Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttönaiset iskee varattuihin. Heille perhe ja vakkarisuhde ei enää mahdollisia, joten tuhoavat sen mikä itseltä jäi saamatta.
No mutta - eihän tuollaisen takia kannata erota. Lähettää vaan naiselle viestin: Ai tuollaisenko takia kuvittelit minun ottavan avioeron 😂? Ei tule tapahtumaan. Huvittavia muuten ne kuvat, joita olit lähettänyt miehelleni. Kamalan paksut reidet ja lisäksi selluliittia. Katsottiin yhdessä miehen kanssa se video ja naurettiin kaksinkerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo ei eroa ota, eroa ei tule. Kannattaa antaa kolmannelle osapuolelle pitkä nenä ja pysyä naimisissa. Ikävä tilanne tietysti hänelle, jos ei vapaata pysty saamaan.
Miten niin kannattaa? Kuka nainen haluaa pysyä naimisissa selkärangattoman miehen kanssa? Vain siksi, että saa näyttää pitkää nenää kolmansille?
Vellihousumies pitää vapauttaa takaisin luontoon.
No mitä järkeä on jonkun tasapainottoman vuokra-asujen takia lähteä mitään tekemään? Ja jos oikein pahalta tuntuu, voi aina ottaa rakastajan. Mies ei kuitenkaan avioeroa halua, eikä ota.
Rakastava puoliso ei petä. Eikö tämä ole aika yksinkertainen asia?
Mielummin huonossa suhteessa,kuin yksin....näin moni ajattelee.
Miksi helv....valittaa suhdetta,lusikat jakoon ja parempaa etsimään.
Kitikiti,vinkuvinku....
Vierailija kirjoitti:
Rakastava puoliso ei petä. Eikö tämä ole aika yksinkertainen asia?
Onneksi omaan puolisoon voi aina rakastua uudelleen.
Hyvin sanottu. Nykymaailma vaan tekee ihmisistä elämään pikaruokaa, pikaseksiä, juostaan rahan peräs, hyorissa ja eletään pikasuhteissa. Kaikki heti ja nyt tänne. Siirrytään ekan riidan jälkeen seuraan luo ja sänkyyn. Usein jo ennen ku mies edes kertoo naiselle erosta on sil jo valmiina uusi etsitty. Ei pysty osa olemaan päivääkään yksin tai ilman sexiä. Sellasia ihmisiä on paljo. Hyväksikäyttöä kaikissa muodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne perheet on jo rikki ennen kuin mies tai nainen lähtee toisen matkaan kukaan ei lähde onnellisesta parisuhteesta
Aina selitellään naisten teot parhain päin, on se jännä ilmiö palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen/naisen puolisi ja perhe eivät kiinnosta tippaakaan olet epäempaattinen ja julma. Harva sinunlaistasi haluaa pysyväksi kumppaniksi ellei ole itse samanlainen. Tekosi määrittelevät sinut, haluat tai et.
Ihan vaan ketjua lukeneena; sinä olet tässä julma ja epäempaattinen. Ei sille mitään mahda jos ihastuu toiseen. Se on ok aina, myös silloin kun on saanut lapsen.
Ei eroaminen ole vain lapsettoman oikeus.
Tottakai sille mahtaa mitään, että ihastuu toiseen ihmiseen. Voi hyvin ihastua ja nauttia siitä tunteesta, mutta päättää olla tekemättä asialle mitään. Ihastuttavia ihmisiä on maailma täynnä. Oma puolisokin on ainakin joskus ollut todella ihastuttava. Ei elämä ole mikään karkkikauppa, että mulle toi, toi ja toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttönaiset iskee varattuihin. Heille perhe ja vakkarisuhde ei enää mahdollisia, joten tuhoavat sen mikä itseltä jäi saamatta.
No mutta - eihän tuollaisen takia kannata erota. Lähettää vaan naiselle viestin: Ai tuollaisenko takia kuvittelit minun ottavan avioeron 😂? Ei tule tapahtumaan. Huvittavia muuten ne kuvat, joita olit lähettänyt miehelleni. Kamalan paksut reidet ja lisäksi selluliittia. Katsottiin yhdessä miehen kanssa se video ja naurettiin kaksinkerroin.
Oletko aivan keskenkasvuinen? Luulen, että ansaitset pettävän miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi sanoa EI.
Ei ei, nämä pässithän ovat vailla omaa tahtoa ja niin palliensa vietävissä että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo ei eroa ota, eroa ei tule. Kannattaa antaa kolmannelle osapuolelle pitkä nenä ja pysyä naimisissa. Ikävä tilanne tietysti hänelle, jos ei vapaata pysty saamaan.
Miten niin kannattaa? Kuka nainen haluaa pysyä naimisissa selkärangattoman miehen kanssa? Vain siksi, että saa näyttää pitkää nenää kolmansille?
Vellihousumies pitää vapauttaa takaisin luontoon.
No mitä järkeä on jonkun tasapainottoman vuokra-asujen takia lähteä mitään tekemään? Ja jos oikein pahalta tuntuu, voi aina ottaa rakastajan. Mies ei kuitenkaan avioeroa halua, eikä ota.
Mitä väliä sillä on, mitä se pettäjämies haluaa? Pihalle vaan nurkista pyörimästä, kuten muutkin roskat.
Maailma on puolillaan kateellisia ja pahansuopia ihmisiä. Välillä nämä päätyvät parisuhteisiinkin. Psykologisessa mielessä ovat ikuisia häviäjiä. Vaikka luulevat muuta
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.
Sama juttu. Kiusallani en tehnyt mitä kakkonen toivoi ja tulihan se pettäminen tiensä päähän sitten. Raukka poloinen. Otin rakastajan.
Naimisissa oleva mies rakastutti itsensä minuun. Eipä sille mitään mahdettu. Olemme olleet jo yli 30 vuotta naimisissa ja rakastamisen lisäksi sielunkumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa oleva, joka ei tajua miehen olevan varattu. Ainut syyllinen on kyllä mies. Kovasti ovat varsinkin juuri vauvan synnyttyä lähdössä vieraisiin. Selityksiä on vaikka minkälaisia. Mamma kotona ei kuulema anna tai on lihava ja elähtänyt.
ihan hyviä syitä nuo ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta - eihän tuollaisen takia kannata erota. Lähettää vaan naiselle viestin: Ai tuollaisenko takia kuvittelit minun ottavan avioeron 😂? Ei tule tapahtumaan. Huvittavia muuten ne kuvat, joita olit lähettänyt miehelleni. Kamalan paksut reidet ja lisäksi selluliittia. Katsottiin yhdessä miehen kanssa se video ja naurettiin kaksinkerroin.Oletko aivan keskenkasvuinen? Luulen, että ansaitset pettävän miehesi.
Ei, vaan mitään intiimejä kuvia/ videoita ei pidä koskaan lähettää kellekään (paitsi ehkä aviopuolisolle). Ne näytetään aina jollekin, jolle niitä ei lähetetty. Kannattaa miettiä tarkoin myös minkälaisia asioita viesteihin kirjoittaa - nekin päätyvät helposti laajempaan levitykseen.
Ei tällaisia tarvitse edes miettiä. Jos kumppani pettää sinua, se ei rakasta sinua. Jos teillä on lapsi(a), se ei rakasta niitäkään eli on sisältä mätää täynnä.
Ei tuollainen "elämänkumppani" ole mikään menetys. Hienoa, että asia tuli nyt ilmi. Keskityt siihen, miltä kaikelta vältyt tulevaisuudessa.
Mitä väliä millainen se petoksen toinen osapuoli on? Ainakin se on ihan tollo.
Näitä tyhmiä ja itsekeskeisiä mies- ja naislorttoja on aina ollut ihmisistä tietty osa ja se siitä. Ei näitä voi mitenkään normaalit ihmiset ymmärtää.
Eikä tarvitse. Lika barn leka bäst. Ansaitsevat toisensa - sen hetken, kunnes taas pettävät toisiaan.
Pääasia että itse pääset eroon tollosta ukostasi ja mahdolliset lapset pääsevät kauemmas huonosta isästään.
Ei tuommoista tarvitse ikävöidä eikä pidä ottaa porsasta takaisin siisteihin sisätiloihin, KUN tulee sitä hattu kourassa kerjäämään.