Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tähän aikaan vielä laittaa pyykkikooneen pääle?

Vierailija
17.01.2024 |

Jos tunnin pesu

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Suomen aikavyöhykkeellä etkä esimerkiksi Melbournessa niin joo.

Vierailija
4/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ohjelma loppuu ennen klo 22.00.

Vierailija
5/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen silloin kun huvittaaa.

Vierailija
6/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Pyykkiä saa pestä vain keskiviikoisin klo 14-14.30 ja lauantaisin klo 5.30-6

Vierailija
7/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa.

Yleensähän hijaisuuden aika alkaa klo 22. tai 23. taloyhtiöstä riippuen (ota selvää miten teillä on.) Että kun tätä ennen on kone pyörinyt, niin on täysin ok. 

Vierailija
8/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen vai lapsi? Jos aikuinen, sinä päätät ihan itse, milloin peset pyykkiä omassa kodissasi. 

Vierailija
9/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PörssiPetterithän suihkuttelee, kokkaa ja pesee tiskit ja pyykit klo 3-4, kun muulloin ei ole enää varaa.

Vierailija
10/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa.

Yleensähän hijaisuuden aika alkaa klo 22. tai 23. taloyhtiöstä riippuen (ota selvää miten teillä on.) Että kun tätä ennen on kone pyörinyt, niin on täysin ok. 

Hiljaisuus ei tarkoita, etteikö saisi pestä pyykkiä. Saahan sitä suihkussakin käydä vaikka klo 3.15 jos haluaa. 

Vierailija
11/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa.

Hiljaisuus ei tarkoita, etteikö saisi pestä pyykkiä. Saahan sitä suihkussakin käydä vaikka klo 3.15 jos haluaa. 

Juu. Parkuuhan pennutkin, haukkuu koiratkin ja vinkuu rouvatkin kiimoissaan pitkin öitä.

Vierailija
12/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt pyykkiä puolen yön jälkeen. Se on normaalia elämistä.

Vierailija
13/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Sodimme melulla alakerran tupakoivia naapureita vastaan. Kaksi ketjupolttajaa siellä.

Aina kun valittavat melusta, olen vain tyytyväinen. Meluamme vain laillisina aikoina. Kukan muu naapuri ei valita ja olen kysymällä varmistanut, että ei häiritse heitä, sillä tässä talossa on erittäin hyvä äänieristys viereisiin asuntoihin ja vain alaspäin kuuluu melu.

Toivottavasti tupakoitsijat muuttavat pois. Emme voi käyttää parvekettamme hajun vuoksi ja kesäkuumalla on tukalaa, kun ei voi pitää edes ikkunoita auki tai jättää yöksi parvekeen ovea auki.

Vierailija
14/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minähän saisin pestä kaikki pyykkini vaikka yöllä (omakotitalo), mutta kone ei kestä paikallaan:( No, elämä on:)

Vierailija
15/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Sodimme melulla alakerran tupakoivia naapureita vastaan. Kaksi ketjupolttajaa siellä.

Aina kun valittavat melusta, olen vain tyytyväinen. Meluamme vain laillisina aikoina. Kukan muu naapuri ei valita ja olen kysymällä varmistanut, että ei häiritse heitä, sillä tässä talossa on erittäin hyvä äänieristys viereisiin asuntoihin ja vain alaspäin kuuluu melu.

Toivottavasti tupakoitsijat muuttavat pois. Emme voi käyttää parvekettamme hajun vuoksi ja kesäkuumalla on tukalaa, kun ei voi pitää edes ikkunoita auki tai jättää yöksi parvekeen ovea auki.

Tupakointi ja tupakan tuoksu on ihanaa.

Vierailija
16/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos ohjelma loppuu ennen klo 22.00.

Ei mitään väliä, kone saa käydä vaikka koko yön. 

Vierailija
17/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kerrostalossa ei voi pestä pyykkiä yöaikaan.

Vierailija
18/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa.

täh, miksi alapeukkuja, itse ainakin olen asunut sekä sellaisessa taloyhtiössä, missä hiljaisuus alkaa klo 23. että selaisessa, missä se alkaa klo 22. Vai mikäköhän oli nyt se ongema tässä viestissä.

Vierailija
19/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa.

Viŧut hiljaisuudesta, pyykin peseminen on normi elämisen ääni. Muuta sinä maho äm mä suolle asumaan. 

Vierailija
20/23 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kerrostalossa ei voi pestä pyykkiä yöaikaan.

Minä pesen monta kertaa viikossa, yleensä laitan päälle yhdeltä yöllä kun romuan kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän