Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pettymys treffeillä

Vierailija
13.08.2017 |

En tiedä enää itkeäkö vai nauraa... Juttelin / kirjoittelin viikon todella hyvänkuuloisen, hauskan ja itsevarman miehen kanssa. Harrastaa liikuntaa ja kroppa sporttinen...
Eilen vastaan käveli mätisäkki joka halusi mäkkäriin syömään...
Epävarma käytökseltään ja juntti, huonosti pukeutunut. Sukat sandaaleissa.
Mikä ihmisen saa valehtelemaan noin? Miksi väität että urheilet kun olomuoto huutaa kilometrin päähän jotain ihan muuta... ?
Olen taas kerran niin saakelin pettynyt. Omassa profiilissani on tuoreet kuvat ja lähes ilman meikkiä, juuri siksi etten ole pettymys tavatessa. En ikinä viittis kusettaa noin kuten 9/10 miehestä teke... :(

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä petyn aina treffeillä. Kirjoitellessa osaavat antaa itsestään fiksun vaikutelman mutta treffeille tuleekin sosiallisesti taitamaton mies joka ei näytä samalta kuin kuvissa. Suurin hälytysmerkki on jos keskustelussa näyttää siltä että miehellä ei oikein ole kavereita. Ovat sitten aika ripustautujia.

Jos laitan rehellisen kuvan, en pääse koskaan treffeille. Sori pienestä huijaamisesta, mutta haluan edes joskus käydä treffeillä. Sosiaalinen "taitamattomuus" voi hyvin olla alkujännitystä 

Mutta pääsetkö valehtelemalla koskaan toisille treffeille? Olisiko järkevämpi treffailla harvemmin mutta sellaisia naisia jotka kiinnostuvat sinusta ihan sen aidon kuvan perusteella. Itselläni ei toisia treffejä tulisi ihan jo sen takia että minulle ei oltu heti alkuun rehellisiä. Mitä voin odottaa tulevaisuudessa jos suhteella on heti epärehellisyyteen perustuva alku?

Ei kukaan kiinnostu musta aidon kuvan perusteella. Tietenkään kukaan ei halua lähteä mun kanssa toisille treffeille, en sitä odotakaan. Olen ihan tyytyväinen yksiin treffeihin, kun aidolla kuvalla ei tulisi edes niitä

Vierailija
22/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä petyn aina treffeillä. Kirjoitellessa osaavat antaa itsestään fiksun vaikutelman mutta treffeille tuleekin sosiallisesti taitamaton mies joka ei näytä samalta kuin kuvissa. Suurin hälytysmerkki on jos keskustelussa näyttää siltä että miehellä ei oikein ole kavereita. Ovat sitten aika ripustautujia.

Mulla on juuri toisinpäin, en osaa antaa hyvää ensivaikutelmaa kirjoitellessa ja en siksi koskaan pääse treffeille. Kaikki mun deitit on löytynyt oikeasta elämästä ja kaikki ovat tykänneet minusta.

Voi että kun törmäisin vaikka tinderissä mieheen joka pyytäisi suoraan treffeille. En ole koskaan ollut mikään ahkera viestittelijä. Minulla on muutakin tekemistä kun istua koko ilta kännykkä kädessä ja näpytellä viestejä. Haluaisin tutustua ihmisiin ihan kasvotusten mutta eipä Suomessa oikein ole tapana pyytää vaikka kaupungilla ketään kiinnostavan oloista tyyppiä treffeille ja tindereissä ja muissa vastaavissa jotkut miehet haluaisivat vain kirjoitella päivä tolkulla ennen kuin haluavat tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, joku siellä "huutistelee" kuulantyöntökommentilleen. Mikäli kuulantyöntäjämies on sporttinen, niin sama pitää sitten sallia naisellekin. Mutta ainiin ohhoh, mies saa näyttää kuulantyöntäjältä mutta naiselle sporttisuus onkin korkeushyppääjää/ fittnwsskissaa muistuttava ulkomuoto. Muu on läskiä. Mutta ei miehillä.

No minä miehenä käsitän naisen sporttisuuden sillä tavalla, että harrastaa jotain liikuntaa suht aktiivisesti ja on asenteissaan liikuntamyönteinen. Oli harrastus sitten kiekonheittoa, maratooneja tai fitnessiä. Ei väliä ulkonäöllä 

Vierailija
24/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kerrotko miten ne treffit päättyi? Eli menittekö yhdessä Mäkkäriin?

MIllä sanoilla torjuit hänet (oletan ettette sopineet uusia treffejä)?

Vierailija
25/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan rehellisen kuvan, en pääse koskaan treffeille. Sori pienestä huijaamisesta, mutta haluan edes joskus käydä treffeillä. Sosiaalinen "taitamattomuus" voi hyvin olla alkujännitystä 

Mutta pääsetkö valehtelemalla koskaan toisille treffeille? Olisiko järkevämpi treffailla harvemmin mutta sellaisia naisia jotka kiinnostuvat sinusta ihan sen aidon kuvan perusteella. Itselläni ei toisia treffejä tulisi ihan jo sen takia että minulle ei oltu heti alkuun rehellisiä. Mitä voin odottaa tulevaisuudessa jos suhteella on heti epärehellisyyteen perustuva alku?

Ei kukaan kiinnostu musta aidon kuvan perusteella. Tietenkään kukaan ei halua lähteä mun kanssa toisille treffeille, en sitä odotakaan. Olen ihan tyytyväinen yksiin treffeihin, kun aidolla kuvalla ei tulisi edes niitä

Jotenkin vaikea uskoa että KUKAAN ei kiinnostuisi sinusta omalla kuvallasi. Kelpaavatko sinulle minkänäköiset naiset vain vai onko kyse siitä että naiset joita katselet etsivät ehkä eei tyylistä miestä?

Vierailija
26/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, joku siellä "huutistelee" kuulantyöntökommentilleen. Mikäli kuulantyöntäjämies on sporttinen, niin sama pitää sitten sallia naisellekin. Mutta ainiin ohhoh, mies saa näyttää kuulantyöntäjältä mutta naiselle sporttisuus onkin korkeushyppääjää/ fittnwsskissaa muistuttava ulkomuoto. Muu on läskiä. Mutta ei miehillä.

No minä miehenä käsitän naisen sporttisuuden sillä tavalla, että harrastaa jotain liikuntaa suht aktiivisesti ja on asenteissaan liikuntamyönteinen. Oli harrastus sitten kiekonheittoa, maratooneja tai fitnessiä. Ei väliä ulkonäöllä 

Kiva kuulla vaihteeksi tällaistakin kommenttia. Oletkin palstalle poikkeuksellisen fiksu mies. :)

Vierailija
27/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea uskoa että KUKAAN ei kiinnostuisi sinusta omalla kuvallasi. Kelpaavatko sinulle minkänäköiset naiset vain vai onko kyse siitä että naiset joita katselet etsivät ehkä eei tyylistä miestä?

Joo kelpaa, en ole kranttu ulkoisten asioiden suhteen. Monesti oon vastannut naisen kuvattomiin ilmoituksiin kiinnostavan tekstin perusteella

Vierailija
28/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia. 

Palstamiesten mukaan kyseiset miehet (ts. he) ovat lihaksikkaita. :D

No eivät tietenkään kaikki, ei edes suurin osa. Ehkä korkeintaan 10 prosenttia. Mutta myös naisissa on jonkin verran treenaajia, jotka lipsahtavat "ylipainon" puolelle lihasten takia. Palstan jampat liioittelevat tätä eroa naisten ja miesten välillä.

T: Rehdisti läski äijä

Vierailija
29/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa pinnallisia! Hui kamala, jos miehellä on vähän ylipainoa. Ei tarkoita etteikö hän silti voisi harrastaa liikuntaa. Voittehan harrastaa myös yhdessä, jos haluat hänen hoikistuvan. Itse en tosin halua sellaista naista joka lyttää alkuunsa jonkin ulkoisen ominaisuuden takia.

Olen hoikka ja saan kuulla siitäkin. Eipä sillä, kuten mainitsinkin, en sellaista naista haluaisikaan jolle tämä on jokin issue.

Harmittaa muutenkin, kun panostan deittiprofiilissani tekstiin paljonkin ja kuvailen luonnettani ym. avoimesti ja rehellisesti ja kun sitten kysyn kiinnostuneilta miksi päättivät ottaa yhteyttä, niin aina se on ulkonäön vuoksi. Toki nostaa itsetuntoa joltain osin, mutta usko parisuhteeseen kyllä lopahtaa siihen.

Vierailija
30/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Sporttinen mies on mun mielestä sellanen jolla esim vatsalihakset näkyy. Sporttinen ei ole 20 ylikiloa mahassa kantava. ...

Etovaa halata hyllyvää ihraa, varsinkin kun ollaan olevinaan jotain ihan muuta. :(

Jaa mies on etova hyllyvä ihrakasa jos ei vatsalihakset erotu? Missä porvoossa te elätte? Mun mies käy salilla 3-4krt viikossa ja syö todella terveellisesti, eli rasvaprosentti on tosi alhaalla. Ei hänellä silti mitään sikspäkiä ole.

Mutta toisaalta mitä väliä, te ette arvosta ja minä en päästä vapaille markkinoille.

Vierailija
31/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin kautta tutustuessa kannattaa mielestäni pyrkiä mahdollisimman nopeasti tapaamaan. Siis sen jälkeen, kun on muutamia viestejä vaihtanut ja profiilin perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä. Miehenä treffipalstalla välillä valitettavasti törmää naisiin, jotka odottavat kuukausien kirjevaihtoa ennen kuin suostuvat tapaamiseen. Tänä aikana helposti löytyy - puolin ja toisin - toinen keskustelukumppani, arkikiireet vievät tai toisesta rakentuu aivan vääränlainen mielikuva, jota todellisuus ei pysty täyttämään. Tai vaikka kaikki vaikuttaakin hyvältä paperilla, käy ensi tapaamisella hyvin selväksi että mitään kemiaa ei olekaan. Nyt jos tapaaminen on sovittu muutaman vaihdetun viestin jälkeen, aikaa on mennyt melko vähän hukkaan eikä kumpaakaan jää suuresti harmittamaan, koska ennakko-odotukset eivät olleet suuria.

Vierailija
32/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät tietenkään kaikki, ei edes suurin osa. Ehkä korkeintaan 10 prosenttia. Mutta myös naisissa on jonkin verran treenaajia, jotka lipsahtavat "ylipainon" puolelle lihasten takia. Palstan jampat liioittelevat tätä eroa naisten ja miesten välillä.

10% on rankasti yläkanttiin, todellinen osuus on lähellä 1 %:a.

Vierailija
33/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10% on rankasti yläkanttiin, todellinen osuus on lähellä 1 %:a.

No jaa. On aika paljon olemassa sellaisia ihmisiä kuitenkin, joiden BMI olisi esim. 24 ilman treeniä. Kyllä se muutama kilo lihaksia siinä tilanteessa nostaa sen ylipainon eli yli 25:n puolelle. Kunnon treenaushan vaatiikin sitä, että syö enemmän kuin tarvitsee.

Vierailija
34/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Sporttinen mies on mun mielestä sellanen jolla esim vatsalihakset näkyy. Sporttinen ei ole 20 ylikiloa mahassa kantava. ...

Etovaa halata hyllyvää ihraa, varsinkin kun ollaan olevinaan jotain ihan muuta. :(

Ei tuo ole sporttinen, vaan vähärasvainen. Esimerkki ei-sporttisesta vähärasvaisesta: https://i.pinimg.com/originals/f8/40/ce/f840ce60b0f9cc192ba536e181fb30c…

No voi tuo olla maratoonari eli sporttinen, mutta tajuat pointin.

Vierailija
35/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You serious? Olet onnessasi, kun joku nainen saapuu kohtaamiseen, katsoo sinua pettyneenä ja joko kääntyy kannoillaan tai pelkästä kohteliaisuudesta istuu juomaan kahvikupillisen?

Vierailija
36/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat ihan rehdisti ilmoittaa deittiprofiileissaan ovatko av-mammoja, miehet älyäisivät kiertää nämä kaukaa, eikä treffit päätyisi sontapalstalle reviteltäväksi.

Olisi mielenkiintoista kuulla tuon miehen näkemys aloittajasta ; )

Vierailija
37/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka haluu mäkkäriin ensi treffeillä on totaalinen turn off..

Vierailija
38/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti aloittajasta oli:

Olet ihana, täydellinen. Omin sanoin sanoi erotessa. Jos ottaa vielä yhteyttä, kerron miksi en halua tavata ja miksi on silmään kustu olo.

Vierailija
39/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri vielä enemmän turn off kun on ensin kertonut elävänsä / syövänsä terveellisesti. ...:( kettu et oon pettynyt. Aina kusetetaan.

Vierailija
40/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä nyt, tämän palstan miehiä jos on uskominen, niin esim. miesten korkeamman bmi:n pystyy AINA selittämään sillä, että miehellä on isommat lihakset. Sillä ei niin merkitystä ole, onko mies oikeasti yksi niistä hyvin harvoista oikeasti lihaksikkaist ja timmeistä vai sellainen perus suomiläskimies. Kun ne nyt vaan on ne muskelit, uskokaa nyt😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä