Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Siis kuinka törkeä se Aliisa voi olla??? Miten se kehtasi sanoa kauppareissulla Esalle "Käytätkö sä heroiinia, kun et syö mitään?" tai jotain vastaavaa. Uskomatonta! Jos oli vitsiksi tarkoitettu niin oli tosi huono vitsi, en suostuisi kuuntelemaan tollasta paskaa hetkeäkään. Esa-reppana yritti kulkea mukana kaupassa niinku ei mitään. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan voi ymmärtää tuota pyöräasiaa. Petri on kaiketi hyvätuloinen mies. Hän ei omista autoa, kun ilmeisesti kokee sen pitämisen liian kalliiksi. Hänen harrastastuksensa ovat halpoja. Ei se pöyräkään näyttänyt miltään sisustuslehtien kalliilta trendipyörältä. Ymmärrän, että jos tuollainen perusfillari varastetaan työttömältä, eläkeläiseltä tai opiskelijalta, se voi tuntua maailmanlopulta. Mutta sitä, että hyvätuloinen, autoton mies voikin olla noin tarkka tavaroistaan, en kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään.
Oletko tollo? Tiedätkö, että hyvät pyörät, joka varmaan Petrilläkin on kun polkeet ympäri vuoden, voivat maksaa jopa 7 000 euroa? Kalliossa missä Marikin asuu, niin pyörät nyysitään narkkareiden toimesta ensimmäisenä. Ihan sama onko lukolliset portit kadulta tai lukossa pihalla, narkkareilla on välineet. Kukaan kenellä on arvokas pyörä ei jätä pyöräänsä ulos vaan vie sen sisälle kotiinsa tai varastoon.
Se että huolehtii usean tonnin pyörästä, ei ole mitään tekemistä tulojen kanssa. Eikö Petri olisi idiootti, kun ei huolehtisi. Idiootti olet sinä, aivan samaa kastia kuin Marikin..
heh, maksa toki Nishikin perus hybridistä 7000e ,) Tollo!
Aliisan olisi kannattanut hakea Napakymppiin. Käyttäytyy, kuin neiti X, joka valitettevasti valitsi reissuun herran C:n. Kyllähän noiden pitäisi olla valmiita viiden viikon ajan heittäytymään tuohon juttuun täysillä ja sitten arvioimaan syttyikö tunteet. Esa on nyt Aliisan lähin omainen, joten todella hassun kuuloista, että alleviivaa PERHEmatkaa. Sen ymmärrän, jos tuossa vaiheessa ei matkalle järjestelysyistä ole mahdollista enää lähteä. Tuntui myös hassulta se selittely, että on todella itsenäinen parisuhteessa ja kiva nyt sitten nähdä miten tama erossa olo Esalle sopii. Olette tunteneet viikon, josta edes kaikkia päiviä ei ole vietetty yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieniä huomioita ohjelmasta. Mari näyttää niin nuivalta ja tylsältä Petrin seurassa ja koko olemus huokuu happamuutta, että tulee mieleen onko hän jo luovuttanut vai niin ärsyyntynyt että ei jaksa edes väkisin hymyillä? Hän oli varannut Petrille yhden pienen korin, muutaman henkarin ja kengät sai jättää eteiseen 😂 Sängyllä odotti joku outo kasa tarpeetonta tavaraa. Noista asioista puhui tosi nuivalla äänellä. Petri toi tullessaan omat eväät, Marille ei mitään ja meni kysymättä Marin jääkaapille ja länttäsi ruokansa sinne. Huoh. Aliisa oli sen näköinen ettei häntä kiinnostanut Esa pätkääkään, asunnossa ei oltu edes siivottu. Tosi epäviihtyisä asunto muuten. Kun hän saattoi Esan junalle, vilkuili Aliisa muualle ei edes jaksanut enää pitää kesto smileaan päällä. Aliisa sentään keitti heille teetä. Marilla ei ollut mitään tarjottavaa paitsi kraanavettä. Kyllä käytöstapoihin kuuluisi tarjota edes kahvit ja pullat tms. Aliisa valitteli nälkäänsä ja toivoi varmaan että Esa tarttuisi siihen ja ehdottaisi syömään lähtöä. Toinen taputtelikin mahaansa että on just syönyt. Mistä näitä sinkkuja tulee? Tajuavatko edes itsekään että miten ovat tottuneet elämään vaan itselleen? Missä se riemu kun monta vuotta odotettu kumppani vihdoin saapuu elämään, apua!
Hehhe, tämä oli osuvaa tekstiä. Minäkin ihmettelein, missä vieraanvaraisuus ja muuttavan osapuolen käytöstavat. Markus käyttäytyi hyvin ja olisi varmasti kelpuuttanut jotain suuhunsakin, mutta joutui vain vihjailemaan mustikkapiirakasta. Aliisalla oli varaa teepussiin, Marin mielestä tervetulleeksi voi toivottaa parhaiten vesilasillisella.
Ehkä Mari tiesi ettei kannata alkaa pullaa leipomaan rahka-Petrille. Luulen, että ruokavaliosta keskusteltiin jo häämatkalla, ja siitähän se farssi olisi saatu, kun Petri olisi kieltäytynyt terveyssyistä syömästä Marin leipomuksia.. Vesilasi taisi siis olla realismia tässä tapauksessa.
Kahvit voi aina tarjota, vaikka tietäisi toisen kuinka ruokarajoitteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi ollut pakollinen isän synttärimatka tuon viiden viikon aikana, siis sellainen joka on ennakkoon sovittu ja isän takia en voi sieltä olla pois (mutta lennolla tai hotellissa ei ole tilaa tuoreelle siipalleni), niin olisin kyllä todella paljon pahoitellut asiaa sille aviomiehelleni, luvannut hyvittää asian jollain yhteisellä matkalla tai vastaavalla kuukauden päästä, enkä olisi todellakaan käyttänyt matkasta termiä perhematka vaan isän synttärimatka. Ja suhtautunut hyvin empaattisesti siihen että matka harmittaa sitä toista, ja pyytänyt ihan vilpittömästi anteeksi että nyt kävi näin että tähän viiteen viikkoon osui pakollinen velvollisuus, jota en voi perua. Ja sitten sieltä reissusta lähetellyt huomioivia viestejä ja soittanut joka ilta hyvänyön puhelun.
Ehdotatko siis, että Aliisan olisi kannattanut toimia tälla tavoin huomioivasti, vaikka hän näyttää tuntevan lievää vastenmielisyyttä puolisoaan kohtaan eikä varmaankaan halua antaa tälle merkkejä kiinnostuksesta. Aliisa on tuossa vaiheessa tehnyt jo päätöksensä ja kaikki käytös ilmentää sitä. Minusta se on reilua. Tunneasiat eivät ole pelkästään tahdon asioita.
Tosin olen kyllä siitä asiasta samaa mieltä, että matkasta aiheutunutta mielipahaa olisi pitänyt loiventaa kaikin mahdollisin tavoin. En vaan keksi, miten, koska mikään noista ehdottamistasi ei tule kyseeseen. "Tehdään sitten yhteinen matka joku kerta (paitsi että otan susta eron 4 vk päästä) ja lähettelen sulle sitten tunnelmakuvia reissusta (paitsi että taidan unohtaa asian, koska oman perheen kanssa aika vaan menee niin nopeasti)."
No oikeastaan ehdotan tavallaan kyllä. Koska tuohon ohjelmaan mennessä on täytynyt ennakkoon tehdä se päätös, että panostaa siihen siippaansa sen viisi viikkoa, siihen ei voi mennä sillä mentaliteetilla että joko ihastun sekunnissa tai sitten heitän hanskat tiskiin. Ja minä olisin tuolla tavalla huomioiva ja huomaavainen ihan vain ystävyyspohjaltakin.
MUTTA: jos olisin 100 % varma, että se minulle naitettu mies ei kertakaikkiaan kiinnosta minua yhtään eikä tule kiinnostamaankaan, niin sanoisin sen sille jo ennen matkaani rehellisesti suoraan, ja ehdottaisin, että puretaan koko juttu vaikka viisi viikkoa on kesken. Enkä antaisi sen vahingossakaan ymmärtää yhtään mitään enkä elätellä mitään toiveita. Mutta tätä en osoittaisi välttelevällä käytöksellä tai muulla vaikeasti tulkittavalla, vaan sanoisin täysin suoraan.
Eilisessä jaksossa kiinnitin huomiota Markuksen hyvän näköiseen kroppaan, kun etsivät sitä Johannan pyörää varastosta. Upean leveät hartiat ja muutenkin oikein raamikkaan näköinen pitkä mies. Pituudesta extrapointsit, näin pitkänä naisena :)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen yli 30-vuotiaiden sinkkumarkkinat on aika karseat ainakin pk-seudulla. Parisuhdemielessä parhaat on pariutuneet joskus kaksvitosena eikä ole sinkkumarkkinoilla. He myös tekevät kaikkensa, että heidän parisuhde säilyisi. Jos he joutuvat kaikesta huolimatta eroamaan vaikka siksi, että he joutuvat petetyksi, niin he yleensä ovat sinkkuna vain hetken ja heidät poimitaan heti uuteen parisuhteeseen, eli heitä on sinkuista vain hyvin pieni osa. Yli 30-kymppisten sinkkujoukko koostuu lähinnä mitä ihmeellisimmistä hiihtäjistä (sekä naisissa että miehissä). On mammanpoikaa, narsistia, superujoa epäsosiaalista mykkää, hyväksikäyttäjää, alkoholistia, epävakaalla persoonallisuudella varustettua, vain omaa napaansa tuijottavaa jne. Kaikki nämä aivan mahdottomia kumppaneita. Kyllä esim. Markus tähän mennessä nähdyn perusteella on sinkkumarkkinoiden eliittiä.
Ei pidä paikkaansa. Itse aloin etsiä kumppania vasta noin 30v. Ihania miehiä oli vapaana pilvin pimein. Tuosta on jo aikaa ja arvelen, että tilanne on vähintäänkin samanlainen ellei vielä parempikin sinkkujen määrän osalta. Asun pk-seudulla.
Varmaan sellaisesta, joka pariutuu parikymppisenä, tilanne näyttää vääristyneeltä, ihminenhän näkee sitä mitä haluaa ja luulee.
Luuletteko jos Aliisa olisi korvia myöten ihastunut että ei olisi Esa päässyt mukaan matkalle. Avioliitossahan Esa tavallaan kuuluu perheeseen joten kun Aliisa alkoi kertoa että on tiedossa perheloma niin oletin että pohjustaa sitä että tietenkin Esa tulee mukaan.
Aliisi myös puhuu siitä kuinka haluaa tehdä itsenäisesti omia juttujaan, mutta on vähän eri tehdä omia juttujaan yksin kun jättää puoliso omasta elämästä ja perheestä ja lähipiiristä ulkopuolelle... Ihan eri asia olisi jos Aliisa oli ohjelman teon jälkeen lähtenyt tyttojen reissulle ilman Esaa kuin että menee naimisiin ja sitten Esa ei pääse PERHElomalle mukaan. Ei Aliisa taida ymmärtää mitä avioliitto merkitsee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinko ainoa joka ihmetteli sitä miten Aliisan mielestä on niin kamalaa/kummallista kun Esa jättää laturin johdon seinään? Sähkönkulutus on melko minimaalista kun laturi on käyttämättömänä pistorasiassa. Turvallisuusriskikään se ei ole Tukesin mukaan.
Et ollut ainoa. Minä aina jätän laturit seinään, samaten mieheni, eksäni, äitini, anoppini ja suurin osa tuntemistani ihmisistä. Ihmettelin kyllä eniten sitä, että miten Aliisa kiinnittää edes huomiota tuollaiseen asiaan, teki sen niin tai näin. Mitä väliä?
Minusta se laturi tai sipulijuttu taas ei olleet, ei Esan eikä Alissan mielestä kovin isoja juttuja. Kunhan ihmettelivät vähän naureskellen toistensa erilaisia tapoja. Eivät ottaneet asiaa vakavasti.
Ja itse otan laturit pois seinästä lähtiessäni asunnosta. Vievät virtaa ja ovat turvallisuusriski. Kyllähän noita on välillä kärähdellyt. Sipulit taas pistän pussiin, niistähän irtoaa sitä kuorta. Jonkun yksittäisen sitruunan voin taas punnita ja kuljettaa ilman pussia.
Alissan matka lienee suunniteltu, varattu ja maksettu jo ajat sitten. Olisko Esa edes päässyt mukaan vaikka Alissa olis halunnut. Lisäksi olisko Alissan porukat halunneet Esaa mukaan. Lisäksi Esa itsekin tuntui tajuavan alkusuutahtamisen jälkeen, ettei matka sittenkään ehkä olis mikään hyvä idea. Arkeahan se ei olis, eikä siellä oltais kahdestaan. Muutenkin mun mielestä Alissan ja Esan elo oli ihan mukavaa. Ihan tavallista meininkiä, enkä mä huomannut mitään suurempia ongelmia. Ihan tyytyväisiltä nuo näytti. Kyllä tuossa vielä mahdollisuuksia on.
Esa seuraavaksi maajussille morsian ohjelmaan, niin näkee Aliisakin mikä liuta naisia olis halukkaita ottamaan miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan voi ymmärtää tuota pyöräasiaa. Petri on kaiketi hyvätuloinen mies. Hän ei omista autoa, kun ilmeisesti kokee sen pitämisen liian kalliiksi. Hänen harrastastuksensa ovat halpoja. Ei se pöyräkään näyttänyt miltään sisustuslehtien kalliilta trendipyörältä. Ymmärrän, että jos tuollainen perusfillari varastetaan työttömältä, eläkeläiseltä tai opiskelijalta, se voi tuntua maailmanlopulta. Mutta sitä, että hyvätuloinen, autoton mies voikin olla noin tarkka tavaroistaan, en kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään.
Oletko tollo? Tiedätkö, että hyvät pyörät, joka varmaan Petrilläkin on kun polkeet ympäri vuoden, voivat maksaa jopa 7 000 euroa? Kalliossa missä Marikin asuu, niin pyörät nyysitään narkkareiden toimesta ensimmäisenä. Ihan sama onko lukolliset portit kadulta tai lukossa pihalla, narkkareilla on välineet. Kukaan kenellä on arvokas pyörä ei jätä pyöräänsä ulos vaan vie sen sisälle kotiinsa tai varastoon.
Se että huolehtii usean tonnin pyörästä, ei ole mitään tekemistä tulojen kanssa. Eikö Petri olisi idiootti, kun ei huolehtisi. Idiootti olet sinä, aivan samaa kastia kuin Marikin..
Helsingissä tosiaan on huono tilanne pyörien varastamisen suhteen, itsellänikin kallis pyörä ja tiedän mitä päänvaivaa se aiheuttaa kun koittaa keksiä mihin voisi pyörän turvallisesti jättää.
Itse kuitenkin koen että se on oma ongelmani joten selvitän itsenäisesti ennen kun lähden pyörällä että mihin sen saa fiksusti vietyä. Jos mitään fiksua paikkaa ei ole niin en lähde sitten sillä kalliilla pyörällä... Yksinkertaista... Enhän minä lähde autollakaan minnekkään jos sille ei ole paikkaa mihin jättää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinko ainoa joka ihmetteli sitä miten Aliisan mielestä on niin kamalaa/kummallista kun Esa jättää laturin johdon seinään? Sähkönkulutus on melko minimaalista kun laturi on käyttämättömänä pistorasiassa. Turvallisuusriskikään se ei ole Tukesin mukaan.
Et ollut ainoa. Minä aina jätän laturit seinään, samaten mieheni, eksäni, äitini, anoppini ja suurin osa tuntemistani ihmisistä. Ihmettelin kyllä eniten sitä, että miten Aliisa kiinnittää edes huomiota tuollaiseen asiaan, teki sen niin tai näin. Mitä väliä?
Minusta se laturi tai sipulijuttu taas ei olleet, ei Esan eikä Alissan mielestä kovin isoja juttuja. Kunhan ihmettelivät vähän naureskellen toistensa erilaisia tapoja. Eivät ottaneet asiaa vakavasti.
Ja itse otan laturit pois seinästä lähtiessäni asunnosta. Vievät virtaa ja ovat turvallisuusriski. Kyllähän noita on välillä kärähdellyt. Sipulit taas pistän pussiin, niistähän irtoaa sitä kuorta. Jonkun yksittäisen sitruunan voin taas punnita ja kuljettaa ilman pussia.
Alissan matka lienee suunniteltu, varattu ja maksettu jo ajat sitten. Olisko Esa edes päässyt mukaan vaikka Alissa olis halunnut. Lisäksi olisko Alissan porukat halunneet Esaa mukaan. Lisäksi Esa itsekin tuntui tajuavan alkusuutahtamisen jälkeen, ettei matka sittenkään ehkä olis mikään hyvä idea. Arkeahan se ei olis, eikä siellä oltais kahdestaan. Muutenkin mun mielestä Alissan ja Esan elo oli ihan mukavaa. Ihan tavallista meininkiä, enkä mä huomannut mitään suurempia ongelmia. Ihan tyytyväisiltä nuo näytti. Kyllä tuossa vielä mahdollisuuksia on.
Aikuisen itsenäisen ihmisen porukat (vanhemmat) ei päätä sitä, että tuleeko tämän henkilön aviomies tai vaimo matkalle mukaan. Aikuinen ihminen päättää sen itse, eikä ole asiassa vanhempiensa mielipiteiden armoilla. Jopa niin, että jos oman vanhemmat alkaa puhumaan jotain siihen suuntaan että eivät haluaisi aviomiestä mukaan matkalle, niin aikuinen ihminen ilmoittaa vanhemmilleen tiukasti, että nyt loppuu tuollaiset puheet, sillä jos loukkaatte puolisoani niin samalla loukkaatte siinä minua, ja nyt olette puuttumassa asiaan joka ei pätkääkään teille kuulu. Aikuisuus on sitä, että elää omaa elämäänsä ja tekee itse omat päätöksensä eikä edes mieti että haluaakohan minun vanhemmat nyt minun tekevän niin tai näin.
Toki teiniprinsessat tai mammanpojat ei ole näitä aikuisia ihmisiä.
Aliisaan tai hänen vanhempiin en nyt ota tällä kantaa, vaan yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko jos Aliisa olisi korvia myöten ihastunut että ei olisi Esa päässyt mukaan matkalle. Avioliitossahan Esa tavallaan kuuluu perheeseen joten kun Aliisa alkoi kertoa että on tiedossa perheloma niin oletin että pohjustaa sitä että tietenkin Esa tulee mukaan.
Aliisi myös puhuu siitä kuinka haluaa tehdä itsenäisesti omia juttujaan, mutta on vähän eri tehdä omia juttujaan yksin kun jättää puoliso omasta elämästä ja perheestä ja lähipiiristä ulkopuolelle... Ihan eri asia olisi jos Aliisa oli ohjelman teon jälkeen lähtenyt tyttojen reissulle ilman Esaa kuin että menee naimisiin ja sitten Esa ei pääse PERHElomalle mukaan. Ei Aliisa taida ymmärtää mitä avioliitto merkitsee...
Mitenkähän on, onnistuuko ulkomaanmatka aina tuosta vaan sormia napsauttamalla? Löytyykö lennot, löytyykö majoitus? Sopiiko "ylimääräinen" muille osallistujille? Saako yksi osallistuja noin vaan muuttaa suunnitelmia ja ottaa kaverin mukaan? Kyseessä on kuitenkin toisen ihmisen synttärimatka, oletettavasti tämä synttärisankari vielä maksaa lystin. Silloinko on ok ottaa kuokkavieras mukaan. Olkootkin että on tyttären aviomies. Se aviomies kun on tässä tapauksessa ehkä vähän liioiteltua. Aika vieraitahan nuo toisilleen on, samoin appivanhemmille jne. Ymmärrän täysin, ettei Esaa otettu vielä tuossa vaiheessa mukaan. Matka on sovittu jo aikoja sitten, kauan ennen Esan ilmestymistä kuvioihin.
Mun mies lähti aikanaan ekana joulunamme vanhempiensa kanssa reissuun. Mulle oli ihan selvä juttu etten lähde mukaan. Mies sitä kyllä kysyi multa ja lupas koittaa järkätä matkan jos sinne haluan. En halunnut. En vaikka oli seurusteltu jo puoli vuotta. Nää on tunteneet toisensa viikon ja heti pitäis ottaa reissuun mukaan. Höpö höpö. Huonoon aikaanhan tuo matka tuli, mutta sellaista sattuu.
:D onko koskaan käynyt mielessä, että pariskunnassa molemmat saattavat olla pyöräilyn harrastajia ja näin ollen pitävät sitä ihan normaalina, että pyörät pidetään sisällä tai lasitetulla parvekkeella.
Musta tällaisia Aliisoita ja Esoja ei pitäisi ottaa sarjaan. Kaikki nuoret pariskunnat on menneet mönkään lukuunottamatta Violaa ja Esaa. Tämä ohjelma on parhaimmillaan juuri sellaisilla henkilöillä kuin Johanna ja Markus, Tiina ja Samuli jotka ovat valmiita heittäytymään. Tai esimerkiksi Milla ja Kimmo, jotka ovat molemmat melko hitaastilämpeneviä jolloin hektisillä parisuhdemarkkinoilla ei aina natsaa. Tässä ohjelmassa pitää olla avoimin mielin eikä odottaa mitään kerralla jalat alta vievää megaihastusta. Aloin symppaamaan Petriä ja Maria tän jakson jälkeen, ennen tätä jaksoa aika moni kerkesi täälläkin tuomita klippien perusteella sekä Marin että Petrin.
Mulle tuli mieleen, että ehkä pyörän mukaan ottamisessa Marin luokse on tarkoituksensa. Jos pari jatkaa avioliittoaan ohjelman jälkeen, Mari ymmärtää, miksi heidän on asuttava joko Petrin luona tai hankittava asunto, jossa on parveke. Marin asuntoonhan he eivät voi jäädä asumaan paitsi siinä tapauksessa, että Mari hyväksyy pyörän pienessä asunnossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen itsenäisen ihmisen porukat (vanhemmat) ei päätä sitä, että tuleeko tämän henkilön aviomies tai vaimo matkalle mukaan. Aikuinen ihminen päättää sen itse, eikä ole asiassa vanhempiensa mielipiteiden armoilla. Jopa niin, että jos oman vanhemmat alkaa puhumaan jotain siihen suuntaan että eivät haluaisi aviomiestä mukaan matkalle, niin aikuinen ihminen ilmoittaa vanhemmilleen tiukasti, että nyt loppuu tuollaiset puheet, sillä jos loukkaatte puolisoani niin samalla loukkaatte siinä minua, ja nyt olette puuttumassa asiaan joka ei pätkääkään teille kuulu. Aikuisuus on sitä, että elää omaa elämäänsä ja tekee itse omat päätöksensä eikä edes mieti että haluaakohan minun vanhemmat nyt minun tekevän niin tai näin.
Toki teiniprinsessat tai mammanpojat ei ole näitä aikuisia ihmisiä.
Aliisaan tai hänen vanhempiin en nyt ota tällä kantaa, vaan yleisellä tasolla.
Aikuisuus on myös sitä, että ottaa muut huomioon. Eikä kävele muiden yli noin vaan. Kun mulla on tässä tämä ohjelmaprojekti ja sen mukana tullut uus aviomies. Viis isän synttäreistä. Kun minä haluan niin minä haluan. Viis muista. Minä ja minä ja minä. Eihän se oikeassa elämässä ihan noin mene. Totta helvetissä muiltakin kysytään sopiiko mukaan tuoda uppo-outo aviomies.
Mä en ymmärrä tätä argumentointia Petrin pyörän hinnasta. Mitä väliä? Vaikka mulla on tosi halpa pyörä, en mä halua että se varastetaan. Tietenkään. Rahaa se on pienikin määrä ja ylimääräistä työtä ja vaivaa hankkia uusi.
Vierailija kirjoitti:
Esa seuraavaksi maajussille morsian ohjelmaan, niin näkee Aliisakin mikä liuta naisia olis halukkaita ottamaan miehen!
Jos Aliisalla ei ole tunteita Esaa kohtaan, hän saattaisi olla jopa todella tyytyväinen siitä, että saisi tietää Esan löytäneen rakkautta muualta. Itse olen jopa toivonut joskus, että kiihkeä ihailijani löytäisi jonkun muun kohteen tunteilleen. Ja siis ihan hyvä ja asiallinen ihminen, mutta ei vaan minun tyyppiäni.
No niin kirjoitinkin, että niitä hyviäkin sinkkuja on aina muutama hetkellisesti sinkkuna. Mutta prosentuaalisesti heitä on vähän ja hekin vain yleensä lyhyen aikaa sinkkuina.
Mutta huom. En siis ottanut kirjoituksellani kantaa siihen, että sinkuista vain pieni osa olisi hyviä tai laadukkaita ihmisiä. Kirjoitin vain siitä näkökulmasta, että millaisia he parisuhdemielessä ovat ja miten hyviä kumppaneina. Parisuhdemielessä mahdoton ihminen voi olla todella hyvä ihminen muuten, hyvä ihminen niin ystävänä kuin työntekijänä jne.