Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemman naisen tapailu. Mitä odottaa?

Vierailija
23.08.2026 |

En ole koskaan tapaillut 27-vuotiasta naista vanhempaa, mutta nyt on hieman kiikarissa eräs 29-vuotias tapaus. Eroavatko tämän ikäiset merkittävästi nuorista naisista? Olen tottunut tapailemaan 18-25-vuotiaita. M36

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on yleensä itseäni 20 vuotta nuorempia miehiä ja voin vastata, että ole oma itses vaan, niin on ne sua paljon nuoremmat naisetkin. Ainakaan mulla siinä ei ole kyse pelkästään s eksistä, vaan jos kiinnostus herää ja mies on persoonallinen ja älykäs, kiinnostun kokonaisuudesta (en iästä tai panosta). Mitä enemmän uskallat olla avoin oma itses, sitä paremmin siinä käy. Onnea :)

N57

Vierailija
2/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on yleensä itseäni 20 vuotta nuorempia miehiä ja voin vastata, että ole oma itses vaan, niin on ne sua paljon nuoremmat naisetkin. Ainakaan mulla siinä ei ole kyse pelkästään s eksistä, vaan jos kiinnostus herää ja mies on persoonallinen ja älykäs, kiinnostun kokonaisuudesta (en iästä tai panosta). Mitä enemmän uskallat olla avoin oma itses, sitä paremmin siinä käy. Onnea :)

N57

Tunnetko monia naisia, joilla on säännöllisesti noin paljon itseään nuorempia miehiä? Nimittäin palstan perusteella ainakin joka toisella viisikymppisellä naisella on kaksikymppinen boytoy. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tässä taannoin 28-vuotias puumanainen. Kivat kyydit antoi! M42

Vierailija
4/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N57

Miehiä! Ei miestä. Vissi ero. Eli kelpaat vain...

Vierailija
5/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Tunnetko monia naisia, joilla on säännöllisesti noin paljon itseään nuorempia miehiä? Nimittäin palstan perusteella ainakin joka toisella viisikymppisellä naisella on kaksikymppinen boytoy. -ap

Aihetta käsiteltiin eilen istujaisissa. Jokaisella oli noin 10 vuotta nuorempi mies, mutta suurin ikäero oli Juliuksen äidin ja isän välillä: isä oli 17 vuotta äitiä nuorempi. Oma äitini oli 7 vuotta isääni vanhempi, veljeni vaimo samoin, mun nuorin miesystävä oli 11 vuotta mua nuorempi ja nykyinen on 9 vuotta nuorempi. 

Naiset vanhenevat miehiä paljon hitaammin ja pitävät myös huolta kunnostaan, joten te keskivartalolihavat, leuattomat, hampaattomat ja kaljut ukonrupsakkeet voitte toki vain haaveilla.

Lisäksi äly ja sivistys on valttia. Junttiukko, joka ei tiedä mitään mistään paitsi metsäkoneen hydrauliöljystä ja tissikalenterista, ei ole kuuminta hottia.

Vierailija
6/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ES-veetin ihan turha haaveilla edes äitinsä ikäisestä naisesta. Ei tule nimittäin koskaan tapahtumaan.

Mua yritti iskeä eilen lasteni ikäinen mies. Mä olin hänen mielestään "ihan helvetin seksikäs". Olin tosiaan 25 kun hän syntyi.

Vierailija
7/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Aihetta käsiteltiin eilen istujaisissa. Jokaisella oli noin 10 vuotta nuorempi mies, mutta suurin ikäero oli Juliuksen äidin ja isän välillä: isä oli 17 vuotta äitiä nuorempi. Oma äitini oli 7 vuotta isääni vanhempi, veljeni vaimo samoin, mun nuorin miesystävä oli 11 vuotta mua nuorempi ja nykyinen on 9 vuotta nuorempi. 

Naiset vanhenevat miehiä paljon hitaammin ja pitävät myös huolta kunnostaan, joten te keskivartalolihavat, leuattomat, hampaattomat ja kaljut ukonrupsakkeet voitte toki vain haaveilla.

Lisäksi äly ja sivistys on valttia. Junttiukko, joka ei tiedä mitään mistään paitsi metsäkoneen hydrauliöljystä ja tissikalenterista, ei ole kuuminta hottia.

Istujaisissa? Onko teillä jokin puumanaisten kultti? -ap

Vierailija
8/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luithan viestini varmasti oikeinpäin? Sen tarkoitus oli nimenomaan kertoa, että naisella voi olla itseään huomattavasti nuorempi mies, joka ei ole toyboy, vaan arvostettu olento.

N57

Vierailija
9/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lintmanin tissiposkelta, sehän heilastelee mummu ikäisen kanssa🤢🤢 

Vierailija
10/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ketjun vanhempien naisten henkinen taso huimaa. 

Vierailija
11/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luithan viestini varmasti oikeinpäin? Sen tarkoitus oli nimenomaan kertoa, että naisella voi olla itseään huomattavasti nuorempi mies, joka ei ole toyboy, vaan arvostettu olento.

N57

"arvostettu olento"

Oletko ulkoavaruuden olio, kun puhut tällä tavalla?

Vierailija
12/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun naisten kommenttien perusteella kannattaa pitäytyä niissä isompien ikäerojen suhteissa, joten jätä vanhemmat naiset rauhaan ja keskity edelleenkin niihin 15 vuotta nuorempiin naisiin. Näin naiset itsekin toimivat miesten suhteen.

Vierailija
13/13 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet vanhentunut ja veto nuorten keskuudessa on hiipunut! no 29v lähinnä haluaa sinulta seksiä ja sit kun käy tylsäksi tai hän löytää kiinnostavamman, lennät luiskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi