Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
6101/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksen ja Johannan osioissa Johanna on aina se, joka koskettelee äijää ja yrittää liki. M on poissaoleva ja jotenkin outo. Ei jaksa vetää roolia ja on oikeasti sellainen omissa maailmoissaa olija, joka ei jaksa kuunnella muita?

Ehkä Markus tosiaan on arjessa paljon rauhallisempi ja verkkaisempaan elämänmenoon tottunut kaveri kuin mitä hääjakson tsempattu päättäväisyys ja energisyys antoi ymmärtää. Toisaalta kyllähän hän jo ykkösjaksossa kuvaili Jasonille odotuksiaan suhteelta, että olisi sellaista hyvää arkea, että katsottaisiin yhdessä telkkaria. Ei mitään kovin vauhdikkaan persoonan puhetta.

Vierailija
6102/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on meidän muiden ongelma miten?

Ja alapään oireiden takia pitää mennä lääkäriin milloin? Ja siihen osaisi vastata kuka? Ja lieville alapään oireille voi tehdä mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Aliisa ole käynyt vielä kertaakaan Esan kotona ja tavannut Esan koiria?

Nyt ovat koko ajan pyörineet Hyvinkäällä (Esa matkustanut sinne jo kaksi kertaa!) ja tutustuneet yksipuolisesti Aliisan elämään, Aliisan koiraan, Aliisan asuntoon, Aliisan lähikauppaan, Aliisan vanhempien kesämökkiin.... Mites se Esan elämä kun tuossa parisuhteessa kuitenkin lähtökohtaisesti on kaksi yksilöä?

Nämä voivat olla leikkausteknisiä juttuja, eli mahdollisesti toinen käynti oli oikeasti sitä, että Esa tuli hakemaan Aliisan sieltä sovitusti suoraan kesämökkireissulle.

Vierailija
6104/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta miksi sitten yleensäkään vietiin sinne soutujuttuun Johannaa "näytille"? Jos se nyt on niin "suuri salaisuus" ?

Kyllähän ne kaverit kuitenkin näkivät Johannan siellä, ja varmaan sen kuvaamisenkin huomasivat? Kuitenkin halailivat ja muut näkivät, että on sutinaa.

Jos Markuksella oli kuitenkin sormus sormessa jne. niin miten sitten yhtäkkisen puolison ilmaantumisen selitti?

Jos tosiaan muutenkaan ei pahemmin noita kumppaneita ollut pyörinyt ympärillä?

Valehtelivatko sitten jotain?

Ymmärrän sen, että lopputulos parisuhteen jatkosta on salaisuuss, mutta ei se, että nämä puolisot ovat mukana kuvioissa: onhan näytetty monesti kohtia, joissa ohjelmaan osallistujat kertovat, että menevät naimisiin ohjelmassa ja he liikkuvat ympäriinsä pariskuntana? Miten ihmeessä sitten souduissa se nyt sitten niin suuri salaisuuss olisi ollut kertoa, että ollaan menty naimisiin?

Ei kait millään mikään formaatti voi vaatia kaikille ohjelmaan osallistujien ympärillä olevien ihmisten tekevän massiivisen vaitiolositoumuksen?

Eihän pariskunnat sitten voisi liikkua ylipäätään missään yhdessä?

Täytyyhän sen toisen ihmisen ilmestyminen kuitenkin jotenkin selittää ja sormuksen siinä sormessa?

Olenko nyt tyhmä ja en ymmärrä?

Et ymmärtänyt, että trolli vain yritti huudattaa ihmisiä. Menestyksekkäästi.

Vierailija
6105/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Siis oikeesti, jos olisin tän tiennyt... Tää on ihan perseestä. Mitä järkeä tässä on? Ihan ku tiskaisit jollain kädellä. Tän takia mä inhoon mökkeilyä! 

-Pese se kurkku! Joku Pertti Perseenkaivaja on sitä käsitellyt.

- Ei kai me nyt tuollaista voida laittaa maahan! Ei tietenkään! Valoja päälle! Olen hyvin järkyttynyt tästä äskeisestä. En ehkä pysty enää olemaan sun kanssa, 

- Istu siihen nyt. Tosi kiva souturetki. Minä yritän nauttia Suomen luonnosta ja sinä rytkytät siinä perse pystyssä. Mua ei kiinnosta. 

