Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
5581/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko linkin sinne Pieksämäen keskustelupalstalle, missä kerrottu, että Esa ois aktiivinen Tinderissä?

Vierailija
5582/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoa tunnelin päässä Marilla ja Petrillä...maikkarin sivuilla vihjataan. Huoh! Pahoin pelkään, ettei yksi lintsipäivä muuta mitään. Ei siellä huvipuistossa voi joka päivä olla..jos se nyt sitten on ainoa paikka missä voivat rentoutua:(

Yrittävät rakentaa jännitystä, ihan kuin kaikki eivät näkisi että toivotonta on. Jos nyt Mari pystyy olemaan pari tuntia ärsyyntymättä ja Petri suostuu yhtään kulkemaan mukana, ei siitä vielä avioliittoa synny. 

Eikös nuo ole jo avioliitossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/9874 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutetaan taas, että Tinder-profiili on erittäin helppo väärentää. Vie ehkä 10 minuuttia. Ensin väärennän fb-profiilin, samalla etunimellä ja eri sukunimellä, kaikille näkyväksi kuvaksi jotain tunnistamatonta, omiin kuviin muutama jostain napsittu kuva ja sit Tinderiin. Tinderissä näkyy vain etunimi.

Lukuisista julkkiksista on jo tehty väärennetyt Tinder-profiilit, ja he ovat kertoneet siitä julkisesti.

Vierailija
5584/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri nähty eilen Apollossa! Istui välillä yksin ja välillä samassa pöydässä kolmen naisen kanssa, joista kukaan ei Mari.

Vierailija
5585/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri nähty eilen Apollossa! Istui välillä yksin ja välillä samassa pöydässä kolmen naisen kanssa, joista kukaan ei Mari.

Mut oliko sillä sormus?

Vierailija
5586/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla asiakasfirman bileissä. 

Vierailija
5587/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä mitään tarkoita, jos joku on nähty toisen naisen / toisen miehen kanssa jossain. Itse olen avoliitossa ja erittäin sitoutunut siihen, mutta minut voi bongata toisen miehen kanssa kahdestaan lounaalta, leffasta, baarista ja shoppailemasta. Minulla on nimittäin pari läheistä miespuoleista kaveria, joita tapaan usein kahden kesken. Mieheni toki tuntee heidät hyvin myös, mutta ei aina lähde mukaan jos on vaikka töissä tms. 

Vierailija
5588/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit parodia osa 2: https://youtu.be/c6CmJt8_mZU

:)

Vierailija
5589/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken pimeässä säänpieksämän auton sivuikkunan läpi nähty Petrin kotitalon edessä iso lätsäpäinen mies samanlaisen koiran kanssa kuin Marilla.

Vierailija
5590/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri pyöräilee betonikengät jalassa rahkamereen. "Aivan, niin niin!"

Vierailija
5591/9874 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sopisi Marille kukaan tämän kauden miehistä. Mutta entäpä edellisten kausien?

Kelpaisiko Ollille?

Ei kun nyt keksin: tietysti Jouni.

Mäkin mietin, että Ollille Mari on ehkä liian totinen ja jäykkä, mutta Jounin kanssa voisivat tosiaan olla hyvä pari. Jopa vähän saman näköisiäkin, "naimanaamat".

Jouni ei pärjännyt edes sen oman Marinsa kanssa, joten ei kyllä kelpaa tällekään Marille. Jouni oli liian vetelä ja epävarma, samanlainen jees-mies kuin Petri, ei siitä saanut mitään irti. Eikä Jounilla ja Marilla ole todellakaan mitään samaa kasvoissa.

Pakko nyt tähän todeta, vaikka vanhojen kausien puinti täällä on aika älytöntä, että lähinnä tällä Jounin puolisolla taisi olla jotain ongelmia itsensä kanssa. Ihmettelin, miksi oli otettu ohjelmaan, mutta kertoi varmaan sekin huonosta psykologisesta tsekistä.

No täällä palstalla tietenkin inhottiin Maria, mutta minä en pitänyt häntä ollenkaan niin hankalana tai negatiivisena ihmisenä kuin jotkut muut. Jounista ei saanut mitään irti, ja eikö vahvasti huhuttu, että hän veti kameran edessä ja kuvausryhmälle ihan omaa rooliaan.

Tokan? tuotantokauden Mari näytti tunteitaan ulospäin ja muutenkin vaikutti ns. tunneihmiseltä, kun taas Jouni oli jäyhä (joskin komea), joka ei kovin paljon näyttänyt tunteitaan.  Ja Mari ei ehkä herättänyt Jounissa tarpeeksi tunteita ylipäätään. Kummallakaan ei sarjan perusteella kyllä ollut erityisiä ongelmia itsensä kanssa, siis mun mielestäni. Ongelmallisin yksilö kaikki kaudet huomioon ottaen taisi olla viime kauden Mikko, joka ei pystynyt olemaan ihmisiksi vaadittua 5 viikon ajanjaksoa. Tuskin olisi halunnut koko kansalle paljastaa luonnettaan, jos vain olisi kyennyt sen hillitsemään.

Nämä voimakkaat "tunneihmiset" ne hankalimmin paritettavissa olevat. Kun se "tunne" ryöpsäytetään hurjana kiukkuna toisen päälle. Kun tuo tulee täysin oudolta ihmiseltä suhteen ensimetreillä niin suurin osa tekee kuten Jouni, ottaa etäisyyttä. Joku sortuu huutamaan takaisin, näin Mikko ilmeisesti teki. Helpompaa olisi kun otettaisiin sarjaan vain rauhallisempia temperamentiltaan, mutta aina halutaan mukaan "väriä", esim. Heidin temperamentisuudesta asiantuntijat huomauttivat jo alunperin kuvia katsellessaan ja pareja tehdessään. Aika epäreilua, että kaikki vieläkin kaadetaan "hirviö-Mikon" niskaan, mistä te voitte sen noin päätellä, jos niin olisi ollut miksi Heidi olisi halunnut jatkaa suhteessa? Mari kutsui itseään kuningattareksi ja arveli, että Jounille sopisi paremmin prinsessa. Mitä tuosta voimme päätellä? 

Katsos, kun me ihmiset olemme erilaisia. Toiset tuovat tunteita voimakkaammin esiin. Toiset ehkä myös tuntevat voimakkaammin. Joillekin se on vaikea hyväksyä, joillekin toisille helpompi. Kyse on siitä, kuka kenellekin pariksi sopii. En minä järkyty, jos joku vähän kuohahtaa (olettaen, ettei nimitellä, käydä käsiksi tms.) Enemmän ärsyttää takakireät pahan olon panttaajat ja ongelmista vihjailevat.

Vierailija
5592/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni voin todeta, ettei Esaa todellakaan löydy tinderistä, feikkiprofiili toki voi löytyä, mutta sellainenhan voi olla sinullakin - tietämättäsi. Inside-tietoa: tulette yllättymään tämän parin suhteen pahanilmanlinnut.

Vierailija
5593/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilokseni voin todeta, ettei Esaa todellakaan löydy tinderistä, feikkiprofiili toki voi löytyä, mutta sellainenhan voi olla sinullakin - tietämättäsi. Inside-tietoa: tulette yllättymään tämän parin suhteen pahanilmanlinnut.

Toivottavasti olet oikeassa?

Vierailija
5594/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon täällä syyllistetään asiantuntijoita, ihan kuin ne olis jotain yli-ihmisiä. ei mun tietääkseni missään maassa tän ohjelman onnistumisprosentti ole jotain 20-30% enempää, eli hyvä jos yksi pari per kausi jää kimppaan. siinä osallistujat ottaa aika ison riskin. ja hyvä että on niin rohkeita, saadaan me jotain katottavaa. ei tv-tuotannon puitteissa mitään puolen vuoden psykoanalyysia pystytä tekemään, eiköhän se oo paperitestit ja sit pari sessioo keskustelua, ja siinä on rajoitteensä mitä esim. 2-3 tunnissa voi ihmisestä saada irti kun aika isoista aihepiireistä puhutaan. toki en tiedä paljonko noita keskusteluja oikeasti on mutta eiköhän järki sano että tv-ohjelman tuotannon rahoilla ja aika-rajoitteilla ei pysty ihmeisiin. ja jos jokainen henkilö jolla mitään vaikeita piirteitä tiputettaisiin niin en tiedä olisiko noilla osallistujia ollenkaan. kai se pointti onkin että tässä on suht taviksia joilla omat piirteensä, huonotkin, yksi jankkaa, toinen on vähän prinsessa, jne. kyllä nuo paperilla kai kaikki jotenkin sopii.

mari & petri on munkin mielestä ihan järkkymätsi, siinä on varmaan kyse siitä että antoivat itsestään vähän väärän kuvan kuten Dundis sanoi ja sitten kaikki mikä paperilla mätsää ei oikeasti toimikaan. mari on suht itsenäinen joten ehkä on kelattu että petrin sali- ja pyöräilyobsessio menee siinä sivussa.  jotenkin itse sain fiiliksen että mari olisi tasa-arvon kannattaja, seksuaalivähemmistöt jne., ja petri vähän konservatiivisempi, kysyttäessä kyllä "juu saahan sitä jokainen homostella miten lystää", mutta oikeasti siis miettii että hyi kuka sitä nyt homostelis. ja ehkä äänestää persuja tai kokkareita ja mari mahdollisesti vihreitä.  saahan tuosta ihan hyvät ongelmat, mutta luulis sit et just noin selkeät arvot olis tulleet esille jossain testissä jo. ellei tosiaan annettu itsestä suvaitsevampaa ja joustavampaa kuvaa kuin mitä oikeasti ollaa. no, samaa kai täällä on jauhettu maailman tappiin. mutta ei tosiaan mikään ihme että parit ei vaan usein toimi, ollaan yllättyneitä siitä että ne joskus edes toimii. 

Vierailija
5595/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin kaasosta: minä taas ihmettelin monta jaksoa, että kuka tuo perässä hiihtelevä huuhkaja oikein on. Sitten selvisi, että se olikin kaaso. Jostain syystä sen missasin hääjaksossa, vaikka se siinä hengailikin koko ajan. Oletin kai äidiksi. Mutta tämäköhän Marin paras ystävä tosiaan on, vanhempi hienostorouva. :-o Ja toisella kanssa joku vanha patu bestmanina, tosin se Petrin kaverihan oli ihan tavallisen äijän oloinen. Eikö näillä mitään ikäseuraa ole vai onko sitten asia haluttu salata kavereilta? No, toisaalta en itsekään kaverina suostuisi telkkariin.

Tässä huomaa, minkä ikäiset täällä kirjoittavat kommentteja eli ihan keskenkasvuiset, jotka eivät ole vielä elämää nähneetkään. Kun tulet vanhemmaksi ja toivottavasti myös viisaammaksi, huomaat ettei ystävyys ole iästä kiinni, vaan ihan jostain muusta. Olen Marin ikäinen ja parhaimmat kaverit ovat yli 50-vuotiaita. Olen heihin aikoinaan tutustunut työpaikan kautta ja meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Ollaan matkusteltu, käyty baareissa, vietetty koti-iltoja ja henkisesti ollaan ihan samanikäisiä. En edes muista, että he ovat yli 10 vuotta vanhempia. Ei sen puoleen, on minulla 15 vuotta nuorempi ystävä, johon olen tutustunut lasteni kautta. Hänestä ei ikinä uskoisi, että on vasta reilu parikymppinen, sen verran fiksuja osaa jutella ja ulkonäön perusteella olisin veikannut kolmekymppistä.

Hah, turhaan paasaat iästä. Olen vanhempi kuin Mari tai sinä, mutta todennäköisyys kohdata elämässä omanikäisiä tai nuorempia on aika paljon suurempi, vaikka kuulostaisi ehkä hienolta sanoa, että ikä ei merkitse mitään. Jo lapsuudestahan niitä parhaita ikätovereita usein jää.  

Oletko jotenkin yksinkertainen? "Todennäköisyys kohdata elämässä oman ikäisiä ja nuorempia on paljon suurempi..". Tajuatko, että niille nuoremmille kavereillesi sinä olet vastaavasti vanhempi eli heillä on kaverina itseään vanhempi. Tajusitko asiaa edea rautalangasta vääntämällä? Jotenkin epäilen ettet..

Vierailija
5596/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakijat ovat itse hakuvaiheen haastatteluissa vakuuttaneet olevansa joustavia, huumorintajuisia ja ties mitä. Kukaan, ei yksikään ihminen, kysyttäessä sano olevansa huumorintajuton, pinnallinen ja joustamaton. Itse ovat ohjelmaan halunneet ja lirkutelleet tahattomasti tai tahallaan puolitotuuksia. On kohtuutonta syyllistää asiantuntijoita. He lähtökohtaisesti uskovat, kuten normaali ihminen tekee, jos toinen kertoo luonteensa, toiveidensa, tarpeidensa jne. olevan tietynlaisia. Pareillehan tuo pettymys on suurin, mutta voivat ottaa reippaasti ison peilin eteen. Nythän katsojat näkevät, miten huumorintajuisia, joustavia ja syvällisiä ohjelman osallistujat todellisuudessa ovat...

Dunderin muistan sanoneen haastattelussa, että on mahdotonta ennustaa kemiaa. Se on juuri näin. Eivät samanlaiset tai erilaiset kiinnostuksenkohteet määrittele yksinomaan, onko kemiaa tai ei. Oma rakas mieheni on himotreenaaja, joka urheilee 7 kertaa viikossa. Minä taas en tykkää lenkkeilystä yhtään ja luen mieluummin kirjoja sohvalla. Silti ensimmäisellä tapaamisella tiedettiin heti, että tämä on tässä.

Tuo ohjelman mainosten määrä on muuten tolkuton. Katsoin ensimmäisen kerran tiistaina ohjelman "suorana" tv:stä klo 21, muuten olen katsonut jälkikäteen skipaten mainokset. Juu tiedetään, että mainoksilla maksetaan tuotanto, mutta joku yläraja siinä on, montako minuuttia mainoksia tuntia kohden voi olla. Ilmeisesti ei koske Avaa.

Vähän ristiriitainen tuo sun viestis. Ensin sinä maallikkona tunnut tietävän, että jokainen vähän valehtelee näissä testeissä, joko tahallaan tai tahattomasti. Sitten kuitenkin annat ymmärtää, että asiantuntijat ei tätä huijaamista tiedä eikä tunnista (vaikka sinä maallikkona sen tiedät) ja USKOVAT kaiken mitä osallistuja testiinsä kirjoittaa. Eikä heitä saa tästä syyllistää. Mikä siinä on että asiantuntijan ei tarvitse hallita omaa alaansa? 

Vierailija
5597/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle tulee aina ton Dunderfelt sukunimestä mieleen dandruff eli hilse 😂

Vierailija
5598/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa lupaavalta. =)

Kuulun siihen joukkoon, joka toivoo jokaiselle parille hyvää. Olisi hienoa, jos tästäkin kaudesta löytyisi useampikin pari, joka myös pysyy naimisissa. Aika näyttää.

Vierailija
5599/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mulle tulee aina ton Dunderfelt sukunimestä mieleen dandruff eli hilse 😂

Mulle tulee mieleen aina

Vierailija
5600/9874 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin kaasosta: minä taas ihmettelin monta jaksoa, että kuka tuo perässä hiihtelevä huuhkaja oikein on. Sitten selvisi, että se olikin kaaso. Jostain syystä sen missasin hääjaksossa, vaikka se siinä hengailikin koko ajan. Oletin kai äidiksi. Mutta tämäköhän Marin paras ystävä tosiaan on, vanhempi hienostorouva. :-o Ja toisella kanssa joku vanha patu bestmanina, tosin se Petrin kaverihan oli ihan tavallisen äijän oloinen. Eikö näillä mitään ikäseuraa ole vai onko sitten asia haluttu salata kavereilta? No, toisaalta en itsekään kaverina suostuisi telkkariin.

Tässä huomaa, minkä ikäiset täällä kirjoittavat kommentteja eli ihan keskenkasvuiset, jotka eivät ole vielä elämää nähneetkään. Kun tulet vanhemmaksi ja toivottavasti myös viisaammaksi, huomaat ettei ystävyys ole iästä kiinni, vaan ihan jostain muusta. Olen Marin ikäinen ja parhaimmat kaverit ovat yli 50-vuotiaita. Olen heihin aikoinaan tutustunut työpaikan kautta ja meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Ollaan matkusteltu, käyty baareissa, vietetty koti-iltoja ja henkisesti ollaan ihan samanikäisiä. En edes muista, että he ovat yli 10 vuotta vanhempia. Ei sen puoleen, on minulla 15 vuotta nuorempi ystävä, johon olen tutustunut lasteni kautta. Hänestä ei ikinä uskoisi, että on vasta reilu parikymppinen, sen verran fiksuja osaa jutella ja ulkonäön perusteella olisin veikannut kolmekymppistä.

Hah, turhaan paasaat iästä. Olen vanhempi kuin Mari tai sinä, mutta todennäköisyys kohdata elämässä omanikäisiä tai nuorempia on aika paljon suurempi, vaikka kuulostaisi ehkä hienolta sanoa, että ikä ei merkitse mitään. Jo lapsuudestahan niitä parhaita ikätovereita usein jää.  

Ehkä, jos asuu samalla paikkakunnalla koko ikänsä.

Ketju on lukittu.