Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Kommentit (311)

Vierailija
221/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on muutama. Ykkösenä miehen kuorsaus jolle ei suostu tekemään mitään koska se ei kuulemma ole hänelle ongelma. Minä herään siihen monta kertaa yössä josta johtuen olen illat väsynyt. Töissä on pakko jaksaa, kotona kuljen unettoman sumussa. Vie halut kiimaisemmaltakin vaimolta.

Asiaan liittyy runsas alkoholin käyttö joka sekään ei ole miehelle itselleen ongelma. Mutta minulle on hiipivästi alkanut olla. Inhoan sihahtavan tölkin ääntä, se pilaa elämäni parisuhteen. Halua siinä sitten kuorsaavaa kaljanlatkijaa.

Vierailija
222/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se tilanne ettei seksi miehen kanssa kiinnosta. Monta syytä tajusin vasta tästä ketjusta.

1. Seksi ei tunnu olevan vapaaehtoinen kahden ihmisen halujen mukaan tapahtuva. (Jos en halua juuri silloin kun hän, alkaa minun syyllistäminen ja painostaminen. Vähintääkin riuhtaisee itsensä etäälle ja menee ovet paukkuen pois)

2. Känniseksi. Tykkää juoda olutta välillä (siis ihan minimissään ainakin pari kertaa viikossa on saatava edes se muutama). Tällöin seksi ei toimi jo siksikin kun ei nouse kunnolla. Ja minun pitäisi tuntikausia jaksaa yrittää saada homma päätökseen. Jos en sitä tee, on ero/pettämis uhkailut vähintäänkin ilmassa. (Monesti kun olen huomannut juomisen menneen tähän pisteeseen, olen muka mennyt vessaan/suihkuun ja ollut niin kauan että uskon hänen nukahtaneen. Ei ei riitä tässä kohtaa koska vuorotellen käpälöi ja haukkuu jos yritän vain nukkua) tämä ehkä tehnyt pahimmat traumat, vaikka onkin rauhoittunut.

3. Se jatkuva käpälöinti. Yhtään kosketusta tai edes lähelle ei tule/päästä jos ei seksiä tahdo. Ja juurikin suoraa alapäähän tarttumista tai tissien puristelua, joskus oikein romanttiselle tuulelle tullessaan voi ensin pussata ja siinä samalla kourii. TODELLA kaukana kiihottavasta toiminnasta. Tähän kun ei lankea polvilleen innosta, suuttuu.

4. Se jatkuva syyllistäminen. Jopa silloin kun seksiä on, se päättyy siihen ettei sen jälkeen oteta enää mitään kontaktia. Hän siis peseytyy (niin minäkin), pukee vaatteet ja lähtee toiseen huoneeseen. Tai sitten haluaa arvostella minua tai miettiä mikä minussa on vikana kun haluan niin harvoin, ja tuntuu että joutuu aina pakottaa seksiin (no olisiko nämä asiat mitä olen jo maininnut, ja kun kerron syyn, hän suuttuu)

5. Muutenkaan ei tunnu kunnioittavan minua ihmisenä lainkaan, ei puhu edes normaalisti vaan vähätellen kaikkea mitä teen tai tunnen. Varsinkin tunteeni ovat aina vääriä. Ja kodissa kaiken on mentävä hänen sääntöjen mukaan (paitsi itse ei jaksa useinkaan noudattaa sääntöjään). Olin pari viikkoa yksin kotona, milloinkaan suhteen aikana minulla ei ole ollut yhtä helpottunut olo, niin paljoa aikaa, ja rahaa tuntui säästyvän vaikka maksoinkin yksin laskut (hänen palkastaan ei minulle tullut mitään, päinvastoin hän tarvitsi lisää matkarahaa)

Pelkään siis jo nukkuakaan hänen vieressä, en osaa enää nukahtaa ennen kun kuulen että hän nukkuu. Joskus olen itkenyt seksin aikana (kun hän on ollut humalassa ja minulla aikainen herätys töihin aamulla, enkä saa lopettaa vaan täytyy saada mahdoton tehtävä vietyä loppuun). Nykyään seksin jälkeen on pahempi olo kuin ennen sitä.

Tämä kaikki kuulostaa niin järkyttävältä, että MIKSI, miksi olet ylipäätään tällaisen ihmisen kanssa? Vaikka kuinka olisi lapsia tms. niin ei mikään minusta perustele sitä miksi tällaisessa suhteessa on. Tuli todella paha olo jo tekstisi lukemisesta : ( Ansaitset aivan varmasti parempaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bylsii postinkantajan kanssa. Siinä syy.

Vierailija
224/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antanut koska ei huvittanut. Mies alkoi itkeä. Ei ollut seksiä sen jälkeen.

Kova pala miehelle jos ihan itkemään alkoi. Sääli ettet antanut edes lohdutukseksi jos miehessä ei mitään vikaa ole.

Vierailija
225/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman taustoitusta oman kokemuksen kautta, miksi miesten ehdotukset voivat olla niin tökeröitä.

Ainakin omalta osaltani tökeröt ehdotukset johtuivat turhautumisesta. Ensin kun on kymmeniä kertoja yrittänyt saada seksiä vietelemällä vaimoa pitkän kaavan kautta. Siis varmistanut että on koko päivä yhteistä, mukavaa aikaa, käyty ulkona syömässä, aloitettu hienovarainen esileikki, päättyen kuitenkin "elä viitti, ei huvita" kommenttiin. Noita kuin tulee tarpeeksi, niin ei enää viitsi panostaa odotettavissa olevaan hylkäykseen.

Tuon jälkeen homma rupesi ärsyttämään niin paljon että rupesin tekemään noita suorempia ehdotuksia. Ei tuo kauhean fiksu veto ollut, koska hylkäyksen nostattivat ärtymystäni entisestään. Lopetin siis vonkaamisen ja miellä harrastetaan ainoastaan seksiä jos vaimo niin haluaa. Minä sitten tulen päättämään tuon perusteella jatkuuko suhteemme vai ei. Tai sitten lähden vieraisiin.

Vierailija
226/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyminen. Seksi aina samanlaista jyystämistä, en saanut siitä mitään ja tunsin olevani vain väline miehen orgasmille.  

Meilläkin seksi oli hyvin samanlaista, siksi, että vaimo torjui kaikki ideani... Kuuntelin herkällä korvalla hänen toiveitaan.. Ja vaimo kyllä sai. Ap

Sulla on nyt sen veran vähemmän menetettävää, että ehkä kannattaa siirtyä tekoihin. Siis kyseletkö sä vaimolta, että tykkäisitkö tuosta ja kiinnostaisiko tämä? Ehkä kannattaa lopettaa ja sanoa jämäkästi, että beibi, nyt mä haluan niin ankarasti, että housut pois (tai lisää päälle, mitenvain) ja x (mitä sitten kaipaatkaan). Eli uusia tuulia ja vaimo saa nähdä sut uudessa valossa. Nykyisin häntä kyllästyttää luultavasti ja hän luulee (virheellisesti ehkä) tuntevansa sut läpikotaisin.

Tämä. Tällaista kohtelua minä kaipaisin mieheltäni, eikä ainaista lässytystä, että mitä haluaisit, tuntuuko hyvältä lässynlässyn.

Vähän luolamiesmenoa kiitos.

Vitsi kun naiset on helppoja. Naisen halut ja nautinto pitää ottaa huomioon, mutta kumminkin vaan panna miehekkään itsekkäästi!

Vierailija
227/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31v nainen ja asunut mieheni kanssa muutaman vuoden. Rakastan miestäni yli kaiken ja meillä on kiva arki, pusutellaan paljon ja pidetään kädestä, mutta oma seksiviettini on -10%. Olen ihan itsekin miettinyt tätä ja kertonut asiasta miehelleni. Toki hän on sen huomannut, koska torjun yli hänen puolet lähestymisyrityksistään, minulla käy ihan miesheni sääliksi. Olen tullut näihin johtopäätoksiin:

1. Olin hoikka kun tavattiin, mutta nyt on tullut muutama mahamakkara ja en tunne itseäni seksikkääksi.

2. Ehkäisyäni muutettiin vähän aika sitten ja luulen, että minulla on hormonaalinen epätasapaino. 

3. Seksi on loppupeleissä aika tylsää. Kuinka monta uutta asentoa jaksaa keksiä saman kumppanin kanssa?

3. Eikö seksi ollutkaan nautiskelua rakkaan kumppanin kanssa?

Jaa niin, naiselle se on hyväksynnän ja ihailun hakua ja siten paras tulos tulee antamalla mahdollisimman monelle uudelle miehelle. Näin nainen on "ihanan haluttu ja seksikäs".

Vierailija
228/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle naiselle hyvä esileikki on kun halaillaan muutama minuutti ja makoillaan vierekkäin ilman paineita seksiin. Tämäkin esileikki on joillekin miehille ylivoimaisen vaikeaa, en tiedä miksi.

Tämä. Mutta sellaisiakin miehiä on, ja onnekseni lopulta löysin sellaisen :)

Vierailija
229/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.

2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..

3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.

4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.

5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.

6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.

7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.

Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.

Tämä.

Vierailija
230/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa haluta, koska siitä on tullut yksi velvollisuus muiden joukossa. Miehellä on omia tärkeitä menoja ja puuhia koko ajan. Minä käyn töissä, hoidan lapset, teen kotityöt. Vedän päivät tauotta tehden jotain aamusta iltaan. Kun lapset nukahtaa, olen niin uupunut että haluaisin kirkua. En kestä, kun se mies, jolla on ollut piiiitkä lounastunri , kiva harrastus ja ihan omien aikataulujen varassa koko päivä tulee kysymään että ottaisit kulta suihin? V***u en ota. Haluan hetken itselleni.

Veikkaan että tässä syy useimmissa tapauksissa. Vaimo huomaa olevansa kotitalouksille.

Vierailija
231/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kylmeneminen, yhteyden puute. En pysty seksiin jos parisuhteen asiat ei muuten ole kunnossa.

Vierailija
232/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan: koin olevani kotitalouskone. En enää halunnut siinä vaiheessa miestä, yritin kyllä keskustella.

Kun suhteessa muuten kaikki kunnossa, seksikin kukoistaa. Eli seksin puute on lähes aina seuraus, ei syy.

Vierailija
233/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avioliitossani mies kyllä osallistui paljon kotitöihin, hoiti lapsia ja huomioi minua lahjoilla ja muulla. Kuitenkin kaikki oli niin päälleliimattua, ei sitoa. En tuntenut itseäni rakastetuksi. Olimme kuin tiimi kotona. Mies oli myöskin hyvin kömpelö läheisyyden suhteen. Usrin saattoi vain vetäistä kädellä pi***n kohdalta, naamalla erittäin pervo ilme. Raivoistuin siitä usein ja olo oli ällöttävä. Seksiä olisi tullut olla päivittäin. 2 kertaa viikossa oli liian vähän ja johti painostukseen ja hänen puoleltaan jatkuviin pettymyksiin. Mies myös tuli liian nopeasti. Seksi oli ohi muutamassa minuutissa.

Arki toimi kuitenkin hyvin ja yritin olla kunnon vaimo. Harrastin seksiä vaikken olisi halunnut miestä. Mietin muita. Tämä ehkä rikkoi sisintäni jonkin verran. Liitto päättyi siihen että mies petti. Olen ollut 3v ilman seksiä/miestä. En pysty enäänsiihen vaikka ennen tätä parisuhdetta olin liiankin seksuaalinen. Sinkkuajat olivat melko kiireistä aikaa.

Nyt koko ajatus tuntuu kaukaiselta ja olo on turvallinen kun ei tarvi pelätä oman koskemattomuuden rikkomista.

Vierailija
234/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitu kirjoitti:

...juu romantiikkaa peliin vaan, ja ei kumpikaan ole "helppo nakki", tehkää yhdessä ihan tavis arkea pari eli 2 viikkoa ilman seksiä, vaikka tekisin mielikin - t a u k o seksille ja ylimääräistä yhdessä oloa, sienimetsään, mustikkaan, mäkille ( jos ei omaa niin vaikka vuokraten esim.erämiesmökke jä). Jos aina on ama rutiini ja ei tehdä mitään muuta kuin ollaan TV n ääressä, niin jopa kyllästyttää.

Kahdenkeskinen ja treffeillä käynti ( vaikka aviossa tai yhdessä 20 vuotta ) - ehkäpä hölkkä ilman meikkejä ja korkokenkiä - olisi paikallaan...

Minusta mies on parhaimmillaan hiestä märkänä puun hakkuun, lenkin tms. jälkeen ja mene sinä mies tai nainen selän pesuun, yhdessä saunaan jne.

Seksitauon jälkeen maistuu rakastelu ja läheisyys - ellet ole sitä sorttia joka otti miehen vain lapsentekokoneeksi? Siltikin yrittänyttä ei laiteta =)))

Tämä on hyvä.

Vierailija
235/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja syitä mullekin...en osaa sanoa mitään yhtä tiettyä asiaa mikä muuttaisi tuon taikaiskusta mutta tuo läheisyys-asia on kyllä tärkeä. Siis läheisyyttä ja kosketusta ilman että sillä painostetaan seksiin. Myös henkistä kohtaamista eli tunnetta että mies on kiinnostunut, on yhteisiä juttuja, me-henkeä. Ei se toimi niin että "vien sut Roomaan, nyt pitää saada". Kyllä siihen tarvitaan pidempi aika sitä suhteen rakentamista uudelleen jos on päässyt pahaan pattitilanteeseen.

Meillä minä jäin yksin lasten kanssa, mies teki itselleen tärkeitä asioita ja oli pois kotoa viikot. Ajattelin että kyllä pärjään. No pärjäsin kun oli pakko mutta sitten kun tämä mies tulee kotiin ja alkaa puristella niin jotenkin en heti syty asialle...sitten miehen jatkuva ärtyisyys ja kiukuttelu ja iltainen kaljan litkintä...30kg ylimääräistä painoa ja pieni vehje...ei sytyttänyt enää enkä ole enää siinä liitossa. Nyt 20 cm pidempi ja kevyempi mies jonka kanssa tehdään yhdessä asioita niin kahdestaan kun lasten seurassa eikä jökötetä telkkarin ääressä. Minusta perimmäinen syy on ehkä etten enää voinut arvostaa miestäni. Ei huolehtinut itsestään vaan lihoi kun itse huolehdin kunnostani ja ulkonäöstäni. Ei huolehtinut perheestään vaan jätti minut huolehtimaan kaikesta yksin.

En oikein osaa auttaa ap:ta muuten kun että yritä palauttaa se läheisyys ja henkinen yhteys vaimoosi ja unohda seksi

seksi vähäksi aikaa. Odota että vaimo tekee aloitteen...toivon että onnistuisi!

Vierailija
236/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.

2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..

3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.

4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.

5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.

6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.

7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.

Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.

Moni mies ei tajua, että hylkäämällä henkisesti naisen pikkulapsivaiheessa aihettaa itselleen tulevaisuuteen kylmän vaimon.

Joku tapahtuma on vienyt luottamuksen.

Vierailija
237/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan väärässä ketjussa, koska itse olen nainen, joka haluaa seksiä aina, enkä ole nyt missään liitossakaan. Kuitenkin, olen itsekin huomannut joitain halun vähentäjiä.

1. Jotkut miehet ovat teknisesti kovin osaamattomia. En kiihotu rinnan puristamisesta tai kovakouraisesta sormettamisesta kuin erikseen yrittämällä.

2. Nämä edellä mainitut eivät ota ohjeita vastaan, on kuin puhuisi kottikärryille. Eli minun toiveillani ja haluamisillani ei ole väliä.

3. Miehen tuoksu on tärkeä asia, likaisuus tai alkoholin haju ei kiihota.

4. Miehen passiivisuus ja lihominen ei lisää naisen nautintoa. Passiivinen mies ei halua minua tarpeeksi.

5. Pidemmässä suhteessa tulee molemmille pieniä ja isompia loukkaantumisia, jotka jäävät mieleen.

Ja viimeisenä 6. Kun itselläni on aina ollut tasaisen korkea libido, tulee väistämättä mieleen, että hormonit ne ohjaavat ihmisiä tässäkin asiassa. Naisilla on monimutkaisempi hormonikierto, jonka 'oikeita' tasoja on vaikeampi selvittää, kun tasot muuttuvat päivittäin, mutta varmasti naisillakin on hormonivajeita, usein mainittujen ehkäisyongelmien lisäksi.

Vierailija
238/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kylmeneminen, yhteyden puute. En pysty seksiin jos parisuhteen asiat ei muuten ole kunnossa.

Tätä viestiketjua lukiessa rupean olemaan entistä enemmän tuota mieltä. Kyllähän kaikissa on vikoja, kaikki tekevät virheitä mutta jos ei enää pysty näkemään kumppanissa mitään hyviä puolia, jotka saisivat häntä haluamaan, niin sitten ollaan huonossa jamassa.

Olisihan minullakin paljon syitä mitkä tappaisivat haluni vaimooni. Rakastan häntä kuitenkin, joten aina löytyy asioita jotka saavat minut haluamaan häntä. Ikävä kyllä tämä ei ole molemminpuoleista, joten rupeaa epäilyttämään että tässä ketjussa kuvattuja ajatuksiako vaimo päässään pyörittää. Kysyessäni syy ei koskaan ole kuitenaan minussa.

Vierailija
239/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teillä ei olisi lapsia saattaa nainen olla sinulle loukkaantunut jostain. Usein nainen haluaa ihailla miestä halutakseen tätä.

Eli vaikka mies kuinka yrittäisi miellyttää ( selkeästi oma etu siinäkin) niin taustalla voi olla se, että naisen ihailu miestään kohtaan on sammunut.

Joku hetki taikka hetket historiassanne.

Vierailija
240/311 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka teillä ei olisi lapsia saattaa nainen olla sinulle loukkaantunut jostain. Usein nainen haluaa ihailla miestä halutakseen tätä.

Eli vaikka mies kuinka yrittäisi miellyttää ( selkeästi oma etu siinäkin) niin taustalla voi olla se, että naisen ihailu miestään kohtaan on sammunut.

Joku hetki taikka hetket historiassanne.

Tuollaisia tilanteita osuu pitkään suhteeseen väkisin. Tarkoittaako tämä siis sitä että olemme keksineet syyn, miksi miehet vaihtavat keski-iässä nuorempaan? Siirtymällä 20 vuotta nuorempaan saa vähemmän katkeroituneen, vaikkakin muuten ehkä sietämättömän naisen itselleen. Tuon kanssa voi sitten viettää seuraavat 20 vuotta. Tuon jälkeen seksillä ei sitten olekkaan enää niin suurta väliä.

Itse toivon että tilanne ei ole tämä, mutta viestiketjua lukiessa saa tällaisen kuvan. Tietenkin tällaiseen ketjuun kirjoittaa ainoastaan sellaiset henkilöt, jotka kokevat asian itseään liippaavan, eli onneksi tämä ei ole keskimääräinen otos ihmisten ajattelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi