Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko jo taivaankotiin?

Vierailija
30.09.2026 |

Minä olen jo nähnyt tän suomen touhun. Olen lapseton 38v, eikä parisuhteita ole juuri ollut koskaan.. Olen koko aikuisuuteni ollut viranomaisten hampaissa.. Ensiksi 10v kotikäyntejä, sitten valvonta viranomaisia keksityistä jutuista, poliisi tutkintaa, irtisanomista, työttömyyttä ja sen semmoista.. Kaikkea millä ihmistä voidaan kyykyttää.. Minusta tämmöinen ei ole ihmisarvoista elämää, eikä ongelma 'ratkea' koskaan. Lisäksi asiat näyttävät menevän vain huonompaan suuntaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet pääseväsi taivaaseen?

Vierailija
2/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä krematorioon, elämä on aikalailla nähty. Ja tälleen vielä kun on järjissään ja tolpillaan niin enemmin lähtisin nyt kuin myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että taivaan kotiin. Mietis nyt vielä.

Vierailija
4/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan puolison saavan tuloa edes pari tonnia kuussa että tää kituuttaminen loppuu.

Vierailija
5/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles jos sitten paljastuu, että taivaankodistakin pitää maksaa vuokraa, muuten vuokranantaja potkaisee hyvin lämmitettyyn alakertaan.

Vierailija
6/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet pääseväsi taivaaseen?

No eikö tämä kärsimäni vaino ole todiste siitä että uskoni on ollut puhdas ja oikea. Raamattukin mainitsee uskovien joutuvan synägogiin kuulusteltaviksi ja vainotuiksi.

Vierailija
7/7 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla matkalla helvettiin. No, pääseepä pois tästä perskokkarehelvetistä. M52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi