Facebookissa kiusattu tyttö julkaisi saamansa herjausviestit - hähäää
Niin upeeta, että joku on noin rohkea! Ja ihan hirveää tekstiä nuo viestit!! Hatunnosto.
Kommentit (144)
Naisten denialismi kuinka he eivät muka harrasta kiusaamista tai ihmisten haukkumista. Hyvä alku ongelmien vähenemiseksi olisi myöntää tosiasiat. Ette nyt pääse luistamaan tästäkään ongelmasta vierittämällä kaikkia poikien ja miesten syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkisten ei kannattaisi yleensäkään hengailla missään Facebookin-kaltaisessa paskakasassa. Täysipäisille löytyy varmaan ihan oikeitakin aihepiiriltään kiinnostavia moderoituja foorumeita joissa ollaan nimimerkin suojissa muutenkin.
Minusta loogisempi päätelmä kyllä olisi, ettei Facebookia tai muutakaan somea kannata yrittää käyttää niiden, jotka eivät vielä ole oppineet alkeellisimpiakaan käytöstapoja eivätkä siis osaa kommunikoida normaalisti. Eli pikemminkin niin päin, että julkiset forumit ovat niitä varten, jotka hallitsevat oman käytöksensä ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Ami Santamäki tyttö vai poika?
Ei kumpikaan vaan hermafrodiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi haukkumaviestit vaikuttivat "y**ksen" tyylillä kirjoitetuilta. En tiedä mikä auttaisi muu kuin ko. foorumin netistä poistaminen. Ei varmaan ainakaan järkipuhe auta, siellä on syrjäytyneiden poikien yhteisö jotka ovat luoneet aivan oman keskustelukulttuurin (tai toki tälle on myös kansainvälisiäkin esikuvia). Kirjoittavat kaikista ihmisistä samalla tavalla.
Poikien nimenomaan. Sen sivuston käyttäjistä varmaan 90% on alaikäisiä, vaikka sivuston ikäraja on 18. Ja ne loput 10% on alle 20v. Byhyhyhyy naiset on h*oria kun ne ei anna 15v Eemelille p*llua.
Minä olen 28 ka käyttänyt lautaa 9 vuotta (silloin kuvalauta) ja tiedän että iso osa siellä on yli parikymppisiä. ylisläiset on kiusaamista vastaan, vaikka tarpeen tullen sielläkin haukutaan (tyhmiä) ihmisiä ja väännetään mustaa huumoria. Noi haukkujat on kolmelta aamuyöstä -tyyppejä mikä on wannabe ylilauta. Oikeaa nyymiä ei saa sekoittaa jonneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ami santamäki on joku ruma transsu
Miten tämä kommentti eroaa kiusaamisesta? Vai onko niin, että kommentin kohde on sen itse aiheuttanut? Eli jos on hyvä syy, niin saa haukkua?
Ami on hyvin selkein sanoin antanut hyväksynnän omalle haukkumiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Noi haukkumaviestit vaikuttivat "y**ksen" tyylillä kirjoitetuilta. En tiedä mikä auttaisi muu kuin ko. foorumin netistä poistaminen. Ei varmaan ainakaan järkipuhe auta, siellä on syrjäytyneiden poikien yhteisö jotka ovat luoneet aivan oman keskustelukulttuurin (tai toki tälle on myös kansainvälisiäkin esikuvia). Kirjoittavat kaikista ihmisistä samalla tavalla.
Nää häiriköt jotka ko palstalla huutelee törkeyksiä on uuden ajan kylähulluja.
Näitä voisi verrata ihmiseen joka lähtee kadulle kommandopipopäässä huutelemaan v*tun h*oraa vastaantulijoille. Ei todellakaan tervettä tai normaalia. Somessa "höyryjen päästely" ei ole mikään terve eikä toimiva keino pahan olon purkamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien nimenomaan. Sen sivuston käyttäjistä varmaan 90% on alaikäisiä, vaikka sivuston ikäraja on 18. Ja ne loput 10% on alle 20v. Byhyhyhyy naiset on h*oria kun ne ei anna 15v Eemelille p*llua.
Minä olen 28 ka käyttänyt lautaa 9 vuotta (silloin kuvalauta) ja tiedän että iso osa siellä on yli parikymppisiä. ylisläiset on kiusaamista vastaan, vaikka tarpeen tullen sielläkin haukutaan (tyhmiä) ihmisiä ja väännetään mustaa huumoria. Noi haukkujat on kolmelta aamuyöstä -tyyppejä mikä on wannabe ylilauta. Oikeaa nyymiä ei saa sekoittaa jonneen
Älä selitä, sä oot jääny kiinni jo. Juuri tuo hyssyttely pitää saada loppumaan, aivan naurettavaa että aikuinen mies näkee tarpeellisena puolustella kiusaavia pikkupoikia. Olen saman ikäinen kuin sinä ja käynyt laudalla yhtä kauan, sen suosion räjähdysmäinen kasvu on johtanut nimenomaan siihen että nettikiusaaminen on arkipäivää. Itse toivoisin että poliisi laittaisi koko sivuston säppiin mahdollisimman nopeasti.
Samat ilmiöt on täälläkin havaittavissa. Ehkä tallainen moraalin ja sääntöjen rapautuminen ennustaa kulttuurin tuhoa, en tiedä, mutta sen tiedän, että moni hyvä ihminen ryhtyy tietoisesti erakoksi mieluummin kuin kohtaa paskiaisia täynnä olevan maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, sä oot jääny kiinni jo. Juuri tuo hyssyttely pitää saada loppumaan, aivan naurettavaa että aikuinen mies näkee tarpeellisena puolustella kiusaavia pikkupoikia. Olen saman ikäinen kuin sinä ja käynyt laudalla yhtä kauan, sen suosion räjähdysmäinen kasvu on johtanut nimenomaan siihen että nettikiusaaminen on arkipäivää. Itse toivoisin että poliisi laittaisi koko sivuston säppiin mahdollisimman nopeasti.
PASKA-V*TUN-PUHETTA. Sinä käynyt laudalla saman ajan? HAhhah, jos olisit, et olisi sitä mieltä että ylilaudan saisi sulkea. :D Ei se noin mene. Lisäksi kirjoitustyylisi on liian vauvamainen, et selkeästä tiedä nyymin ja jonnen eroa. Ei kannattaisi valehdella, vaikka internetissä ollaankin. Lisätäkseni, en kuulu millään tavalla tuohon kiusaamistapaukseen vaikka niin haluat harhoissasi luulla. Olen kiusaajia vastaan.
Miten joku voi olla niin tyhmä, että moderoi vapaaehtoisesti ja antaa miljardöörin kerätä voitot?
Mun siskoa kiusattiin tyttöjen ja naisten toimesta vuosia. Tiedän läheltä seuranneena minkälaista se on. Se, että jotkut naiset yrittää tässäkin ketjussa mennä sukupuolensa taakse piiloon on vastenmielistä. Työpaikkakiusaaminen on Suomessa tyypillistä nimenomaan naisvaltaisilla aloilla, tutkimusten mukaan.
Näillä kiusaajilla on luultavasti mielenterveydellisiä ongelmia. Ei osata peilata omaa käytöstä eikä osata asettua siihen toisen asemaan. Tai sitten he ovat vain tyhmiä eivätkä ole oppineet käytöstapoja.
Tässä myös muuten huomaa sen, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Kai halutaan näyttää muille, että hei, mä osaan myös kiusata ja kirjoittaa ilkeästi. Silloin saadaan taas lisää tykkäyksiä kommenttiin ja tietynlaista ylistystä siinä porukassa. Tosin fiksu lopettaisi ajoissa ja etsisi parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu noista kiusaajista jos ovat alaikäisiä. Kotiolot pitää selvittää ja mahdollinen huostaanotto. Ei ole hyvin asiat noilla nuorilla...
+- parikymppisiä nää kiusaajat suurimmaksi osaksi on
Ei hyvin mene jos ei parikymppisenä osaa tuon paremmin käyttäytyä.
no, ryhmän nimi on kyllä harvinaisen osuva; hyperventiloivat avohoitopotilaat
Ryhmän nimi loukkaa meitä avohoitopotilaita syvästi. En minä huvikseni hyperventiloi. Ryhmälle parempi nimi olisi "Ammattikiusaajat".
Propsit kyllä Riikalle, itse en kyllä jaksaisi tuollaista järjestelmällistä paskaa sietää, vaan lopettaisin ylläpidon hommat aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei teistä varmasti tunne tota Riikkaa. ☺ olis kyllä kiva kuulla vastapuolen näkemys tähän "kiusaamiseen".
Niin. Pitäähän sitä lapsensa tappanuttakin kuunnella, jos vaikka oliskin sen lapsen vika moinen teko.
Trollilapset pois palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä, että moderoi vapaaehtoisesti ja antaa miljardöörin kerätä voitot?
Jotain tarvetta tuolla tyydytetään.
Mulle tuli fyysisesti huono olo noita kiusaamisviestejä lukiessa. Ihan oikeasti, miten voi olla tuollaisia ihmisiä? Mä en edes ymmärrä, miten tämän Riikan hampaisiin on kiinnitetty huomiota, koska mä en edes huomioinut niitä, ennen kuin näin sen otsikon. Senkään jälkeen ei tullut sellaista "joo no nyt kun sanoit, niin onpas joo isot hampaat". Ihan normaalit?
Nätti nainen. Ja mitä väliä vaikka ei olisikaan? Ulkonäönkö perusteella joku voi kokea oikeudekseen sanoa ties mitä hirveyksiä?
Kyllä mä tiesin, että ihmiset osaa olla todella ilkeitä, mutta että näin pahansuopia?
Kaikista puistattavin oli tuo "tajuatsä että me ei lopeteta ennen ku tapat ittes".
ANTEEKSI MITÄ?
Kaikki tsemppi ja sympatia Riikalle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PASKA-V*TUN-PUHETTA. Sinä käynyt laudalla saman ajan? HAhhah, jos olisit, et olisi sitä mieltä että ylilaudan saisi sulkea. :D Ei se noin mene. Lisäksi kirjoitustyylisi on liian vauvamainen, et selkeästä tiedä nyymin ja jonnen eroa. Ei kannattaisi valehdella, vaikka internetissä ollaankin. Lisätäkseni, en kuulu millään tavalla tuohon kiusaamistapaukseen vaikka niin haluat harhoissasi luulla. Olen kiusaajia vastaan.
Ylpeä ylisjonne tai nyymi, tai jotain, puolustamassa rakkaintaan. Kuinka hellyttävää.