Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rantahotelli - uusi kausi

Vierailija
29.06.2024 |

Nyt vasta huomasin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän loppui jo pari viikkoa sitten. Oli kyllä hyvä tanskalainen sarja. 10 vuotta, joka kesä noin 10 jaksoa.

Vierailija
2/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän loppui jo pari viikkoa sitten. Oli kyllä hyvä tanskalainen sarja. 10 vuotta, joka kesä noin 10 jaksoa.

Areenasta näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areenasta näkee.

Valitettavasti Ylellä ei ole aikaisempien kausien esitysoikeuksia. Ryhdyin seuraamaan vasta, kun sota alkoi.

Vierailija
4/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areenasta näkee.

Valitettavasti Ylellä ei ole aikaisempien kausien esitysoikeuksia. Ryhdyin seuraamaan vasta, kun sota alkoi.

Nyt on Yle Areenassa kaikki Rantahotellin kaudet eli 1-10, yhteensä 64 jaksoa.

Vierailija
5/24 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kausi alkoi uusintana televisiosta.

Vierailija
6/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin tämän sarjan ja olen jo katsonut 1. kauden ja 2. kausi katselussa Areenassa. Mahtavaa, että tästä on peräti 10 kautta. Helposti jäin koukkuun. Nyt pitää vaan järjestää aikaa tämän katsomiseen. 

Vierailija
7/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta huomasin tämän sarjan ja olen jo katsonut 1. kauden ja 2. kausi katselussa Areenassa. Mahtavaa, että tästä on peräti 10 kautta. Helposti jäin koukkuun. Nyt pitää vaan järjestää aikaa tämän katsomiseen. 

Mä taas katsoin suurin odotuksin ekan jakson ja oli niin huono, etten katso enempää. Minusta tuossa ei ollut mitään kiinnostavaa. Ei kiinnostavia hahmoja, juonta tai mitään. Kaikki oli muutenkin rumaa ja ankeaa. Mikä siinä viehättää?

Vierailija
8/24 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas katsoin suurin odotuksin ekan jakson ja oli niin huono, etten katso enempää. Minusta tuossa ei ollut mitään kiinnostavaa. Ei kiinnostavia hahmoja, juonta tai mitään. Kaikki oli muutenkin rumaa ja ankeaa. Mikä siinä viehättää?

Päin vastoin, kaunista ja tyylikästä. Hyvin puvustettu ja lavastettu, kauniit maisemat. Hahmot ovat persoonallisia. Tykkäsit kuitenkin sen verran, että vaivauduit ihan palstalle kirjoittamaan, vaikka negatiiviset mielipiteet voi pitää ominaankin. Et pilannut meidän muiden iloa 

Vierailija
9/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava sarja! Erinomaiset näyttelijät! Ja aina hauska ja humoristinen, vaikka elämän vastoinkäymisiäkin on mukana (sota, rikokset, kuolemantapaukset, avioerot). Harvinaista herkkua näin elmäniloinen sarja! Jokainen kausi huolella tehty!  😃

Vierailija
10/24 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan koukussa tähän. Kaikki katsottu. Ei kai uutta kautta nyt ole? Yle näyttää nyt kaikki vanhat. 

Vierailija
11/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä loppui hölmösti

Vierailija
12/24 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sarja. 

Vierailija
13/24 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini myös. Tanskalaista elämäniloa. Tässä oli niin ihanaa se että kaikki kääntyy jollain tapaa hyväksi ja asetelmat ja valtasuhteet saattaa heittää kuperkeikka. Esim saksalaisupseeri olikin inhimillinen, kiero kauppias joutuu itse kieron menettelyn uhriksi, taloudellisesti riippuvainen ja köyhä onkin yhtäkkiä se jolla rahat ja valta, isännän kiusaamasta piikatytöstä tulee johtaja, tirkistelevä pervo saa kuolettavan tällin. Hiljainen hissukka tyttö joka karttaa ihmisiä onkin kohta kuuluisa kirjailija ja pelastaa rohkeasti miehen pulasta.  

Mainiot henkilöhahmot. Itse pidän Edithin henkilöhahmosta, koska on lörppö mutta oikeudenmukainen, kiltti ja vilpitön ja välitön luonne ja ihana näyttelijä. Ja ne ilmeet on ihan huippua. Ilmeillä kertoo enemmän kuin repliikitkään. Kuka sinua on eniten ihastuttanut hahmo?

Olen miettinyt laulaakohan Weyseä esittävä näyttelijä itse? 

Vierailija
14/24 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sarjan juonesta ei synny keskustelua, koska juoni on niin kliseinen ja ennalta arvattava.

Vierailija
15/24 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun mielestäni Edith on sympaattinen hahmo

Vierailija
16/24 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekan jakson ja sen perusteella sarja oli mielestäni pikkusievä. Olisin kaivannut enemmän särmää. Ehkä annan vielä toisen mahdollisuuden toiselle jaksolle. 

tämän kesän sarja mulla oli Perienglantilainen skandaali, Areenasta lyötyy

Vierailija
17/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköisiä naisia. Varmasti nautinnollisia yhdyntöjä tuolla rantamökissä.

Vierailija
18/24 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on keskustelu tyrehtynyt nopeasti. Minusta Rantahotelli on aivan ihana sarja ja ei liian pitkä. Siinä on hyvät henkilöhahmot erilaisine luonteenpiirteineen ja oivat näyttelijät. Juoni peilaa kattavasti sodan ikäviä tapahtumia erilaisin juonikuvioin rantahotellin näkövinkkelistä. Taustamusiikki on viihdyttävää ja sopii aiheeseen. Näyttelijä Edward Weysen soittolaulutuokioita jokaisessa jaksossa oikein odottaa. Hän on monipuolinen näyttelijä, joka kyllä itse esittää kappaleet. Samoin Weysen tytär, Kitty Hansen ja rouva Molin laulavat itse omat osuutensa. Sarjassa on mukana monipuolisia taiteilijoita, ja se on vakavaan sota-aikaan sijoitettu todella viihdyttävä hyvänmielen tarina.

Vierailija
19/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi mainostavat sarjaa uutena , sehän on ollut areenassa iät ja ajat , luulin että olisi oikeasti uusia jaksoja . Hyvä sarja kuitenkin .

Vierailija
20/24 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi mainostavat sarjaa uutena , sehän on ollut areenassa iät ja ajat , luulin että olisi oikeasti uusia jaksoja . Hyvä sarja kuitenkin .

Mainostavat sarjaa toivottuna uusintana ja että nyt Areenassa on kaikki kaudet.