Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"

Vierailija
15.08.2017 |

Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.

Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.

http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c

Kommentit (276)

Vierailija
121/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kommentointia lukee, ei voi kuin todeta, että kyl tuo Jaajon ja Perälän lapsellinen "huumori" on selvästi maalinsa löytänyt ja kantaa hedelmää. Jos ei sitten ole poijjaat itse kommentoimassa?

Meepä kotiin kasvamaan jooko

Vierailija
122/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen kun nai niin se on vähän kuin katselisi hidastuskuvaa virtahevosta kuralätäkössä :D

Ai että, nyt sai nauraa ääneen! Ihan paras :DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoilla ei taida olla huumorintajua ;DD

Vierailija
124/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se pikkuinen vastailee jo itselleen.. joo kipeä se on

Vierailija
125/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais just olla ne beiget mammapöksyt, kun tein syrjähypyn tossa taannoin😂Eli hyvin sitä parrua vielä irtoo🤣

Vierailija
126/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

njääh en jaksa kiusata enää, olet niin pieni kuitenkin. siivoa silti suusi

Vierailija
127/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pojat" voikin rueta erektiovaikeuksia ym miehen ikääntymiseen kuuluvaa odottamaan

Joo ja naiset voi ruveta odottamaan sitä kun pitää litratolkulla hakea emättimen kuivuutta vastaan vagisania.

Jos kohtaat kuivan vaginan, syy on usein se, ettet kykene kiihottamaan naista.

Olisin kiitollisempi tiedosta, jos olisin mies :) Ikäväksesi täytyy kertoa, että olen 25v nainen. Kyllä mua karmii ajatuskin kun joskus itse tulen olemaan +45.

Vierailija
128/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pojat" voikin rueta erektiovaikeuksia ym miehen ikääntymiseen kuuluvaa odottamaan

Joo ja naiset voi ruveta odottamaan sitä kun pitää litratolkulla hakea emättimen kuivuutta vastaan vagisania.

Jos kohtaat kuivan vaginan, syy on usein se, ettet kykene kiihottamaan naista.

Olisin kiitollisempi tiedosta, jos olisin mies :) Ikäväksesi täytyy kertoa, että olen 25v nainen. Kyllä mua karmii ajatuskin kun joskus itse tulen olemaan +45.

mitä kautta kuivat vaginat on sulle tulleet sitten tutuiksi?

129/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus miten läpinäkyvä yritys päästä otsikoihin. Someraivoa odottavat, älkää vaan antako sitä niille. Huomionkipeitä pikkupoikia.

Täähän on todella vanha tarina, Jaajo on kertonut sen monta kertaa ennenkin niin tuskin otsikoihin pyrkivät tällä tarinalla.

Vierailija
130/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaiset miehet, jotka tosiaan ovat perehtyneet naisen tyydyttämiseen, haluavat keski-ikäistä naista. Siinä ei enää kainostella vaan meno on nautittavan estotonta... Sellaiset miehet nauttivat kun nainen nauttii...

N47

SInä oikeasti kerrot täällä mitä miesten täytyy haluta?

Siinä on kyllä teini-ikäisen aivot mummon kropassa. Päähän ei mahdu kuin yksi totuus vaikka elämää on takana puolen vuosisataa.

Ihan varmasti hei noin.

😀 Tää oli niin hyvä.

Miksiköhän jotkut miehet kuvittelee että naiset tarvitsee tuon kaltaista kannustusta? 😀

Vierailija
131/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kommentointia lukee, ei voi kuin todeta, että kyl tuo Jaajon ja Perälän lapsellinen "huumori" on selvästi maalinsa löytänyt ja kantaa hedelmää. Jos ei sitten ole poijjaat itse kommentoimassa?

Meepä kotiin kasvamaan jooko

Huti.

Vierailija
132/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karuinta tai ihaninta tässä lienee se, että me kukin aikanamme olemme sen 45v.

Vierailija
133/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellaiset miehet, jotka tosiaan ovat perehtyneet naisen tyydyttämiseen, haluavat keski-ikäistä naista. Siinä ei enää kainostella vaan meno on nautittavan estotonta... Sellaiset miehet nauttivat kun nainen nauttii...

N47

SInä oikeasti kerrot täällä mitä miesten täytyy haluta?

Siinä on kyllä teini-ikäisen aivot mummon kropassa. Päähän ei mahdu kuin yksi totuus vaikka elämää on takana puolen vuosisataa.

Ihan varmasti hei noin.

😀 Tää oli niin hyvä.

Miksiköhän jotkut miehet kuvittelee että naiset tarvitsee tuon kaltaista kannustusta? 😀

njää. tämä on joku ylilaudan poju täällä vähän isottelemassa. kyllästyin jo

Vierailija
134/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kohkaus? Tämä juttuhan on ihan perussettiä eli sitä mitä tuo porukka suusta päästelee ihan joka aamu. Siellä sovinistimiesten joukossa on koristeena yksi bimbo, jonka tehtävänä on kikattaa tauotta kaikelle mitä miehet puhuvat.

Ei oikein ole auennut tuo aamulypsyn ja jaajon suosion syy, miksi kukaan haluaa pilata päivänsä heti aamusta kuuntelemalla harvinaisen surkeaa p*skanjauhantaa?

Vierailija
135/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin niistä Aamulypsyn juttujen tasosta mitä mieltä tahansa, niin onhan nuo kaverit erittäin hyviä kertomaan niitä juttuja ja reagoimaan lennosta ja nostattamaan juttuja entistä hauskemmiksi. Minä itse pidän niistä yleensä ja nauran usein.

Ja vaikka heidän ulkonäöstään voi olla montaa mieltä, niin veikkaan ettei naisista ole puutetta, johtuen herrojen itsevarmuudesta ja läpänheittokyvystä.

Vierailija
136/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Jumalaan en uskokaan, taas kerran lähetän jonnekin tuonne ylös nöyrimmät kiitokseni siitä, että tyttäreni on lesbo. 

Vierailija
137/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.

Joo...naama on niin kuin joku omituinen hymiö jolla on allerginen reaktio.

Sä tapoit mut just:D

Vierailija
138/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on kuitenkin se, että Hesasta löytyy mummotunneli muttei pappatunnelia. Miksi? Siksi koska lajinselviytymisen tuoksinassa nuoriin miehiin on kehittynyt halu siittää puumien viimeiset munasolut tuoreella nuorella spe rmalla. Ja vastavasti nuoret naiset ovat kehittyneet katsastamaan munasolujensa siittämistä vanhan miehen eritteellä paitsi jos mies on poikkeuksellisen menestyvä ja siksi geneettisesti edullinen valinta.

Meinaan että Jaajokin alkaa olla siinä iässä että saa vain siksi että on kuuluisa. Ja mahdollinen nuorempi kumppani pitää silmät kiinni.

Vierailija
139/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on kuitenkin se, että Hesasta löytyy mummotunneli muttei pappatunnelia. Miksi? Siksi koska lajinselviytymisen tuoksinassa nuoriin miehiin on kehittynyt halu siittää puumien viimeiset munasolut tuoreella nuorella spe rmalla. Ja vastavasti nuoret naiset ovat kehittyneet katsastamaan munasolujensa siittämistä vanhan miehen eritteellä paitsi jos mies on poikkeuksellisen menestyvä ja siksi geneettisesti edullinen valinta.

Lähiöbaarit ovat täynnä eronneita pappoja... ei siihen mitään pappaputkea tarvita :D

Vierailija
140/276 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöbaarien mies- ja naistarjonta tuskin kovin montaa ihmistä kiinnostaa.