Taas pettymys treffeillä
En tiedä enää itkeäkö vai nauraa... Juttelin / kirjoittelin viikon todella hyvänkuuloisen, hauskan ja itsevarman miehen kanssa. Harrastaa liikuntaa ja kroppa sporttinen...
Eilen vastaan käveli mätisäkki joka halusi mäkkäriin syömään...
Epävarma käytökseltään ja juntti, huonosti pukeutunut. Sukat sandaaleissa.
Mikä ihmisen saa valehtelemaan noin? Miksi väität että urheilet kun olomuoto huutaa kilometrin päähän jotain ihan muuta... ?
Olen taas kerran niin saakelin pettynyt. Omassa profiilissani on tuoreet kuvat ja lähes ilman meikkiä, juuri siksi etten ole pettymys tavatessa. En ikinä viittis kusettaa noin kuten 9/10 miehestä teke... :(
Kommentit (51)
[/quote]
Jaa mies on etova hyllyvä ihrakasa jos ei vatsalihakset erotu? Missä porvoossa te elätte? Mun mies käy salilla 3-4krt viikossa ja syö todella terveellisesti, eli rasvaprosentti on tosi alhaalla. Ei hänellä silti mitään sikspäkiä ole.
Mutta toisaalta mitä väliä, te ette arvosta ja minä en päästä vapaille markkinoille.[/quote]
No nyt täytyy kyllä todeta että oletko ihan varma, että miehesi tosiaan käy siellä salilla? Vai istuuko kenties siellä lähentäjäkoneessa lukemassa lehtiä? Itse en ole koskaan tavannut salilla käyvää miestä, jolla vatsalihakset eivät erottuisi, se kun on miehillä niin, että jos vähän jumppaa ja ei ole läski niin lihakset kyllä vaan erottuu. Sixpack on miehelle siis aika normaali olotila, ei sellainen kovan työn ja luonnottoman alhaisen rasvaprosentin tulos kuin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mies on etova hyllyvä ihrakasa jos ei vatsalihakset erotu? Missä porvoossa te elätte? Mun mies käy salilla 3-4krt viikossa ja syö todella terveellisesti, eli rasvaprosentti on tosi alhaalla. Ei hänellä silti mitään sikspäkiä ole.
Mutta toisaalta mitä väliä, te ette arvosta ja minä en päästä vapaille markkinoille.
No nyt täytyy kyllä todeta että oletko ihan varma, että miehesi tosiaan käy siellä salilla? Vai istuuko kenties siellä lähentäjäkoneessa lukemassa lehtiä? Itse en ole koskaan tavannut salilla käyvää miestä, jolla vatsalihakset eivät erottuisi, se kun on miehillä niin, että jos vähän jumppaa ja ei ole läski niin lihakset kyllä vaan erottuu. Sixpack on miehelle siis aika normaali olotila, ei sellainen kovan työn ja luonnottoman alhaisen rasvaprosentin tulos kuin naiselle.
Kuinka moni salimies on nostanut sinulle paitaansa? Minä olen käynyt nyt 5kk salilla ja vatsalihakset eivät todellakaan näy. Salilla on muitakin läskejä miehiä kuin minä. Sinä et ole siis salilla koskaan käynytkään ja silti haluat jonkun kreikkalaisen jumalan itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä petyn aina treffeillä. Kirjoitellessa osaavat antaa itsestään fiksun vaikutelman mutta treffeille tuleekin sosiallisesti taitamaton mies joka ei näytä samalta kuin kuvissa. Suurin hälytysmerkki on jos keskustelussa näyttää siltä että miehellä ei oikein ole kavereita. Ovat sitten aika ripustautujia.
Jos laitan rehellisen kuvan, en pääse koskaan treffeille. Sori pienestä huijaamisesta, mutta haluan edes joskus käydä treffeillä. Sosiaalinen "taitamattomuus" voi hyvin olla alkujännitystä
Mutta pääsetkö valehtelemalla koskaan toisille treffeille? Olisiko järkevämpi treffailla harvemmin mutta sellaisia naisia jotka kiinnostuvat sinusta ihan sen aidon kuvan perusteella. Itselläni ei toisia treffejä tulisi ihan jo sen takia että minulle ei oltu heti alkuun rehellisiä. Mitä voin odottaa tulevaisuudessa jos suhteella on heti epärehellisyyteen perustuva alku?
Ei kukaan kiinnostu musta aidon kuvan perusteella. Tietenkään kukaan ei halua lähteä mun kanssa toisille treffeille, en sitä odotakaan. Olen ihan tyytyväinen yksiin treffeihin, kun aidolla kuvalla ei tulisi edes niitä
You serious? Olet onnessasi, kun joku nainen saapuu kohtaamiseen, katsoo sinua pettyneenä ja joko kääntyy kannoillaan tai pelkästä kohteliaisuudesta istuu juomaan kahvikupillisen?
No se on realistisista vaihtoehdoista paras. Usein ollut ihan kivaa, kun on saanut livenä vähäksi aikaa juttuseuraa, vaikka muuta ei ole seurannutkaan
Oma vika jos netistä hakee seuraa. Melkein kaikki ilmotukset alakoulutasoa. Luulis että hälytyskellot sois. En todellakaan huolis ketään.
Aika vaikeeta tavata ketään kun harrastukset naisvoittoisia kuten työkin.
Kadunkulmaan vissiin sit huuteleen " sinkku" kyltin kanssa vai...
Siks vielä toistaiseksi nettitreffeillä.
Yksi mies täytti kaikki ulkonaiset kriteerit ja oli mukava, mutta kun parin viikon tutustumisen jälkeen näin mitä alushousujen alla oli niin se oli minun osaltani sitten siinä. Ei ollu varmaan ikinä pessyt alapäätään.
Tää helmi haukkui mut kun kerroin että petyin ja kerroin syynkin.
Yritti soittaa , lähetin viestin perään.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieno kuulla. Jos 9/10 on tuollaisia, niin itse olen sitten melkoinen saalis naisille. Olen oikeasti sporttinen ja pukeudun hyvin, ihan ulkopuolisten kommenttien perusteella.
Jos olet sinkku, jotain vikaa kuitenkin jos kukaan ei kelpuuta..
Hahah :D