Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
601/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tällainen "juntti", joka ei arkena välitä ulkonäöstään tuon taivaallista. Saattaa lähteä esim. kauppaan likaisissa collareissa ja maalitahraisissa crockseissa. Ei laita hiuksia eikä millään tavalla puunaa itseään, kunhan tarkenee vaatteissaan, se on hänelle riittävää.

Alkuun minua nolotti tällainen, ja yritin aina katsoa, että miehellä on hyvännäköiset vaatteet ym. Nykyään en jaksa välittää yhtään, kunhan juhliin mennessä varmistan että on huolehtinut asustaan.

Leikkaan itse hiukset häneltä, joten ne ovat kyllä siistit. Toisinaan ostan hänelle vaatteita, mistä hän on kiitollinen kun ei itse kuulemma osaa valita hyvältä näyttäviä.

Minusta on hänen rinnallaan tullut ehkä myös vähemmän pinnallinen. Olen äärettömän onnellinen kun saan häntä rakastaa, viis vaatetuksesta. Kauppareissuillakin vain nautin hauskan mieheni seurasta. Ei haittaa ne rumat sämpyläkengätkään. ;)

Yleensä tällaiset "ei niin turhamaiset" tai tyylitajuttomat miehet antavat mielellään naistensa hössöttää ja tällätä miestään, joten jos Johanna haluaa, hänhän voi pukea Markuksen mieleisekseen. Ei sellaisen pidä antaa vaikuttaa käsitykseen ihmisen persoonallisuudesta...tai kyllähän se siitäkin kertoo, mutta ei mielestäni ole syy halveksia toista tai pitää epäkelpona puolisoksi.

Vierailija
602/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää toi kun kaikki arvelee et Johanna pettyy Markuksen nähdessään. Mä ennustan, että se on toisin päin. Markus olisi halunnut timmin naisen, koulutuksella ja asemalla ei Markukselle juurikaan merkitystä.

Sitten myös miesten kaljuus voi olla joillekin osallistujanaisista turn off.

Ennakkotiedoissahan sanottiin, että alttarilla on ulkonäköön liittyvää draamaa... Jännä nähdä mikä pari se on ja kumpi pettyy, mies vai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska katsoa kun on tällä kertaa tuttu kasvo mukana. Aliisa on itselleni tuttu harrastuspiireistä, ja meiltä löytyy samanrotuinen koira kuin Aliisalla. Kyseessä on todella mukava tyttö, ja toivon kovasti että Aliisan ja Esan juttu toimii.

Vierailija
604/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei olisi oman ulkonäköni perusteella varaa huudella toisten ulkonäöstä, mutta vaikka näin on en voisi kelpuuttaa ketä tahansa. Tietyt piirteet miehessä on täysin mahdottomia ja kyseiset piirteet ärsyttää niin, että jo pelkkä näkeminen oksettaa. Näitä ulkoisi piirteitä on Jukka Rasilassa(ja vielä enemmän korostuu kun se on se lastenohjelman joku sen Hietalahden kanssa), Mikael Forselissa ja tuossa Markuksessa. En voisi kuvitella suutelevani heidän ulkonäkönsä omaavaa miestä. En edes vitsillä antaa kaveripusua. Tähän samaan ulkonäkökategoriaan kuuluu yhden kaverini isoveli, jota hän yritti naittaa minulle aikoinaan. Vihonviimeinen peräkammaripoika, joka asuu vanhempiensa luona vieläkin näin yli 50-vuotiaana... Oli tuskaa olla samassa ruokapöydässä sen kanssa kun se sen syöminenkin ja ne äänet oli kuvottavia. Äänet käy kovasti korviini ja se syöminen etoi minua ja kieriskelin siinä sitten aina ja varmaan posketkin punastui. Tästä johtuen tämä mies sitten vuosia myöhemmin sanoi, että olinko ihastunut häneen kun käyttäydyin näin. En ollut, mutta totuutta en voinut sanoa. Vuosikausia se yritti iskeä minua ja oli jopa ostamassa minua(joo-o, tarjosi kotirouvan paikkaa hyvällä palkalla, siis oikeasti tarjosi palkkaa, jos muutan hänen kanssaan yhteen).

Ei se ole omasta ulkonäöstä kiinni mistä tykkää ja mistä ei ja mitä saa ja mitä ei. Itselläni on tosi komea mies, vaikka itse olen tämän näköinen. Sanottakoon, että oma painoindeksinikin on kaukana sairaalloisessa ylipainossa.  Vaikka olisin sinkku niin en voisi ottaa ketä vaan vaan ennemmin olisin sinkku kuolemaani asti. Minun ulkonäköni varmaan kuvottaa monia, mutta niin joidenkin ulkonäkö kuvottaa minua. 

Mielenkiinnolla siis seuraan sarjaa ja katson miten tuolle Markuksen suhteelle käy. Epäilen olevan tuhoontuomittu ja voin kuvitella miten olisin itse järkyttynyt jos tuon näköinen olisi alttarilla odottanut. Kuuluu juuri siihen kuvottavaan kategoriaan minun mielestäni.  

Vierailija
605/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin, ettei Petrillä tai Markuksella olisi koskaan ollut parisuhderintamalla mitään vakavaa? Mielestäni ei missään.

Vierailija
606/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa hyvät ihmiset, että pitkään sinkkuna ollutkin voi olla kykenevä pysyvään parisuhteeseen. Meitä on joitakin, joilla ei kuka tahansa sytytä, mutta kun kohdalle osuu henkilö, jonka kanssa kaikki palaset osuu oikeisiin asentoihin, se on sitten siinä. Ja aivan sama, mennäänkö naimisiin heti vai viiden vuoden kuluttua, vai ei ollenkaan, mutta yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa.

Viime kaudella täällä puhuttiin, oliko se nyt Tiinasta?, että liian kauan (3v!) ollut sinkkuna, joten parisuhde ei voi onnistua.

Vierailija
607/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpukuliikkeen jättitissinen matami oli vähän pelottava...

Vierailija
608/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää toi kun kaikki arvelee et Johanna pettyy Markuksen nähdessään. Mä ennustan, että se on toisin päin. Markus olisi halunnut timmin naisen, koulutuksella ja asemalla ei Markukselle juurikaan merkitystä.

Sitten myös miesten kaljuus voi olla joillekin osallistujanaisista turn off.

Ennakkotiedoissahan sanottiin, että alttarilla on ulkonäköön liittyvää draamaa... Jännä nähdä mikä pari se on ja kumpi pettyy, mies vai nainen.

Hetkinen. Ensimmäisen jakson perusteellahan koulutuksella ja asemalla oli juuri Markukselle suurikin merkitys: hän olisi toivonut sote-alalla olevaa naista ja pettyi silminnähden kun kirje paljasti Johannan olevankin kaupallisella alalla.

Oliskohan asiantuntijat naittaneet Johannan Markuksen kanssa vähän kuin opetukseksi? Ja sanoihan Johanna itsekin, että on aiemmin ihastunut vääränlaisiin miehiin...

Vierailija
609/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunderi, ylevä rakkausguru ja vauvanaama totesivat jotenkin, että Johanna on määrätietoinen ja suoraviivainen tms. Ehkä ajatuksena oli, että Johanna laittaa runoilevan soutajan kuriin ja muokkaa tämän mieleisekseen.

Vierailija
610/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkömieltymykset on niin yksilöllisiä. Mä voisin hyvinkin sopeutua Markukseen, mutta Petri olisi mulle kauhistus. Jotenkin se kaljun ja tummien kulmien yhdistelmä suorastaan pelottaa mua, en voisi ollenkaan rentoutua Petrin vierellä. Tiedostan kyllä, että ongelma on omien korvieni välissä eikä Petrissä.

Vierailija
611/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna on temppis pauliinan (kesken kaiken tullut) kaksoisolento plus 10 v

niin on!

Kuka on "temppis pauliina"? Kuvalinkkiä?

Vierailija
612/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thunderi, ylevä rakkausguru ja vauvanaama totesivat jotenkin, että Johanna on määrätietoinen ja suoraviivainen tms. Ehkä ajatuksena oli, että Johanna laittaa runoilevan soutajan kuriin ja muokkaa tämän mieleisekseen.

Pääsee soutamaan Johannan kirkkovenettä :D

Vierailija
613/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa hyvät ihmiset, että pitkään sinkkuna ollutkin voi olla kykenevä pysyvään parisuhteeseen. Meitä on joitakin, joilla ei kuka tahansa sytytä, mutta kun kohdalle osuu henkilö, jonka kanssa kaikki palaset osuu oikeisiin asentoihin, se on sitten siinä. Ja aivan sama, mennäänkö naimisiin heti vai viiden vuoden kuluttua, vai ei ollenkaan, mutta yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa.

Viime kaudella täällä puhuttiin, oliko se nyt Tiinasta?, että liian kauan (3v!) ollut sinkkuna, joten parisuhde ei voi onnistua.

Itsellä kanssa pitkä sinkkukausi takana olin jo luovuttanut mutta sitten ihme tapahtui elämän mies astui kuvioon ja oli menoa ,ei heti kylläkään mutta vaati muutamia kertoja tapailua ja tiivistä kahvin juontia 😊 Riippuu miten sinkkuus lasketaan, lasketaanko esim lyhyet tapailut mukaan? Itsellä heiloja tuli ovista ja ikkunoista mutta ykskään mies ei sytyttänyt. Itse en ole mikään miss Suomi mutta naisellinen ja iloinen niin miehet kiinni kuin kärpäspaperissa. Parhaimmillaan oli useampi kiinnostunut samaan aikaan. Jos 9 vuoteen ei ole edes treffeillä käynyt niin on kyllä aika ihme, silloin itsestä kiinni, tai jos heti ekan treffin jälkeen antaa pakit kaikille niin silloin ei anna mahdollisuutta toiselle, aina ei ekat treffit kerro totuutta. Toisille voi olla hyvinkin vaikea olla luonteva heti ja oma luonne pääsee esille vasta vähän ajan kuluttua. Voisin sanoa jos mies on heti liian lipevä ei sekään ole hyvä, kokemusta on.

Vierailija
614/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomossa tai MTV-sivuilla oli joku pätkä, jossa asiantuntijat ruotivat pareja. Siinä nuo miettivät että pääsevätkö Johanna ja Markus ulkonäköasioista yli. Toisaalta pätkässä ei kerrottu, että kumpaa tarkoittivat, varsinkin kun Markus on toivonut itsestään huolehtivaa naista. Mutta noillahan on hakuprosessiin kuulunut se mielekkäiden ehdokkaiden klikkailu, ja tuskin ovat niin itseään täynnä nämä asiantuntijat, että lähtisivät tieten tahtoen parittamaan sellaisia, jotka ovat sanoneet ei kiitos sekä kasvokuvalle, että kokovartalokuvalle.

Vaate ja tyyli ovat mielestäni täysin sivuseikkoja, ihmisten tyyli muuttuu ja sitä voi aina muuttaa. Vaatemerkit ei merkkaa mitään siinä vaiheessa kun pohditaan sitä miten pariskunta selviäisi vaikkapa siitä, että heille syntyisi vammainen lapsi tai toinen osapuoli sairastuisi vakavasti.

Vierailija
615/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhti kirjoitti:

Itselläni ei olisi oman ulkonäköni perusteella varaa huudella toisten ulkonäöstä, mutta vaikka näin on en voisi kelpuuttaa ketä tahansa. Tietyt piirteet miehessä on täysin mahdottomia ja kyseiset piirteet ärsyttää niin, että jo pelkkä näkeminen oksettaa. Näitä ulkoisi piirteitä on Jukka Rasilassa(ja vielä enemmän korostuu kun se on se lastenohjelman joku sen Hietalahden kanssa), Mikael Forselissa ja tuossa Markuksessa. En voisi kuvitella suutelevani heidän ulkonäkönsä omaavaa miestä. En edes vitsillä antaa kaveripusua. Tähän samaan ulkonäkökategoriaan kuuluu yhden kaverini isoveli, jota hän yritti naittaa minulle aikoinaan. Vihonviimeinen peräkammaripoika, joka asuu vanhempiensa luona vieläkin näin yli 50-vuotiaana... Oli tuskaa olla samassa ruokapöydässä sen kanssa kun se sen syöminenkin ja ne äänet oli kuvottavia. Äänet käy kovasti korviini ja se syöminen etoi minua ja kieriskelin siinä sitten aina ja varmaan posketkin punastui. Tästä johtuen tämä mies sitten vuosia myöhemmin sanoi, että olinko ihastunut häneen kun käyttäydyin näin. En ollut, mutta totuutta en voinut sanoa. Vuosikausia se yritti iskeä minua ja oli jopa ostamassa minua(joo-o, tarjosi kotirouvan paikkaa hyvällä palkalla, siis oikeasti tarjosi palkkaa, jos muutan hänen kanssaan yhteen).

Ei se ole omasta ulkonäöstä kiinni mistä tykkää ja mistä ei ja mitä saa ja mitä ei. Itselläni on tosi komea mies, vaikka itse olen tämän näköinen. Sanottakoon, että oma painoindeksinikin on kaukana sairaalloisessa ylipainossa.  Vaikka olisin sinkku niin en voisi ottaa ketä vaan vaan ennemmin olisin sinkku kuolemaani asti. Minun ulkonäköni varmaan kuvottaa monia, mutta niin joidenkin ulkonäkö kuvottaa minua. 

Mielenkiinnolla siis seuraan sarjaa ja katson miten tuolle Markuksen suhteelle käy. Epäilen olevan tuhoontuomittu ja voin kuvitella miten olisin itse järkyttynyt jos tuon näköinen olisi alttarilla odottanut. Kuuluu juuri siihen kuvottavaan kategoriaan minun mielestäni.  

Sama homma mulla. En todellakaan ole mikään ruusu, mutta minulla  on oma makuni miesten suhteen enkä voisi kuvitellakaan ulkonäöllisesti tietyn tyyppistä miestä itselleni - en vain pystyisi tuntemaan mitään seksuaalista vetoa sellaisia tyyppejä kohtaan. Nuorena minulla oli ihailijana nuori mies, joka oli tosi mukava ja olisi ollut kaikin puolin sopiva seurustelukumppani, mutta kun en voinut niin en voinut, koska hän näytti miltä näytti... kavereina pysyttiin miehen pettymykseksi. 

Uskon että tässä ulkonäkömieltymyksissä kyse on jonkinlaisesta evoluutiobiologiasta - pyritään luonnostaan ja tietämättä (ja siksi mieltymykset) valitsemaan omiin geeneihin ulkonäöllisesti sopiva kumppani jotta mahdollisuus jälkikasvun parempaan ilmiasuun on parempi. Esim. itselläni on iso pullaposket ja miehissä en ole koskaan viehättynyt siitä ominaisuudesta (esim. Roope Salminen olisi big nono), jos olisin pariutunut sellaisen kanssa niin lapsiraukka voisi olla pelkkää poskea :D Kaikilla kumppaneillani on ollut selkeät piirteet, ja symmetriset kasvot (itsellä epäsymmetriaa). Onnekseni mieheni taasen on ilmeisen viehättynyt korkeista poskipäistä, koska sekä minulla että exällään on ihan saman tyyppiset kasvot,

Vierailija
616/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Asiantuntija nimittäin kommentoivat extra-pätkässä, että parhaimmillaan nämä kaksi voivat jopa muuttaa toista. Ajattelivat sitten, että laitetaan tämä huonosti pukeutuva tyyppi muotigurun kanssa ja tiukkapipo rennon tyypin kanssa pieneen ihmiskokeeseen ja katsotaan mitä tapahtuu. Ehkä niillä on noussut hattuun se Millan ja Kimmon tapaus, jossa lopulta rakkaus voitti.

Toivoisin silti, että ulkonäkökriteereihin kiinnitetään huomiota, koska se nyt on vaan kenelle tahansa todella kamalaa mennä naimisiin, osallistua seksiaiheisiinparisuhdeterapiaistuntoihin ja asua viikkokausia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua olla lähekkäin. Eikä niitä asioita voi mitenkään päättää toisen puolesta kun ihmisten mieltymykset on niin erilaisia. Mun mielestä esim. tuo Markus on komeampi kun Petri tai se aikaisempien kausien Jouni, vaikka Jounia monet kehui superkomeaksi.

Vierailija
617/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että tää ei tuu Neloselta, koska olis niin kiva katsoa seuraava jakso Ruutu+:sta ennakkoon...🙏

Onneksi ei tule! Tv-sarjakeskustelut on kivoja, mutta en minä ainakaan halua tietää tapahtumista ennen aikojaan - esimerkiksi Vain elämää -keskustelun seuraamisen olen lopettanut, kun aina joku ruutuplussan katsoja spoilaa biisivalinnat etukäteen.

Vierailija
618/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari ei tunnu herättävän minkäänlaista keskustelua ? 🤔

Mun mielestä kiinnostavimman oloinen tyyppi koko porukasta. Jotakin jännää melankoliaa aistin hänestä, mutta sitten taas kirjeensä oli yllättävän kepeä hymiöineen ja hassutteluineen. Vähän sellainen fiilis jäi, että noinkohan uskaltaa syvimpiä tuntojaan kovin herkästi lähteä avaamaan - tv-kameroille tai uudelle aviomiehellekään.

Vierailija
619/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut toivo on siinä, että Johanna on tosiaan nähnyt Markuksen testausvaiheessa ja kelpuuttanut hänen ulkonäkönsä. 

Vierailija
620/9874 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201709062200375979_tw.shtml

Jumalan tiet ovat tuntemattomat... Huoh...

Ketju on lukittu.