Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, montako kertaa seksiä tänä kesänä?

Vierailija
12.08.2017 |

Ja monenko kanssa?
Mulla 3 seksikertaa, 2 eri kumppania. Molemmat Tinderistä.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0, mutta en ole onneksi niin sekaisin kuin tuo spämmääjä, kuka on tullut jankkaamaan mistä lie harhoistaan:)

Kuka?

Vierailija
102/114 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
104/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miestä, toisen kanssa puuhattu 3 kertaa..

N22

Vierailija
105/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
106/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa joitakin kertoja, viimeksi viime viikonloppuna. Ehkä 3-4 eri kertana. Tinder-mies sen verran nuorempi, että suhdetta ei ole tulossa, mutta ihan kivaa ajanvietettähän tuo on...

Vierailija
107/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toisesta tulisi vakipano, mutta aikataulumme eivät sovi yhteen koskaan.

Vierailija
108/114 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa eikä haittaa yhtään! Viimeksi sain keväällä ex-fuckbuddyltä. Uutta en ole löytänyt sillä olen niin nirso etten kelpuuta kun vaan 9/10 tai 10/10 miehiä.

Vierailija
109/114 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tämänvuoden "saalis" on yksikerta. Tinderkuvio.

Heppu oli kyllä ihan miellyttävä, vähän nuori minulle vain, haluaisin kuitenkin kypsän ihmisen jakamaan arkea ja elämää. Mutta voisin väittää että sain tuolta kundilta parasta suuseksiä ikinä, ihanaa oli. Hän halusi enemmän nuolla kuin panna - olin vähän että mitä ihmettä ?  =) - mutta kukin tyylilläään, en vain ole aikaisemmin törmännyt tämänlaatuiseen suuseksin ystävään

N46

Vierailija
110/114 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa, huomenna kolmannen kerran. Todennäköisesti löytyi nyt hyvä vakipano.

En halua suhdetta, mutta seksi kyllä maistuu. Ja sattuipa vielä löytymään erittäin komea ja hyväkroppainen mies. 

Vierailija
111/114 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pysähtyä pariin kertaan kuukaudessa  tehtyyn lavatanssi-iltaan.

Eli kuusi kertaa.

N 47

Vierailija
112/114 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, edelleen 0, mut toisinkuin ehkä aikaisempina kesinä niin nyt en rehellisesti edes yrittänyt tai edes haaveillut. Olen siis 29v mies joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Aikaisempina vuosina on ollut sellainen kova paniikinomainen ja epätoivoinen olo koko asiasta koska, noh, olen lähes 30v neitsytmies ja varmaan kaikki täällä tietää miten mieltä ylentävää on olla siinä äärimmäisen pienessä prosentissa jotka ovat neitsyitä vielä näinkin vanhana.

Mutta nyt tosiaan ei ollut mitään tälläista. Oli itseasiassa siinä mielessä paras kesä miesmuistiin. Jos en kuitenkaan seksiä saa niin onhan se kivempi ettei asia vaivaa. Pystyi ihan rennosti harrastelemaan omia juttuja ilman että tuntui että hukkaan tämänkin ja tämänkin viikonlopun kun en mene baariin kavereitteni kanssa iskemään naisia.

En ole ihan varma mistä tämä asennemuutos on tullut, ehkä vanheneminen vienyt seksiviettiä pois juuri sopivan verran, tai ehkä alitajuisesti olen jo luovuttanut ja alkanut pääsemään asiasta yli. Joka tapauksessa mahtava kesä ja tuntui että sain paljon aikaiseksi kun en taas turhaan tuhlannut viikonloppuja baarireissuihin. Samalla täytyy sanoa että tuo lähenevä 30v synttärit eivät hirvitä niinkuin ennen (ikäänkuin jokin "aika" olisi loppumassa). Samaa linjaa aion jatkaa kesän jälkeenkin koska olo on aivan mahtava kun tämä koko aikuisikäni ajan minua piinannut asia ei enää varjosta mieltäni!

Mies 29v.

Sama täällä, enää ei edes kiinnosta löytääkö tervejärkistä miestä, ihan hyvin voi olla ilmankin.

N29

Vierailija
113/114 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tuplasin koko elämäni määrän. 

Viime talveen asti, kun tuli avioero, kumppanien määrä koko elämässä 3.

Kesällä oli 2 uutta. Nyt 35-vuotiaana naisena 5 kumppania yhteensä koko elämässä.

Siis miksi joku alapeukuttaa tätäkin? Mikä ongelma teillä on? 

terveisin ainoa yläpeukuttaja

Vierailija
114/114 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt laskee... 0 kertaa miehen kanssa, mutta viikoittain tyydyttävää seksiä soolona. Tyytyväinen näin.