Sinkku, montako kertaa seksiä tänä kesänä?
Ja monenko kanssa?
Mulla 3 seksikertaa, 2 eri kumppania. Molemmat Tinderistä.
Kommentit (114)
0 kertaa.
Ai niin, mutta en kuulukaan kysymyksen kohderyhmään, sillä olen parisuhteessa yhdeksättä vuotta.
: - (
Sinkkuna olisi varmaan vilkkaampaa?
Lasketaanko toukokuu kesäksi? Silloin pari kertaa yhden ihmisen kanssa, sen jälkeen ei mitään.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se herpeshän voi tarttua kortsunkin kanssa ja mun kaveri ja se mies käytti kortsua. Kortsu ei suojaa kaikkia paikkoja. Myös miehellä voi olla huuliherpes (vaikka ei näkyisi kunnolla) joka voi tarttua suuseksissä naiselle alapäähän joka oirehtii sitten genitaaliherpeksen tavoin :( Virus on ikuisesti kropassa. Herpes on yli miljoonalla suomalaisella
Kuka on niin tyhmä, että harrastaa suojaamatonta suuseksiä yhden yön jutun kanssa?
SinkkumNo aivan helvetin moni!
Mä. Jos kuolen siitä, kuolen onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se herpeshän voi tarttua kortsunkin kanssa ja mun kaveri ja se mies käytti kortsua. Kortsu ei suojaa kaikkia paikkoja. Myös miehellä voi olla huuliherpes (vaikka ei näkyisi kunnolla) joka voi tarttua suuseksissä naiselle alapäähän joka oirehtii sitten genitaaliherpeksen tavoin :( Virus on ikuisesti kropassa. Herpes on yli miljoonalla suomalaisella
Kuka on niin tyhmä, että harrastaa suojaamatonta suuseksiä yhden yön jutun kanssa?
SinkkumNo aivan helvetin moni!
Mä harrastin. Eipä ole kumppanit kauan estelleet.
0. Yhden yön jutut tai muut vastaavat ei oo mua varten ja seurustelukumppania tuntuu olevan tosi vaikee löytää.
N26
5 eri miehen kanssa, 4 kanssa oli kyse yhden yön jutusta ja 1 kanssa tapailtiin koko kevät ja vielä alkukesä, ehdittiin ennen tapailun päättymistä harrastaa seksiä ehkä noin 5-10 kertaa. Siis kesän aikana, kevät tottakai erikseen.
n 27
Kertoo kyllä naistenkin asenteista tämä, että vain ne, joilla luku on nolla ovat saaneet pelkkiä yläpeukkuja. Miksei nainen saisi harrastaa irtosuhteita?
3 viikon kesäloman aikana 6:n eri naisen kanssa. Muuten ollut hiljaista, koska työt ja harrastukset.
M30
Vierailija kirjoitti:
Jos alle 25v sinkkunaisella on ollut alle 10 kumppania tänä kesänä niin sietää jo hävetä itseään.
Mitä vittua 25 v sinkut tekisi Vauva-lehden keskustelupalstalla? Täällä on ensisynnyttäjiä, synnyttäjiä, äitejä, isoäitejä jne.
Miksi jotkut alapeukuttaa jos joku muu on kerrankin edes harrastanut seksiä? Sitten taas jos jollain on 0, niin heti miljoona yläpeukkua :D
Ei yhtään. Ei kiinnosta mokoma touhu ja jos kiinnostaisi, mulla on terveet kädet.
Takana yht.30 vuotta hyviä parisuhteita ja hyvää seksiä, mut hyvin pärjää ilmankin.
2, 2 eri miehen kanssa.
En tiedä, oliko vaivan arvoista.
Voin olla selibaatissa.
Hah, edelleen 0, mut toisinkuin ehkä aikaisempina kesinä niin nyt en rehellisesti edes yrittänyt tai edes haaveillut. Olen siis 29v mies joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Aikaisempina vuosina on ollut sellainen kova paniikinomainen ja epätoivoinen olo koko asiasta koska, noh, olen lähes 30v neitsytmies ja varmaan kaikki täällä tietää miten mieltä ylentävää on olla siinä äärimmäisen pienessä prosentissa jotka ovat neitsyitä vielä näinkin vanhana.
Mutta nyt tosiaan ei ollut mitään tälläista. Oli itseasiassa siinä mielessä paras kesä miesmuistiin. Jos en kuitenkaan seksiä saa niin onhan se kivempi ettei asia vaivaa. Pystyi ihan rennosti harrastelemaan omia juttuja ilman että tuntui että hukkaan tämänkin ja tämänkin viikonlopun kun en mene baariin kavereitteni kanssa iskemään naisia.
En ole ihan varma mistä tämä asennemuutos on tullut, ehkä vanheneminen vienyt seksiviettiä pois juuri sopivan verran, tai ehkä alitajuisesti olen jo luovuttanut ja alkanut pääsemään asiasta yli. Joka tapauksessa mahtava kesä ja tuntui että sain paljon aikaiseksi kun en taas turhaan tuhlannut viikonloppuja baarireissuihin. Samalla täytyy sanoa että tuo lähenevä 30v synttärit eivät hirvitä niinkuin ennen (ikäänkuin jokin "aika" olisi loppumassa). Samaa linjaa aion jatkaa kesän jälkeenkin koska olo on aivan mahtava kun tämä koko aikuisikäni ajan minua piinannut asia ei enää varjosta mieltäni!
Mies 29v.
Jos on niin tyhmä, niin ehkä kaikki pitää oppia kantapään kautta. Joku pahoitti mielensä, kun poistatti mun viestin :D
Sinkkum