Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diana: In her own words

Vierailija
10.08.2017 |

Oletteko katsoneet? Eilenhän tuo esitettiin ekaa kertaa Suomen TV:ssä, ilmeisesti uusintoja on kuitenkin tulossa useita. Mitäs mieltä olette?

Dokumentin mukaanhan Dianan elämä oli aika kurjaa, joko hän kuvitteli paljon asioita tai Charles oikeasti kohteli häntä kuin kulissivaimoa. Minulle tuli yllätyksenä kuinka pahoja hänen masennuskautensa ja bulimiansa oikeasti olivat.

Olihan tuo mielenkiintoinen ja jaksoin katsoa koko parituntisen, mutta tulihan siitä vähän semmoinen tirkistelyolo. Toisaalta Diana on ilmeisesti tietoisesti nauhoituttanut noita juttuja, vaikkakin ihan muuta käyttöä varten, joten onhan hän varmasti tajunnut että joskus ne tulevat julki. Surettaa poikienkin puolesta kun näitä juttuja kaivetaan esiin vuodesta toiseen.

Kylmät väreet menivät kun hän kertoi noista fiiliksistä, että mm. hänellä ei ollut lapsena mitään tulevaisuuden toiveammattia tms. koska aina tiesi että hänen elämällään oli jokin muu suunta. Ja tiesi avioituessaan että hänestä ei ikinä tulsi kuningatarta. Ja puhui Dodista ja siitä että haluaisi matkustaa Pariisiin. Huh.

Vähän likainen olo tuli tosiaan tuon katselusta, on semmoinen olo että tiedän nyt jotain semmoista mikä ei mulle tosiaankaan kuulu. Ja se että joku vetää kovia rahoja nyt noista nauhoista. Mutta oma moka kun katsoin.

Kommentit (417)

Vierailija
81/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumphan on kertonnut että Diana oli ihastuttavin leidi jonka hän on eläessään tavannut ja jos hän jotain katuu niin sitä ettei yrittännyt tehdä itseään hanakammin tykö Dianalle. Että jos elämä olis mennyt toisin niin Dianahan voisi olla ensimmäinen nainen vaikkei hänestä kuningatarta tullutkaan;)

Olisikohan Diana huolinut Trumpin kaltaista mahtailijaa?

Vierailija
82/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumphan on kertonnut että Diana oli ihastuttavin leidi jonka hän on eläessään tavannut ja jos hän jotain katuu niin sitä ettei yrittännyt tehdä itseään hanakammin tykö Dianalle. Että jos elämä olis mennyt toisin niin Dianahan voisi olla ensimmäinen nainen vaikkei hänestä kuningatarta tullutkaan;)

Meillä taitaa olla Trumpin kanssa sama naismaku. Dianan jälkeen ei ole ollut toista julkkisnaista joka kolahtaisi muhun yhtä paljon kun hänen vaimonsa Melania. Trump tykkää selvästi pitkistä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Dianan ongelma oli sairaalloinen ujous. Sehän paistoi viiden kilometrin päähän hänen katseestaan ja elekielestään! Oli hovilta ja Charlesilta todella suuri virhe luulla, että ihminen, joka vielä 20-vuotiaana oli noin ujo, nauttisi jatkuvasta julkisuudesta ja olisi sopiva edustusvaimoksi. Toki Diana oli itsekin vastuussa tilanteesta, kun lähti Charlesin mukaan, mutta tuon ikäiseltä ei voi vielä odottaa kovin kypsiä päätöksiä. Olin itsekin lapsena ja nuorena aivan järkyn ujo ja ehkä siitä syystä minun tekee ihan pahaa katsoa videopätkiä Dianasta. Itse ainakin häpesin kovasti ujouttani ja minulla oli huono itsetunto. Terapia ja ankara treenaaminen poistivat sitten nuo ongelmat.

Vierailija
84/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri tuon dokumentin ja minusta hän näytti heti vahvemmalta ja onnellisemmalta, kun oli päässyt irti hovista. 

Lisäksi tajusin, että minua on aina häirinnyt hänen tapansa pistää pää alaviistoon ja katsoa isoilla silmillä valkuaiset vilkkuen ylöspäin. 

Vierailija
85/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taitaa olla Trumpin kanssa sama naismaku. Dianan jälkeen ei ole ollut toista julkkisnaista joka kolahtaisi muhun yhtä paljon kun hänen vaimonsa Melania. Trump tykkää selvästi pitkistä naisista.

En itse osaa laittaa näitä nykypäivän leikeltyjä ja täyteltyjä naisia samalle viivalle aitojen ihmisten kanssa. 

Vierailija
86/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan teitä muka salaliittoteorioista valittavat tyypit miten äännätte sanan ALTHORP?

Ette nimittäin tiedä brittikulttuurista näköjään paljoa.

Vierailija
87/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana sanoi että hän on maailman kallein prostituoitu, kun sai tietää että hänet myytiin eniten tarjoavalle. Ihmiset jotka ihailevat siniverisiä eivät ymmärrä että ihmiskauppa naimakauppana kuuluu näin lännessäkin kuvaan ja järjestetty avioliitto silloin kun edut ovat huomattvat. Siniverisyys nimi tuli juurikin siitä että oli kylmä luonne tehdä aateluuden eteen ihan mitä tahansa " palvellakseen" veljiä.

Siniverinen-termi on tullut siksi, kun aateliset pitivät itsensä suojassa auringosta ja kalpeina (erotuksena päivettyneisiin, ahavoituneisiin tavallisiin ihmisiin jotka työskentelevät ulkosalla fyysisissä hommissa) ja sen kalpeuden vuoksi verisuonet näkyivät heillä paremmin. Suonethan näyttää kalpealla iholla sinisiltä. Ohis.

Näin käsite oli niissä maissa joissa ihon valkoisuus oli must. Muualla juuri noin kun kuvattiinkin.

Vierailija
88/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Dianan ongelma oli sairaalloinen ujous. Sehän paistoi viiden kilometrin päähän hänen katseestaan ja elekielestään! Oli hovilta ja Charlesilta todella suuri virhe luulla, että ihminen, joka vielä 20-vuotiaana oli noin ujo, nauttisi jatkuvasta julkisuudesta ja olisi sopiva edustusvaimoksi. Toki Diana oli itsekin vastuussa tilanteesta, kun lähti Charlesin mukaan, mutta tuon ikäiseltä ei voi vielä odottaa kovin kypsiä päätöksiä. Olin itsekin lapsena ja nuorena aivan järkyn ujo ja ehkä siitä syystä minun tekee ihan pahaa katsoa videopätkiä Dianasta. Itse ainakin häpesin kovasti ujouttani ja minulla oli huono itsetunto. Terapia ja ankara treenaaminen poistivat sitten nuo ongelmat.

Joo tottakai hänellä olisi piyänyt olla bitchin elkeet ja katseet että natsimaailmassa pärjää. Semmonen Jessikka aro look.

Vierailija
89/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo isot talot ovat rahavaikeuksissa ja suht harva perhe pystyi restauroimaan kartanon edelleen pitäen sen suvussa. Althorp vaati perusteellisen remontin ja näin se säilyi Dianan veljellä. Tyttö myytiin armotta.

Vierailija
90/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaan teitä muka salaliittoteorioista valittavat tyypit miten äännätte sanan ALTHORP?

Kuuluisi ainakin Althorpien mukaan ääntää all-trup mutta uskaltaiin väittää että jopa suurin osa briteistä ääntää sen perinteisen ääntämisasun mukaan althorp.

Vierailija
91/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisi ainakin Althorpien mukaan ääntää all-trup mutta uskaltaiin väittää että jopa suurin osa briteistä ääntää sen perinteisen ääntämisasun mukaan althorp.

Anteeksi, korjaan siis että ei Althorpien mukaan vaan Althorpilaisten ja muiden paikallisten mukaan :D pieni ajatusvirhe.

Vierailija
92/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt auennut tuo althorp-sanaleikki, mitä asian esillenostanut ajoi takaa?

Vierailija
93/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö joku kertomaan miksi Diana villitsi ihmiset ja ihmismassat?

Katsoin ohjelman ja ihailin tuota nuorta tyttöä ja naista: sanavalmis ja kesti kuitenkin valtavat paineet ja yksinäisyyden.

Diana oli viimeinen täysin aristokraattinen kruununperijän puoliso, tuleva kuningatar. Ja hänen ja Charlesin kihlaus ilman mitään avoliittoja , häät, lasten saaminen... vaikutti ihanalta ja romantiikan huiipentumalta.

Persoonana Diana myös oli vangitseva. Ensimmäinen julkkis tai ihminen ylipäänsä, jonka olin koskaan kuullut puhuvan suoraan ja julkisesti bulimiastaan, masennuksestaan ja itsensä vahingoittamisesta. Ja monille myös ensimmäinen, joka teki selväksi että aids-potilaita voi turvallisesti lähestyä ja koskettaa.

Tämä! Sydänten prinsessa.

Mutta tätä tuskin voi ohjelman kautta täysin ymmärtää, ellei ole itse elänyt tuota aikaa ja seurannut hänen elämäänsä tuona aikana. Nyt seurataan kovasti Ruotsin prinsessoja, en nää heissä mitään samaa hyväntahtoisuutta mitä Dianassa oli paljon. Muistan ikuisesti kun kuulin aamulla suru-uutisen.

Vierailija
94/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai hänellä olisi piyänyt olla bitchin elkeet ja katseet että natsimaailmassa pärjää. Semmonen Jessikka aro look.

Ihan normaali käytös ja elkeet olisivat riittäneet.

Vierailija
95/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava dokumentti. Dianan elämässä ei ollut juuri mitään positiivista, kurjuutta vain vuodesta toiseen.

Vierailija
96/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentava dokumentti. Dianan elämässä ei ollut juuri mitään positiivista, kurjuutta vain vuodesta toiseen.

Eikö lapset ja halu auttaa heikompiosaisia ja auttamisen eteen toiminta ole positiivista? Taisit itse katsella ohjelmaa melko negatiivisin silmin tai sitten et ole elänyt tuota aikaa. Varsinkin eron jälkeen hän eli hyvinkin onnellista elämää.

Vierailija
97/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo isot talot ovat rahavaikeuksissa ja suht harva perhe pystyi restauroimaan kartanon edelleen pitäen sen suvussa. Althorp vaati perusteellisen remontin ja näin se säilyi Dianan veljellä. Tyttö myytiin armotta.

Sisaren mies oli Mc Gorquadale oli virassa jossa asettautui Pariisiin jo ennen onnettomuutta. Kaikki kiellettiin. Sisaret osaavat olla pituja toisilleen Dianahan heivasi toiselta siskolta Charlesin.

Vierailija
98/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä ei tunneta brittikulttuuria sillä ei osata ääntää oikein edes Althorp- sanaa.

Tämä oli oivallinen testi palstan näsäneideille.

Se lausutaan nimittäin OLTHU:P Ja se on paikallistuntemusta että sen tietää. Ja jos ei tedä edes tuota niin turha tulla pätemään muustakaan.

Vierailija
99/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muissa kuninkaallisissa ole samankaltaista karismaa kuin Dianassa.

Kate on aivan liian common. Madde on toki kaunis, mutta se jokin puuttuu. 

Vierailija
100/417 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali käytös ja elkeet olisivat riittäneet.

Niin ja sinun tupinamaailmassasi Dianan käytös ei ollut normaalia :)? Onhan vaan tietenkin yksi aina tapa olla olemassa ja se on se joka on sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi