Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)
Kommentit (1443)
Kun joku pitää hissiä varattuna jossain kerroksessa.
Kun joku kirjoittaa "kun", kun pitäisi olla "kuin".
Pääset lämpimän peiton alle ja saat mukavan nukkuma-asennon...jostain tip tip tip tip, hana vähän auki🤤
"Lotto-Keno-Ässäarpa" - mummot edessä kassajonossa.
Kun muropaketin pohjalla olevat ''jauhot'' tulevat lautaselle viimeisiä muroja paketista kaataessa.
Olet laittanut talvella kaikki ulkoiluvaatteet päälle valmiina pakkaseen.
Kakka ilmoittaa tulostaan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kun muropaketin pohjalla olevat ''jauhot'' tulevat lautaselle viimeisiä muroja paketista kaataessa.
Tai viimeisen maitotölkin viimeinen tilkka turskahtaa kahvikupin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeasti joskus kaatanut loput murot siivilään että saan ne jauhot pois, ällöttää se jauhoinen maito :'D
Pitkähiuksisena ärsyttää märät hiukset suihkun jälkeen
Kun pieru tuleekin varren kanssa.
Kun naapurirapun nuori mies pummaa aina tupakkaa, kun näkee mut.
Se, että olen tehnyt itselleni juuri iltapalaleivät ja puoliso tekee itselleen vielä herkullisemman näköiset täyteleivät ja on lämmittänyt ne vielä mikrossa.
Se, kun kumppani voitelee leivän ja pyyhkii ylimääräisen levitteen leivänmuruineen takaisin rasiaan.
Yleensä kaikki (ruoka)pakkaukset ovat vain puolillaan tavaraa jos sitäkään, mutta poikkeuksen tässä tekee kilon kaurahiutalepaketit. Ne on niin täynnä, että kun sen pikkuluukun avaa, hiutaleita ryöppyää väistämättä ulos. Ellei älyä avata luukkua siten, että paketti on kyljellään eikä pystyssä.
Hammastahna-pesuvesi-litkua tippuu paidalle ja jättää jäljen.
Joka ikinen aamu.
Lautanen/kulho on liian kuuma kun sitä ottaa pois mikrosta. Patalapun käyttö ei jostain syystä tule mieleenkään mikron kanssa, ainoastaan uunin.
Se, kun bussipysäkillä odottaa useampi ihminen ja yksi viittoo bussin pysähtymään.
Kuski on nähnyt vilkutuksen ja vilkku päällä, niin sitten täytyy vielä parin muunkin heilauttaa kättään, että se kuski varmasti pysähtyy. Argh
Kiinnisidotuista pitkistä hiuksista jokunen suortuva karkaa naamalle ulkonaollessa.
Kun imurin johto lähtee irti kesken imuroinnin.