Jos mun puoliso puhuisi mulle noin, tulisi välitön ero.

Kaikki tuntemani pariskunnat puhuvat toisilleen tuohon tyyliin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Kuten ei siinäkään, että toiset pitävät mölyt mahassaan.

Todellakin on ihmeellistä. Minkälaisissa piireissä sinä oikein liikut? Sekä omassa että kavereideni parisuhteissa (omaa avioliittoa takana 15v, yhdessä liki 20v) ei todellakaan puhuta toiselle noin halveksuvaan sävyyn. Puoliso on minulle se ihminen maailmassa, jota kunnioitan kaikista eniten, puhun hänelle ystävällisesti ja arvostavasti. En yhtään ihmettele, että Suomessa(kin) avioerot ovat niin yleisiä kun kunnioitus omaa puolisoa kohtaan on ihan nolla. Ei edes viitsitä miettiä mitä suustaan päästään. Surullista.

Minkälaisissa piireissä sinä liikut, jos normaali nopealeinen keskustelu saa korvasi noin pahasti luimuun? Jossa oikeasti ihan kaikkea ei kuitenkaan ehdi miettiä. Eikö tämä nyt ole vähän turhaa jeesustelua, että meillä sentään puhutaan aina kuin kuninkaalliset konsanaan eikä kirosanat vilku ja aina ymmärretään ja ollaan kivasti. Huuh. Olen kyllä itsehillinnän puolestapuhuja, mutta täytyy tässä elämässä vähän voida elääkin eikä varoa. Ei sitä tarvitse rumasti puhua, mutta ei voi myöskään sanoa, että kaikki käskymuodot, kehotukset, ehdotukset ovat aivan väärin ja kiellettyjä ja rumia. Kyllähän nyt kaiken aikaa sanotaan niinkin, että "istu alas nyt, niin mä keitän kahvit". Sit jos tätäkin aletaan veivata, niin päästään siihen, että aaa-ha, se käski toista istumaan rumasti. Mielestäni "istuisitko alas nyt" kuulostaisi suoraan sanottuna aika veemäiseltä.

Vierailija
6106/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen Markusta vähän oman taustani kautta ja diagnoosi voi olla täysin väärä, mutta eksälläni oli jotain epämääräisiä alemmuudentunteita, koska hänen perhetaustansa oli ulkoisesti vaatimattomampi (mutta mukavat vanhemmat kuten Markuksellakin) ja koska hänellä ei ollut myöskään kauheasti aiempaa suhdetaustaa. Jos Markuksella on jotain tällaista, hän varmaan pystyy toimimaan ihan hyvin neutraalissa ympäristössä, mutta omalla reviirillä menee jumiin.

Sitä kuuntelemattomuutta en kyllä ymmärrä. Miksei voi sanoa jo suoraan heti, että on nyt väsynyt eikä pysty kommunikoimaan skarpisti kuin että esittää kuuntelevansa tai vaan vaipuu ajatuksiinsa. Epäkohteliasta ja antaa kuvan, ettei vastapuoli kiinnosta. 

No joo. Nyt alkoi sitten Markuksen parjaus. Ilman muuta hän on jokin pervo tyyppi, kun ei jaksa hymyillä koko ajan kameroiden edessä.

Vierailija
6107/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Siis oikeesti, jos olisin tän tiennyt... Tää on ihan perseestä. Mitä järkeä tässä on? Ihan ku tiskaisit jollain kädellä. Tän takia mä inhoon mökkeilyä! 

-Pese se kurkku! Joku Pertti Perseenkaivaja on sitä käsitellyt.

- Ei kai me nyt tuollaista voida laittaa maahan! Ei tietenkään! Valoja päälle! Olen hyvin järkyttynyt tästä äskeisestä. En ehkä pysty enää olemaan sun kanssa, 

- Istu siihen nyt. Tosi kiva souturetki. Minä yritän nauttia Suomen luonnosta ja sinä rytkytät siinä perse pystyssä. Mua ei kiinnosta. 

Jos mun puoliso puhuisi mulle noin, tulisi välitön ero.

Kaikki tuntemani pariskunnat puhuvat toisilleen tuohon tyyliin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Kuten ei siinäkään, että toiset pitävät mölyt mahassaan.

Todellakin on ihmeellistä. Minkälaisissa piireissä sinä oikein liikut? Sekä omassa että kavereideni parisuhteissa (omaa avioliittoa takana 15v, yhdessä liki 20v) ei todellakaan puhuta toiselle noin halveksuvaan sävyyn. Puoliso on minulle se ihminen maailmassa, jota kunnioitan kaikista eniten, puhun hänelle ystävällisesti ja arvostavasti. En yhtään ihmettele, että Suomessa(kin) avioerot ovat niin yleisiä kun kunnioitus omaa puolisoa kohtaan on ihan nolla. Ei edes viitsitä miettiä mitä suustaan päästään. Surullista.

Minkälaisissa piireissä sinä (tai muut täällä normaalia keskustelua kritisoineet) liikut, jos normaali nopealeinen keskustelu saa korvasi noin pahasti luimuun?Keskustelussa ei oikeasti ihan kaikkea kuitenkaan ehdi miettiä. Eikö tämä nyt ole vähän turhaa jeesustelua, että meillä sentään puhutaan aina kuin kuninkaalliset konsanaan eikä kirosanat vilku ja aina ymmärretään ja ollaan kivasti. Huuh. Olen kyllä itsehillinnän puolestapuhuja, mutta täytyy tässä elämässä vähän voida elääkin eikä varoa. Ei sitä tarvitse rumasti puhua, mutta ei voi myöskään sanoa, että kaikki käskymuodot, kehotukset, ehdotukset ovat aivan väärin ja kiellettyjä ja rumia. Kyllähän nyt kaiken aikaa sanotaan niinkin, että "istu alas nyt, niin mä keitän kahvit". Sit jos tätäkin aletaan veivata, niin päästään siihen, että aaa-ha, se käski toista istumaan rumasti. Mielestäni "istuisitko alas nyt" kuulostaisi suoraan sanottuna aika veemäiseltä.

Vierailija
6108/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kommenttini tuli kahdesti, koska en todellakaan ymmärrä, minne tämä välillä kätkee viestejä ja sitten taas yhtäkkiä näyttää ne, vaikka olisi refreshannut sivua ties miten monta kertaa. 

Vierailija
6109/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen Markusta vähän oman taustani kautta ja diagnoosi voi olla täysin väärä, mutta eksälläni oli jotain epämääräisiä alemmuudentunteita, koska hänen perhetaustansa oli ulkoisesti vaatimattomampi (mutta mukavat vanhemmat kuten Markuksellakin) ja koska hänellä ei ollut myöskään kauheasti aiempaa suhdetaustaa. Jos Markuksella on jotain tällaista, hän varmaan pystyy toimimaan ihan hyvin neutraalissa ympäristössä, mutta omalla reviirillä menee jumiin.

Sitä kuuntelemattomuutta en kyllä ymmärrä. Miksei voi sanoa jo suoraan heti, että on nyt väsynyt eikä pysty kommunikoimaan skarpisti kuin että esittää kuuntelevansa tai vaan vaipuu ajatuksiinsa. Epäkohteliasta ja antaa kuvan, ettei vastapuoli kiinnosta. 

No joo. Nyt alkoi sitten Markuksen parjaus. Ilman muuta hän on jokin pervo tyyppi, kun ei jaksa hymyillä koko ajan kameroiden edessä.

Pervous tuli nyt ihan omasta alitajunnastasi tähän, melko omaperäinen tulkinta kommenttiin, joka ei millään tavalla ollut edes parjaava. Paljastit lähinnä nyt oman asenteesi ja sen, miten itse luokittelet ja arvotat luonteenpiirteitä, eikö?

Vierailija
6110/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-007 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollekulle tulee tasokkaasta daamista edes mieleen paskantärkeä?

Kaiketi siksi, että tasokkaat naiset osoittavat luokka-asemansa ulospäin sekä henkisellä sivistyksellä että huolitellulla ja harkitulla ulkonäöllä. Monille tämä tarkoittaa samaa kuin paskantärkeys.

[...]

Paskantärkeät eivät spontaanisti ole jotain. He tahtovat olla jotain ja tekevät harkittuja valintoja luodakseen tahtomansa vaikutelman ulospäin. 

Minua kiinnostavat naiset, jotka seisovat omilla jaloillaan eivätkä sosiaalisten piirien jaloilla.

Mut mainitsit tuossa aluksi kuitenkin henkisen sivistyksenkin. Ei kai se välttämättä tarkoita sosiaalisia piirejä ja pyrkimystä luoda tiettyjä vaikutelmia? Sivistyshän on... sivistystä.

Toki jos esim. älykkäiden puhuminen on jostakusta paskantärkeää, niin sitten eri asia, mutta toisaalta tällöin vika alkaa olla kuulijan omassa päässä. Vai onkohan tässäkin se, että sivistystä ei saa tuoda millään tavoin julki, vaan pitää olla vain hyshys.

Vierailija
6111/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa toimii niin kuin Itä-Suomessa on usein tyypillistä, pihamaat ovat täynnä rojua, ja jäteaineet kipataan minne sattuu jne.

Tämä on niin totta! Etelässä asiaa ei ymmärretä, kun kuvitellaan kaikkien olevan yhtä tiedostavia ja jätehuollon yhtä toimivaa. Näissä asioissa Savossa ollaan parikymmentä vuotta jäljessä. Paljon on ihmisillä tietämättömyyttä ja asenneongelmaa.

Kuinka paljon tätä törkypurkkia kauhistelevista kirjoittajista saastuttaa ja riistää luontoa pelkästään huvin vuoksi esim. lentomatkailulla? Ei ole varaa monellakaan arvostella...veikkaan.

Esa myös lentomatkaili ohjelmassa. Ehkä on varaa arvostella, jos ei sekä lentomatkaile huvin vuoksi, että dumppaa ongelmajätteitä luontoon.

Vierailija
6112/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Markusta vaivaa? Virnuili vaivautuneena joka paikassa. On virnuillut aiemmissakin jaksoissa. Oli vaivautunut vanhempiensa luona; äkkiä ruoat naamaan ja pois, velvollisuuskäynti suoritettu. Kertoikin, että on välillä pitkiä aikoja pitämättä yhteyttä heihin.

Soutukisassakin pyöri vaivautuneena. Johanna seisoi siellä yksin jossain, miksi yksin? Eikö siellä ollut muita "huoltojoukkoja" ja yleisöä joiden kanssa seisoa?

Lentohommien jälkeen Johanna ja Markus söivät jotain ja katsoivat videoita. Siinäkin Markus virnuili poissaolevasti, nauroi jotain omaa juttuaan kunnes Johanna hermostui.

Jossain vaiheessa Markus vastasi Johannan kysymykseen niin puuta heinää, että ei ilmeisesti ollut kuunnellut koko kysymystä. Eikö hän yleensäkään kuuntele, mitä Johanna sanoo? Johannahan kysyi 'kuunteletko sinä'. Kameroille Johanna sanoi, että Markuksessa on vielä sellaista, mitä hän ei tunne lainkaan.

Onko Markuksella jokin synkkä salaisuus, joka vie hänen ajatuksensa ja huomionsa ja jonka paljastumista hän ehkä pelkää?

Häissä Markus ilmeisesti veti roolia. Puhui rehvakkaasti seksistä, suuteli Johannaa kaulalle, kiersi illan isäntänä, tanssi ja joi pullon suusta. Normaalitilanteissa on kuin eri mies, virnuilee vaivautuneena ja on poissaoleva.

Rasittuneen näköinen ja silmäpussit tulleet. Jossakin esittelyssä sanottiin, että Markus ollut avustajana amatöörinäyttelijänä joissakin tv sarjoissa. Nyt ei vaan aviomiehen roolin vetäminen onnistu. Kaikki ilo kadonnut miehestä.

No hei haloo. Eikö se Markus joudu matkustamaan Turusta pääkaupunkiseudulle joka arkipäivä töiden takia? Ei ihme, että alkaa väsyttämään. Johannakin sanoi silloin, kun muuttivat yhteen, että saa nähdä miten pitkät työmatkat alkavat vaikuttaa Markukseen. No nyt sen näkee, eli nehän väsyttävät aika lailla. Eli ei tuota edes takas reissaamista pitemmän päälle jaksa...

Sitäpaitsi Markuksen työ on sellaista, että vaatii henkisiä voimavaroja. Hän ns. tekee työtä omalla persoonallaan. Koettakaa nyt ymmärtää, miten tiukalla mies on tässä uudessa tilanteessa, jossa televisiokamerat vielä seuraavat yötäpäivää.

Siis mitä se tekee työkseen? Eikös se ollut sosionomi? Mietin vaan, että jos ei ole tarkempaa tietoa, niin se voi tarkoittaa vaikkapa Kelan etuuskäsittelijää eli sikäli ei kovin paljon oman persoonan käyttöä. :D Mutta minä en tosiaan tiedä, vaikka olisi lastenkodissa töissä.

Koska alanuolettajia on, niin Markusko ei ole siis sosionomi? Vaan mitäs hän puuhaa?

Vierailija
6113/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee, että Johannalla on usein joku iso kummallinen kangaspala (huivi?) roikkumassa rintojen päällä. Sehän vain tekee hänet yhä isomman näköiseksi. Tuntuu, että hän on hieman pulskistunut häiden jälkeen. Olisiko laihduttanut kovasti häihin ja nyt kun mies on viimein saatu niin syö vähän vapaammin? Johanna on suosikkihenkilöni sarjassa: yleensä hyväntuulinen, naurava, ystävällisen suorapuheinen ja sitoutunut oikeasti yrittämään avioliiton onnistumista.

Vierailija
6114/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Utelias kirjoitti:

Onko tiedossa tyyppien instagrameja yms? Pistäkääpä tietämättömälle kiertoon, haluan päästä tutkailemaan ig-kuvien tykkäyksiä ja kommentteja ja derivoimaan ovatko parit vielä yhdessä vai eivät.

Malta mielesi marraskuuhun😀.

Vierailija
6115/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Marin ja Esan koiria ole näytetty kertaakaan? Esittelyn mukaan Marilla chihuahua, Esalla useampi hauva. Onko viety hoitoon avioliittojen tieltä? Niin ja tietysti Aliisan koira saa näkyä.

Koirat ovat edelleen heillä, mutta intimiteetin suojelemiseksi niitä koiria, jotka eivät ole antaneet suostumustaan itsensä näkymiseen tv:ssä, ei päädy julkaistavaksi editoituun materiaaliin.

Vierailija
6116/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Markus on sosionomi ja toimii sosiaaliohjaajana.

Vierailija
6117/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervous tuli nyt ihan omasta alitajunnastasi tähän, melko omaperäinen tulkinta kommenttiin, joka ei millään tavalla ollut edes parjaava. Paljastit lähinnä nyt oman asenteesi ja sen, miten itse luokittelet ja arvotat luonteenpiirteitä, eikö?

Kyllä täällä on sanottu jo moneen kertaan Markuksesta, että jotain hämärää siinä tyypissä on. Sitä en tiedä, oletko sinä ollut sanoja vai kuka, kun täällä nimettömänä keskustellaan. Joka tapauksessa ex-poikaystäväsi vertaileminen Markukseen on mielestäni aika kaukaa haettua ja M:n vanhempien arvostelu aika typerää. Markuksen vanhemmat olivat ihan fiksun oloisia ja jättäkäämme heidät tämän tivolin ulkopuolelle.

Vierailija
6118/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Markusta vaivaa? Virnuili vaivautuneena joka paikassa. On virnuillut aiemmissakin jaksoissa. Oli vaivautunut vanhempiensa luona; äkkiä ruoat naamaan ja pois, velvollisuuskäynti suoritettu. Kertoikin, että on välillä pitkiä aikoja pitämättä yhteyttä heihin.

Soutukisassakin pyöri vaivautuneena. Johanna seisoi siellä yksin jossain, miksi yksin? Eikö siellä ollut muita "huoltojoukkoja" ja yleisöä joiden kanssa seisoa?

