Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?

Vierailija
31.08.2017 |

Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.

Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.

Kommentit (311)

Vierailija
201/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juu romantiikkaa peliin vaan, ja ei kumpikaan ole "helppo nakki", tehkää yhdessä ihan tavis arkea pari eli 2 viikkoa ilman seksiä, vaikka tekisin mielikin - t a u k o seksille ja ylimääräistä yhdessä oloa, sienimetsään, mustikkaan, mäkille ( jos ei omaa niin vaikka vuokraten esim.erämiesmökke jä). Jos aina on ama rutiini ja ei tehdä mitään muuta kuin ollaan TV n ääressä, niin jopa kyllästyttää.

Kahdenkeskinen ja treffeillä käynti ( vaikka aviossa tai yhdessä 20 vuotta ) - ehkäpä hölkkä ilman meikkejä ja korkokenkiä - olisi paikallaan...

Minusta mies on parhaimmillaan hiestä märkänä puun hakkuun, lenkin tms. jälkeen ja mene sinä mies tai nainen selän pesuun, yhdessä saunaan jne.

Seksitauon jälkeen maistuu rakastelu ja läheisyys - ellet ole sitä sorttia joka otti miehen vain lapsentekokoneeksi? Siltikin yrittänyttä ei laiteta =)))

Vierailija
202/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitu kirjoitti:

...juu romantiikkaa peliin vaan, ja ei kumpikaan ole "helppo nakki", tehkää yhdessä ihan tavis arkea pari eli 2 viikkoa ilman seksiä, vaikka tekisin mielikin - t a u k o seksille ja ylimääräistä yhdessä oloa, sienimetsään, mustikkaan, mäkille ( jos ei omaa niin vaikka vuokraten esim.erämiesmökke jä). Jos aina on ama rutiini ja ei tehdä mitään muuta kuin ollaan TV n ääressä, niin jopa kyllästyttää.

Kahdenkeskinen ja treffeillä käynti ( vaikka aviossa tai yhdessä 20 vuotta ) - ehkäpä hölkkä ilman meikkejä ja korkokenkiä - olisi paikallaan...

Minusta mies on parhaimmillaan hiestä märkänä puun hakkuun, lenkin tms. jälkeen ja mene sinä mies tai nainen selän pesuun, yhdessä saunaan jne.

Seksitauon jälkeen maistuu rakastelu ja läheisyys - ellet ole sitä sorttia joka otti miehen vain lapsentekokoneeksi? Siltikin yrittänyttä ei laiteta =)))

... niin - kai rakastunut olet mieheesi/naiseesi vielä?

Ehkäpä malli tulee vanhemmiltasi?

Uskon yhteen parisuhteeseen, ja mitä elämä on yksin 75-vuotiaana, kun se seksikin on jo housujen alas-ylös-heittoa ja lapsen lapset ovat ihania, vaikka ohimenevät vuodet ovat seksielämää riepotelleetkin. Rakkaus ei katoa - se vain muuttaa muotoaan. Ystäviksi tullaan vanhuksina kuiteskin. Ja nykyajan hoitolaitoksiin en haluasisi , mieluummiin se "höpsö, ei aina onnistu-ukkoseni/akkaseni".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä.

Niin pikkuhiljaa hiljalleen parenee - ja sanonta "hiljaisissa  ja syvissä vesissä iso kala ui."

Totta rakkautta on vielä jäljellä ja sen saa hiljalleen uudelleen roihuamaan.

Onnea ja iloa ja rakastaen "hyvinä ja huonoina, ylä- ja alamäessä, jopa kurvissakin kuten vihkiliitossa sanotaan, sopii avoliittollekin.

Vaihtamalla ei parene, ongelmat, vaan siirtyy toiseksi.

Vierailija
204/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se tilanne ettei seksi miehen kanssa kiinnosta. Monta syytä tajusin vasta tästä ketjusta.

1. Seksi ei tunnu olevan vapaaehtoinen kahden ihmisen halujen mukaan tapahtuva. (Jos en halua juuri silloin kun hän, alkaa minun syyllistäminen ja painostaminen. Vähintääkin riuhtaisee itsensä etäälle ja menee ovet paukkuen pois)

2. Känniseksi. Tykkää juoda olutta välillä (siis ihan minimissään ainakin pari kertaa viikossa on saatava edes se muutama). Tällöin seksi ei toimi jo siksikin kun ei nouse kunnolla. Ja minun pitäisi tuntikausia jaksaa yrittää saada homma päätökseen. Jos en sitä tee, on ero/pettämis uhkailut vähintäänkin ilmassa. (Monesti kun olen huomannut juomisen menneen tähän pisteeseen, olen muka mennyt vessaan/suihkuun ja ollut niin kauan että uskon hänen nukahtaneen. Ei ei riitä tässä kohtaa koska vuorotellen käpälöi ja haukkuu jos yritän vain nukkua) tämä ehkä tehnyt pahimmat traumat, vaikka onkin rauhoittunut.

3. Se jatkuva käpälöinti. Yhtään kosketusta tai edes lähelle ei tule/päästä jos ei seksiä tahdo. Ja juurikin suoraa alapäähän tarttumista tai tissien puristelua, joskus oikein romanttiselle tuulelle tullessaan voi ensin pussata ja siinä samalla kourii. TODELLA kaukana kiihottavasta toiminnasta. Tähän kun ei lankea polvilleen innosta, suuttuu.

4. Se jatkuva syyllistäminen. Jopa silloin kun seksiä on, se päättyy siihen ettei sen jälkeen oteta enää mitään kontaktia. Hän siis peseytyy (niin minäkin), pukee vaatteet ja lähtee toiseen huoneeseen. Tai sitten haluaa arvostella minua tai miettiä mikä minussa on vikana kun haluan niin harvoin, ja tuntuu että joutuu aina pakottaa seksiin (no olisiko nämä asiat mitä olen jo maininnut, ja kun kerron syyn, hän suuttuu)

5. Muutenkaan ei tunnu kunnioittavan minua ihmisenä lainkaan, ei puhu edes normaalisti vaan vähätellen kaikkea mitä teen tai tunnen. Varsinkin tunteeni ovat aina vääriä. Ja kodissa kaiken on mentävä hänen sääntöjen mukaan (paitsi itse ei jaksa useinkaan noudattaa sääntöjään). Olin pari viikkoa yksin kotona, milloinkaan suhteen aikana minulla ei ole ollut yhtä helpottunut olo, niin paljoa aikaa, ja rahaa tuntui säästyvän vaikka maksoinkin yksin laskut (hänen palkastaan ei minulle tullut mitään, päinvastoin hän tarvitsi lisää matkarahaa)

Pelkään siis jo nukkuakaan hänen vieressä, en osaa enää nukahtaa ennen kun kuulen että hän nukkuu. Joskus olen itkenyt seksin aikana (kun hän on ollut humalassa ja minulla aikainen herätys töihin aamulla, enkä saa lopettaa vaan täytyy saada mahdoton tehtävä vietyä loppuun). Nykyään seksin jälkeen on pahempi olo kuin ennen sitä.

Vierailija
205/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin ahdisti suuresti pelko raskaudesta. Tunnuin tulevan raskaaksi ihan pyhästä hengestä, myös pillerien kanssa kerran. Mikään hormoniehkäisy ei sopinut eikä mies tykännyt kondomeista (yllätys). Avioliitossa tietysti pidemmän päälle vähän tylsä ratkaisukin. Tästä syntyi tuhoisa kierre.

Meille syntyi 3 lasta + 1 keskenmeno viidessä vuodessa. Olin aivan pikkulapsiarjen uuvuttama ja erohan siitä tuli. Nyt ikää 40, munasarjat poistettu sairauden takia, uusi mies ja seksielämä loistavaa!

Vierailija
206/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on vähentynyt sen jälkeen kun vaimo aloitti työt niin hän on töissä tavannut jonkun toisen. Ihastunut, mutta ei voi erota lasten takia. Ainakaan vielä.

Toinen mies mielessä.

Vierailija
207/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo haluttomuusongelma johtuu ehkä osittain siitä, että mieheni ei ole niin hirveän hyvä sängyssä. Seksissä pitäisi mielestäni olla paljon tunteita mukana, mutta mieheni ei oikein osaa näyttää tunteitaan niin paljon kuin toivoisin. Ja hän oikeastaan pyrkii peittämään jännityksensäkin, mikä tekee hänestä vähemmän aidon ja vähän robottimaisen. Yhdyntä saisi olla hidastakin, kunhan sen tekisi tunteella. Tykkäisin myös klitoriksen hyväilystä samalla, mutta mieheni ei oikein osaa.. :)

Jos olemme näkemättä vähän aikaa, intohimoni lisääntyy. Ehkä vietätte liikaa aikaa yhdessä? Ja viimesenä vinkkinä vielä, että pieni seksilelu klitorikselle voisi auttaa myös :)

Vierailija
208/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja oletko muistanut kehua vaimoasi paljon? Omani ei enää ole.

Vierailija
209/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni käyttää samoin inhottaa sanaa.

Mutta miksi ei käsinkään voi toista tyydyttää? 3 minuutin homma.

Vierailija
210/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut koska ei huvittanut. Mies alkoi itkeä. Ei ollut seksiä sen jälkeen.

Vierailija
211/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse tuollaista miestä mihinkään. Toivottavasti pystyt irrottautumaan noin vahingollisesta suhteesta ja löydät vierellesi ihmisen joka arvostaa ja kunnioittaa sinua sekä ihmisenä että naisena.

Vierailija
212/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni käyttää samoin inhottaa sanaa.

Mutta miksi ei käsinkään voi toista tyydyttää? 3 minuutin homma.

Mitä sun omille käsille on tapahtunut?

Vierailija
213/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskustelu asiasta vaimon kanssa auttaisi . Mitä hän/sinä toivoo ja haluaa. Itsellä tuo miehen (jo ex) haluaminen hyytyi, koska hänen laukeaminen (näin oli ollut aina) kesti ja kesti ja kesti...Itse laukean nopeasti useamman kerran, mutta esim. viiden orkun jälkeen olisin halunnut jo vaikka nukkua, niin vaikea oli jatkaa ja jatkaa ja jatkaa...eli alkoi olla enemmän velvollisuus tuo seksi.

Vierailija
214/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa haluta, koska siitä on tullut yksi velvollisuus muiden joukossa. Miehellä on omia tärkeitä menoja ja puuhia koko ajan. Minä käyn töissä, hoidan lapset, teen kotityöt. Vedän päivät tauotta tehden jotain aamusta iltaan. Kun lapset nukahtaa, olen niin uupunut että haluaisin kirkua. En kestä, kun se mies, jolla on ollut piiiitkä lounastunri , kiva harrastus ja ihan omien aikataulujen varassa koko päivä tulee kysymään että ottaisit kulta suihin? V***u en ota. Haluan hetken itselleni.

Vierailija
215/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin seurustelevani mieslapsen sekä seksiaddiktin kanssa.

Alkuhuuman jälkeen seksin määrä luonnollisesti väheni, miehen mielestä se oli huolestuttavaa. Nyt pari vuotta on jo pantu miehen mielestä ihan liian harvoin, nyt saa nauraa, meillä on seksiä pari kertaa viikossa. Kyllä, mies ihmettelee päivittäin että mitä on tapahtunut, mihin seksi HÄVISI?!?

Omasta mielestäni seksiä on ihan tarpeeksi, halut on kylläkin vähentyny koko ajan miehen jatkuvan kiimasuuden ja tyytymättömyyden takia. Ehkä kyseinen tapaus on seksiaddikti, en tiedä kuka mies muuten ITKEE olevansa niin puutteessa kun kuitenkin saa viikoittain. Jatkuva tyytymättömyys syö halujani.

Vasta nyt vuosien jälkeen olen ymmärtänyt mitä todella tarkoitti silloin alkuaikoina kun ihmetteli että seksi edellisessä suhteessa loppui (lue: väheni viikottaiseksi). Kertoi minulle siitä ihan ihmeissään, että kuinka seksi loppui!

Yritän ujuttaa tämän ketjun vinkkejä mieheni silmien alla, mm tuo miten ahdistaa kun koko ajan saa "pelätä" millon pitää taas tyydyttää toinen. Olen sanonut suoraan, että kouriminen ällöttää, ja että käytäksestäsi saa sellaisen kuvan, että kunhan nyt vain pääsisi kassit johonkin reikään tyhjentämään...

Yksin kotitöistä huolehtiminenkin vie seksihaluja, mielestäni on niin epäreilua jättää omat sotkut toisten siivottavaksi, että runkatkoon. Olen sanonut hyvällä ja pahalla. Imuroivaa tai kokkaavaa miestä seksikkäämpää ei olisikaan, hän silti valitsee sohvalla makaamisen.

Naurattaa ja itkettää lukea tätä, niin tutulta kuulostaa. Edellisen mieheni kanssa koetin tehdä kompromissia, että kahdesti viikossa voisin luvata seksiä jos oikein panostaisin, ja minusta se on jo vakiintuneessa suhteessa suuri määrä. Vastaus oli aina asiasta puhuttaessa, että ei hän selibaatissa ala elämään. Anteeksi? Selibaatissa, kun seksiä kaksi kertaa viikossa? Nykyisen miehen kanssa tuntuu alkavan olla käsillä samat keskustelut, merkit on jo ilmassa ja melkein samoja sanavalintoja on hänkin väläyttänyt. Miksi nämä seksimaanikot kiinnostuvat aina juuri minusta?

Voi ei :/

Minunkin mielestä kaksi kertaa viikossa vakiintuneessa suhteessa on suuri määrä, vaan eipä ole miehestäni. Hänen mielestään on todella epänormaalia panna niin vähän, kaikki muut kuulemma päivittäin. Ihan joka tuutista tulee seksiä, työkaverit jauhaa selkään könyymisistä, radiosta ja telkkarista täydellistä seksiä. Jos kerron, että olen kysynyt ystäviltäni, että kuinka usein siellä pannaan, on vastaus 1-2 x viikko, joskus enemmän joskus vähemmän. Miehen selitys tähän on, että kaverinikin ovat epänormaaleja. Normaali nainen ilmeisesti hänen kuvitelmiensa mukaan haluaa yhtä paljon kuin hän, normaalihaluinen mies.

Tekisi mieli perustaa av:lle ketju "Kertokaa miehelleni paljonko seksiä harrastetaan normaalissa parisuhteessa" Varmasti kaikki ketjun vastaajatkin olisivat hänen mielestään porvoosta...

Vierailija
216/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies ensin kiukun kautta laittoi lapset taas nukkumaan. Piereskeli niin että kämppä haisi. Istui sohvalle luurit päässä, tabletista katsoo toista ohjelmaa ja telkkarista peliä. Ahmii sipsiä ym moskaa samalla.

En vaan parhaalla tahdollakaan pysty kiihottumaan moisesta.

Vierailija
217/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on itsekäs. Ajattelee aina ensin itseään. Syö herkut ja ruuat eikä jätä muille. Ei koskaan juttele niitä näitä. Teettää kaikki kotityöt minulla vaikka itse on kotona. Ei tee mitään auttaakseen lapsiaan tai minua pyyteettömästi. Säästää omalle tililleen ja minä maksan kaikki lasten harrastukset ym. Vittuilee ja valittaa. Ei satsaa ulkonäköönsä.

Vierailija
218/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa heti seksistä. Aloittakaa deittailu ensin. Se kasvaa sieltä romantiikasta. Pienistä yllätyksistä ja hellyydestä. Kaverivyöhyke vuosien jälkeen on paha. Meillä on kyllä toisin päin, mutta mies kun mies ja aivot alakerrassa niin ei tilanne ole niin paha. Tietty olen kyllä kokeilunhaluinen ja raahaan miehen perässä.

Vierailija
219/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka takertuvat kielioppivirheisiin keskusteluketjussa jossa oikeakielisyys ei ole edes osa käsiteltävää aihetta heille voisi jakaa pienen pikantin yksityiskohdan reaalielämästä. Taloyhtiössäni asuva kaunis blondi ei koskaan vaivautunut, edes tervehtimään. ( neljättä vuotta asumme samassa taloyhtiössä ) Nyt työni tähden taloyhtiön parkkihallissa hän näki minun nousevan työssäni käyttämään tunnuksettomaan Mercedes S-sarjan edustusautoon. Kyllä nyt yrittää kyseinen naikkonen flirttailla, nostelee hiuksiaan, tiputtelee avaimiaan ja yrittää epätoivon vimmalla saada katsekontaktia. Kaikki kokopukuun pukeutuvat miehet, eivät ole pörssimeklareita tai lakimiehiä, mutta sitäpä harva nainen nähtävästi tajuaa.

Aloittajalle pahoittelut elämäntilanteestasi, myös itse elän samanlaisessa liitossa. Olen itse keskittänyt kaiken tarmoni työssäni ( ruumisauton kuljettaja & hautausalan edustuskuljetukset ) kehittymiseen vieraiden kielten saralla ja siten olen jollakin tavoin kyennyt pääsemään yli liittoni henkisiä voimavaroja syövästä seksittömyydestä. Lisäksi tuolla edustuskuljetuksissa näen sitten materiaan rakastuneiden naisten typeryyden koko skaalan ja saan kieltämättä mielihyvää naureskellessani ajatusteni tasolla ihmisten väärien minäkuvien varaan rakennetulle elämälle.

Vierailija
220/311 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä seksi tapahtuu jalkojen välissä, naisella korvien välissä. Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi