Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pettymys treffeillä

Vierailija
13.08.2017 |

En tiedä enää itkeäkö vai nauraa... Juttelin / kirjoittelin viikon todella hyvänkuuloisen, hauskan ja itsevarman miehen kanssa. Harrastaa liikuntaa ja kroppa sporttinen...
Eilen vastaan käveli mätisäkki joka halusi mäkkäriin syömään...
Epävarma käytökseltään ja juntti, huonosti pukeutunut. Sukat sandaaleissa.
Mikä ihmisen saa valehtelemaan noin? Miksi väität että urheilet kun olomuoto huutaa kilometrin päähän jotain ihan muuta... ?
Olen taas kerran niin saakelin pettynyt. Omassa profiilissani on tuoreet kuvat ja lähes ilman meikkiä, juuri siksi etten ole pettymys tavatessa. En ikinä viittis kusettaa noin kuten 9/10 miehestä teke... :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ehdottomasti väärin huijata noin, mutta että kutsut häntä mätisäkiksi? Et sinäkään miltään huippusaaliilta vaikuta, vaikka kroppasi olisikin kuosissa.

Vierailija
2/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 66 prosenttia on ylipainoisia. 

Palstamiesten mukaan kyseiset miehet (ts. he) ovat lihaksikkaita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä. Sporttinen mies on mun mielestä sellanen jolla esim vatsalihakset näkyy. Sporttinen ei ole 20 ylikiloa mahassa kantava. ...

Etovaa halata hyllyvää ihraa, varsinkin kun ollaan olevinaan jotain ihan muuta. :(

Vierailija
4/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hieno kuulla. Jos 9/10 on tuollaisia, niin itse olen sitten melkoinen saalis naisille. Olen oikeasti sporttinen ja pukeudun hyvin, ihan ulkopuolisten kommenttien perusteella.

Vierailija
5/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä petyn aina treffeillä. Kirjoitellessa osaavat antaa itsestään fiksun vaikutelman mutta treffeille tuleekin sosiallisesti taitamaton mies joka ei näytä samalta kuin kuvissa. Suurin hälytysmerkki on jos keskustelussa näyttää siltä että miehellä ei oikein ole kavereita. Ovat sitten aika ripustautujia.

Vierailija
6/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Sporttinen mies on mun mielestä sellanen jolla esim vatsalihakset näkyy. Sporttinen ei ole 20 ylikiloa mahassa kantava. ...

Etovaa halata hyllyvää ihraa, varsinkin kun ollaan olevinaan jotain ihan muuta. :(

Eli kuulantyöntäjät eivät ole huippu-urheilijoina sporttisia? Huutista

Vierailija
7/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hieno kuulla. Jos 9/10 on tuollaisia, niin itse olen sitten melkoinen saalis naisille. Olen oikeasti sporttinen ja pukeudun hyvin, ihan ulkopuolisten kommenttien perusteella.

Niin minäkin. Silti en pääse treffeille :D Kieltämättä en kyllä jaksa mainostaa mitään sporttisuutta sen suuremmin... Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole, että treenaa tosissaan muutaman kerran viikossa ja syö terveellisesti.

Vierailija
8/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri! Ei näytä pätkääkään samalta kuin kuvassa. Jos käytät silmälaseja, ne pitää olla kuvassa. Jos olet ylipainoinen, sen pitää näkyä. Jatkossa vissiin pitää vaatia kuva ilman paitaa....

Vierailija
9/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä petyn aina treffeillä. Kirjoitellessa osaavat antaa itsestään fiksun vaikutelman mutta treffeille tuleekin sosiallisesti taitamaton mies joka ei näytä samalta kuin kuvissa. Suurin hälytysmerkki on jos keskustelussa näyttää siltä että miehellä ei oikein ole kavereita. Ovat sitten aika ripustautujia.

Jos on introvertimpi ihminen, niin ei ole välttämättä niin paljon kavereita, mutta ei silti ole ripustautuja. Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.

Vierailija
10/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan rehellisen kuvan, en pääse koskaan treffeille. Sori pienestä huijaamisesta, mutta haluan edes joskus käydä treffeillä. Sosiaalinen "taitamattomuus" voi hyvin olla alkujännitystä 

Vierailija
11/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Silti en pääse treffeille :D Kieltämättä en kyllä jaksa mainostaa mitään sporttisuutta sen suuremmin... Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole, että treenaa tosissaan muutaman kerran viikossa ja syö terveellisesti.

Ei minunkaan mielestä siinä ole mitään ihmeellistä, muttä näköjään oikeasti onkin.

Vierailija
12/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on introvertimpi ihminen, niin ei ole välttämättä niin paljon kavereita, mutta ei silti ole ripustautuja. Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä.

Nimen omaan useiden kokemusten perusteella koettu. Äläpä itse vähättele muiden kokemuksia.

Vierailija
13/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan rehellisen kuvan, en pääse koskaan treffeille. Sori pienestä huijaamisesta, mutta haluan edes joskus käydä treffeillä. Sosiaalinen "taitamattomuus" voi hyvin olla alkujännitystä 

Mutta pääsetkö valehtelemalla koskaan toisille treffeille? Olisiko järkevämpi treffailla harvemmin mutta sellaisia naisia jotka kiinnostuvat sinusta ihan sen aidon kuvan perusteella. Itselläni ei toisia treffejä tulisi ihan jo sen takia että minulle ei oltu heti alkuun rehellisiä. Mitä voin odottaa tulevaisuudessa jos suhteella on heti epärehellisyyteen perustuva alku?

Vierailija
14/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan useiden kokemusten perusteella koettu. Äläpä itse vähättele muiden kokemuksia.

Ok, sanotaan näin. Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä minun kohdallani, jos joskus satutaan törmäämään. Minulla on vähemmän kavereita, mutta en ole ripustautuja. Uskon, että kaltaisiani on muitakin.

Vierailija
15/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri toisinpäin, en osaa antaa hyvää ensivaikutelmaa kirjoitellessa ja en siksi koskaan pääse treffeille. Kaikki mun deitit on löytynyt oikeasta elämästä ja kaikki ovat tykänneet minusta.

Vierailija
16/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri! Ei näytä pätkääkään samalta kuin kuvassa. Jos käytät silmälaseja, ne pitää olla kuvassa. Jos olet ylipainoinen, sen pitää näkyä. Jatkossa vissiin pitää vaatia kuva ilman paitaa....

Olen huomannut, että naiset tekee juuri tuota, aina kun on vain kasvokuva olemassa, niin tietää, että ihminen on lihava, koska jos kroppa kunnossa, niin aina löytyy ne herustuskuvat, se on varma!

Vierailija
17/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herutus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset tekee juuri tuota, aina kun on vain kasvokuva olemassa, niin tietää, että ihminen on lihava, koska jos kroppa kunnossa, niin aina löytyy ne herustuskuvat, se on varma!

Ei nyt mitään herutuskuvia mutta kyllä minulla hoikalla on useita kokovartalokuvia.

Vierailija
18/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on laaja ja tärkeä kaveripiiri ja muutenkin lähes päivittäisiä harrastuksia, joihin naista ei kaivata, onko hänellä aikaa ja kiinnostusta olla myös naisen kanssa? Naisena en haluaisi "yksin" seurustella ja jopa olla naimisissa, mitä järkeä sellaisessa olisi?

Vierailija
19/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herutus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

One saman todennut myös. Treffeillä ilmennyt, että ilmankos ei ollut vartalosta kuvaa. Tai sitten todennut, että kuvat olikin jostain vuosien takaa, ajalta jolloin painoa oli vähemmän ja hiukset oli pidemmät.

Vierailija
20/51 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, joku siellä "huutistelee" kuulantyöntökommentilleen. Mikäli kuulantyöntäjämies on sporttinen, niin sama pitää sitten sallia naisellekin. Mutta ainiin ohhoh, mies saa näyttää kuulantyöntäjältä mutta naiselle sporttisuus onkin korkeushyppääjää/ fittnwsskissaa muistuttava ulkomuoto. Muu on läskiä. Mutta ei miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi