Nämä kylpyläihastujat ja menneisyydestä pompahtavat soittelivat: miten suhtaudutte/ toimitte?
Eiköhän jokaiselle ole soittanut joku tuttu kaukaa menneisyydestä, johon ei ole ollut mitään kontaktia. Miten toimitte?
Kommentit (25)
Ryhdyin suhteeseen menneisyyden seksisuhteen kanssa. Hänellä on edelleen samoja ongelmia kuin 15 vuotta sitten. Edelleen ei tunnusta niitä eikä siksi hae apua. Muuten yhtä ihana kuin 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
ootko joku Riitta Väisänen
Nyt en ymmärrä? Ap
Monille se soittelija on teini-ihastus vuosikymmenien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun se ihastuminen on vain sen soittelijan puolelta. Ap
Kerron ettei minua valitettavasti kiinnosta olla tekemisissä ja estän. Jos joku vähän idiootimpi tapaus olen estänyt suorilta.
Vierailija kirjoitti:
Kerron ettei minua valitettavasti kiinnosta olla tekemisissä ja estän. Jos joku vähän idiootimpi tapaus olen estänyt suorilta.
On aina riski, että loukkaa. Miten saada tunkeilija väistymään ilman että loukkaa? Ap
Mua lähestyttiin onneksi ihan vaan viestillä, joten oli sitten helppo vaan jättää vastaamatta. Paljon hupia siitä kyllä sai, esittelin kaikille kavereillekin että oikeasti tyyppi joka 10v aikaisemmin jätti minut tekstarilla katuu nyt katkerasti tekoaan ja haikailee perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina riski, että loukkaa. Miten saada tunkeilija väistymään ilman että loukkaa? Ap
Voi hyvä luoja nyt, miksi se olisi sinun ongelmasi jos toinen loukkaantuu siitä ettei sinua kiinnosta olla enää tekemisissä? Elämässä ei saa aina kaikkea mitä haluaa ja jos aikuinen ihminen ei sitä ymmärrä niin eipä paljoa polla säteile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun se ihastuminen on vain sen soittelijan puolelta. Ap
Voi kai vanhojen tuttujen kanssa jutella puhelimessa. Jos toinen sitten kysyy, oletko ihastunut häneen, niin ei tarvitse kuin vastata, että valitettavasti en ole.
Mikä helvetti on kylpyläihastuja???
Vierailija kirjoitti:
Mua lähestyttiin onneksi ihan vaan viestillä, joten oli sitten helppo vaan jättää vastaamatta. Paljon hupia siitä kyllä sai, esittelin kaikille kavereillekin että oikeasti tyyppi joka 10v aikaisemmin jätti minut tekstarilla katuu nyt katkerasti tekoaan ja haikailee perään.
Kuka muka lähettää kymmenen vuoden päästä eksälleen viestin, jossa lukee, että kadun katkerasti sinun jättämistäsi ja haikailen perääsi? Jos ei ole mitään yhteydenpitoa ollut siinä välissä??
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli juttu miehestä, joka jutteli naisen kanssa kylpylässä ja ilmestyi sitten tämän kotiin. Siitä tuli oikeusjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka lähettää kymmenen vuoden päästä eksälleen viestin, jossa lukee, että kadun katkerasti sinun jättämistäsi ja haikailen perääsi? Jos ei ole mitään yhteydenpitoa ollut siinä välissä??
Veikkaan, että siinä viestissä vain kyseltiin kuulumisia.
Soittaisi nyt vaan. Mä olen available.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli juttu miehestä, joka jutteli naisen kanssa kylpylässä ja ilmestyi sitten tämän kotiin. Siitä tuli oikeusjuttu.
Ahaa. Mitä ilmeisimmin luen sitten ihan erilaisia lehtiä ja/tai artikkeleita kuin sinä.
Täällä oli hyvin läheltä liippaava ketju aivan pari päivää sitten. Liekö nyt jollain kovasti mielessä yhteyden saaminen, ja sehän tietenkin hoituu palstalla.
Mitähän suhtautumista tässä on. Muiden tunteita ei voi tietää. Ehkä loukkaa, ehkä ei.
Minulle tällainen ei ole ongelmallista. Teen miltä minusta tuntuu. Aikani ja elämäni on liian kallista, että haaskaisin jossitteluun. Ja samalla toisenkin aika on. Osoittaa loppupelissä epäkunnioitusta, jos ei ole rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se viesti tulla vasta kahdenkinkymmenen vuoden päästä.
Soittelijat