Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen ryhtyväni toiseksi naiseksi

Vierailija
07.08.2017 |

Tämä ei ole provo ja toivon kommenteissa avointa pohdintaa.

Olen elämäntilanteessa, jossa minulla ei ole aikaa kunnon parisuhteelle. Kaipaan kuitenkin jotain suhteentapaista. Jos alan fwb-suhteeseen, siinäkin miehellä todennäköisesti on muita naisia. Luultavasti jopa vaihtuvia naisia. Varattu mies saisi minusta "pakopaikan" arkeensa ja minä saisin hyvää seksiä ja ehkä vähän seikkailua.

Tiedän sohaisevani muurahaispesään, mutta pyydän että pysyttäisiin asiallisina. En ole tehnyt mitään. Pohdin ja puntaroin.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä varattu mies jo olemassa? Mä olen ollut siinä tilanteessa.

Ei ole ketään tiettyä .

Haluatko kertoa kokemuksestasi?

Ap

Kysy, mitä haluat tietää.

9

Tunsitko syyllisyyttä? Kuinka paljon piditte yhteyttä? Pystyittekö kulkemaan missään yhdessä? Erositte ilmeisesti, oliko siinä jotain erityistä tuohon tilanteeseen liittyen?

Ap 357

Vierailija
22/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun itse alat olemaan mustis ja haluamaan enemmän suhteelta?

Mut jos olet jotenkin hyvä saalis, niin joku pelimies varmaan lähtee tuohon. Sellainen, joka teeskentelee haluavansa suhdetta, mutta haluaa vain seksiä. Voitte vetää toisillenne teatteria. Tosin sit olla, että mies haluaa mennä kans omilla ehdoillaan, tyyliin soittelee sulle, kun on kaupungissa.

Mut joo. Kaipa näihin lähdetään sillei, että ajatellaan, että pelaa itse suht avoimin kortein ja itsellä säilyy se kontrollin tunne. Sitten tosielämässä toinen ei sit pelaakaan avoimin kortein eikä se oma kontrollintunnekaan pysy vaikka mukamas on lähtenyt sellaiseen, josta tietää, mitä siinä saa.

Häh? Eiköhän näihin suhteisiin varattujen kanssa tietoisesti ryhdytä juuri siksi, että suhteelta EI haluta sen enempää kuin satunnaisia kohtaamisia / seksiä. Tuohan on selvä win-win kummallekin. Itse en sekaannu enää sinkkumiehiin, ovat poikkeuksetta takertujia vaikka muuta esittäisivätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jos olet jotenkin hyvä saalis, niin joku pelimies varmaan lähtee tuohon. Sellainen, joka teeskentelee haluavansa suhdetta, mutta haluaa vain seksiä. Voitte vetää toisillenne teatteria. Tosin sit olla, että mies haluaa mennä kans omilla ehdoillaan, tyyliin soittelee sulle, kun on kaupungissa.

Mut joo. Kaipa näihin lähdetään sillei, että ajatellaan, että pelaa itse suht avoimin kortein ja itsellä säilyy se kontrollin tunne. Sitten tosielämässä toinen ei sit pelaakaan avoimin kortein eikä se oma kontrollintunnekaan pysy vaikka mukamas on lähtenyt sellaiseen, josta tietää, mitä siinä saa.

Se on minun moka jos alan mustasukkaiseksi tai haluamaan enemmän. Minä kun en halua sellaista perinteistä suhdetta. En kai tällaista edes miettisi.

Ap

Vierailija
24/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.

Vierailija
25/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä minusta sinun kannattaa ryhtyä toimintaan, jossa toisessa punnuksessa on sinun onnesi ja nautintosi ja toisessa punnuksessa vaimon elämän romahtaminen (kenties), kahden vuoden suru ja toipumisaika (kenties), avioero (kenties) ja vielä päälle lasten elämän sekoittaminen ja niiden monet itkut (kenties). Oothan sä kato tosi tärkee, ainakin itselles!

Jos mies hakee seuraa, niin se hakee. Ja ihan itse tuhoaa liittonsa. Ei suinkaan avioliitosta ole vastuussa kuin sen osapuolet.

On sekin vaihtoehtona että jostain Tinderistä hommaa aina uuden miehen, mutta varattuja on sielläkin.

Ap

Totta kai miehellä on ensisijainen vastuu avioliitostaan, mutta nyt onkin kyse siitä, mihin sinä osallistut ja mihin et. Jos joku mies ivaisi ja pilkkaisi lastaan, osallistuisitko sinäkin siihen, jos se sattuisi sinua huvittamaan? Sillä mieshän se on lapsen isä ja ivaisi ja pilkkaisi lastaan vaikket olisikaan mukana? Kyse on omasta tunnosta ja siitä, mikä toiminta on toisia kohtaan oikein ja mikä väärin.

Vierailija
26/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.

Saahan tunteitakin tulla. Ja voi sattua. Se on suhteissa aina kääntöpuolena. Oli varattu tai vapaa. En vaan halua itse enää satuttaa sinkkumiehiä jotka haluavat sitä kotileikkiä ja lopulta pitää olla jopa tyly, jotta jättävät rauhaan. Että tässä asiassa on monta puolta.

Ap

Vierailija
27/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on minun moka jos alan mustasukkaiseksi tai haluamaan enemmän. Minä kun en halua sellaista perinteistä suhdetta. En kai tällaista edes miettisi.

Ap

Totta. Sitten voi aina tulla Vauva-palstalle vollottamaan ja laittaa viestin vaikka ketjuun "Laita tähän ketjuun viesti jollekulle, jota kaipaat ja mietit".

Mun mielestä yks sun vaihtoehtosi voisi olla kiireinen, eronnut mies, jolla lapsia. Silloin ei tarvitsisi itsekkäästi loukata muita naisia. Sellaisetkin miehet etsii tällaisia järjestelyitä ja on tyytyväisiä eikä takerru.

Vierailija
28/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta. Sitten voi aina tulla Vauva-palstalle vollottamaan ja laittaa viestin vaikka ketjuun "Laita tähän ketjuun viesti jollekulle, jota kaipaat ja mietit".

Mun mielestä yks sun vaihtoehtosi voisi olla kiireinen, eronnut mies, jolla lapsia. Silloin ei tarvitsisi itsekkäästi loukata muita naisia. Sellaisetkin miehet etsii tällaisia järjestelyitä ja on tyytyväisiä eikä takerru.

Eromiehet hakee uutta kodinhoitajaa ja äitiä. En ole kumpaakaan.

Ap

Vierailija
29/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin on kiitettävä teitä hyvästä keskustelusta ☺

Ap

Vierailija
30/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään tiettyä .

Ap

9

Tunsitko syyllisyyttä? Kuinka paljon piditte yhteyttä? Pystyittekö kulkemaan missään yhdessä? Erositte ilmeisesti, oliko siinä jotain erityistä tuohon tilanteeseen liittyen?

Ap 357

En tuntenut syyllisyyttä. Emme liikkuneet missään yhdessä. Näimme vain minun luonani. Oli alusta asti selvää, että kyse on seksisuhteesta. Juttelimme hauskoja, joimme viiniä, oli seksiä. Erosimme, koska mies halusi pelastaa parisuhteensa.

9

Vierailija
31/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takana yksi avioliitto ja yksi pitkä avoliitto. En halua enää ihmissuhteita (too much effort) mutta seksi kelpaa. Oma valinta on ollut juurikin seksisuhde varatun miehen kanssa. Miksi? Sinkkumiehet alkavat vaatia liikaa, vaikka olisikin sovittu kyseen olevan pelkästä seksistä, näin on käynyt joka kerta. Ukkomies ei ainakaan vaadi liikoja, sopiva valinta mulle. Go for it.

Täysin samat kokemukset täällä. Sinkuista tulee takertuvia riippakiviä. Ovat syystäkin jääneet sinkuiksi.

Vierailija
32/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Aivan hyvin voisin "ottaa" vapaan miehen, mutta kuka mies muka odottelisi minua kiltisti pari-kolme viikkoa?

Ap

Kai odottaa jos tahtoo tavata? Minä en ole kiireinen uraihminen mutta tartten omaa aikaa ja yksinoloa, olis aika kauhea suhde jos ei saisi olla välillä esimerkiksi viikkoa yksin mökillä. 

Vierailija
33/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös jonkin aikaa sitten vastaavassa suhteessa. Ja mies kyllä oli valmis järjestämään aikaa, jotta pääsi harrastamaan seksiä kanssani. Hänellä oli vaimo, jonka kanssa seksiä ei ollut, sekä lapsi. Mies sanoi, ettei hänellä ole aikomustakaan erota vaimostaan, joten meillä oli selvä peli alusta asti. Suhdetta kesti reilun vuoden, siihen asti, että itse ihastuin ja lopulta rakastuin toiseen mieheen. Siinä vaiheessa tämä aviossa ollut mies oli hyvinkin mustasukkainen ja jopa suuttui minulle jossain määrin. Mutta silloiseen tilanteeseeni varattu mies toimi oikein hyvin.

Vierailija
34/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Aivan hyvin voisin "ottaa" vapaan miehen, mutta kuka mies muka odottelisi minua kiltisti pari-kolme viikkoa?

Ap

Kai odottaa jos tahtoo tavata? Minä en ole kiireinen uraihminen mutta tartten omaa aikaa ja yksinoloa, olis aika kauhea suhde jos ei saisi olla välillä esimerkiksi viikkoa yksin mökillä. 

Niin mutta se olisi aina sitä odottelua. Olen jo kokeillut tätä ja kun mies rakastuu, se haluaa olla kuin varjo perässä. Yhteenmuuttoa suunnitteli viimeisin ehdokas jo kahden viikon (!!) jälkeen.

Ap

Vierailija
35/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ketään tiettyä .

Ap

9

Ap 357

En tuntenut syyllisyyttä. Emme liikkuneet missään yhdessä. Näimme vain minun luonani. Oli alusta asti selvää, että kyse on seksisuhteesta. Juttelimme hauskoja, joimme viiniä, oli seksiä. Erosimme, koska mies halusi pelastaa parisuhteensa.

9

Kiitos vastauksesta

Ap

Vierailija
36/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, ei ole sinun vikasi jos ukkomies on valmis pettämään vaimoansa. Olen ollut itse sekä petetty useamman kerran että myös ukkomiehen kanssa suhteessa. Carpe diem.

Vierailija
37/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin myös jonkin aikaa sitten vastaavassa suhteessa. Ja mies kyllä oli valmis järjestämään aikaa, jotta pääsi harrastamaan seksiä kanssani. Hänellä oli vaimo, jonka kanssa seksiä ei ollut, sekä lapsi. Mies sanoi, ettei hänellä ole aikomustakaan erota vaimostaan, joten meillä oli selvä peli alusta asti. Suhdetta kesti reilun vuoden, siihen asti, että itse ihastuin ja lopulta rakastuin toiseen mieheen. Siinä vaiheessa tämä aviossa ollut mies oli hyvinkin mustasukkainen ja jopa suuttui minulle jossain määrin. Mutta silloiseen tilanteeseeni varattu mies toimi oikein hyvin.

Ymmärrän hyvin tämän. Kiitos kommentista

Ap

Vierailija
38/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostava ajatus ja näin tavallaan varattuna miehenä kannatan. Eli voisin hyvin olla tuo mies ja tyytyä tällaiseen järjestelyyn. Eli kannatan ehdottomasti jos kuvio on molemmille alusta asti selvä, ja molemmat sitoutuvat järjestelyyn. Tähän mielestäni kuuluu se ettei ole oikeutta olla vihainen ja mustasukkainen jos ja kun järjstely päättyy.

Vierailija
39/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut fwb-juttuja sekä vapaiden että varattujen kanssa. Paras kokemus oli toinen sinkku, aikatauluttaminen (tai se ettei tarvinnut aikatauluttaa) oli paljon helpompaa ja pystyttiin näkemään  sekä vapaammin että useammin. Neuvoni onkin, että etsi sopivaa nimenomaan tuollaiseen suhteeseen, ei niinkään toisen parisuhdestatuksen kautta, vaan persoonan ja tilanteen kautta. Hyviä ja huonoja on molemmissa. Toisen motiivien selvittämiseen kannattaa panostaa, vähentää ihastumisten ja muiden pettymysten todennäköisyyttä huomattavasti.

Vierailija
40/97 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kiinnostava ajatus ja näin tavallaan varattuna miehenä kannatan. Eli voisin hyvin olla tuo mies ja tyytyä tällaiseen järjestelyyn. Eli kannatan ehdottomasti jos kuvio on molemmille alusta asti selvä, ja molemmat sitoutuvat järjestelyyn. Tähän mielestäni kuuluu se ettei ole oikeutta olla vihainen ja mustasukkainen jos ja kun järjstely päättyy.

Nimenomaan tämä olisi väliaikainen ratkaisu. Tuskin montaa vuotta tuollaista jaksaisi varsinkaan se varattu osapuoli.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän