Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"
Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.
Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Mun terassi on vahattu kauniin sileäksi.
Ja kovassa käytössä on myös! Menee kyllä helposti liukkaaksi ja on mukavan lämpöinen. Ilo olla 45!
Onko takapihan leikkimökki myös avoinna vierailijoille?
Jaajo on ihan täydellinen radiokasvo. Naisistahan ne ei tiedä mitään, kun pelkäävät niin paljon.
Kuka se Juha Perälän tyttöystävä on? 😊 Luulin sinkuksi
Jaajo on näköjään poistatuttanut käynyt täällä ja poistatuttanut kommenttini. Miten vaan, lisään sen uudestaan:
"Se joka on Jaajon livenä nähnyt, ei koskaan toivu ennalleen. On ihan poikkeuksellisen rujo heppu, ja se kakarakampaus ei ainakaan paranna asiaa. Kun jutut on vielä samaa tasoa kuin 7-luokkalaisella, herää kysymys minkä helevatan takia tämä tollo katsoo asiakseen arvostella ketään mistään."
Ap, oletko ikinä kuullut huumorista?
Olen itse keski-ikäinen enkä koe tätä millään tapaa loukkaavaksi, päinvastoin.
Ihmisiä on monenlaisia, toinen 45-vuotias pukeutuu maksamakkaran värisiin alushousuihin, toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on näköjään poistatuttanut käynyt täällä ja poistatuttanut kommenttini. Miten vaan, lisään sen uudestaan:
"Se joka on Jaajon livenä nähnyt, ei koskaan toivu ennalleen. On ihan poikkeuksellisen rujo heppu, ja se kakarakampaus ei ainakaan paranna asiaa. Kun jutut on vielä samaa tasoa kuin 7-luokkalaisella, herää kysymys minkä helevatan takia tämä tollo katsoo asiakseen arvostella ketään mistään."
Joo, ei se ole mikään komistus kuvissakaan.
Peris eli Peräkammarinpoika pois ratiosta. Huonot jutut sillä.
En pidä siitä että huumorin varjolla kohdellaan muita epäkunnioittavasti. Se että joku tekee niin ei anna oikeutusta tälläiseen vihaketjuun. Alennutte samalle tasolle.
Tämä on ketju, jossa tiivistyy suomalaisten naisten tosikkous ja huumorintajuttomuus.
Onnitelkaa itseänne!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ketju, jossa tiivistyy suomalaisten naisten tosikkous ja huumorintajuttomuus.
Onnitelkaa itseänne!
Tämänsuuntaisen huumorin kannattajat on tunnettuja siitä, ettei omaan itseen kohdistettu huumori naurata yhtään. Palstan miehetkin ovat tunnettuja siitä että itsensä räpläämisen lomassa räpläävät myös foorumisoftaa, niin että saavat epämieluisia viestejä poistettua.
En ymmärtänyt tuosta mitään. Onko muuten aloituksen tarkoitus mainostaa suomipoppia, kaikkihan tietävät että ne provosoivat tahallaan?
Jaajon vaimo on muuten tosi kaunis nainen.
Miksi kaikki kutsuvat heitä pojiksi? Ei melkein nelikymppiset miehet helvetti soikoon ole mitään poikia enää.
Eikö tämä Perälä tarjonnut yösijaa alaikäisille naisille musiikkitapahtuman aikaan. Pitää nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
No Jaajo varmaan tietää , eikös se itsekin oo jo reilusti nelikymppinen:D
Miehet parenevat vanhetessaan, naiset muuttuvat ongelmajätteeksi..
Onpas naisvihamielistä puhetta. Hauksa tietää, että tällaista ne perälät ja jaajot meikäläisestäkin naisesta ajattelevat. No, en kyllä kumpaakaan kuuntele. Korvat eivät ole kestäneet enää vuosiin ylimielistä mukanokkelaa räkänokkien mokellusta. Tekonaurusta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ikinä kuullut huumorista?
Olen itse keski-ikäinen enkä koe tätä millään tapaa loukkaavaksi, päinvastoin.
Ihmisiä on monenlaisia, toinen 45-vuotias pukeutuu maksamakkaran värisiin alushousuihin, toinen ei.
En jaksa ymmärtää mitä kenellekään kuuluu minkä värisissä alushousuissa viihtyy vai viihtyykö ollenkaan. Muuten, stringit todistetusti lisäävät virtsatientulehduksia. Mummot ehkä tietävät jotain, mikä olisi nuorempienkin hyvä tietää.
Eli kyky matkustaa bussilla keskustaan tekee ihmisestä viehkeän :D