Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Petti minua.

2. Nimittelee enemmän, kuin kehuu.

3. Nalkuttaa kotitöistä, jotka tekemättä. Luonnollisesti kiitosta ei tule tehdystä työstä.

4. Torjui minut raskausaikana (=ei antanut, enkä saanut seksiä missään muodossa, koska vauva oli vatsassa).

5. Olen tottunut seksittömyyteen, aikansa kun olen tullut torjutuksi, siihen tottuu. Sitten ei edes viitsi innostua, kun yrittää kerran vuodessa tarjota itseään tarjottimella.

Vierailija
302/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies torjui minut stressinsä ja masennuksensa takia pari vuotta, käytännössä kaikkiin aloitteisiini sanoi ei, ja seksiä oli vain pikaisesti harvoin hänen aloitteesta. Lakkasin haluamasta häntä koska hän oli torjunut minut niin monta kertaa. Nyt hän haluaisi, mutta en tiedä miten haluaisin häntä taas. Hänen pitäisi jotenkin saada minulle sellainen olo, että olen hänen silmissään seksikäs nainen, koska se olo katosi kokonaan hänen torjumisten takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 57 minä 62 Vaimon halut hiipui jo 10v sitten Nyt toivoo vain että minultakin hiipuisi Olen ratkaissut siten että käyn vieraissa aina kun tulee tilaisuus En jaksa tämän ikäisenä vonkaamaan

Vierailija
304/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. 8v yhdessä ja haluttomuutta vaimon puolelta ollut aiemminkin, ja nyt pari vuotta taas, kaikki loppunut kuin seinään, ei kosketa ei suutele ei mtn. Kauan jo yrittänyt/antanut ohi mennen turvallista läheisyyttä, tilaa jne. Monia syitä kummiskin auennut, mutta vaikuttaa siltä, että mikään ei tule muuttumaan. Ehkä liiankin huomaavainen olen ollut, kun en itsekään halua, mitään sääli tai huolto seksiä, koska se pahentaa vain tilannetta,ja tahdon myös tuntea itseni halutuksi/rakastetuksi, ja sen kyllä häneltä on aina saanut tuntea, milloin on halut sattunut heräämään, sekä kuulemma myöskään, en jätä häntä kylmäksi, ja otan huomioon, hänen nautintonsa, se on itselle tärkeää, kun näkee että saa toisen oikeasti kuumaksi ja se lisää omaakin nautintoa. Varmaan liian turvallinen ja varma tunne hällä tullut yhteiselämän pysyvyydestä, ja lopettanut huomioimasta minua, koska luulee etten pystyisi eroamaan hänestä, luulo on väärä, vaikka todella rakas onkin mulle ko.ihminen, mutta niin rakastan itseänikin, ja ainainen muiden etusojalle laittaminen, onkin nyt loppu, ja itseni laitan etusijalle. Enkä hae vieraista vaikka lupakin on, koska en pysty tekemään sitä rakkaalle ihmiselle, kun pelkkä seksi jonkun nobody lahnan kanssa, ei sytytä, eikä tunnu juuri miltään, jos ei saa päätä mukaan touhuun. Eikä voi saada, koska vain 1 lle se kerrallaan voi lähteä kierroksille, ja vaimo on se jonka kosketus sytyttää tän ukon aina, ja suht helposti ja kuumaksi..

Vierailija
305/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo meni pilalle synnytyksen jälkeen. Paikat on vaan liian löysät ja mielenkiinto täysin laantunut.On käynyt salillakin mutta ei ole auttanut. Käyn nyt vieraissa, mutta en viitsi sanoa kun on yhteinen lapsi hoidettavana

T.m32

Vierailija
306/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten myötä mies taantui yhdeksi lapseksi lisää. Nyt lapset teinejä ja joskus ihan hätkähdän kuinka teinimäinen mies onkaan.

Jankkaa kaikesta, kaikkeen on vastaus joojoo, jos erehdyn pyytämään jotain saan vain jotain selitystä kuinka just sitä asiaa ei voi tehdä. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jankutuksen lisäksi mies kommunikoi vain halutessaan jotain.

Lisäksi mies ei käy suihkussa tarpeeksi, ei huolehdi hampaistaan kunnolla ja välillä joudun pyytämään, että vaihtaisi vaatteitaan.

On myös viime vuosien aikana tehnyt muutaman asian, jotka loukkasivat minua pahasti. Mies ei pyytänyt anteeksi, eikä halunnut korjata tilannetta mitenkään. Jonkilainen katkeruus jäi. Tai oikeastaan kipu, se että mies loukkasi minua ja koki kuin oikeudekseen satuttaa todella paljon. 

En todellakaan halua miestäni. Itse asiassa en voi edes katsoa miestäni enää. Ero on tulossa.

Vierailija
307/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieltymyksemme eivät kohtaa enkä voi muuttaa miehen mieltymyksiä enkä halua sellaista seksiä, joka ei itseäni kiinnosta. Lisäksi seksitilannetta ei voi mitenkään syntyä vahingossa, koska kaikki läheisyys on kadonnut. Syy siihen on, että heti jos tapahtuu mitä tahansa halailua tms., on mies heti kourimassa. Välttelen siis kaikkea koskettamista, koska miehen mielestä se on kutsu seksiin.

Vierailija
308/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.

Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.

Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap

Tai sitten jokaisen keskustelun jälkeen häntä ahdistaa enemmän. Itse en kestä yhtään painostusta, se on välitön turn off. Jos seksistä tulee tylsä velvollisuus, kaikki halut lähtee. 

Vierailija
309/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan reilua kertoa miehellekin, ihan ennen suhteen aloittamista, eikä sitten kun on rskastuttu ja yhteinen elämä ja lapset ym hankittu..

Vierailija
310/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, tai tietoinen miehesi mieltymyksistä? Jos muuten seksi vähöistä,luuletko että tuo ilman avittamista mitään esiin, jos itse tuot estyneen näkökulman seksittömyydellä/kylmyydellä esiin, puhuminen on kultaa, näissä asioissa suoraan puolison kanssa

Vierailija
311/311 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Tässäpä miehelle tyypillinen kommentti! Miehen mielestä pikkuvauva-arjesta johtuva väsymys ei voi olla syy naisen haluttomuuteen, koska hänellä itsellään ei ole sellaista! Miehelle ei tule mieleenkään, että pikkuvauva-ajasta johtuva väsymys voi olla syy naisen haluttomuuteen, koska se ei ole hänelle itselleen aiheuttanut sellaista. Ja koska hänellä ei ole sellaista, naisellakaan ei voi olla sellaista. Viis siitä, mitä nainen itse sanoo ja on mieltä asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi