käy naimassa työmatkoilla .
Vierailija kirjoitti:
Minä hain tietoisesti varatun miehen rakastajaksi, ettei jäisi nurkkiin pyörimään. Vapaista miehistä ei ole kuin riesaa; pitävät heti piikana/maksajana, häiriköivät ja kyttäävät. Tai sitten saa olla terapoimassa ex-vaimon aiheuttamia henkisiä vammoja. Ainakin oman ikäluokkani miehistä suurin osa on tällaisia reppanoita. Pitäisi varmaan katella nuorempia.
Ai että typerys ei jää nurkkiin. Nehän ne vasta ääliöitä ovatkin. Et saa hetken rauhaa, ja vielä uskovat kaiken mitä niille suollat.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne perheet on jo rikki ennen kuin mies tai nainen lähtee toisen matkaan kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta
Voi olla. Toisaalta jokaisessa perheessä on omat haasteensa, mutta pettäjän ratkaisu niihin haasteisiin ei ole tarttua toimeen vaan pettää ja jättää.
Millaiselle naiselle kelpaa tälläinen vellihousu?
Vierailija kirjoitti:
No kun mies tulee työmatkalta kivekset tyhjinä ja haisee , löytyy kondomeja ja huulipunaa sieltä täältä . Naisilta jää miehen vaatteisiin huulipunaa kuin muuta. Kyllä ne käy naimassa työmatkoilla .
Puhumattakaan likaisista kalsareista.
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.
No toivotaan ettei ole hukannut rahoja . Vaadit vaan ELATUSMAKSUT .
Vierailija kirjoitti:
Se mieshän siinä perheensä hajottaa.
Ei vaan se toinen nainen sillä mitään ei olisi tapahtunut jos tämä 2. nainen ei olisi antanut. Näin sanoi minun entinen nyksä = nykyinen exä
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.
AnteeksiKAAN. autocorrect..
Kyllä sinuna kannattais harkita muuta ammattia kuin trollaus.
Mies tässä kuviossa syyllinen on. MIehet valehtelevat aina kun voivat. Tuokin ukko on kertonut olevansa eronnut ja että sormus on vain tunnesyistä sormessa, kun exää on vieläkin niin ikävä.
Millainen mies lähtee toisen naisen matkaan ja hajottaa OMAN PERHEENSÄ?
Minä hain tietoisesti varatun miehen rakastajaksi, ettei jäisi nurkkiin pyörimään. Vapaista miehistä ei ole kuin riesaa; pitävät heti piikana/maksajana, häiriköivät ja kyttäävät. Tai sitten saa olla terapoimassa ex-vaimon aiheuttamia henkisiä vammoja. Ainakin oman ikäluokkani miehistä suurin osa on tällaisia reppanoita. Pitäisi varmaan katella nuorempia.