Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Kommentit (311)

Vierailija
261/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Mulla on ihana mies ja hyvä parisuhde. Mieheni huomioi minut aina, antaa tilaa ja tekee osuutensa kotona. Huolehtii minusta jos olen väsynyt ja ilahduttaa pienillä huomionosoituksilla.

Hän on ollut hyvä rakastaja ja huolehtinut aina että nautin.

Mutta. Hän ei pidä läheisyydestä eikä kosketuksesta. Eikä näinollen osoita millään lailla haluaan rakasteluun mikä onkin harventunut hänen aloitteestaan jokaviikkoisesta 2-6 viikon välein tapahtuvaksi. Tiedän että viimeviikolla hän olisi halunnut ennen mun reissuun lähtöä ja tänäänkin mutta en voi olla varma kun ei edes halaa. Pitääkö mun laskea hänen "sinisiä nappejaan" että voin niistä katsoa koska hän on sillä tuulella?

Ei kiitos. Siksi en tee enää minkäänlaista aloitetta enää vaikka itsellä tekisi kuinka mieli koska haluan kokonaisvaltaisen nautinnon enkä vain tunnin panoa. Nykyään en enää edes ehdi mukaan nauttimaan.

Antaa olla.

Vierailija
262/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko itselläni käynyt hyvä tuuri naisten suhteen vai mistä johtuu, mutta exien kanssa seksiä on kyllä ollut yleensä päivittäin/aina nähdessä. Pisin suhde kesti vähän vajaa kuusi vuotta ja siinäkin homma jatkui säännöllisenä lähes loppumetreille asti vaikka aloite eroon tuli exän puolelta. Näissä pidemmissä suhteissa naiset ovat pitäneet seksiä hyvänä (itse sanoneet ja huomaahan sen muutenkin jos ejakuloivat jne).

Olen varmaan alkukantaisella tavalla vähän sovinisti, mutta tietynlainen röyhkeys ja päättäväisyys kantaa aika pitkälle vaikkei ketään tietty saa raiskata tms. Epävarmuus harvemmin kiihottaa ketään, miehen täytyy tietää mitä haluaa eikä mennä mukaan naisen "oikkuihin" tai alkaa kerjätä seksiä. Parisuhteessa on seksiä tai se ei ole parisuhde. Kannattaa suht usein varmistaa että nainen saa kunnolla niin on paremmin tilaa niillekin kerroille kun jaksamista ei riitä sen kummempaan :D Ottakaa ne naiset haltuun! Siinä vaiheessa kun homma lipsuu tässäkin ketjussa kuvatuille poluille on jo vaikeaa korjata tilannetta.

M29

Tuo on varmasti totta, että alkukantaisuus kiihottaa naista. Ongelma naisten kanssa on vain siinä, että miehen pitäisi olla väriään muuttava kameleontti... samaan aikaan pitäisi osata olla sopivan kiltti, mutta sopivan tuhma. Jne...

Kuten itse kerroit, pitkähkö suhteesi on päättynyt naisen puolelta, vaikka seksi olikin hyvää. Liekkö sitten niin, ettet ollut naisen mielestä sopivaa kilttiä perheenisä -tyyppiä.

Juu tilanteen mukaan pitää tietenkin mennä. Tuo alkuperäinen postaus oli nyt ehkä enemmän tuohon intohimon säilytyspuoleen.

Tämä mainitsemani pisin suhde oli aika nuorena lusittu ja siinä olimme molemmat loppupeleissä tyytyväisiä ettemme tulleet tehneeksi lapsia tms. Jonkinlaisia virheitähän sitä aina tulee tehtyä, mutta täällä netissä on hyvä puhua niistä puolista minkä kanssa itsellä ei ole ikinä ollut ongelmia :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hieman taustoitusta oman kokemuksen kautta, miksi miesten ehdotukset voivat olla niin tökeröitä.

Ainakin omalta osaltani tökeröt ehdotukset johtuivat turhautumisesta. Ensin kun on kymmeniä kertoja yrittänyt saada seksiä vietelemällä vaimoa pitkän kaavan kautta. Siis varmistanut että on koko päivä yhteistä, mukavaa aikaa, käyty ulkona syömässä, aloitettu hienovarainen esileikki, päättyen kuitenkin "elä viitti, ei huvita" kommenttiin. Noita kuin tulee tarpeeksi, niin ei enää viitsi panostaa odotettavissa olevaan hylkäykseen.

Tuon jälkeen homma rupesi ärsyttämään niin paljon että rupesin tekemään noita suorempia ehdotuksia. Ei tuo kauhean fiksu veto ollut, koska hylkäyksen nostattivat ärtymystäni entisestään. Lopetin siis vonkaamisen ja miellä harrastetaan ainoastaan seksiä jos vaimo niin haluaa. Minä sitten tulen päättämään tuon perusteella jatkuuko suhteemme vai ei. Tai sitten lähden vieraisiin.

Eli ainoa syy panostaa yhteiseen aikaan vaimon kanssa oli saada seksiä? Vai montako kertaa huolehdit siitä, että teillä oli molemmilla koko päivä yhteistä mukavaa aikaa ilman vaatimusta seksistä? Tässäkin ketjussa suuri osa naisista on nimenomaan kertonut kaipaavansa sitä läheisyyttä, hellyyttä ja yhdessä oloa ilman vonkausta ja painostusta

seksiin.

Vierailija
264/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa. Mulla on ihana mies ja hyvä parisuhde. Mieheni huomioi minut aina, antaa tilaa ja tekee osuutensa kotona. Huolehtii minusta jos olen väsynyt ja ilahduttaa pienillä huomionosoituksilla.

Mutta. Hän ei pidä läheisyydestä eikä kosketuksesta. Eikä näinollen osoita millään lailla haluaan rakasteluun mikä onkin harventunut hänen aloitteestaan jokaviikkoisesta 2-6 viikon välein tapahtuvaksi. Tiedän että viimeviikolla hän olisi halunnut ennen mun reissuun lähtöä ja tänäänkin mutta en voi olla varma kun ei edes halaa. Pitääkö mun laskea hänen "sinisiä nappejaan" että voin niistä katsoa koska hän on sillä tuulella?

Ei kiitos. Siksi en tee enää minkäänlaista aloitetta enää vaikka itsellä tekisi kuinka mieli koska haluan kokonaisvaltaisen nautinnon enkä vain tunnin panoa. Nykyään en enää edes ehdi mukaan nauttimaan.

Antaa olla.

Hän siis käyttää erektiolääkkeitä? Eikö tuossa nyt hyvä nainen ole jo tarpeeksi informaatiota sinulle, miksi ne kerrat ovat harventuneet ja miksi läheisyydestä on tullut hänelle ahdistavaa?

Vierailija
265/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko itselläni käynyt hyvä tuuri naisten suhteen vai mistä johtuu, mutta exien kanssa seksiä on kyllä ollut yleensä päivittäin/aina nähdessä. Pisin suhde kesti vähän vajaa kuusi vuotta ja siinäkin homma jatkui säännöllisenä lähes loppumetreille asti vaikka aloite eroon tuli exän puolelta. Näissä pidemmissä suhteissa naiset ovat pitäneet seksiä hyvänä (itse sanoneet ja huomaahan sen muutenkin jos ejakuloivat jne).

Olen varmaan alkukantaisella tavalla vähän sovinisti, mutta tietynlainen röyhkeys ja päättäväisyys kantaa aika pitkälle vaikkei ketään tietty saa raiskata tms. Epävarmuus harvemmin kiihottaa ketään, miehen täytyy tietää mitä haluaa eikä mennä mukaan naisen "oikkuihin" tai alkaa kerjätä seksiä. Parisuhteessa on seksiä tai se ei ole parisuhde. Kannattaa suht usein varmistaa että nainen saa kunnolla niin on paremmin tilaa niillekin kerroille kun jaksamista ei riitä sen kummempaan :D Ottakaa ne naiset haltuun! Siinä vaiheessa kun homma lipsuu tässäkin ketjussa kuvatuille poluille on jo vaikeaa korjata tilannetta.

M29

Sulla on varmaan iso meisseli?

Pakko myöntää

Siinä se syy sitten onkin. Jos ulkonäkösi on hyvä ja vehkeessä on kokoa, niin ei siinä paljon osaamista edes tarvita.

Meinaat, että kuuden vuoden aikanakin naiselle on riittänyt pelkästään se, että mies on komea ja meisselillä on kokoa?

Vierailija
266/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat alkoi lihoa eikä seksi oikein maistu. Minä rupesin käymään salilla, mies ei. Jotenkin salilla käymisen jälkeen minulla on halut heränneet, mutta toista ei edelleenkään haluta. Voiko liikunta oikeasti vaikuttaa näin?

Vierailija
267/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa lomaa ja menkää viikonlopuksi hotelliin. Siis ensin ravintolaan, elokuviin, teatteriin tms. Siitä sitten alkoa ja petiin. Mutta ei liian läpinäkyvästi, ettei tule suorituspaineita.

Alku kesästä teimme tällaisen reissun. Arvaappa jäikö saamatta :(

Vastauksesi "jäi saamatta" kertoo kaiken. Valitettavasti.

Tämä 😂!!

Mikä tuossa on vikana? Tuo on tarkka kuvaus siitä, mitä tapahtui miehen näkökulmasta. Ei sitä tietenkään vaimolle noin sanota ja hänen näkökulmastaan ei seksi varmaan käynyt edes mielessä. Ja sehän se ongelma tässä onkin.

Vierailija
268/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".

Miksi sitten et eroa? Mitä järkeä on istua katkeruudessa loppuelämänsä? Menee molempien elämä hukkaan.

Vierailija
269/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies torjui minua masennuksensa takia monta vuotta. Opin olemaan ilman. Nyt hän on saanut elämänsä raiteilleen ja olisi iloinen ja halukas, mutta minä en enää syty. Olen edelleen sisimmässäni se yksinäinen ja torjuttu vaimo enkä kykene enää vapautuneesti heittäytymään petipuuhiin, en edes ajattele sitä enää ollenkaan nykyään.

Taas se huomattiin, tulee miehelle millainen ongelma tai heikkous vain niin nainen kuivuu. Niin empaattisia naiset ovat. Ainakin sinä.

Jep, mies oli masentunut joten nyt kostan. Aika tyypillinen esimerkki naisen empatiasta.

Vierailija
270/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehu vaimoasi kauniiksi. Ja hyväksi muutenkin. Huomaa hänen arkipuurtamisensa. Anna hierontaa. Järjestä arkeen pientä kivaa poikkeavaa. Laula vaikka sille aamuherätys. Tuo kukkia tai leivoksia. Vie syömään.

Tai nosta kissa pöydälle ja puhu ongelmasta suoraan.

Miehen pitää olla sirkustirehtööri saadakseen seksiä, normaalisti nainen ei halua?

Niin noi on normaaleja rakkauden ilmenemismuotoja. Moni ihminen haluaa kumppania, jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin. Jos toi tuntuu susta sirkukselta, niin tajuan miksi naistasi ei juuri kiinnosta. Oot varmaan ihan ok talonmies, joten ei ole ottanut eroakaan.

Minkäslaista ohjelmaa se nainen on valmis järjestämään munaa saadakseen?

Vierailija
271/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".

Mulla ihan tämä sama. Ikinä en pysty antaan anteeksi miten pulaan minut jätti kun olisin eniten tarvinnut tukea. Itsekeskeinen paska.

Joten loppuelämä kannattaa elää kostoaan hellien?

Vierailija
272/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella masentava ketju.

Sanoppa muuta... Jotenkin tulee sellainen ajatus, että jos tästä suhteesta lähden, niin tuskin tulen olemaan kenenkään kanssa yli 5 vuotta kauempaa yhdessä. Yhden lapsen voin vielä tehdä, mutta vain nykyisen kanssa. Ja jos olen valmis rikkomaan nykyisen perheen tämän asian takia, niin todennäköisesti tulen sanomaan tuleville naisilleni hei hei heti ensimmäisen "pihtaus" kerran jälkeen... (no joo vähän kärjistetty) ap

Tämä on minullakin eriaatteena. Minä en kerta kaikkiaan suostu olemaan suhteessa, johon ei kuulu säännöllinen ja hyvä seksi rakastamani ihmisen kanssa. Jos toinen ei halua minua, en jää itsetuntoani siihen romuttamaan. Haluan olla haluttu.

Kuukauden tai parin verran voi tietenkin koettaa asiaa ratkoa, mutta jos toisen mielestä ongelmaa ei ole, mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
273/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.

Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.

Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap

Lähde sitten. Ei sinulla ole kuin yksi elämä. Elä se paremmassa seurassa.

Niin muttakun muuten ok toimiva parisuhde, lapset jne. Kaikki kunnossa. Vieläkun saisi hyvää seksiä, erityisesti saisi kokea olevansa haluttu...

Itse ajattelen niin, että yritän ratkoa ongelmia niin kauan kun pystyn olemaan tässä suhteessa hyvä isä lapsilleni. Jos tämä meno jatkuu niin veikkaisin, että vuosi max kaksi, niin lapsetkin alkavat jo näkemään/kärsimään siitä etten itse ole elämääni/vaimooni tyytyväinen. Ja siinä vaiheessa ero on ainut vaihtoehto.

Joo ei sua ainakaan rakkaudesta voi syyttää. Jep.

Missäs vaimon rakkaus lymyää? Häh?

Vierailija
274/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hieman taustoitusta oman kokemuksen kautta, miksi miesten ehdotukset voivat olla niin tökeröitä.

Ainakin omalta osaltani tökeröt ehdotukset johtuivat turhautumisesta. Ensin kun on kymmeniä kertoja yrittänyt saada seksiä vietelemällä vaimoa pitkän kaavan kautta. Siis varmistanut että on koko päivä yhteistä, mukavaa aikaa, käyty ulkona syömässä, aloitettu hienovarainen esileikki, päättyen kuitenkin "elä viitti, ei huvita" kommenttiin. Noita kuin tulee tarpeeksi, niin ei enää viitsi panostaa odotettavissa olevaan hylkäykseen.

Tuon jälkeen homma rupesi ärsyttämään niin paljon että rupesin tekemään noita suorempia ehdotuksia. Ei tuo kauhean fiksu veto ollut, koska hylkäyksen nostattivat ärtymystäni entisestään. Lopetin siis vonkaamisen ja miellä harrastetaan ainoastaan seksiä jos vaimo niin haluaa. Minä sitten tulen päättämään tuon perusteella jatkuuko suhteemme vai ei. Tai sitten lähden vieraisiin.

Eli ainoa syy panostaa yhteiseen aikaan vaimon kanssa oli saada seksiä? Vai montako kertaa huolehdit siitä, että teillä oli molemmilla koko päivä yhteistä mukavaa aikaa ilman vaatimusta seksistä? Tässäkin ketjussa suuri osa naisista on nimenomaan kertonut kaipaavansa sitä läheisyyttä, hellyyttä ja yhdessä oloa ilman vonkausta ja painostusta

seksiin.

Ikävää että tulkintasi meni pieleen. Kyllä sitä yhteistä aikaa ja yhdessä oloa on ilman seksiin painoastamistakin. Nykyisin hyvinkin paljon.

Vierailija
275/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "enään" kertoo jo aika paljon.

Vierailija
276/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla.

Hän siis käyttää erektiolääkkeitä? Eikö tuossa nyt hyvä nainen ole jo tarpeeksi informaatiota sinulle, miksi ne kerrat ovat harventuneet ja miksi läheisyydestä on tullut hänelle ahdistavaa?

Mikä siinä on ahdistavaa? Sildenafilillä toimii hyvin ja välillä ilmankin. Erektiohäiriöt alkoivat yhdestä lääkkeestä ja lieventyneet käytön myötä mutta joskus tarvitsee tukea. Tämä ei koskaan ole ollut meillä mikään mörkö, aina on puhuttu avoimesti ja mies on käynyt kaikki testosteronitestit yms. Niissä ei ole vikaa.

Ei se erektiota heikentänyt lääke haluihin vaikuta.

Ja ei, en ole lihonut enkä rumasti rupsahtanutkaan kuluneiden 21v aikana.

Läheisyyttä ei ole ollut koskaan joten siitä ei ole "tullut ahdistavaa" vaan se on aina ollut vaikeaa miehelle. Mä vain olen kyllästynyt olemaan ilman.

Vierailija
277/311 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen hoitanut kodin ja perheen käytännössä 20 v. yksin. Ja kyllä: käyn myös töissä (ja tienaa enemmän kuin mieheni, mutta sillä siis ei merkitystä).

2. Mies haukkuu minua ja joskus lapsia. Hän myös huutaa usein ja on aggressiivisen oloinen.

3. Mieheni ei pese hampaita päivittäin.

4. Tunnetasolla olemme etääntyneet liikaa, pääosin kohdan 2 takia.

Vierailija
278/311 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä ihan hot ja tykkään siitä. En vaan halua seksiä enää. Ei ole miehen syy. Haluaisin haluta, mutta kun ei haluta. Minkäs teet. Mulla on aiemminkin tosin ollut ongelmana että liian tuttu ihminen ei kiihota.

Vierailija
279/311 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono seksi. Kaikki aina saman kaavan mukaan, ilman että minunkin nautintoani otettaisiin huomioon..

Mutta jos vaimo ei suostu muuhun, kuin tiettyyn kaavaan. Ja aina olen huolehtinut vaimolle orkun. Ja olen ostanut lelujakin hänelle. 

Siltikään ei vain kiinnosta. En enää keksi mitä tässä pitäisi tehdä. Ero taitaa tulla koko ajan lähemmäksi.

Vierailija
280/311 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Kyllä mulle ainakin on ollut avioliitto kasvun paikka. Mä olen sitoutunut tähän ja haluan hyvän avioliiton. Se tarkoittaa sitä, että sanoitan tunteeni, otan toisen tunteet/näkökulman huomioon. En voi olla vihainen 5 vuotta sitten tapahtuneesta jutusta.

Miehelleni kipupisteitä on kanssa löytynyt, mutta olemme molemmat sitoutuneet meihin, joten kumpikin koittaa parhaansa/tekee töitä avioliiton eteen.

Tähän kuuluu myös seksi. Se on iso osa parisuhdettamme ja molemmat siitä haluaa pitää huolta. En anna miehelle sen takia, että hän on ollut kiltti, eikä hän ostele minulle lahjoja jotta saisi.

Mä en oikein osaa Ap vastata, mutta ehkä kysyisin vaimolta, että onko jokin syy miksi seksielämä on hiljentynyt (täälläkin ihmiset kertoo vanhoista jutuista syyksi sille miksei halua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän