Tyttäreni kuvittelee olevansa puoliksi susi, mitä teen?
Otsikko kuulostaa varmasti trollilta, mutta sitä tämä ei ole, vaan tyttäreni on itsepintaisesti väittänyt viime aikoina olevansa puoliksi susi. Hän on tilannut netistä kaikkea rekvisiittaa, kuten hännän, naamiaisasuja ym. En ole antanut hänen ottaa niitä mukaan kouluun, ja siitä on vetänyt kauheat raivarit. Hän tapailee muita ilmeisesti netistä löytämiään samanhenkisiä ihmisiä, kutsuvat itseään joiksikin "therianeiksi". Heillä on oma "lauma" ja kaikkea.
Onko ohimenevää? Missä vaiheessa pitäisi ilmoittaa psykiatrille?
Kommentit (130)
Mt-ongelmat tuntuu esiintyvän just nuorilla tytöillä, toivottavasti on ohimenevää.
No ei ole normaalia. Häiriintyneitä ihmisiä tällaiset. Lapsilla ja nuorilla on onneksi vielä valtavat kasvun ja muutoksen mahdollisuudet.
Kyllä minä veisin omani tuossa kohtaa psykiatrille. Jos hän sanoisi että terve nuori, ei huolta, se olisi (minusta ihme mutta) hyväksyttävä sitten.
Vanhemmilla on vastuu huolehtia huollossaan olevien lastensa kaikinpuolisesta hyvinvoinnista.
Ei tule vain jäädä katselemaan kaikkia mentaalipuolen sekoiluja, vaikka itse pääsisikin niin lyhytnäköisesti helpoimmalla.
Leikkiä se vain on. Vanhempien nipotus saattaa johtaa siihen että tahallaan liioittelee asiaa.
Psykiatrille. Turha ruokkia harhaa yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmat tuntuu esiintyvän just nuorilla tytöillä, toivottavasti on ohimenevää.
Ei mielikuvitus ja fantasialeikit mitään mt-ongelmia ole. Antakaa lasten olla lapsia! Itsekin olin aikanaan legendaarinen jediritari.
Rakenna tarha pihalle ja vie sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielikuvitus ja fantasialeikit mitään mt-ongelmia ole. Antakaa lasten olla lapsia! Itsekin olin aikanaan legendaarinen jediritari.
Ei ole normaalia esiteinillä tai teinillä, varsinkin jos oikeasti kuvittelee olevansa eläin ja eläytyy siihen toistuvasti.
Tässä on kyse siitä, että lapset/nuoret käsittelee omalla tavallaan nyt kaikkialla näkyvää trans-kulttia ja sen vaatimuksia heidän seksuaalisen identiteettinsä määrittelyn suhteen.
"Theriaani" pystyy jättäytymään kokonaan tämän keskustelun ulkopuolelle, koska kellään näistä kukkahatuista ei ole pokkaa alkaa vääntämään asiasta jos joku kokee olevansa vaikka susi :D Tavallaan koko tämän keskustelun terä käännetään tässä leikissä itseään vastaan. Uusi sukupolvi on keksinyt tehokkaan suojapaikan jatkuvaa gender-pommitusta vastaan.
Minä ole sitä mieltä, että mielummin tyttäreni leikkii kissaa tai sutta kuin poikaa. Silloin ei nimittäin ole pelkoa, että lapseni ympärille ilmestyy sinitukkaisia "tätejä" vaatimaan plastiikkakirugisia toimenpiteitä hännän ja kuonon saamiseksi lapselle...
T: Yhden kissan iskä
ANTEEKSI VAAN MUTTA JOS TYTTÄRESTÄSI TUNTUU SILTÄ ETTÄ ON SUSI THERIAN NIIN ANNA HÄNEN OLLA! MINÄKIN OLEN 12 V THERIAN JA TIEDÄN MITÄ SE MERKITSEE, PLET PASKA ÄITI JOS ET ANNA TYTTÖSI OLLA THERIAN, KUVITTELE TILANNE NIIN PÄIN ETTÄ SINÄ VAIKKA OLET JOHONKIN VÄHEMMISTÖÖN KUULUVA JA JOKU TULE AUKOO SULLE PÄÄ SIITÄ!!! NIINKU AJATELKAA IHMISET! ME ELETÄÄN VUOTTA 2024 EIKÄ MITÄÄN 1900! TÄSSÄ MAAILMASSA KAIKKIEN IHMISTEN PITÄISI SAADA OLLA OMIA ITSEJÄÄN, KOKEKOON SOTTE OLEVANSA KOPPAKUORIAINEN TAI KETTU!!!! T:therianien ystävä💋
Herranjumala ihmiset oikeesti. Antakaa muiden olla mitä ne on?
Itse en ole therian, mutta en koe vääräksi olla sellainen.
Ei tarvii dissata muita tälläsestä asiasta.
En koe tuota kovinkaan vakavaksi.
-Sapphire
Therianien kiima-aika alkaa kun illat pimenee. Ulinaa ja ulvontaa alkaa kuulua pusikoissa.
Therianit ovat lähes yhtä sairaasti sekaisin, kuin viherpunikit.
Kysy saako siihen kaatoluvan?
Varmasti joku metsästysseura hoitaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Rakenna tarha pihalle ja vie sinne.
Oikein.
Asianmukainen ruoka, siis aito, niukahko ja yksipuolinen. Ei palveluita. Ei virikkeitä.
Olkoon mikä on.
On tilannut? Ja sinä olet maksanut?
p.s. Mistä voi tilata hopealuoteja?
AP
Seksuaalivähemmistöistä on tullut niin valtavirtaa, ettei homoudella voi enää järkyttää ketään. Transsukupuolisuuskaan ei saa tarpeeksi kohua aikaan. Teinit keksivät tällaisen uuden leikin, millä saa huomiota. Jopa söpöä, miten ketjussakin ollut muutama selittämässä, miten theriaanius on sielu ja oikea olemus. Kyllä ne leikit siitä loppuu.
Sinänsä hyvä asia, varsinkin jos joutuu metsään, jossa on myös mies!