Facebookissa kiusattu tyttö julkaisi saamansa herjausviestit - hähäää
Niin upeeta, että joku on noin rohkea! Ja ihan hirveää tekstiä nuo viestit!! Hatunnosto.
Kommentit (144)
Siis miksi tuota Riikkaa kiusataan? Jäi ihan täysin pimentoon minkä takia on joutunut silmätikuksi. Siksi että poistaa epäasiallisia keskusteluja vai mitä ihmettä? En kuulu ko. faboryhmään niin en tiedä ollenkaan taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi haukkumaviestit vaikuttivat "y**ksen" tyylillä kirjoitetuilta. En tiedä mikä auttaisi muu kuin ko. foorumin netistä poistaminen. Ei varmaan ainakaan järkipuhe auta, siellä on syrjäytyneiden poikien yhteisö jotka ovat luoneet aivan oman keskustelukulttuurin (tai toki tälle on myös kansainvälisiäkin esikuvia). Kirjoittavat kaikista ihmisistä samalla tavalla.
Poikien nimenomaan. Sen sivuston käyttäjistä varmaan 90% on alaikäisiä, vaikka sivuston ikäraja on 18. Ja ne loput 10% on alle 20v. Byhyhyhyy naiset on h*oria kun ne ei anna 15v Eemelille p*llua.
Minä olen 28 ka käyttänyt lautaa 9 vuotta (silloin kuvalauta) ja tiedän että iso osa siellä on yli parikymppisiä. ylisläiset on kiusaamista vastaan, vaikka tarpeen tullen sielläkin haukutaan (tyhmiä) ihmisiä ja väännetään mustaa huumoria. Noi haukkujat on kolmelta aamuyöstä -tyyppejä mikä on wannabe ylilauta. Oikeaa nyymiä ei saa sekoittaa jonneen
Älä selitä, sä oot jääny kiinni jo. Juuri tuo hyssyttely pitää saada loppumaan, aivan naurettavaa että aikuinen mies näkee tarpeellisena puolustella kiusaavia pikkupoikia. Olen saman ikäinen kuin sinä ja käynyt laudalla yhtä kauan, sen suosion räjähdysmäinen kasvu on johtanut nimenomaan siihen että nettikiusaaminen on arkipäivää. Itse toivoisin että poliisi laittaisi koko sivuston säppiin mahdollisimman nopeasti.
PASKA-V*TUN-PUHETTA. Sinä käynyt laudalla saman ajan? HAhhah, jos olisit, et olisi sitä mieltä että ylilaudan saisi sulkea. :D Ei se noin mene. Lisäksi kirjoitustyylisi on liian vauvamainen, et selkeästä tiedä nyymin ja jonnen eroa. Ei kannattaisi valehdella, vaikka internetissä ollaankin. Lisätäkseni, en kuulu millään tavalla tuohon kiusaamistapaukseen vaikka niin haluat harhoissasi luulla. Olen kiusaajia vastaan.
Ylpeä ylisjonne tai nyymi, tai jotain, puolustamassa rakkaintaan. Kuinka hellyttävää.
Ja poistattaa vielä viestejä.
Todella lapsellinen tapaus ikäisekseen. Miten nykyajan 30 vuotiaissa onkin niin paljon tällaisia henkisesti yläkouluikäisiä, mikä meni vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ami santamäki on joku ruma transsu
Miten tämä kommentti eroaa kiusaamisesta? Vai onko niin, että kommentin kohde on sen itse aiheuttanut? Eli jos on hyvä syy, niin saa haukkua?
Mitä hittoa pitäisi sitten tehä? Silittää päätä. Voivoi kun kiusasit rumasti? Sitä saa mitä tilaa
Voisin ihan veikkauksena heittää, että tuon tytön kiusaajat ajattelevat samalla tavalla. Sitä saa mitä tilaa. En siis tiedä mistä haukkuminen johtuu, mutta aina haukkujat väittävät, että siihen on hyvä syy. Haukkuminen ei ole hyväksyttävää missään olosuhteissa. Eikä toinen haukkuminen eroa toisesta haukkumisesta. Päänsilittäminen on kaukaa haettu, eikä sellaista kukaan ole ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkäs viehättävä jälkikasvu siellä taas?
Kyllä hävettäisi olla tuollaisen vanhempi.
Näyttäisi olevan pääasiassa varsin syrjäytynyttä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi haukkumaviestit vaikuttivat "y**ksen" tyylillä kirjoitetuilta. En tiedä mikä auttaisi muu kuin ko. foorumin netistä poistaminen. Ei varmaan ainakaan järkipuhe auta, siellä on syrjäytyneiden poikien yhteisö jotka ovat luoneet aivan oman keskustelukulttuurin (tai toki tälle on myös kansainvälisiäkin esikuvia). Kirjoittavat kaikista ihmisistä samalla tavalla.
Poikien nimenomaan. Sen sivuston käyttäjistä varmaan 90% on alaikäisiä, vaikka sivuston ikäraja on 18. Ja ne loput 10% on alle 20v. Byhyhyhyy naiset on h*oria kun ne ei anna 15v Eemelille p*llua.
Minä olen 28 ka käyttänyt lautaa 9 vuotta (silloin kuvalauta) ja tiedän että iso osa siellä on yli parikymppisiä. ylisläiset on kiusaamista vastaan, vaikka tarpeen tullen sielläkin haukutaan (tyhmiä) ihmisiä ja väännetään mustaa huumoria. Noi haukkujat on kolmelta aamuyöstä -tyyppejä mikä on wannabe ylilauta. Oikeaa nyymiä ei saa sekoittaa jonneen
Älä selitä, sä oot jääny kiinni jo. Juuri tuo hyssyttely pitää saada loppumaan, aivan naurettavaa että aikuinen mies näkee tarpeellisena puolustella kiusaavia pikkupoikia. Olen saman ikäinen kuin sinä ja käynyt laudalla yhtä kauan, sen suosion räjähdysmäinen kasvu on johtanut nimenomaan siihen että nettikiusaaminen on arkipäivää. Itse toivoisin että poliisi laittaisi koko sivuston säppiin mahdollisimman nopeasti.
PASKA-V*TUN-PUHETTA. Sinä käynyt laudalla saman ajan? HAhhah, jos olisit, et olisi sitä mieltä että ylilaudan saisi sulkea. :D Ei se noin mene. Lisäksi kirjoitustyylisi on liian vauvamainen, et selkeästä tiedä nyymin ja jonnen eroa. Ei kannattaisi valehdella, vaikka internetissä ollaankin. Lisätäkseni, en kuulu millään tavalla tuohon kiusaamistapaukseen vaikka niin haluat harhoissasi luulla. Olen kiusaajia vastaan.
Ylpeä ylisjonne tai nyymi, tai jotain, puolustamassa rakkaintaan. Kuinka hellyttävää.
Todella lapsellinen tapaus ikäisekseen. Miten nykyajan 30 vuotiaissa onkin niin paljon tällaisia henkisesti yläkouluikäisiä, mikä meni vikaan.
Ne on niitä kuuluisia laman lapsia. Vuonna 1987 syntyneistä kolmasosa on ollut hoidossa mt-ongelma vuoksi.
En näe tuossa mitään rohkeaa, koska ilkeilijöiden nimet on sensuroitu.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei teistä varmasti tunne tota Riikkaa. ☺ olis kyllä kiva kuulla vastapuolen näkemys tähän "kiusaamiseen".
Vastapuolen näkemys? Luitko nuo viestit? On vähän vaikeaa ja tarpeetonta edes yrittää kunnioittaa vastapuolen "näkemystä", jos tämä käskee toista tappamaan itsensä.
Tuttua menoa myös keskustelupalstoilta, vauva-palstalla on vain se etu, että ollaan anonyymejä, mutta kyllä täälläkin osataan aika ilkeästi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kiusattu kovin mukava ihminen itsekään ole.
Todisteita tästä, kiitos.
Ei noi kyllä mitään alaikäisiä ole ainakaan mitä tuossa Aijaa:n linkissä on, reilusti yli kaksikymppisiltä vaikuttavat.
Somekiusaamiselle pitää laittaa nollatoleranssi ja mielisairas huutelu/huorittelu/haistattelu pitää kriminalisoida!
Evoluution huipulla ollaan, kun voidaan herjata omalla ja lainatulla nimellä 24/7?
Sitä paitsi tuo Riikka on aivan nätti tyttö, en tajua majava- tms. kommentteja.
Öööö noiden kommentoijien/haukkujien täytyy olla jollain tavalla vammaisia. Siis joku ihan oikea vamma, kehityspoikkeama tms.
Miksi nimet on sutattu? Julkiseksi vain tuollaiset viestit nimineen kaikkineen.
Miksi noiden kommentoijien nimet ja kuvat on sensuroitu? Typerää.
Ja mitä toi nainen on tehnyt, miksi sitä vihataan noin paljon? Ei kai nyt pelkästään siksi puhuta toiselle noin, että tämä on jonkun ryhmän ylläpitäjä?
Ihan kipeitä/sairaita ne viestit. Ei missään rajoissa normaalin terveen mielen omaavan ihmisen tekosia. Itse järkytyin niiden kirjoittelijoiden määrästä, niitähän oli tuhansia. Eli niin paljon on noita sekopäitä tuolla olemassa. Olisi ihan hyvä että poliisi kolkuttelisi ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea screenshot.
Tuon aijaa-linkin saa toimimaan poistamalla blockquote-härvelin niin että linkin viimeinen merkki on 8
Mitä helvettiä noiden viestien kirjoittajat on ajatelleet? Vain oksettava ihmissaasta suoltaa tuollaista näppäimistöltään.
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään rohkeaa, koska ilkeilijöiden nimet on sensuroitu.
Taitaapi olla ihan lailla kielletty nimien julkaiseminen.