Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien aivoituksia=)) Tämä meillä tänään..

Vierailija
21.08.2017 |

"Äiti oikeesti haloo mullon huomenna koulukuvaus ja vaan kolmet housut. En mee"
Jep jep ja huoh taas😂

Aina luetaan sutkauksia lasten suusta mutta teinien suusta ne jännimmät tarinat tulee.
Jaa omasi..😉

-kolmen teinin äiti

Kommentit (345)

Vierailija
341/345 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini: Älä aina muistuttele, luuletko että  oon niin tyhmä etten tajua itse *mikä vaan asia*

Illalla äiti:  Muistithan sen asian? 

Teini: No voi ei mä unohdin! Mikset voinut muistuttaa! 

Vierailija
342/345 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna täyttämässä 11 vuotta ja olen mielestäni suhteellisen kiltti lapsi :D  

Samaistun kyllä Kohta ja Ihan just huutamiseen, sekä mieli muuttuu aika nopeasti, mutta kyllä jotkut näistä kuulostaa niin oudoilta kun tyypit häpeää jotain korianteria junalauta! :D  

En kiroile, mutta käytän ystävien kanssa korvikkeita esimerkiksi Voi kettu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/345 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän edes vähän osallistumaan kotitöihin, on vastaus:

"En ole palveluiden tuottaja, olen niiden käyttäjä".

Vierailija
344/345 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein lähtöä töihin ja teini poika oli syömässä keittiössä. Tiskikone oli melkein täys ja pyysin poikaa laittamaan ne astiansa koneeseen, kun on syönyt, ja laittamaan pesuainetabletin koneeseen myös ja kone käyntiin.

Tulin töistä muutaman tunnin kuluttua. Katsoin että kone on pysähtynyt ja aloin tyhjentämään sitä. Avasin luukun ja ylläri oli melkoinen kun heti yläkorissa vastaan tuli ne teinin astiat. Ei ollut asetellut niitä niin kuin astiat yleensä koneeseen asetellaan vaan siinä ne oli kaikki päällekäin; lautasella lasi ja lusikka, ja kaikissa likaiset pesuvedet tietysti. Niin ja se pesuaine... olis voinu ottaa tabletista kääremuovin pois...

Kysyin teiniltä mikä ajatus tässä oli, sain vastaukseksi, että kun et ohjeistanut seikkaperäisesti niin näin nyt tuli tehtyä.

:D

Teatteri? Tai tiatteri kuten Tampereella sanottiin. 

Vierailija
345/345 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinipojan kaverit käymässä ja kysyin että onko nälkä. Oli kuulemma ja sanoin että kaivakaa ite jääkaapista mitä haluatte. Pojat avas jääkaapin ja toinen sanoi: "mä voisin muuttaa tänne, kun täällä on näin paljon syötävää".  Oma poika yleensä sitä mieltä että "täällä ei oo mitään syötävää" 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän