Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö merkkaa niin selvästi näissä käyttäytymisissä. Vaikka eronneet toista sanovat.
Ei miellytä niin ei miellytä, siksipä sitä on kiukuteltu kotitöistä ja ruuasta ja ym ym.
Kaikki on niin läpinäkyvää.
Esim. Aliisahan sanoi, että Esan ulkonäkö miellyttää. Kehui Esaa myös monilla muilla tavoilla.
Veikkaanpa, että Esa haisi ainakin Aliisan nenään pahalle. Itse hajuherkkänä en vaan pysty olemaan edes lievästi pahanhajuisen ihmisen lähellä...kauheaa jos heille kävi samoin. Voisin helposti uskoa että tästä oli kyse!
Ai toi mulla menikin eilen ohi, että Petri sanoi, että ehkä törmäävät Mummotunnelissa Marin kanssa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, taas kun katsoo uusintaa ja näkee tiivistettynä Aliisan ja Esan taivalta, tulee vaan valtava ärsyyntyminen; vihon viimeisen kerran, Aliisa ON ärsyttävä!! ÄRSYTTÄVÄ!!! Argh!!
Ei Aliisa ole ärsyttävä. Nuori tavallinen nainen. Ei edelleenkään pakkoliitto. Aliisa koki, ettei ollut oikea mies hänelle. Löytää varmaan tunteilleen sopivan ja niin myös Esa löytää. Toivotetaan heille onnea molemmille jatkossa.Ei me voida tietää mitkä asiat häntä mietityttää. Ei voi tietää, eikä meidän tarvitsekaan. Jokaisella on oma henkilökohtainen elämä. Sitä meidän täytyy kunnioittaa.
Yäk Milla!! Kaikista kamalin morsian ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Moni turkulainen käy Helsingissä töissä ihan vakituisesti. Sinänsä Markuksen työmatkassa ei siis ole mitään ihmeellistä. Jos on ennen käynyt Porvoosta, niin kai sekin on ollut noin tunnin matka?
Tuskin käy kovin moni, kun junamatka kestää vähän vajaat kaksi tuntia. Kun siihen laittaa perillä työ- ja kotimatkat päälle, niin päivässä työmatkan kestoksi kertyy 4,5-5 tuntia. En usko, että moni tuohon ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ai toi mulla menikin eilen ohi, että Petri sanoi, että ehkä törmäävät Mummotunnelissa Marin kanssa. ;)
Ai sanoi?? Hahhahaa =) =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa on todennäköisesti tutkituttanut "markkina-arvonsa" jossain kuppiloissa jotka kuhisee "lääkäreitä ja juristeja" parveilemassa ympärillään.
Ajattelee saavansa "paremman". En usko et niin tulee käymään. Tyttöparka on ihan hukassa itsensä kanssa.
Esa on ihan kelpo mies, mutta en minäkään häntä "huolisi", kun en itse vaan lämpene. Ei Esassa ole mitään vikaa, ihan ok näköinen, kiltti yms. ja näen kyllä että hän olisi loistava kumppani jollekin muulle kuin minulle.
En silti pidä itseäni Esaa parempana millään tavalla. Ei vaan kolahda. En vaan viehäty. Rakkaus ja ihastuminen kun ei ole kuin työpaikan haku, että voi listata ominaisuuksia kuin cv:tä täyttäisi ja jos ne täyttyvät niin saa paikan. Muutenhan kaikki EA-parit olisivat yhdessä, kun paperilla kuitenkin kaikkien parien pitäisi toimia.
Ei se, että hakisi parempaa, vaan että hakee itselle sopivaa.
Mut ethän sä (oletettavasti) edes tunne Esaa? Miten siis voi sohvalta käsin sanoa, että en mä häntä huolisi enkä hänestä viehäty. Eri asia, jos on keskustellut henkilön kanssa ja tuntee paremminkin.
Kyllä mä osaan sanoa jo ihan tv:stä näkemäni perusteella.
Aika sumee pitää olla, jos ei osaisi tv/stä näkemänsä perusteella sanoa, onko joku ihan nounou. Ei se kaikista heti selviä, mutta joistakin kyllä.
Onkohan fyysisen läheisyyden tarpeesta kyselty ehdokkailta. Esa ja Aliisa näyttivät edustavan ääripäitä.
Itse kyllä luulen, ettei Aliisa oikeasti ole niin jyrkkä, vaan ketäpä huvittaisi, jos mies josta ei ole romanttisesti kiinnostunut, pyrkii tiiviisti iholle.
Mari näytti jo vähän vihreää valoa sille, että voivat Petrin kanssa joskus nähdäkin. Petriä ei paljon kiinnosta.
Aliisaa ei myöskään varmaan nähdä Pieksämäellä nautiskelemassa ex-miehen kaveriseurasta.
Vierailija kirjoitti:
Äijykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkääläispissis odottaa yhä prinssiään ja odottaa varmaan vielä 20 vuoden päästäkin.
Ei varmasti odota. Aliisa on niin varmaa kauppatieteilijän tai insinöörin tai diplomi-insinöörin vaimomatskua, että kauan ei ainakaan tarjokkaita tarvitse odotella.
Pahoin pelkään, että Esassa tökkäsi maalaisuus. Aliisa tarvitsee sisäsiistin peruspekan.
Eikai kukaa kauppatieteilijä tommosta ota? Eikös sellaisella pidä olla edustava, moniulotteinen ja nokkela vaimo? Dippainssistä en tiedä, ehkä ihan tavan amk-inssi voisikin innostua. Sellainen joka tupakoi.
Mihin yksiulotteinen kauppatieteilijä tarvitsee moniulotteisen puolison?
Äijykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni turkulainen käy Helsingissä töissä ihan vakituisesti. Sinänsä Markuksen työmatkassa ei siis ole mitään ihmeellistä. Jos on ennen käynyt Porvoosta, niin kai sekin on ollut noin tunnin matka?
Tuskin käy kovin moni, kun junamatka kestää vähän vajaat kaksi tuntia. Kun siihen laittaa perillä työ- ja kotimatkat päälle, niin päivässä työmatkan kestoksi kertyy 4,5-5 tuntia. En usko, että moni tuohon ryhtyy.
Tunnen kyllä sanan "moni" merkityksen. Vuonna 2008 on kulkijoita Turun seutukunnasta ollut n. 2700. Eikö tunnin junaakin alettu hankkia juuri sen takia, että moni käy Turusta töissä Helsingissä? Myös Tampereelta käy Helsingissä töissä tuhansia ihmisiä.
http://www.stat.fi/artikkelit/2008/art_2008-09-17_004.html?s=0
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/yli-5-000-tyomatkalaista-kulkee-helsin…
Jos itse olisitte mukana tässä ohjelmassa, niin toivoisitteko mieluummin hyvännäköistä miestä vai sellaista rumempaa? Hirveät paineet, jos mies olisi tosi komea. Itse ottaisin kyllä alemmalta tasolta kuin itse olen.
Äijykkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lainkaan tavatonta käydä Turusta Helsingissä töissä.
Eli ihan mitätön määrä. Hyvin harva käy töissä Turusta Helsingissä. Ja nositakin todennäköisesti suurin osa tekee paljon etätyötä. Tuskinpa on montaa kirvesmiestä junassa tekemässä työmatkaa. Työn täytyy olla sellaista, että sitä voi tehdä etänä ja junassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa on todennäköisesti tutkituttanut "markkina-arvonsa" jossain kuppiloissa jotka kuhisee "lääkäreitä ja juristeja" parveilemassa ympärillään.
Ajattelee saavansa "paremman". En usko et niin tulee käymään. Tyttöparka on ihan hukassa itsensä kanssa.
Esa on ihan kelpo mies, mutta en minäkään häntä "huolisi", kun en itse vaan lämpene. Ei Esassa ole mitään vikaa, ihan ok näköinen, kiltti yms. ja näen kyllä että hän olisi loistava kumppani jollekin muulle kuin minulle.
En silti pidä itseäni Esaa parempana millään tavalla. Ei vaan kolahda. En vaan viehäty. Rakkaus ja ihastuminen kun ei ole kuin työpaikan haku, että voi listata ominaisuuksia kuin cv:tä täyttäisi ja jos ne täyttyvät niin saa paikan. Muutenhan kaikki EA-parit olisivat yhdessä, kun paperilla kuitenkin kaikkien parien pitäisi toimia.
Ei se, että hakisi parempaa, vaan että hakee itselle sopivaa.
Mut ethän sä (oletettavasti) edes tunne Esaa? Miten siis voi sohvalta käsin sanoa, että en mä häntä huolisi enkä hänestä viehäty. Eri asia, jos on keskustellut henkilön kanssa ja tuntee paremminkin.
Kyllä mä osaan sanoa jo ihan tv:stä näkemäni perusteella.
Aika sumee pitää olla, jos ei osaisi tv/stä näkemänsä perusteella sanoa, onko joku ihan nounou. Ei se kaikista heti selviä, mutta joistakin kyllä.
No ehkä mä asian kyseenalaistaja olen sitten "sumee", mutta edes Petristä en sanoisi mitään arvioita, tulisinko toimeen vai en ja viehättäisikö vai ei. Livenä sen vasta näkisi. Minusta on vaan aika naurettavaa, että kun katsojat näkevät niin olemattoman vähän ihmisistä, niin siltä pohjalta sitten muodostetaan kuva ja päätetään, viehättääkö vaiko ei. Lähes yhtä perinpohjaista tutustumista kuin Tinderissä kuvan tuijottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Milla sentään kykeni kasaamaan parisuhteen Kimmon kanssa hienosti, vaikka heistä annettiin aivan toivoton kuva.
Johannasta ja Markuksesta aivan ihana pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sanoi?? Hahhahaa =) =)
Joo, mutisi eteisessä, että "ei sitä tiedä, vaikka nähtäis Mummiksessa" ;). Mihin Mari vastasi, että "niin...". Taisin eilenkin kuulla tuon, mutta ei jotenkin valo palanut.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan mitätön määrä. Hyvin harva käy töissä Turusta Helsingissä. Ja nositakin todennäköisesti suurin osa tekee paljon etätyötä. Tuskinpa on montaa kirvesmiestä junassa tekemässä työmatkaa. Työn täytyy olla sellaista, että sitä voi tehdä etänä ja junassa.
Jep. Kyllähän täältä Tampereeltakin porukkaa käy Helsingissä töissä, mutta väitän, että harva tekee töitä niin, että työpäivä toimistolla alkaa klo 8 ja loppuu klo 16 (ts. siten, että joka tapauksessa 8 tuntia kökötetään pk-seudulla). Ei juuri kukaan jaksa joka päivä herätä reissaamisen takia klo 04-05. Ja mennä suihkun kautta heti nukkumaan, kun pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Milla sentään kykeni kasaamaan parisuhteen Kimmon kanssa hienosti, vaikka heistä annettiin aivan toivoton kuva.
Kamalin morsian ikinä on omasta mielestäni Sari.
Kamalin sulhanen taas Mikko.
Minusta naisten kannattaa miettiä etukäteen millaisia miehiä tähän ohjelmaan hakee. Ei sellaiset naisten unelmamiehet hae tällaiseen, valitettavasti. Jossain sanottiin, että tulee satoja hakemuksia. Olisi kiva tietää monta prosenttia on miesten hakemuksia.