Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa kiusattu tyttö julkaisi saamansa herjausviestit - hähäää

Sterkka79
30.08.2017 |

Niin upeeta, että joku on noin rohkea! Ja ihan hirveää tekstiä nuo viestit!! Hatunnosto.

https://yle.fi/uutiset/3-9800930

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nettikiusaajat on ali-ihmisiä. Siis eihän tuohon voi muuta sanoa.

Vierailija
42/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa näkyy ainakin eräs "fanclub", joka on perustetu tämän Riikan haukkumiseen. Jäsenet näkyvissä. Noloja, noloja ihmisiä. Sääliksi käy.

Millä nimellä? Voisiko sen ilmiantaa kiusaamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Ami Santamäki tyttö vai poika?

Vierailija
44/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hyvin voinut jättää kommentoijien kuvat ja nimet näkyviin. Ihan kuvottaa ajatella, millaisia raukkamaisia kusipäitä tää maailma on täynnä. Kuinka kukaan voi oikeasti käyttäytyä noin? Kuinka alhaalle voi ihminen vajota, että tahallaan ja tavoitteellisesti kiusaa toista ja yllyttää itsemurhaan? 

Vierailija
45/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan ei teistä varmasti tunne tota Riikkaa. ☺ olis kyllä kiva kuulla vastapuolen näkemys tähän "kiusaamiseen".

No jos tämä Riikka olisi ollut jollain tavalla ilkeä kaikille näille kiusaajilleen, niin eikö silloin hänen käytöksestään kannattaisi esittää asiallista kritiikkiä tällaisen täysin infantiilin pään aukomisen sijaan? Mitä ihmeen ideaa on jossain majava tai rottajutuissa? Tai kehotuksissa tappaa itsensä? Miten tuollaisista jutuista voisi keksiä, että miten olen joidenkin mielen nyt pahoittanut ja kuinka voin korjata toimintatapojani? Vai ihanko tämä Riikka on tosiaan loukannut näitä kiusaajia sillä, että on sen näköinen kuin on? Sekö se on se vastapuolen kanta asiaan; mua loukkaa sinussa se, että sulla on vähän nököhampaat?

Jos joku pahoittaisi mielensä jostain, mitä minä olen sanonut tai tehnyt, niin toivoisin että hän kertoisi mulle asiallisesti mistä kenkä puristaa, sen sijaan että alkaisi väsäämään jotain ulkonäkööni liittyviä pilakuvia ja solvauksia. En minä tuollaisista nimittelystä muuta voisi päätellä, kuin että minun ulkonäössäni on jotain ärsyttävää. Ja koska en tietenkään ala ulkonäköäni joidenkin kiusaajien pillin mukaan muokkaamaan, niin katsoisin etten ole tehnyt mitään pahaa.

Vierailija
46/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ami santamäki on joku ruma transsu

Miten tämä kommentti eroaa kiusaamisesta? Vai onko niin, että kommentin kohde on sen itse aiheuttanut? Eli jos on hyvä syy, niin saa haukkua?

Vierailija
47/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän mahtavat ne kiusaajat ottaa oppia...

Vierailija
48/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis julkaissut naamat ja nimet myös! Jos tuollaista sontaa suustaan päästää niin täytyy myös kantaa vastuu sanomisistaan.

Vierailija
49/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasu noista kiusaajista jos ovat alaikäisiä. Kotiolot pitää selvittää ja mahdollinen huostaanotto. Ei ole hyvin asiat noilla nuorilla...

+- parikymppisiä nää kiusaajat suurimmaksi osaksi on

Onko muka? Ei kai nyt tuon ikäiset enää kiusaa? Eikö parikymppiset enää kasva aikuisiksi ollenkaan, onko meillä kohta yhteiskunta täynnä noita parikymppisiä lapsia, joita me muut holhotaan ja hoidetaan?

Voi perse.

Jossain on mennyt pahasti vikaan jos ihminen käyttäytyy noin vielä aikuisenakin.

Vierailija
50/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä viestejä kyllä :( tosin se täytyy sanoa että tällä palstalla on samanlaista; "kuka on mielestäsi suomen rumin julkkis" "kenen ulkonäköä hehkutetaan turhaan" ja kyllähän täälläkin puidaan julkkisten ulkonäköä negatiivisesti. Haukutaan aivan täysin ja kommentoidaan "yök, kuka haluaa näyttää tuolta"..

Vierailija
51/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasu noista kiusaajista jos ovat alaikäisiä. Kotiolot pitää selvittää ja mahdollinen huostaanotto. Ei ole hyvin asiat noilla nuorilla...

Ei hyvin mene jos ei parikymppisenä osaa tuon paremmin käyttäytyä.

Vierailija
52/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis julkaissut naamat ja nimet myös! Jos tuollaista sontaa suustaan päästää niin täytyy myös kantaa vastuu sanomisistaan.

Käsitin että ovat ihan itse julkaisee julkiseen päivitykseen omalla naamalla. Eli tietääkö joka vaikka tämän päivityksen niin voidaan mennä katsomaan?

Vierailija
53/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ami Santamäki myös näköjään linkannut Chicago Iidan tekstejä Facebookiin. Taitaa olla yksi hänelle ilkeästi kommentoivista.

Vierailija
54/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä kommentti eroaa kiusaamisesta? Vai onko niin, että kommentin kohde on sen itse aiheuttanut? Eli jos on hyvä syy, niin saa haukkua?

Mitä hittoa pitäisi sitten tehä? Silittää päätä. Voivoi kun kiusasit rumasti? Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
55/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvin mene jos ei parikymppisenä osaa tuon paremmin käyttäytyä.

no, ryhmän nimi on kyllä harvinaisen osuva; hyperventiloivat avohoitopotilaat

Vierailija
56/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti törkeitä viestejä, mitä tuolle oli lähetelty.

Mun mielestä tuo Riikka on ihan kivan näköinen tyttö, mitähän "missejä" ne kiusaajat ite sit on muka.

Mikä ihme siinä on että pitää saada kiusata jotakin ihmistä, ilmeisesti itsetunto niin nollissa noilla kiusaajilla, ettei uskalla kun netissä huudella.

Säälittävää porukkaa.

Tsemppiä Riikalle!!

Vierailija
57/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on rohkea kun toi esille kiusaamisviestit. Vaikuttaa fiksulta ja ystävälliseltä ihmiseltä.

Someen täytyy saada käytöstavat. Ihmisen tulee pystyä hallitsemaan aggressioitaan niin tosimaailmassa kuin somessakin.

Asioista saa keskustella ja olla eri mieltä, mutta asiallisesti ja järkevästi perustellen. Ketään ei tule nimitellä tai haukkua missään!

Vierailija
58/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kiusaajat voi olla myös feikkiprofiileja eli joku voi esiintyä toisen kuvilla ja nimellä. En voi uskoa että kukaan järjissään oleva menee omalla naamalla ja nimellä kirjoittamaan jotain tapa ittes viestejä. Sen vuoksi on ihan hyvä että kuva ja nimi on sensuroitu jos ei ole varmaa että on oikea henkilö kyseessä.

Vierailija
59/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, mitä tämä Riikka on joidenkin uutisen kommentoijien mielestä tehnyt, että ansaitsee kaikki "tapa ittes" kehotukset. Näin muutamia kommentteja tyylillä "ette tiedä jutun toista puolta tai millainen ihminen tää Riikka on". Minulla on yksi ihminen, joka piinasi minua monta vuotta, ja jonka kuolema ei minua haittaisi, mutta en silti ikinä sanoisi kenellekään että tapa ittes. Pitää olla aika sairas päästään, jos sanoo tuollaista toiselle.

Vierailija
60/144 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet ja naamat vaan julki. Olis hyvä jos jotain seuraamuksia tulisi noille idiooteille, mutta ei varmaan tässä maassa. Jenkeissä voidaan tuollaisten takia antaa potkut töistä tai jopa erottaa koulusta. Sama käytäntö tänne, kiitos.