Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun avioliitossani mies kyllä osallistui paljon kotitöihin, hoiti lapsia ja huomioi minua lahjoilla ja muulla. Kuitenkin kaikki oli niin päälleliimattua, ei sitoa. En tuntenut itseäni rakastetuksi. Olimme kuin tiimi kotona. Mies oli myöskin hyvin kömpelö läheisyyden suhteen. Usrin saattoi vain vetäistä kädellä pi***n kohdalta, naamalla erittäin pervo ilme. Raivoistuin siitä usein ja olo oli ällöttävä. Seksiä olisi tullut olla päivittäin. 2 kertaa viikossa oli liian vähän ja johti painostukseen ja hänen puoleltaan jatkuviin pettymyksiin. Mies myös tuli liian nopeasti. Seksi oli ohi muutamassa minuutissa.
Arki toimi kuitenkin hyvin ja yritin olla kunnon vaimo. Harrastin seksiä vaikken olisi halunnut miestä. Mietin muita. Tämä ehkä rikkoi sisintäni jonkin verran. Liitto päättyi siihen että mies petti. Olen ollut 3v ilman seksiä/miestä. En pysty enäänsiihen vaikka ennen tätä parisuhdetta olin liiankin seksuaalinen. Sinkkuajat olivat melko kiireistä aikaa.
Nyt koko ajatus tuntuu kaukaiselta ja olo on turvallinen kun ei tarvi pelätä oman koskemattomuuden rikkomista.On se jännä kuinka naiset ovat niin sekauaalisesti herkkiä ja vaativaisia, mutta sinkkuna jalat aukeaa joka viikonloppu ja aina eri miehen kanssa...
Et lukenut viestiä kunnolla. Olin seksuaalinen suhteenkin aikana mutta se myös rikkoutui niin pahasti suhteessa että uudelleen sinkkuuntuneena en pysty seksiin ollenkaan. 3v selibaattia. Suurimmat syyt pakottaminen seksiin ja lopulta petetyksi tuleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta vonkaaminen ja ala elämään omaa elämääsi vaimosta riippumatta. Tai oikeastaan lakkaa kiinnittämästä mitään huomiota vaimoosi.
Olet ilmeisesti yrittänyt parantaa tilannettanne tuloksetta, joten nyt voit suosiolla luovuttaa ja alkaa elämään omaa elämääsi. Harrasta sinulle itsellesi mieluisia asioita. Lähde reissuille ilman vaimoasi, hanki rakastajatar ja nauti seksistä hänen kanssaan niin vaimo parka saa olla rauhassa. Jos et saa hankittua rakastajatarta, kokeile yhden illan suhteita, nekin voittavat tyhjän vonkaamisen 100-0. Jos et saa yhden illan seuraa, käy maksullisilla.
Kun vaimo huomaa, että et tarvitse ja kerjää häneltä mitään, hän herää tilanteeseen. Edessä on lähentyminen tai ero.
Varma resepti eroon.
Joskus se on paras vaihtoehto. Ainakin paljon parempi, kuin ainoan elämänsä hukkaaminen suhteessa, joka on intohimoton, pystyyn kuollut.
Luin koko ketjun läpi ja huh huh. Miten oikeasti tuollaisen tilanteen saa purettua, jos vuosien varrella on puolin ja toisin jäänyt kaunoja. Tyyliin pihtaan koska sinä silloin 5 vuotta sitten sitä ja tätä... Mikä olisi parastapa saada nollatuksi tällaiset patoumat? Siis jos ero ja uusi kumppani ei olisi vaihtoehto...
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni on todella surullinen ja turhautunut haluttomuuteni vuoksi. Näen, että hänen mielensä pahoittuu syvästi joka kerta, kun en innostu rinnan puristamisesta tai ehdottelevasta äänestä. Hän sanoo, ettei enää uskalla koskea minuun lainkaan, kun aina suutun. Asiasta on puhuttu monta kertaa: että minä haluaisin myös sitä "tavallista" lähelläoloa, silittelyä, koskettamista, ilman että sinne rintojen tai jalkovälin alueelle mennään ollenkaan, ja että minun haluni herää sitten aikanaan siitä viattomasta, lämpimästä lähelläolosta, sitten kun ehdin rentoutua. Viime aikoina en ole enää uskaltanut rentoutua olleenkaan, kun tiedän, että kohta mies taas menee rajojeni yli ja ahdistaa jo valmiiksi. Luottamus on sillä tasolla mennyt, toisen kanssa ei ole hyvä olla. Kummankaan meistä.
Osaatteko selittää miksi naiset antavat sinkkuna tuiki tuntemattoman miehen tyhjentää itsensä teihin? Onko kiireetöntä ja lämmintä yhdessäoloa baaripanon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun avioliitossani mies kyllä osallistui paljon kotitöihin, hoiti lapsia ja huomioi minua lahjoilla ja muulla. Kuitenkin kaikki oli niin päälleliimattua, ei sitoa. En tuntenut itseäni rakastetuksi. Olimme kuin tiimi kotona. Mies oli myöskin hyvin kömpelö läheisyyden suhteen. Usrin saattoi vain vetäistä kädellä pi***n kohdalta, naamalla erittäin pervo ilme. Raivoistuin siitä usein ja olo oli ällöttävä. Seksiä olisi tullut olla päivittäin. 2 kertaa viikossa oli liian vähän ja johti painostukseen ja hänen puoleltaan jatkuviin pettymyksiin. Mies myös tuli liian nopeasti. Seksi oli ohi muutamassa minuutissa.
Arki toimi kuitenkin hyvin ja yritin olla kunnon vaimo. Harrastin seksiä vaikken olisi halunnut miestä. Mietin muita. Tämä ehkä rikkoi sisintäni jonkin verran. Liitto päättyi siihen että mies petti. Olen ollut 3v ilman seksiä/miestä. En pysty enäänsiihen vaikka ennen tätä parisuhdetta olin liiankin seksuaalinen. Sinkkuajat olivat melko kiireistä aikaa.
Nyt koko ajatus tuntuu kaukaiselta ja olo on turvallinen kun ei tarvi pelätä oman koskemattomuuden rikkomista.On se jännä kuinka naiset ovat niin sekauaalisesti herkkiä ja vaativaisia, mutta sinkkuna jalat aukeaa joka viikonloppu ja aina eri miehen kanssa...
On se jännää, kun yhden ihmisen kirjoituksesta vedetään johtopäätös koko naissukupuolesta. Jos joku onkuin seksuaakisesti herkkä, se ei tarkoita, että kaikki ovat. Jos taas joku sinkkuna haluaa maata eri meisten kanssa joka viikonloppu, se on hänen asiansa, eikä kuulu meille muille. Ja suurin osa taas ei halua joka viikonloppu eri ukkelia jalkojensa väliin. Osa ei halua koskaan, ei eriä eikä sanaa ukkoa. Jotkut haluaa aina sen saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni on todella surullinen ja turhautunut haluttomuuteni vuoksi. Näen, että hänen mielensä pahoittuu syvästi joka kerta, kun en innostu rinnan puristamisesta tai ehdottelevasta äänestä. Hän sanoo, ettei enää uskalla koskea minuun lainkaan, kun aina suutun. Asiasta on puhuttu monta kertaa: että minä haluaisin myös sitä "tavallista" lähelläoloa, silittelyä, koskettamista, ilman että sinne rintojen tai jalkovälin alueelle mennään ollenkaan, ja että minun haluni herää sitten aikanaan siitä viattomasta, lämpimästä lähelläolosta, sitten kun ehdin rentoutua. Viime aikoina en ole enää uskaltanut rentoutua olleenkaan, kun tiedän, että kohta mies taas menee rajojeni yli ja ahdistaa jo valmiiksi. Luottamus on sillä tasolla mennyt, toisen kanssa ei ole hyvä olla. Kummankaan meistä.
Osaatteko selittää miksi naiset antavat sinkkuna tuiki tuntemattoman miehen tyhjentää itsensä teihin? Onko kiireetöntä ja lämmintä yhdessäoloa baaripanon kanssa?
Pitäisikö jonkun yksittäisen naisen osata selittää, miksi joku vieras nainen toimii miehen kanssa niin tai näin? Miksi joku nainen antaa tuntemattoman miehen tyhjentyä itseensä? Ja miksi joku toinen ei anna? Ihan sama, miehet haukkuu aina ja haukkumasanakin on sama, annoit tai ei. Mutta kerro sinä tyhjennätkö sinä itsesi johonkin ventovieraaseen naiseen? Ja miksi näin teet. Saatko siitä lämpöä ja läheisyyttä? Ja eikö sinua pelota, että sinusta tulee isä, kun tolkuttomasti jakelet siementäsi vieraisiin ihmisiin? Ja vaikka sinä livistäisit vastuusta ja jättäisit tämän naisen yksin kantamaan vastuun, eikö sinua yhtään huoletutsa/kiinnosta, missä oloissa ja minkälaisen ihmisen armoilla oma jälkeläisesi elää? Vai eikö kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi modet/botit poistavat tuon pihtausratkaisutekstin? Onneksi muut sentään lainaavat sitä, että se säilyy täällä.
Todennäköisesti sana pil*u sai ison punaisen valon huutamaan AV-moderointihuoneessa, joka kiiti paikalle ja poisti viestin. Sen takia tiettyjä sanoja kannattaa sensuroida, koska ne automaattisesti menevät johonkin tarkistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lyhyissä suhteissa se kunnioittavien ja loukkaavien tekojen suhde on parempi. Baaripano, jollaisia kyllä itse en harrasta enkä halua, ei ole parin tunnin tuntemisella ehtinyt loukkaamaan naista sillä syvyydellä kuin oma mies, joten vähäinenkin kohtelias ja huomioiva käytös jättää hänet selkeästi plussalle.
En tiedä onko itselläni käynyt hyvä tuuri naisten suhteen vai mistä johtuu, mutta exien kanssa seksiä on kyllä ollut yleensä päivittäin/aina nähdessä. Pisin suhde kesti vähän vajaa kuusi vuotta ja siinäkin homma jatkui säännöllisenä lähes loppumetreille asti vaikka aloite eroon tuli exän puolelta. Näissä pidemmissä suhteissa naiset ovat pitäneet seksiä hyvänä (itse sanoneet ja huomaahan sen muutenkin jos ejakuloivat jne).
Olen varmaan alkukantaisella tavalla vähän sovinisti, mutta tietynlainen röyhkeys ja päättäväisyys kantaa aika pitkälle vaikkei ketään tietty saa raiskata tms. Epävarmuus harvemmin kiihottaa ketään, miehen täytyy tietää mitä haluaa eikä mennä mukaan naisen "oikkuihin" tai alkaa kerjätä seksiä. Parisuhteessa on seksiä tai se ei ole parisuhde. Kannattaa suht usein varmistaa että nainen saa kunnolla niin on paremmin tilaa niillekin kerroille kun jaksamista ei riitä sen kummempaan :D Ottakaa ne naiset haltuun! Siinä vaiheessa kun homma lipsuu tässäkin ketjussa kuvatuille poluille on jo vaikeaa korjata tilannetta.
M29
Sain eilen pitkästä aikaa. Tosin ensin piti tilata kalliihko kaupunki & Alppi-hotelliloma, 2500 yhteensä.
Jepjep. Mitäs se Sir Paul (McCartney) sanoikaan avioliitosta ja sen maksullisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lyhyissä suhteissa se kunnioittavien ja loukkaavien tekojen suhde on parempi. Baaripano, jollaisia kyllä itse en harrasta enkä halua, ei ole parin tunnin tuntemisella ehtinyt loukkaamaan naista sillä syvyydellä kuin oma mies, joten vähäinenkin kohtelias ja huomioiva käytös jättää hänet selkeästi plussalle.
Pitkät suhteet johtavat siis lähes aina tunteiden kuolemiseen. Mies on liian tuttu niin hyvässä kuin pahassa, eikä nainen enää syty liian tutuksi tulleesta miehestä.
Joku vieras mies voi pienelläkin erilaisuudella saada naisen himot heräämään, jos mies on totuttua rohkeampi, mukavampi, komeampi, iloisempi jne. Naisen ei tarvitse tietää tästä vieraasta sen enempää. Nuo hyvät puolet ajavat kaiken ohi, eikä huonoja puolia tule esille samalla tavalla kuin pitkässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko itselläni käynyt hyvä tuuri naisten suhteen vai mistä johtuu, mutta exien kanssa seksiä on kyllä ollut yleensä päivittäin/aina nähdessä. Pisin suhde kesti vähän vajaa kuusi vuotta ja siinäkin homma jatkui säännöllisenä lähes loppumetreille asti vaikka aloite eroon tuli exän puolelta. Näissä pidemmissä suhteissa naiset ovat pitäneet seksiä hyvänä (itse sanoneet ja huomaahan sen muutenkin jos ejakuloivat jne).
Olen varmaan alkukantaisella tavalla vähän sovinisti, mutta tietynlainen röyhkeys ja päättäväisyys kantaa aika pitkälle vaikkei ketään tietty saa raiskata tms. Epävarmuus harvemmin kiihottaa ketään, miehen täytyy tietää mitä haluaa eikä mennä mukaan naisen "oikkuihin" tai alkaa kerjätä seksiä. Parisuhteessa on seksiä tai se ei ole parisuhde. Kannattaa suht usein varmistaa että nainen saa kunnolla niin on paremmin tilaa niillekin kerroille kun jaksamista ei riitä sen kummempaan :D Ottakaa ne naiset haltuun! Siinä vaiheessa kun homma lipsuu tässäkin ketjussa kuvatuille poluille on jo vaikeaa korjata tilannetta.
M29
Sulla on varmaan iso meisseli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Pakko myöntää
M29 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Pakko myöntää
Siinä se syy sitten onkin. Jos ulkonäkösi on hyvä ja vehkeessä on kokoa, niin ei siinä paljon osaamista edes tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun läpi ja huh huh. Miten oikeasti tuollaisen tilanteen saa purettua, jos vuosien varrella on puolin ja toisin jäänyt kaunoja. Tyyliin pihtaan koska sinä silloin 5 vuotta sitten sitä ja tätä... Mikä olisi parastapa saada nollatuksi tällaiset patoumat? Siis jos ero ja uusi kumppani ei olisi vaihtoehto...
Mun mielestä niitä ei nollata mitenkään, ellei toinen ole todella vahva henkisesti. Eli vähintään toisen pitäisi kyetä unohtamaan kaikki p*ska, nousemaan sen yläpuolelle ja antaa kaikki mennyt anteeksi. Aloittaa puhtaalta pöydältä, ja päättää unohtaa kaikki menneisyyden negatiiviset asiat. Tuossa onnistuu äärimmäisen harvat ihmiset. Se vaatii luonteen lujuutta ja paskansietokykyä.
Vierailija kirjoitti:
M29
Tuo on varmasti totta, että alkukantaisuus kiihottaa naista. Ongelma naisten kanssa on vain siinä, että miehen pitäisi olla väriään muuttava kameleontti... samaan aikaan pitäisi osata olla sopivan kiltti, mutta sopivan tuhma. Jne...
Kuten itse kerroit, pitkähkö suhteesi on päättynyt naisen puolelta, vaikka seksi olikin hyvää. Liekkö sitten niin, ettet ollut naisen mielestä sopivaa kilttiä perheenisä -tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä niitä ei nollata mitenkään, ellei toinen ole todella vahva henkisesti. Eli vähintään toisen pitäisi kyetä unohtamaan kaikki p*ska, nousemaan sen yläpuolelle ja antaa kaikki mennyt anteeksi. Aloittaa puhtaalta pöydältä, ja päättää unohtaa kaikki menneisyyden negatiiviset asiat. Tuossa onnistuu äärimmäisen harvat ihmiset. Se vaatii luonteen lujuutta ja paskansietokykyä.
Itse olen erimieltä... Tuskin siinä pitää olla mikään superihminen, että voisi antaa jotain asioita omalle kumppanilleen anteeksi. Varsinkin, jos asiat ovat sellaisia, että kumppani ei ole tehnyt asioita ilkeyttään, vaan ajattelemattomuuttaan...
Mä en halua miestä joka kaikkien näitten vuosien jälkeen kattelee kaupassa muita naisia kun on oman perheensä kanssa ostoksilla.
Se vaan on todella törkeetä ja loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Tuo on varmasti totta, että alkukantaisuus kiihottaa naista. Ongelma naisten kanssa on vain siinä, että miehen pitäisi olla väriään muuttava kameleontti... samaan aikaan pitäisi osata olla sopivan kiltti, mutta sopivan tuhma. Jne...
Kuten itse kerroit, pitkähkö suhteesi on päättynyt naisen puolelta, vaikka seksi olikin hyvää. Liekkö sitten niin, ettet ollut naisen mielestä sopivaa kilttiä perheenisä -tyyppiä.
On aivan totta, että nainen toivoo miehensä olevan kiltti ja kunnollinen makuuhuoneen ulkopuolella, ja sitten tuhma ja alkukantaisen miehekäs ja vähän jännittäväkin makuuhuoneessa. Mutta tämä on aivan identtinen asia sille, kun (lähes jokainen) mies toivoo naisensa olevan "huo*a makuuhuoneessa ja madonna keittiössä" eli seksuaalisesti villi ja avoin ja halukas sängyssä, mutta sitten kiltti kunnollinen ja ehkä myös sellaisella söpöllä äidinvaistolla varustettu muussa arjessa.
On se jännä kuinka naiset ovat niin sekauaalisesti herkkiä ja vaativaisia, mutta sinkkuna jalat aukeaa joka viikonloppu ja aina eri miehen kanssa...