Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
5561/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ JANKUTTAKO TAAS SIITÄ MIKOSTA, KETÄ V*TTU KIINNOSTAA TAAS?

Kyllä minua ainakin kiinnostaa edelleen, samoin kuin muut menneiden kausien henkilöt. Pitäiskös perustaa heistä jankuttamista varten oma ketjunsa?

Kannattaa varmaan perustaa ihan oikeasti oma ketju, jossa muistellaan näitä vanhoja kausia. Ja tämä ketju pidetään nimensä mukaisesti AE 2017. 

Vierailija
5562/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENSIREHEVIIT ALTTARIILLA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoa tunnelin päässä Marilla ja Petrillä...maikkarin sivuilla vihjataan. Huoh! Pahoin pelkään, ettei yksi lintsipäivä muuta mitään. Ei siellä huvipuistossa voi joka päivä olla..jos se nyt sitten on ainoa paikka missä voivat rentoutua:(

Vierailija
5564/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin kaasosta: minä taas ihmettelin monta jaksoa, että kuka tuo perässä hiihtelevä huuhkaja oikein on. Sitten selvisi, että se olikin kaaso. Jostain syystä sen missasin hääjaksossa, vaikka se siinä hengailikin koko ajan. Oletin kai äidiksi. Mutta tämäköhän Marin paras ystävä tosiaan on, vanhempi hienostorouva. :-o Ja toisella kanssa joku vanha patu bestmanina, tosin se Petrin kaverihan oli ihan tavallisen äijän oloinen. Eikö näillä mitään ikäseuraa ole vai onko sitten asia haluttu salata kavereilta? No, toisaalta en itsekään kaverina suostuisi telkkariin.

Tässä huomaa, minkä ikäiset täällä kirjoittavat kommentteja eli ihan keskenkasvuiset, jotka eivät ole vielä elämää nähneetkään. Kun tulet vanhemmaksi ja toivottavasti myös viisaammaksi, huomaat ettei ystävyys ole iästä kiinni, vaan ihan jostain muusta. Olen Marin ikäinen ja parhaimmat kaverit ovat yli 50-vuotiaita. Olen heihin aikoinaan tutustunut työpaikan kautta ja meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Ollaan matkusteltu, käyty baareissa, vietetty koti-iltoja ja henkisesti ollaan ihan samanikäisiä. En edes muista, että he ovat yli 10 vuotta vanhempia. Ei sen puoleen, on minulla 15 vuotta nuorempi ystävä, johon olen tutustunut lasteni kautta. Hänestä ei ikinä uskoisi, että on vasta reilu parikymppinen, sen verran fiksuja osaa jutella ja ulkonäön perusteella olisin veikannut kolmekymppistä.

Hah, turhaan paasaat iästä. Olen vanhempi kuin Mari tai sinä, mutta todennäköisyys kohdata elämässä omanikäisiä tai nuorempia on aika paljon suurempi, vaikka kuulostaisi ehkä hienolta sanoa, että ikä ei merkitse mitään. Jo lapsuudestahan niitä parhaita ikätovereita usein jää.  

Vierailija
5565/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain surukseni kuulla, että Esa on viime aikoina ollut aktiivinen Tinderissä, onko osunut kenenkään silmään, joka siellä pyörii?

Vierailija
5566/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannaa ruodittu niin vähän. En käsitä lainkaan tuollaista vänkäämistä: "mitä, mitä, miksi et sano suoraan?" Onko se länsisuomalainen/turkulainen piirre? Vai muuten vain töykeyttä?

T. Kainuulainen hissukka, jonka mieheltä monipuolinen keskusteluun osallistuminen olisi Hmm tai mmm

Kyllä mä tuolla jo aiemmin totesin, että en usko tähän pariin vielä sen takia, että yksikään mies ei jaksaisi todellisuudessa tuota "Markus, mä en päästä sua tästä nyt" -meininkiä. Nim. Kokemusta on. Minä oon tuollainen jankko-Johanna ja suoraan ajattelemattomasti laukova itse. Mutta ihmetyttää silti, miten joku jaksaa tehdä sen väännön jostain sulkapallon säännöistä. Edes minä en jaksaisi, vaan keskityn tivaamaan mielipiteitä ja perusteluita hivenen olennaisemmista asioista. 

Mä taas ymmärrän Johannaa - ja ketä tahansa, joka haluaa vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen, mutta ei sitä saa. Johannaa nyt sattui kiinnostamaan Markuksen näkemys, ei se ollut oleellista, kenen sääntöjä noudatetaan. Mutta kun ei irtoo ni ei irtoo.

Ei se ollutkaan olennaista, kenen tai mitä sääntöjä noudatetaan, mutta jos nyt hemmetti mennään pelaamaan kaksin jotain aivan random-peliä, niin mitä ihmeen väliä on jumittua tivaamaan sääntövaihtoehtoja?! Eiks sitä palloa voi vaan lätkiä. Mutta en tiedä, oliko koko tilanne täysin lavastettu taas, koska en voi käsittää, kiinnostaako jotakuta todella NIIN paljon sulkapallopelin säännöt, että niistä jäädään vänkäämään, että sinä muuten sanot ne. Mitä väliä, sanoiko se ukko niitä vai ei. Move on. Tulee vielä monta tilannetta, jossa toisen mielipide on taatusti huomattavasti tärkeämpi kuin sulkapallopelipelissä.

Jos nyt yhtään osaat lukea tilanteita, niin tuossa ei ollut yhdestä sulkapallosäännöstä enää kyse, vaan jatkuvasti toistuvasta kuviosta, jossa Johanna joutuu päättämään. Sellainen käy pidemmän päälle ottamaan päähän.

Nooo, mä mielestäni aika monessa kommentissa jo totesin, että mä en näe tivausta tuossa aiheessa tärkeänä enkä näin ollen osaa suhtautua asiaan siten, että "ainaKIN tästä sä sanot jotain" olisi kohtuullista, otti päähän tai ei. En oikein usko, että se normaalisti edes tuottaa hyviä tuloksia. Kuten sanottu, olen itse tuollainen jankko-Johanna monissa asioissa, minkä takia en usko moniinkaan hänen toimintatapoihinsa, vaikka varmasti onkin joutunut itseään paljon hillitsemään. Tässähän oikein näkee itseään varten, että juu ei todellakaan noin. 

Vierailija
5567/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain surukseni kuulla, että Esa on viime aikoina ollut aktiivinen Tinderissä, onko osunut kenenkään silmään, joka siellä pyörii?

Kannattaako kaikkia juoruja uskoa tai levittää?

Eiköhän nuo ole allekirjoittanut sopparin, jossa sakkomaksun uhalla suostuvat pysymään poissa kaikista deittisovelluksista ennen ohjelman loppumista.

Taisit keksiä nyt ihan päästäsi tuon jutun.

Vierailija
5568/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Marin ja Petrin lapsihaaveista spekuloinnista nyt pakko kommentoida sen verran, että aivan varmasti, siis 100% jossain vaiheessa prosessia on kysytty, haluatko omia lapsia. Tämä on semmoinen asia jota ei jätetä kysymättä kun ihmisiä laitetaan yhteen, eikä sitä todellakaan kysytä sillä tyylillä että asiaan jää mitään tulkinnanvaraa. 

Tuli nyt mieleen kun moni miettii sitä että Dunderfelt on mahdollisesti ymmärtänyt Marin vastaukseksen väärin tai vain olettanut että toki lähemmäs 40v nainen lapsia haluaa. Ohjelmaan ei valita eronneita tai ihmisiä joilla on jo lapsia, eli ei voi olla kyse siitä että Mari olisi ollut valmis ottamaan puolison jolla on lapsia (joku tätäkin mietti). 

Itse oletan, että Mari ja Petri on antaneet aivan väärän kuvan itsestään testeissä ja haastatteluissa, todennäköisesti koska heillä ei ole hyvää itsetuntemusta tai tarvittavaa rehellisyyttä. Tämä olisi toki pitänyt tulla ilmi niissä testeissä. Toisaalta taas, heillä ei selkeästi ole oikeastaan mitään yhteistä, iän ja uran lisäksi. Ovat aivan eri maailmoista, kuin yö ja päivä. Tuntuu käsittämättömältä miten kukaan voi kuvitella että heillä synkkaisi. 

Petrin ja Marin yhteenlaitto on toki täysi farssi, mutta kuten olen tänne joskus aiemmin jo kommentoinut, parinmuodostusta ei tehdä pelkkien testitulosten ja 'asiantuntijoiden' mielipiteen perusteella, vaan tuotannolla on myös päätäntävalta. Ruotsissahan parivalinnat olivat täysiä katastrofaalisia ja osallistujat ovat kritisoineet tuotantoa kovin sanoin, heitä oli käsittääkseni laitettu yhteen lähinnä viihdearvon perusteella. 

Vierailija
5569/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ole allekirjoittanut sopparin, jossa sakkomaksun uhalla suostuvat pysymään poissa kaikista deittisovelluksista ennen ohjelman loppumista.

Viime vuonna Mikko löytyi Tinderistä myös kesken kauden ja Seiskassa oli juttua muistaakseni kuvatodisteiden kera.

Vierailija
5570/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä Marin ja Petrin lapsihaaveista spekuloinnista nyt pakko kommentoida sen verran, että aivan varmasti, siis 100% jossain vaiheessa prosessia on kysytty, haluatko omia lapsia. Tämä on semmoinen asia jota ei jätetä kysymättä kun ihmisiä laitetaan yhteen, eikä sitä todellakaan kysytä sillä tyylillä että asiaan jää mitään tulkinnanvaraa. 

Tuli nyt mieleen kun moni miettii sitä että Dunderfelt on mahdollisesti ymmärtänyt Marin vastaukseksen väärin tai vain olettanut että toki lähemmäs 40v nainen lapsia haluaa. Ohjelmaan ei valita eronneita tai ihmisiä joilla on jo lapsia, eli ei voi olla kyse siitä että Mari olisi ollut valmis ottamaan puolison jolla on lapsia (joku tätäkin mietti). 

Itse oletan, että Mari ja Petri on antaneet aivan väärän kuvan itsestään testeissä ja haastatteluissa, todennäköisesti koska heillä ei ole hyvää itsetuntemusta tai tarvittavaa rehellisyyttä. Tämä olisi toki pitänyt tulla ilmi niissä testeissä. Toisaalta taas, heillä ei selkeästi ole oikeastaan mitään yhteistä, iän ja uran lisäksi. Ovat aivan eri maailmoista, kuin yö ja päivä. Tuntuu käsittämättömältä miten kukaan voi kuvitella että heillä synkkaisi. 

Petrin ja Marin yhteenlaitto on toki täysi farssi, mutta kuten olen tänne joskus aiemmin jo kommentoinut, parinmuodostusta ei tehdä pelkkien testitulosten ja 'asiantuntijoiden' mielipiteen perusteella, vaan tuotannolla on myös päätäntävalta. Ruotsissahan parivalinnat olivat täysiä katastrofaalisia ja osallistujat ovat kritisoineet tuotantoa kovin sanoin, heitä oli käsittääkseni laitettu yhteen lähinnä viihdearvon perusteella. 

Luulen, että Marin ja Petrin näkemyseron lapsista olevan se, että Mari haluaa tasa-arvoisen suhteen, jossa mies on saman verran vanhempain vapaalla kuin nainen, molemmat käytännössä noin vuoden tms. Ja että molemmat hoitaa sitä lasta yhtä paljon eikä niin, että nainen hoitaa kodin ja lapsen ja mies on päivät töissä ja salilla ja pyöräilemässä jne. Olen itse vähän Marin tapainen nainen, ja miellän itseni uranaiseksi, joka vaatii kaikessa tasa-arvoa. Toisaalta maksan suhteessa kaikesta elämisestä ja hankinnoista aina vähintään puolet ja koska en erottele miesten vs. naisten töitä niin hakkaan halkoja siinä missä kuka tahansa mieskin ja samaten vaikka hoitelen autovakuutusasioita, istun taloyhtiön hallituksessa, tilaan putkimiehen, sovin sähkömiehen kanssa tilauksen sisällöistä, vastaan sijoitussalkun hallinnasta jne jne. 

Vierailija
5571/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain surukseni kuulla tai kuvittelinko vain, että olet tinderissä onko jollakin muuta tietoa kyseisestä asiasta? ;)

Vierailija
5572/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoa tunnelin päässä Marilla ja Petrillä...maikkarin sivuilla vihjataan. Huoh! Pahoin pelkään, ettei yksi lintsipäivä muuta mitään. Ei siellä huvipuistossa voi joka päivä olla..jos se nyt sitten on ainoa paikka missä voivat rentoutua:(

Yrittävät rakentaa jännitystä, ihan kuin kaikki eivät näkisi että toivotonta on. Jos nyt Mari pystyy olemaan pari tuntia ärsyyntymättä ja Petri suostuu yhtään kulkemaan mukana, ei siitä vielä avioliittoa synny. 

Vierailija
5573/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ilouutinen, jos Esa on Tinderissä. Onnea lähimaastossa asuville nuorille sinkuille! ;) 

Vierailija
5574/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parempi niin jos Esa on jo kokemassa uusia verkkoja. Aliisa vaan on niin.......Aliisa.

Vierailija
5575/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo parempi niin jos Esa on jo kokemassa uusia verkkoja. Aliisa vaan on niin.......Aliisa.

Ja Mari on vaan niin Mari, ihminen, jossa ei ole mitään positiivista.

Vierailija
5576/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan halua uskoa siihen, mutta Pieksämäen keskustelupalstalta sen luin.

Vierailija
5577/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna Mikko löytyi Tinderistä myös kesken kauden ja Seiskassa oli juttua muistaakseni kuvatodisteiden kera.

Siksipä luulisi, että tuotanto on ottanut viime vuodesta opikseen ja lisännyt sopimukseen, että deittipalvelujen käyttö kesken ohjelman esityksen on kielletty.

Vierailija
5578/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä luulisi, että tuotanto on ottanut viime vuodesta opikseen ja lisännyt sopimukseen, että deittipalvelujen käyttö kesken ohjelman esityksen on kielletty.

Mitä väliä, eiköhän kaikki ole huomannut, ettei Esasta ja Aliisasta tule paria.

Vierailija
5579/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää kysellä näillä sivuilla onko joku Tinderissä. Mee ite kattoo jos oot kerta lukenut jostakin. Äläkä paskaa jauha tällä palstalla. Tonki ite tietoo. Vai mitä haluat päteä, "että mä luin".Eikö oo muuta tekemistä ja sitten vielä keskustellaan edellisten vuosien osallistujista😫.

Vierailija
5580/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi töykeää, että täällä arvostellaan parien kaasoja ja bestmaneja. He eivät kuitenkaan ole varsinaisesti hakeutuneet julkisuuteen, vaan ovat ohjelmassa pienessä sivuroolissa läheistensä tukena.

Ketju on lukittu.