Lentohommien jälkeen Johanna ja Markus söivät jotain ja katsoivat videoita. Siinäkin Markus virnuili poissaolevasti, nauroi jotain omaa juttuaan kunnes Johanna hermostui.

Jossain vaiheessa Markus vastasi Johannan kysymykseen niin puuta heinää, että ei ilmeisesti ollut kuunnellut koko kysymystä. Eikö hän yleensäkään kuuntele, mitä Johanna sanoo? Johannahan kysyi 'kuunteletko sinä'. Kameroille Johanna sanoi, että Markuksessa on vielä sellaista, mitä hän ei tunne lainkaan.

Onko Markuksella jokin synkkä salaisuus, joka vie hänen ajatuksensa ja huomionsa ja jonka paljastumista hän ehkä pelkää?

Häissä Markus ilmeisesti veti roolia. Puhui rehvakkaasti seksistä, suuteli Johannaa kaulalle, kiersi illan isäntänä, tanssi ja joi pullon suusta. Normaalitilanteissa on kuin eri mies, virnuilee vaivautuneena ja on poissaoleva.

Rasittuneen näköinen ja silmäpussit tulleet. Jossakin esittelyssä sanottiin, että Markus ollut avustajana amatöörinäyttelijänä joissakin tv sarjoissa. Nyt ei vaan aviomiehen roolin vetäminen onnistu. Kaikki ilo kadonnut miehestä.

No hei haloo. Eikö se Markus joudu matkustamaan Turusta pääkaupunkiseudulle joka arkipäivä töiden takia? Ei ihme, että alkaa väsyttämään. Johannakin sanoi silloin, kun muuttivat yhteen, että saa nähdä miten pitkät työmatkat alkavat vaikuttaa Markukseen. No nyt sen näkee, eli nehän väsyttävät aika lailla. Eli ei tuota edes takas reissaamista pitemmän päälle jaksa...

Sitäpaitsi Markuksen työ on sellaista, että vaatii henkisiä voimavaroja. Hän ns. tekee työtä omalla persoonallaan. Koettakaa nyt ymmärtää, miten tiukalla mies on tässä uudessa tilanteessa, jossa televisiokamerat vielä seuraavat yötäpäivää.

Siis mitä se tekee työkseen? Eikös se ollut sosionomi? Mietin vaan, että jos ei ole tarkempaa tietoa, niin se voi tarkoittaa vaikkapa Kelan etuuskäsittelijää eli sikäli ei kovin paljon oman persoonan käyttöä. :D Mutta minä en tosiaan tiedä, vaikka olisi lastenkodissa töissä.

Koska alanuolettajia on, niin Markusko ei ole siis sosionomi? Vaan mitäs hän puuhaa?

Tietämättömyydelle taidettiin peukuttaa, koska tarkempaa tietoa tuli jo ensimmäisessä jaksossa.

Vierailija
6119/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Markus on sosionomi ja toimii sosiaaliohjaajana.

Elikkä tekee työtä omalla persoonallaan, kuten jo aiemmin mainitsin. Sitä paitsi Kelan etuuskäsittelijäkin tekee aika ihmisläheistä työtä päätöksiä tehdessään. Kun täällä nyt kerran yritettiin vääntää Markus väkisin Kelan työntekijäksi.

Vierailija
6120/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on sanottu jo moneen kertaan Markuksesta, että jotain hämärää siinä tyypissä on. Sitä en tiedä, oletko sinä ollut sanoja vai kuka, kun täällä nimettömänä keskustellaan. Joka tapauksessa ex-poikaystäväsi vertaileminen Markukseen on mielestäni aika kaukaa haettua ja M:n vanhempien arvostelu aika typerää. Markuksen vanhemmat olivat ihan fiksun oloisia ja jättäkäämme heidät tämän tivolin ulkopuolelle.

En ole ollut ja kommentoin ainoastaan tämän lainauksen ensimmäisen kommentin perusteella, en jotain muita, aikaisemmin kirjoitettuja. En tosiaan näe, missä kohdin siinä syytetään pervoksi yhtään ketään. Eikä muutenkaan arvoteta esitettyjä luonteenpiirteitä. Ja siis ensimmäinen kommentti ei sekään ole minun kirjoittamani.

Ketju on lukittu.