Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien aivoituksia=)) Tämä meillä tänään..

Vierailija
21.08.2017 |

"Äiti oikeesti haloo mullon huomenna koulukuvaus ja vaan kolmet housut. En mee"
Jep jep ja huoh taas😂

Aina luetaan sutkauksia lasten suusta mutta teinien suusta ne jännimmät tarinat tulee.
Jaa omasi..😉

-kolmen teinin äiti

Kommentit (345)

Vierailija
321/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää kun vanhemmat valittaa koko ajan. ja ne sanovat koko ajan hiljaa haluan kattoa telkkaria joudun tiskaamaan ja kattomaan siskojen ja pikkvelien perään se ei ole kivaa ja vaikka jos en halua tiskata tai osota mieltä niin vanhemmat suuttuvat

Suosittelen keskittymistä äidinkielen tunnilla ja oikein kirjoituksen harjoittelua.

Kerro vanhemmillesi että tiskikoneita saa osamaksulla, voit osallistua hankintaan viikkorahoillasi.

Oikeinkirjoitus on yhdyssana😂😂!

Vierailija
322/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ärsyttää kun vanhemmat valittaa koko ajan. ja ne sanovat koko ajan hiljaa haluan kattoa telkkaria joudun tiskaamaan ja kattomaan siskojen ja pikkvelien perään se ei ole kivaa ja vaikka jos en halua tiskata tai osota mieltä niin vanhemmat suuttuvat

Hoidin 14 - vuotiaana itse pyykkini, osasin laittaa ruokaa jne.

Jatkuva passaaminen ja palveleminen on karhunpalvelus. Miten nämä tulevat pärjäämään omassa huushollissaan, jos ei koskaan ole tarvinnut opetella mitään normaaleja kotitöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen keskittymistä äidinkielen tunnilla ja oikein kirjoituksen harjoittelua.

Kerro vanhemmillesi että tiskikoneita saa osamaksulla, voit osallistua hankintaan viikkorahoillasi.

Moikka hullu emoji nainen

Vierailija
324/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullu emojinainen on yhdyssana😂😂!

Vierailija
325/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytär alkoi leipomaan kakkua, ja annoin reikävuoan hänelle. Hän kysyi vuokaa pyöritellen, että miten päin tämä laitetaan uuniin?

Menin hämmästyksestä sanattomaksi ensin, ja sitten käskin laittaa vettä vuokaan ja kokeilla.

Tulevaa kysymystä en osannut odottaa tytöltä, joka sai koulussa pelkkiä ysejä ja kymppejä.

Vierailija
326/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytär alkoi leipomaan kakkua, ja annoin reikävuoan hänelle. Hän kysyi vuokaa pyöritellen, että miten päin tämä laitetaan uuniin?

Menin hämmästyksestä sanattomaksi ensin, ja sitten käskin laittaa vettä vuokaan ja kokeilla.

Tulevaa kysymystä en osannut odottaa tytöltä, joka sai koulussa pelkkiä ysejä ja kymppejä.

Oikea vastaus:

jauhoita vuoka , laita taikina vuokaan ja nosta uuniin taikinapuoli ylöspäin

Vierailija
327/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus:

Höpö höpö..vettä vuokaan ja vuoka nurinpäin uuniin...oppiipahan kyselemään tyhmiä ja saan vielä röhönauraa päälle

Vierailija
328/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva vastaanpäkitys. "Jos sä äiti käsket mun lukee kokeeseen, niin en varmana lue" "Jos sä käsket mun mennä nukkumaan, niin valvon koko yön" (tämä siis koulupäivää ennen)

Jos tuohon yrittää sanoa, että itselleen hän vain hallaa tekee, niin vastaus on jotain "niin mutta silti en tee/mene..."

Ei uskoisi että tuo on noin muuten ihan fiksu ja järkevä 17v6kk tyttö

Meillä toimii vielä: "Et saa lukea kokeeseen"

-> "Luenpas!"

Vierailija
329/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olisin minäkin kysynyt, ja olen hilkkua vaille viisikymppinen. Kysymys oli täysin aiheellinen ja on ihme jos lapsi tuon jälkeen enää kunnioittaa huonosti käyttäytyvää vanhempaansa. Mitä luulet saavuttaneesi kiusaamisella?  

Vierailija
330/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus:

Ei siellä kakkutaikina tuolla lailla pysy. 

Vierailija
331/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinin kanssa käytiin vaateostoksilla. Hän löysi pari itselleen mieluista puseroa ja tuli näyttämään niitä minulle. Osoitin niistä toista ja totesin, että tuo on minustakin kiva.

Teini käänsi katseensa puseroon ja näytti pöyristyneeltä. "Siis täähän on ihan kauhee!"

Äkkiäpäs se mieli muuttui. 😄

Hei! Tässähän hyvä idea! Kun teini tulee näyttämään paria valitsemaansa vaatetta, kehuu sitä kalliimpaa tosi kivaksi, niin teini ostaa sen halvemman :D. Ei tietenkään voi ostaa sitä, mikä on äidin mielestä kiva :D. 

Vierailija
332/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen reikävuoka?

Vierailija
333/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta käskemisestä. Itse vedin kilarit teininä, kun vanhempani suosiolla ohittivat nuo veisitkö/tekisitkö ja käskivät suoraan. Olin mielestäni jo niin vanha, että minulle saattoi puhua kuin aikuiselle, vaikka todellisuudessa tulos oli aina tuo koiranulkoilutusesimerkki.

Vierailija
334/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko viedä ne likaiset vaatteet sieltä huoneestasi pyykkiin ?

Teini : joo kohta 

Voisitko pistää jo sen pelin kiinni koska huomenna koulupäivä !!

Joo kohta ,pelaan tän kieroksen enään. 

Tätä joo kohta kuunnellaan usein. Tuossa sitten päätin että en hitto kerää niitä pyykkejä ja rupeen sanoo itsekkin joo kohta. Noh nuori tulee suihkusta. Täh äiti mulla ei yhtään puhtaita kalsareita. Voi voi mä pesen kohta sanoin. Pojan ilme oli hauska ja hämmästynyt :)

Tämä on hyvä. Vielä parempi on laittaa teinit pesemään itse vaatteensa.

Vierailija
335/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullu emojinainen on yhdyssana😂😂!

hulluemoji nainen? no ei kä o le

Vierailija
336/345 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mummomaista kutsua lapsiaan "teineiksi".

Vierailija
337/345 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan kohta vastaa : Olen pistännyt teinin pesemään itse pyykkinsä tai opastannut. Se oli kyllä hauskaa : tummat ja vaaleat erikseen ,mihin lokeroon pulveri ja mihin huuhteluaine ja miksi toisia pyykkejä ei tosiaan pestä esim 60 asteessa. Kyllä pesen jatkossa pyykkit ,kuhan teini raahautuu viemään tuomaan pyykit kylppäriin.

ps ; miksi ei voi sanoa lapsia teineiksi ? Miten niin mummomaista ? Puhutaan kolussakin mitä on murrosikä ja siitä sitten hypätään jo teineiksi. Noh mun lapsi on teini iässä  että silleen :)))

Vierailija
338/345 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan kohta vastaa : Olen pistännyt teinin pesemään itse pyykkinsä tai opastannut. Se oli kyllä hauskaa : tummat ja vaaleat erikseen ,mihin lokeroon pulveri ja mihin huuhteluaine ja miksi toisia pyykkejä ei tosiaan pestä esim 60 asteessa. Kyllä pesen jatkossa pyykkit ,kuhan teini raahautuu viemään tuomaan pyykit kylppäriin.

ps ; miksi ei voi sanoa lapsia teineiksi ? Miten niin mummomaista ? Puhutaan kolussakin mitä on murrosikä ja siitä sitten hypätään jo teineiksi. Noh mun lapsi on teini iässä  että silleen :)))

Miksei sen lapsen voi vain antaa harjoitella sitä pyykinpesua kaikessa rauhassa? Anna kysellä niin paljon kuin haluaa ja vastaile häntä pohdituttaviin asioihin.

Hyvä harjoitella arjen pikku juttuja kotona vielä kun voi, elämä on hänelle huomattavasti helpompaa kun vihdoin tulee aika lentää pesästä.

Vierailija
339/345 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen huoltaja kirjoitti:

Meillä vanhin lapsi on vasta 10 ja silti aina kuulu sitä "minä- Voisitko käydä kaupassa? teini-En! minä- no tule sitten lukemaan pikkusiskoilles iltasatu teini-no en varmana!!! minä- no, minä lähden sitten kauppaan... Teini- Ootko sä hullu? Anna ne rahat tänne! Minä- miks? teini- No et mä voisin mennä sinne kauppaan! (Kauppareissun jälkeen) Teini- Mä en sit lähe uuestaan! Minä- Miksi? Teini- Ihan superhypernoloo ostaa maitoo ja leipää noille kauhukakaroille!

(Teini käytti seuraavana päivänä sitä maitoa kakkuun...)

Kuka vahti pienempiä lapsi, kun sinä olit kaupassa? Kyseinen 10 v lapsi? Enkä kyllä ole kuullut, että lapsi komennetaan iltasadun lukemiseen pienemmille. Kyllä se on vanhemman tehtävä, ellei lapsi sitten itse halua lukea. Ei ole kovin mukava iltasatukokemus muuten pienemmillekään.

Vierailija
340/345 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti anna 20e!"

" Mihin sä sitä tarvitset?"

"Ruokaan"

"Minä juuri  teen ruokaa"

" Ei  TOI oo ruokaa!!

Eli neidin 15v olisi pitänyt päästä mäkkärille kun perunat ja nakkikastike eivät kuulemma ole ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan