Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
6081/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut on vetääneet herneen nenäänsä Aliisan puheista. Itse en tajua, puhui mielestäni aivan normaalilla äänellä ( ei korottanut ääntään esim.) ja mammat täällä aivan kauhuissaan. Juu en todellakaan ihmettele enää avioerojen määrää, itse pidin tuota aivan normaalina jutteluna. Ja itse olen ollut naimississä yli 20 v ja yhdessä yli 30 v saman miehen kanssa. Nämä analysoinnit yleensäkin näistä pareista menee kyllä välillä joillakin yli, analysoitteko kotonakin joka asian noin perusteellisesti. Relatkaa! Ja jos oikein pahalta tuntuu, niin se vastaanotin kiinni ja keskity johonkin muuhun..

Vierailija
6082/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se Markus saanut Johannaa esitellä soutukavereilleen, koska kausi on vielä kesken. Niidenhän pitää olla hiljaa tapahtumista ja salailla suhdetta. Tietty oma perhe/häävieraat eri asia.

Tämä!

Täällä mammat ihmettelee, miksi Markus oli soutukisoissa niin vaivaantunut ja ihan varmasti joko häpesi Johannaa, itseään tai mahdollisesti jotakin entistä hoitoaan.

Tietysti se Markus oli vaivaantunut ja yritti pitää matalaa profiilia, kun ei tuosta kesällä kuvatusta ohjelmasta ja siihen osallistumisesta saa puhua ennen syksyä yhtään mitään!

Miettikää nyt hyvänen aika mitä soutukisailijat ovat miettineet, kun paikalle pärähtää Markus kameraryhmän ja jonkun kaikille tuntemattoman blondin kanssa... eiköhän siinä ole salaisuus vaarassa paljastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään sitä Aliisan kommenttia kurkuista. Jos Pertti Perseenkaivaja olisi niihin kurkkuihin likaisilla käsillään koskenut, onko tämä vakvasti otettava uhka terveydelle? 

Ainakin minä olen vielä hengissä, vaikka en kurkkuja pesekään.

Mikäli mina kaivan p*rsettäni ja sinä nuolaiset kättäni, pysyt todennäköisesti hengissä, mutta eikös se olisi aika inhottavaa?

Ei se hengissä pysyminen ole se ainoa etu jonka kurkun pesemällä saa!

Vierailija
6084/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Siis oikeesti, jos olisin tän tiennyt... Tää on ihan perseestä. Mitä järkeä tässä on? Ihan ku tiskaisit jollain kädellä. Tän takia mä inhoon mökkeilyä! 

-Pese se kurkku! Joku Pertti Perseenkaivaja on sitä käsitellyt.

- Ei kai me nyt tuollaista voida laittaa maahan! Ei tietenkään! Valoja päälle! Olen hyvin järkyttynyt tästä äskeisestä. En ehkä pysty enää olemaan sun kanssa, 

- Istu siihen nyt. Tosi kiva souturetki. Minä yritän nauttia Suomen luonnosta ja sinä rytkytät siinä perse pystyssä. Mua ei kiinnosta. 

Jos mun puoliso puhuisi mulle noin, tulisi välitön ero.

Ja se on meidän muiden ongelma miten?

Kaikki tuntemani pariskunnat puhuvat toisilleen tuohon tyyliin. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Kuten ei siinäkään, että toiset pitävät mölyt mahassaan.

Kertoo paljon sinusta, "kerro minulle millaisten ihmisten kanssa seurustelet niin minä kerron millainen sinä olet". Minun tuntemani pariskunnat eivät puhu toisilleen (eivätkä kenellekään) noin. Vaikka olisivat olleet yhdessä yli 20 vuotta.

Samat asiat olisi voinut ilmaista ystävällisesti, toista kunnioittaen ja silti ihan suoraan.

Vierailija
6085/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen Markusta vähän oman taustani kautta ja diagnoosi voi olla täysin väärä, mutta eksälläni oli jotain epämääräisiä alemmuudentunteita, koska hänen perhetaustansa oli ulkoisesti vaatimattomampi (mutta mukavat vanhemmat kuten Markuksellakin) ja koska hänellä ei ollut myöskään kauheasti aiempaa suhdetaustaa. Jos Markuksella on jotain tällaista, hän varmaan pystyy toimimaan ihan hyvin neutraalissa ympäristössä, mutta omalla reviirillä menee jumiin.

Sitä kuuntelemattomuutta en kyllä ymmärrä. Miksei voi sanoa jo suoraan heti, että on nyt väsynyt eikä pysty kommunikoimaan skarpisti kuin että esittää kuuntelevansa tai vaan vaipuu ajatuksiinsa. Epäkohteliasta ja antaa kuvan, ettei vastapuoli kiinnosta. 

Vierailija
6086/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ja Mari viettävät vissiin juhannuksenkin erillään :(.

Ei hyvä.

Vierailija
6087/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta Markuksen työmatkailusta mieleen, että sillähän menee omasta nettopalkastaan kolmannes pelkkiin työmatkoihin. Puhumattkaan siiitä, kuinka raskasta on matkustaa yhteensä yli 4 tuntia per päivä. 

Vierailija
6088/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta Markuksen työmatkailusta mieleen, että sillähän menee omasta nettopalkastaan kolmannes pelkkiin työmatkoihin. Puhumattkaan siiitä, kuinka raskasta on matkustaa yhteensä yli 4 tuntia per päivä. 

Ehkä tuotanto maksaa näitäkin kuluja. 

Parasta olisi, että kaikille halukkaille vuokrattaisiin yhteinen asunto heidän haluamastaan sijainnista, jos omat fasiliteetit eivät ole ideaalit parisuhdeasumiselle tai on sijaintiongelmaa. 

Vierailija
6089/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Aliisan ja Esan jutustelu oli huumorilla höystettyä naljailua, jonka molemmat ymmärsi huumoriksi. Aliisa on sen tyyppinen, että jos yleinen käytäntö asioista on tietynlainen, niin asia tehdään niin ja voin kuvitella, että jos sopimuksessa lukee, ettei tän hetkistä parisuhdestatusta saa paljastaa, sitä peitellään kynsin hampain (eli ei liikuta yhdessä missään ja koitetaan piiloutua somessa eri nimien taakse yms.)

Vierailija
6090/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se Markus saanut Johannaa esitellä soutukavereilleen, koska kausi on vielä kesken. Niidenhän pitää olla hiljaa tapahtumista ja salailla suhdetta. Tietty oma perhe/häävieraat eri asia.

Tämä!

Täällä mammat ihmettelee, miksi Markus oli soutukisoissa niin vaivaantunut ja ihan varmasti joko häpesi Johannaa, itseään tai mahdollisesti jotakin entistä hoitoaan.

Tietysti se Markus oli vaivaantunut ja yritti pitää matalaa profiilia, kun ei tuosta kesällä kuvatusta ohjelmasta ja siihen osallistumisesta saa puhua ennen syksyä yhtään mitään!

Miettikää nyt hyvänen aika mitä soutukisailijat ovat miettineet, kun paikalle pärähtää Markus kameraryhmän ja jonkun kaikille tuntemattoman blondin kanssa... eiköhän siinä ole salaisuus vaarassa paljastua.

Onhan toisaalta ystävien kanssa aiemmilla kausilla vietetty aikaa yhdessä ja puoliso esitelty. Ykköskaudella ainakin Viola ja miehensä (ei tule nyt nimi mieleen) kävivät porukalla festareillakin. Ehkä soutukaverit eivät ole Markukselle niin läheisiä ystäviä, että heidän kanssaan olisi halunnut tätä asiaa isommin jakaa.

Vierailija
6091/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Aliisan ja Esan jutustelu oli huumorilla höystettyä naljailua, jonka molemmat ymmärsi huumoriksi. Aliisa on sen tyyppinen, että jos yleinen käytäntö asioista on tietynlainen, niin asia tehdään niin ja voin kuvitella, että jos sopimuksessa lukee, ettei tän hetkistä parisuhdestatusta saa paljastaa, sitä peitellään kynsin hampain (eli ei liikuta yhdessä missään ja koitetaan piiloutua somessa eri nimien taakse yms.)

Niin, aivan erilainen tunne heidän sanailustaan välittyi, kuin vaikka Marin ja Petrin korrektilla sanavalinnoilla käydystä keskustelusta aiemmissa jaksoissa.  Se oli ikävää kuultavaa, vaikka ei kiroiltu.

Vierailija
6092/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Siis oikeesti, jos olisin tän tiennyt... Tää on ihan perseestä. Mitä järkeä tässä on? Ihan ku tiskaisit jollain kädellä. Tän takia mä inhoon mökkeilyä! 

-Pese se kurkku! Joku Pertti Perseenkaivaja on sitä käsitellyt.

- Ei kai me nyt tuollaista voida laittaa maahan! Ei tietenkään! Valoja päälle! Olen hyvin järkyttynyt tästä äskeisestä. En ehkä pysty enää olemaan sun kanssa, 

- Istu siihen nyt. Tosi kiva souturetki. Minä yritän nauttia Suomen luonnosta ja sinä rytkytät siinä perse pystyssä. Mua ei kiinnosta. 

Jos mun puoliso puhuisi mulle noin, tulisi välitön ero.

Juuri näin!!!

Se olisi ollut poikki heti kättelyssä!

Inhoan tuollaista puhetta ja se paljastaa sivistyksen puutteen, vaikka ihminen yrittäisi näyttää fiksulta muuten.

Vierailija
6093/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta miksi sitten yleensäkään vietiin sinne soutujuttuun Johannaa "näytille"? Jos se nyt on niin "suuri salaisuus" ?

Kyllähän ne kaverit kuitenkin näkivät Johannan siellä, ja varmaan sen kuvaamisenkin huomasivat? Kuitenkin halailivat ja muut näkivät, että on sutinaa.

Jos Markuksella oli kuitenkin sormus sormessa jne. niin miten sitten yhtäkkisen puolison ilmaantumisen selitti?

Jos tosiaan muutenkaan ei pahemmin noita kumppaneita ollut pyörinyt ympärillä?

Valehtelivatko sitten jotain?

Ymmärrän sen, että lopputulos parisuhteen jatkosta on salaisuuss, mutta ei se, että nämä puolisot ovat mukana kuvioissa: onhan näytetty monesti kohtia, joissa ohjelmaan osallistujat kertovat, että menevät naimisiin ohjelmassa ja he liikkuvat ympäriinsä pariskuntana? Miten ihmeessä sitten souduissa se nyt sitten niin suuri salaisuuss olisi ollut kertoa, että ollaan menty naimisiin?

Ei kait millään mikään formaatti voi vaatia kaikille ohjelmaan osallistujien ympärillä olevien ihmisten tekevän massiivisen vaitiolositoumuksen?

Eihän pariskunnat sitten voisi liikkua ylipäätään missään yhdessä?

Täytyyhän sen toisen ihmisen ilmestyminen kuitenkin jotenkin selittää ja sormuksen siinä sormessa?

Olenko nyt tyhmä ja en ymmärrä?

Vierailija
6094/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Onhan aikaisemmillakin kausilla ollut tilanteita, joissa ollaan jommankumman kavereiden seurassa? Ainakin Heidillä ja Mikolla se surkuhupaisa tapaus, jossa Heidin luona Mikko ei meinannut uskaltaa tulla esiin ollenkaan niille kavereille esittäytymään. Ja sitten Tampereella ravintolassa olivat Mikon kavereiden seurassa. (Anteeksi tämä jo menneen kauden muistelu!) Joten miksei nyt voisi olla?

Vierailija
6095/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Markusta vaivaa? Virnuili vaivautuneena joka paikassa. On virnuillut aiemmissakin jaksoissa. Oli vaivautunut vanhempiensa luona; äkkiä ruoat naamaan ja pois, velvollisuuskäynti suoritettu. Kertoikin, että on välillä pitkiä aikoja pitämättä yhteyttä heihin.

Soutukisassakin pyöri vaivautuneena. Johanna seisoi siellä yksin jossain, miksi yksin? Eikö siellä ollut muita "huoltojoukkoja" ja yleisöä joiden kanssa seisoa?

Lentohommien jälkeen Johanna ja Markus söivät jotain ja katsoivat videoita. Siinäkin Markus virnuili poissaolevasti, nauroi jotain omaa juttuaan kunnes Johanna hermostui.

Jossain vaiheessa Markus vastasi Johannan kysymykseen niin puuta heinää, että ei ilmeisesti ollut kuunnellut koko kysymystä. Eikö hän yleensäkään kuuntele, mitä Johanna sanoo? Johannahan kysyi 'kuunteletko sinä'. Kameroille Johanna sanoi, että Markuksessa on vielä sellaista, mitä hän ei tunne lainkaan.

Onko Markuksella jokin synkkä salaisuus, joka vie hänen ajatuksensa ja huomionsa ja jonka paljastumista hän ehkä pelkää?

Häissä Markus ilmeisesti veti roolia. Puhui rehvakkaasti seksistä, suuteli Johannaa kaulalle, kiersi illan isäntänä, tanssi ja joi pullon suusta. Normaalitilanteissa on kuin eri mies, virnuilee vaivautuneena ja on poissaoleva.

Rasittuneen näköinen ja silmäpussit tulleet. Jossakin esittelyssä sanottiin, että Markus ollut avustajana amatöörinäyttelijänä joissakin tv sarjoissa. Nyt ei vaan aviomiehen roolin vetäminen onnistu. Kaikki ilo kadonnut miehestä.

No hei haloo. Eikö se Markus joudu matkustamaan Turusta pääkaupunkiseudulle joka arkipäivä töiden takia? Ei ihme, että alkaa väsyttämään. Johannakin sanoi silloin, kun muuttivat yhteen, että saa nähdä miten pitkät työmatkat alkavat vaikuttaa Markukseen. No nyt sen näkee, eli nehän väsyttävät aika lailla. Eli ei tuota edes takas reissaamista pitemmän päälle jaksa...

Sitäpaitsi Markuksen työ on sellaista, että vaatii henkisiä voimavaroja. Hän ns. tekee työtä omalla persoonallaan. Koettakaa nyt ymmärtää, miten tiukalla mies on tässä uudessa tilanteessa, jossa televisiokamerat vielä seuraavat yötäpäivää.

Eivät seuraa yötäpäivää, vaan ovat paikalla erikseen sovittuina ajankohtina.

Vierailija
6096/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa toimii niin kuin Itä-Suomessa on usein tyypillistä, pihamaat ovat täynnä rojua, ja jäteaineet kipataan minne sattuu jne.

Tämä on niin totta! Etelässä asiaa ei ymmärretä, kun kuvitellaan kaikkien olevan yhtä tiedostavia ja jätehuollon yhtä toimivaa. Näissä asioissa Savossa ollaan parikymmentä vuotta jäljessä. Paljon on ihmisillä tietämättömyyttä ja asenneongelmaa.

Kuinka paljon tätä törkypurkkia kauhistelevista kirjoittajista saastuttaa ja riistää luontoa pelkästään huvin vuoksi esim. lentomatkailulla? Ei ole varaa monellakaan arvostella...veikkaan.

Vierailija
6097/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin kausi kaudelta nähtäis yhä vähemmän mitään aitoa pareista. Ensinnäkin jaksot ovat jotenkin todella hankalasti rakennettu, ei yhtään johdonmukaisia ja tuntuu että jaksot on kasattu hätiköidysti kasaan. Viime vuonna oli selkeämpi rytmitys sentään. Tämän vuoden pareista en osaa sanoa yhtään mitään.. vaikka jaksoja on jo kuusi nähty, niin tuntuu ettei yksiöihin ole tutustunut yhtään, puhumattakaan että osais sanoa heistä pareina mitään. Tilannesidonnaisesti joo, voin sanoa että Marilla ja Petrillä on vaikeaa - oon samaa mieltä monien kanssa, että Mari tuntuu pysyttelevän siinä negatiivisuuden kierteessään, vaikka sitä ääneen pohtiikin ja Petri on ottanut monta askelta kauemmas, ettei vaan Mari hermostu.  Petri on yllättävän suora kameroille, mutta ei Marille, ainakaan enää. Mari ei anna kyllä Petrille yhtään saumaa olla oma (epätäydellinen) itsensä.. aika raskasta kyllä elää sellaista elämää mitä Mari elää, jos ei ole sijaa inhimillisille erehdyksille ja epätäydellisyyksille, eikä anneta edes aikaa muutoksille.

Johanna ja Markus ovat minulle mielenkiinnoton pari. Ihan symppiksiä molemmat, mutta, ei oikeastaan mitään kiinnostavaa siinä mielessä, että no, joskus ihmiset eivät vaan kolahda. Heillä näyttäs menevän ihan ok:sti ja huolet/murheet ovat hyvin pieniä. Markus on minusta vähän outo, mutta, ehkä johtuu siitä etten pääse siihen persoonaan kiinni. Kumpikin mielestäni sopii toiselle, vaikka tietysti tulee aina hieman törmäiltyä suhteen aikana asiasta jos toisestakin, joten niiden kahnaukset eivät hetkauta. Esa on supersympaattinen ja Aliisa on huvittava, tykkään katsella heidän suhdetta kun he ovat vielä niin nuoria <3 Uskon että heistä tulee hyvä pari, pikkuhiljaa hioutuen yhteen. Ellei Aliisa taas päätä jotain "tunteidensa" perusteella ja Esa hermostuu jostain Aliisan suhteen totaalisesti. Veikkaan että riidat ovat tällä parilla aika draamaa täynnä :D niitä odotellessa :D Esa on kyl niin lepposa tapaus että kestää hetki ennen kuin hän hiiltyy johonkin kunnolla.

Vierailija
6098/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Markusta vaivaa? Virnuili vaivautuneena joka paikassa. On virnuillut aiemmissakin jaksoissa. Oli vaivautunut vanhempiensa luona; äkkiä ruoat naamaan ja pois, velvollisuuskäynti suoritettu. Kertoikin, että on välillä pitkiä aikoja pitämättä yhteyttä heihin.

Soutukisassakin pyöri vaivautuneena. Johanna seisoi siellä yksin jossain, miksi yksin? Eikö siellä ollut muita "huoltojoukkoja" ja yleisöä joiden kanssa seisoa?

Lentohommien jälkeen Johanna ja Markus söivät jotain ja katsoivat videoita. Siinäkin Markus virnuili poissaolevasti, nauroi jotain omaa juttuaan kunnes Johanna hermostui.

Jossain vaiheessa Markus vastasi Johannan kysymykseen niin puuta heinää, että ei ilmeisesti ollut kuunnellut koko kysymystä. Eikö hän yleensäkään kuuntele, mitä Johanna sanoo? Johannahan kysyi 'kuunteletko sinä'. Kameroille Johanna sanoi, että Markuksessa on vielä sellaista, mitä hän ei tunne lainkaan.

Onko Markuksella jokin synkkä salaisuus, joka vie hänen ajatuksensa ja huomionsa ja jonka paljastumista hän ehkä pelkää?

Häissä Markus ilmeisesti veti roolia. Puhui rehvakkaasti seksistä, suuteli Johannaa kaulalle, kiersi illan isäntänä, tanssi ja joi pullon suusta. Normaalitilanteissa on kuin eri mies, virnuilee vaivautuneena ja on poissaoleva.

Rasittuneen näköinen ja silmäpussit tulleet. Jossakin esittelyssä sanottiin, että Markus ollut avustajana amatöörinäyttelijänä joissakin tv sarjoissa. Nyt ei vaan aviomiehen roolin vetäminen onnistu. Kaikki ilo kadonnut miehestä.

No hei haloo. Eikö se Markus joudu matkustamaan Turusta pääkaupunkiseudulle joka arkipäivä töiden takia? Ei ihme, että alkaa väsyttämään. Johannakin sanoi silloin, kun muuttivat yhteen, että saa nähdä miten pitkät työmatkat alkavat vaikuttaa Markukseen. No nyt sen näkee, eli nehän väsyttävät aika lailla. Eli ei tuota edes takas reissaamista pitemmän päälle jaksa...

Sitäpaitsi Markuksen työ on sellaista, että vaatii henkisiä voimavaroja. Hän ns. tekee työtä omalla persoonallaan. Koettakaa nyt ymmärtää, miten tiukalla mies on tässä uudessa tilanteessa, jossa televisiokamerat vielä seuraavat yötäpäivää.

Siis mitä se tekee työkseen? Eikös se ollut sosionomi? Mietin vaan, että jos ei ole tarkempaa tietoa, niin se voi tarkoittaa vaikkapa Kelan etuuskäsittelijää eli sikäli ei kovin paljon oman persoonan käyttöä. :D Mutta minä en tosiaan tiedä, vaikka olisi lastenkodissa töissä.

Vierailija
6099/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa toimii niin kuin Itä-Suomessa on usein tyypillistä, pihamaat ovat täynnä rojua, ja jäteaineet kipataan minne sattuu jne.

Tämä on niin totta! Etelässä asiaa ei ymmärretä, kun kuvitellaan kaikkien olevan yhtä tiedostavia ja jätehuollon yhtä toimivaa. Näissä asioissa Savossa ollaan parikymmentä vuotta jäljessä. Paljon on ihmisillä tietämättömyyttä ja asenneongelmaa.

Kuinka paljon tätä törkypurkkia kauhistelevista kirjoittajista saastuttaa ja riistää luontoa pelkästään huvin vuoksi esim. lentomatkailulla? Ei ole varaa monellakaan arvostella...veikkaan.

Noh, joihinkin asioihin voi puuttua ja vaikuttaa enemmän ja toisiin vähemmän. Ei se tarkoita sitä ettei mitään tarvitsisi tehdä, jos ei voi kertaheitolla kaikkea parantaa/fiksata jne.

Vierailija
6100/9874 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiedossa tyyppien instagrameja yms? Pistäkääpä tietämättömälle kiertoon, haluan päästä tutkailemaan ig-kuvien tykkäyksiä ja kommentteja ja derivoimaan ovatko parit vielä yhdessä vai eivät.

Ketju on lukittu.