Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Johannaa ruodittu niin vähän. En käsitä lainkaan tuollaista vänkäämistä: "mitä, mitä, miksi et sano suoraan?" Onko se länsisuomalainen/turkulainen piirre? Vai muuten vain töykeyttä?
T. Kainuulainen hissukka, jonka mieheltä monipuolinen keskusteluun osallistuminen olisi Hmm tai mmm
Kyllä mä tuolla jo aiemmin totesin, että en usko tähän pariin vielä sen takia, että yksikään mies ei jaksaisi todellisuudessa tuota "Markus, mä en päästä sua tästä nyt" -meininkiä. Nim. Kokemusta on. Minä oon tuollainen jankko-Johanna ja suoraan ajattelemattomasti laukova itse. Mutta ihmetyttää silti, miten joku jaksaa tehdä sen väännön jostain sulkapallon säännöistä. Edes minä en jaksaisi, vaan keskityn tivaamaan mielipiteitä ja perusteluita hivenen olennaisemmista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi Marille kukaan tämän kauden miehistä. Mutta entäpä edellisten kausien?
Kelpaisiko Ollille?
Ei kun nyt keksin: tietysti Jouni.
Mäkin mietin, että Ollille Mari on ehkä liian totinen ja jäykkä, mutta Jounin kanssa voisivat tosiaan olla hyvä pari. Jopa vähän saman näköisiäkin, "naimanaamat".
Jouni ei pärjännyt edes sen oman Marinsa kanssa, joten ei kyllä kelpaa tällekään Marille. Jouni oli liian vetelä ja epävarma, samanlainen jees-mies kuin Petri, ei siitä saanut mitään irti. Eikä Jounilla ja Marilla ole todellakaan mitään samaa kasvoissa.
Pakko nyt tähän todeta, vaikka vanhojen kausien puinti täällä on aika älytöntä, että lähinnä tällä Jounin puolisolla taisi olla jotain ongelmia itsensä kanssa. Ihmettelin, miksi oli otettu ohjelmaan, mutta kertoi varmaan sekin huonosta psykologisesta tsekistä.
No täällä palstalla tietenkin inhottiin Maria, mutta minä en pitänyt häntä ollenkaan niin hankalana tai negatiivisena ihmisenä kuin jotkut muut. Jounista ei saanut mitään irti, ja eikö vahvasti huhuttu, että hän veti kameran edessä ja kuvausryhmälle ihan omaa rooliaan.
En ollut silloin palstalla, mutta tästä naisesta jäi oikeasti kuva, että EA oli aika kiikku hänelle. En edes muista häntä enää kovin tarkasti, mutta jotenkin se oli mielestäni vähän surullista katsottavaa (millä ei ole taas mitään tekemistä inhoamisen kanssa). Niin siis Mari sanoi, että äijällä on ihan omat roolit, ja varmasti näin, se on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on viimeinen mahdollisuus katsoa ensimmäinen jakso Katsomosta, jos jokin siinä vielä askarruttaa... ;)
Joo, mutta hääjakso onkin toka jakso. Siitä pitää katsoa ne Aliisan sanomiset uudestaan eli sanoiko tosiaan, ettei syty Esasta ja puhuiko ulkonäöstä. Minusta hän hoki koko ajan, että teki vain mieli karata ja homma tuntui väärältä eikä henkilöinyt sitä Esan ominaisuuksiin. Yleinen hää- ja EA-paniikki. Mutta katsotaan, jakso 2 näkyy vielä vajaan viikon. Vai joko joku toinen tarkasti?
Mä niin odotan ensi viikon jaksoa ja pelkästään Aliisan ja Esan takia. Toivottavasti nyt näkyisi vähän enemmän heidän kanssakäymistä ja kehonkieltä.
Mari ja Petri eroaa, varmasti kenen tahansa kanssa voi käydä Linnanmäellä ja olla hauskaa.
Johanna ja Markus vaikuttaa ainakin yrittävän. Hääjaksossa heitä oli ihana katsoa, mutta nyt tuntuu, että onko sittenkään niin voimakasta kipinää.
Minusta tuntuu ettei tällä kierroksella synny yhtään pysyvää paria. Ehkä Suomen taika raukesi ja kannattaisi lopettaa sarja? Joku käyttäytymistieteilijä voisi tehdä tutkimuksen kuinka tuollaiseen osallistuminen vaikuttaa elämään. Ne ressut jotka tulevat lukemaan palstalle kommentointia ovat henkisesti kovilla, kaikki on pielessä ulkonäöstä, luonteesta ja sistustusmausta lähtien. Jos sen parin löytäminen on kuitenkin hyvin epävarmaa tätä kautta niin kannattaako oikeasti kestää kaikki tuo myllytys? Täälläkin osa ihmisistä olisi valmiita kaatamaan kapakassa juoman jonkun Petrin tai Mikon päälle jos tunnistaisivat - tai mennä jakamaan myötätuntoa Heidille tai Mareille? Ainakaan itse en tuollaista ikinä haluaisi kokea jos sinkku olisin, ikuisesti leimattu? Tavallaan surettaa jo valmiiksi jos joutuu todistamaan jonkun Johannan kyyneleitä kun juttu ei onnistukaan. Kivoja ihmisiähän periaatteessa kaikki, joutuvat prosessissa älyttömään rääkkiin: ensin kesällä kameroiden tuijottaessa tutustumaan outoon ihmiseen äkkirysäyksellä ja hyvin intiimisti, sitten syksyllä julkisuusmyllyyn kun homma todennäköisesti on päätynyt kyyneliin, saa todistaa omia kyyneliä kansan kanssa ja tulla tuijotetuksi normaaliarjessaan prosessista toipuessaan.
varamarkus kirjoitti:
Voi mistä löytäisin oman Johannani? Juuri sopivan luonteinen daami minulle. Löydän itsestäni paljon markusmaisia piirteitä, minäkin olen huoleton omiin maailmoihini uponnut jahkailija, Johannassa olisi sopivasti sekä särmää että ymmärtävää lämpöä vastapariksi!
Sarjan kaksi muuta naista eivät innosta ollenkaan. En ehkä ole siis ensi kaudelle pyrkimässä mukaan, en halua tulla sellaisten kanssa paritetuksi.
Siis et ehkä hae ensi kaudelle koska Aliisa ja Mari. Eiväthän he kai ole ensi kaudella uudestaan. Vai onko ohjelmassa jotenkin aina joku aliisa sekä mari plagiaatti? Ööö, sanoisin, että älä jätä hakematta tuolla perustelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi Marille kukaan tämän kauden miehistä. Mutta entäpä edellisten kausien?
Kelpaisiko Ollille?
Mäkin mietin, että Ollille Mari on ehkä liian totinen ja jäykkä, mutta Jounin kanssa voisivat tosiaan olla hyvä pari. Jopa vähän saman näköisiäkin, "naimanaamat".
Jouni ei pärjännyt edes sen oman Marinsa kanssa, joten ei kyllä kelpaa tällekään Marille. Jouni oli liian vetelä ja epävarma, samanlainen jees-mies kuin Petri, ei siitä saanut mitään irti. Eikä Jounilla ja Marilla ole todellakaan mitään samaa kasvoissa.
Pakko nyt tähän todeta, vaikka vanhojen kausien puinti täällä on aika älytöntä, että lähinnä tällä Jounin puolisolla taisi olla jotain ongelmia itsensä kanssa. Ihmettelin, miksi oli otettu ohjelmaan, mutta kertoi varmaan sekin huonosta psykologisesta tsekistä.
No täällä palstalla tietenkin inhottiin Maria, mutta minä en pitänyt häntä ollenkaan niin hankalana tai negatiivisena ihmisenä kuin jotkut muut. Jounista ei saanut mitään irti, ja eikö vahvasti huhuttu, että hän veti kameran edessä ja kuvausryhmälle ihan omaa rooliaan.
Tokan? tuotantokauden Mari näytti tunteitaan ulospäin ja muutenkin vaikutti ns. tunneihmiseltä, kun taas Jouni oli jäyhä (joskin komea), joka ei kovin paljon näyttänyt tunteitaan. Ja Mari ei ehkä herättänyt Jounissa tarpeeksi tunteita ylipäätään. Kummallakaan ei sarjan perusteella kyllä ollut erityisiä ongelmia itsensä kanssa, siis mun mielestäni. Ongelmallisin yksilö kaikki kaudet huomioon ottaen taisi olla viime kauden Mikko, joka ei pystynyt olemaan ihmisiksi vaadittua 5 viikon ajanjaksoa. Tuskin olisi halunnut koko kansalle paljastaa luonnettaan, jos vain olisi kyennyt sen hillitsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Saman muotoiset kasvot heillä ainakin on. Ja kyllä pimeässä voisi jopa erehtyä.
Onko tämä Jouni se "kolmas pyörä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Saman muotoiset kasvot heillä ainakin on. Ja kyllä pimeässä voisi jopa erehtyä.
No eihän ole. Jounilla pitemmät ja kapeammat kasvot, pitempi ja terävämpi nenä jne jne jne.
Mikä on naimanaama :O Täällä tullut useammankin kerran esiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Mistä helvetin Jounista, ei tässä ohjelmassa ole ketään Jounia! Sovitaanko, että pysytellään niissä treffeissä, mistä tässä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on se naama, kun heitetään housut pois ja pyllistetään. Sieltä sen pitäisi näkyä, jos sellainen on, kuten jollakin lapinpoika Jounilla (?) kuuluu joskus jossain menneisyydessä olleen. Naiset vieläkin muistelee häntä kaiholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Tokan? tuotantokauden Mari näytti tunteitaan ulospäin ja muutenkin vaikutti ns. tunneihmiseltä, kun taas Jouni oli jäyhä (joskin komea), joka ei kovin paljon näyttänyt tunteitaan. Ja Mari ei ehkä herättänyt Jounissa tarpeeksi tunteita ylipäätään. Kummallakaan ei sarjan perusteella kyllä ollut erityisiä ongelmia itsensä kanssa, siis mun mielestäni. Ongelmallisin yksilö kaikki kaudet huomioon ottaen taisi olla viime kauden Mikko, joka ei pystynyt olemaan ihmisiksi vaadittua 5 viikon ajanjaksoa. Tuskin olisi halunnut koko kansalle paljastaa luonnettaan, jos vain olisi kyennyt sen hillitsemään.
Nämä voimakkaat "tunneihmiset" ne hankalimmin paritettavissa olevat. Kun se "tunne" ryöpsäytetään hurjana kiukkuna toisen päälle. Kun tuo tulee täysin oudolta ihmiseltä suhteen ensimetreillä niin suurin osa tekee kuten Jouni, ottaa etäisyyttä. Joku sortuu huutamaan takaisin, näin Mikko ilmeisesti teki. Helpompaa olisi kun otettaisiin sarjaan vain rauhallisempia temperamentiltaan, mutta aina halutaan mukaan "väriä", esim. Heidin temperamentisuudesta asiantuntijat huomauttivat jo alunperin kuvia katsellessaan ja pareja tehdessään. Aika epäreilua, että kaikki vieläkin kaadetaan "hirviö-Mikon" niskaan, mistä te voitte sen noin päätellä, jos niin olisi ollut miksi Heidi olisi halunnut jatkaa suhteessa? Mari kutsui itseään kuningattareksi ja arveli, että Jounille sopisi paremmin prinsessa. Mitä tuosta voimme päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että pariskunnan osapuolilla on samanlaisia kasvonpiirteitä, että he muistuttavat kasvoista toisiaan. Esim. Toni Niemisellä ja ex-vaimollaan Veeralla oli naimanaamat: https://im.mtv.fi/image/2499688/landscape16_9/1024/576/5ae1a1e357af0b4733da5eccb96eb78d/cI/1773674.jpg
Joillakuilla on tapana viehättyä itsensä näköisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Mistä helvetin Jounista, ei tässä ohjelmassa ole ketään Jounia! Sovitaanko, että pysytellään niissä treffeissä, mistä tässä keskustellaan.
Silti joillakuilla on tarve parittaa tämän kauden Maria edellisten kausien miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Entä viime kauden Mikko? Bisnesmies, jonka elämä on yhtä ulkokultaista kuin Marilla. Voisivat yhdessä kulkea golfkentillä, tehdä töitä yömyöhään kotisohvalla ja Mari ei varmasti joutuisi syömään yksinään ulkona, kun Mikko kulkisi selän takana vahtimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson hääjaksoa uudelleen nyt vielä kun voin, ja mietin, tulisiko Marin kaasosta ja Petrin bestmanista hyvä pari. Näyttävät vierekkäin seitsessään ihan vanhalta avioparilta :D
Samaa olen minäkin katsonut. Jospa he olisivatkin kauden paras pari :) Onko ohjelmassa sanottu keitä he ovat, ovatko vanhempia vai tuttuja parille?
Olisi muuten mukavaa seurata kypsempää paria ja muutenkin syvällisempiä keskusteluja parien välillä.
Eikö Petrin ja Marin pitänyt olla se kauan kaivattu kypsempi pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko Ollille?
Entä viime kauden Mikko? Bisnesmies, jonka elämä on yhtä ulkokultaista kuin Marilla. Voisivat yhdessä kulkea golfkentillä, tehdä töitä yömyöhään kotisohvalla ja Mari ei varmasti joutuisi syömään yksinään ulkona, kun Mikko kulkisi selän takana vahtimassa.
Täh? Eihän Mikko ollut kiinnostunut mistään paitsi jostain lenkkeilystä hänkin. Salsaillat evvk. Avuttomana pakoili vieraita. En myöskään pysty näkemään Mikkoa keskustelemassa Marin kanssa, koska eihän hän halunnut keskustella mistään, vaikka itse koittikin vänkyttää, että vain kellonaika tai muu kuunasento on väärä.
Mut joo, nää parittamiset vanhoille ja vanhat jauhannat on aika plaah kyllä, ei näihin pitäis ees tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannaa ruodittu niin vähän. En käsitä lainkaan tuollaista vänkäämistä: "mitä, mitä, miksi et sano suoraan?" Onko se länsisuomalainen/turkulainen piirre? Vai muuten vain töykeyttä?
T. Kainuulainen hissukka, jonka mieheltä monipuolinen keskusteluun osallistuminen olisi Hmm tai mmmKyllä mä tuolla jo aiemmin totesin, että en usko tähän pariin vielä sen takia, että yksikään mies ei jaksaisi todellisuudessa tuota "Markus, mä en päästä sua tästä nyt" -meininkiä. Nim. Kokemusta on. Minä oon tuollainen jankko-Johanna ja suoraan ajattelemattomasti laukova itse. Mutta ihmetyttää silti, miten joku jaksaa tehdä sen väännön jostain sulkapallon säännöistä. Edes minä en jaksaisi, vaan keskityn tivaamaan mielipiteitä ja perusteluita hivenen olennaisemmista asioista.
Mä taas ymmärrän Johannaa - ja ketä tahansa, joka haluaa vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen, mutta ei sitä saa. Johannaa nyt sattui kiinnostamaan Markuksen näkemys, ei se ollut oleellista, kenen sääntöjä noudatetaan. Mutta kun ei irtoo ni ei irtoo.
Vierailija kirjoitti:
Marin kaasosta: minä taas ihmettelin monta jaksoa, että kuka tuo perässä hiihtelevä huuhkaja oikein on. Sitten selvisi, että se olikin kaaso. Jostain syystä sen missasin hääjaksossa, vaikka se siinä hengailikin koko ajan. Oletin kai äidiksi. Mutta tämäköhän Marin paras ystävä tosiaan on, vanhempi hienostorouva. :-o Ja toisella kanssa joku vanha patu bestmanina, tosin se Petrin kaverihan oli ihan tavallisen äijän oloinen. Eikö näillä mitään ikäseuraa ole vai onko sitten asia haluttu salata kavereilta? No, toisaalta en itsekään kaverina suostuisi telkkariin.
Hienostorouva? Ihan tavallinen venäläismuori tuo näytti (ja aksentin perusteella kuulosti) olevan. Mistä sen hienoston tuohon keksit?