Harkitsen ryhtyväni toiseksi naiseksi
Tämä ei ole provo ja toivon kommenteissa avointa pohdintaa.
Olen elämäntilanteessa, jossa minulla ei ole aikaa kunnon parisuhteelle. Kaipaan kuitenkin jotain suhteentapaista. Jos alan fwb-suhteeseen, siinäkin miehellä todennäköisesti on muita naisia. Luultavasti jopa vaihtuvia naisia. Varattu mies saisi minusta "pakopaikan" arkeensa ja minä saisin hyvää seksiä ja ehkä vähän seikkailua.
Tiedän sohaisevani muurahaispesään, mutta pyydän että pysyttäisiin asiallisina. En ole tehnyt mitään. Pohdin ja puntaroin.
Kommentit (97)
Onnea Ap! Olet varmasti todella kuuma pakkaus, jos jokainen mies jonka kanssa ryhdyt seksisuhteeseen, rakastuu. Kokeile jotain todella kuumaa miestä, joka saa naisia muutenkin? Jotain nuorta mallipojua vaikka. Tai rokkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.
En vaan halua itse enää satuttaa sinkkumiehiä jotka haluavat sitä kotileikkiä ja lopulta pitää olla jopa tyly, jotta jättävät rauhaan.
Ap
Sun mielestä on kuitenkin ihan ok satuttaa naisia, jotka ovat parisuhteessa näiden varattujen miesten kanssa?
Se on sen miehen ratkaisu.
Kyllä mutta jos naiset olis lojaaleja toisilleen, tällaiset kusipäämiehet ei sais mahdollisuutta toteuttaa kusipäisyyttään. Tottakai syy ja vastuu on petturimiehen mutta olen edelleen sitä mieltä että meidän tyttöjen tulis pitää yhtä.
Eikä antaa kenellekään ikinä? Koska eihän ikinä voi olla varma kuka on vapaa/varattu.
Ap
Eli sinulle se, ettei petä toisia naisia varattujen miesten kanssa, tarkoittaa "ei kellekään koskaan antamista"? Sinkkumiehiä ei siis ole, tai vapaassa suhteessa olevia?
Täällähän sinä olet julistanut nimenomaan ryhtyväsi toiseksi naiseksi, eli korostanut sitä kuinka nimenomaan haet varattua miestä. Tuollainen ajatusmaailma on täysin vinksahtanut. Täälläkin järkyttävää nähdä, miten pettämiskommentit ovat saaneet useita yläpeukkuja ja sitä moittivat alapeukkuja.
Näytä minulle kelvollinen ja seksikäs sinkkumies, joka ns. istuu kaapissa pari-kolme viikkoa ja kun minä sanon hep, niin hän rientää paikalle. Eiköhän näillä ole ottajia jonoksi asti ja toinen huomioni on se, kuinka nämäkin lopulta haluavat muutaman kuukauden jälkeen suunnitella tulevaisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää niitä kirjoittajia, joiden mielestä nainen on syypää siihen, jos mies pettää.
En tiedä pettääkö oma mieheni, ei ole koskaan ollut syytä epäillä enkä käytä energiaani sen miettimiseen. Jos joskus käy ilmi, että pettää, niin ainoa, joka minulle on vastuussa yhteisen sopimuksen rikkomisesta on joka tapauksessa vain ja ainoastaan mieheni.
Eli aloittaja saa puolestani ihan vapaasti etsiä seksiseurakseen varattuja miehiä.
Minustakin nuo kommentit ovat kuin toisesta kulttuurista.
Minä tuskin voisin kenenkään onnellista liittoa rikkoa. Niin minä ajattelen. Voin toki olla väärässä.
Ap
Todella itsekästä ajattelua sinulta. Teen terapiatyötä erolasten parissa ja autan heitä selviytymään vanhempien erosta. Onko sinulla mielestäsi oikeus olla osallisena aiheuttamassa näille lapsille surua ja pahimmassa tapauksessa jopa mielenterveyden järkkymistä? Ja kyllä, jos tieten tahtoen alat suhteeseen varatun ihmisen teet tietoisen ratkaisun satuttaa muita ihmisiä. On sydäntäsärkevää kun pieni 7 v. poika itkien piirtää elämänviivaa, johon tulee iso musta suttu ja kertoo, että tuo on se kohta kun isi ja äiti erosivat, kun isi satutti äitiä kun sillä oli joku uusi nainen. Äiti voi suuttua erotilanteessa niin pahasti, että poika ei enää juuri näe isäänsä. Näillä asioilla voi olla hyvin pitkät ja elämänmuutokset vaikutukset näiden viattomien lasten elämään ja tulevaisuuteen. Isot asiat siis kyseessä. Oksettavaa kun jotkut ihmiset eivät koskaan kasva moraaliltaan aikuisen vastuullisen ihmisen tasolle vaan jäävät moraalisessa kehityksessä ja ajattelussa johonkin teini-ikäisen tasolle.Voit löytää haluamasi suhteen kun kerrot toiselle osapuolelle avoimesti, mitä toivot. Ei ole mikään pakko hankkia varattua ja varsinkaan perheellistä miestä, kun panosuhteen voi löytää myös satuttamatta muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Ap! Olet varmasti todella kuuma pakkaus, jos jokainen mies jonka kanssa ryhdyt seksisuhteeseen, rakastuu. Kokeile jotain todella kuumaa miestä, joka saa naisia muutenkin? Jotain nuorta mallipojua vaikka. Tai rokkaria.
Olen yli 35 eli en minä nyt ketä tahansa saa. Mutta niin vaan on käynyt että vedän puoleeni ripustautuvia miehiä. Kehumatta liikoja, onko se kuitenkaan ihme kun olen ihan nätti, hoikka, en draamaile, juokse baareissa enkä ota viiden minuutin välein selfietä. Tykkään kuunnella, jutella ja olla lähellä. Minua ei ole koskaan jätetty, minä olen aina jättänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todella itsekästä ajattelua sinulta. Teen terapiatyötä erolasten parissa ja autan heitä selviytymään vanhempien erosta. Onko sinulla mielestäsi oikeus olla osallisena aiheuttamassa näille lapsille surua ja pahimmassa tapauksessa jopa mielenterveyden järkkymistä? Ja kyllä, jos tieten tahtoen alat suhteeseen varatun ihmisen teet tietoisen ratkaisun satuttaa muita ihmisiä. On sydäntäsärkevää kun pieni 7 v. poika itkien piirtää elämänviivaa, johon tulee iso musta suttu ja kertoo, että tuo on se kohta kun isi ja äiti erosivat, kun isi satutti äitiä kun sillä oli joku uusi nainen. Äiti voi suuttua erotilanteessa niin pahasti, että poika ei enää juuri näe isäänsä. Näillä asioilla voi olla hyvin pitkät ja elämänmuutokset vaikutukset näiden viattomien lasten elämään ja tulevaisuuteen. Isot asiat siis kyseessä. Oksettavaa kun jotkut ihmiset eivät koskaan kasva moraaliltaan aikuisen vastuullisen ihmisen tasolle vaan jäävät moraalisessa kehityksessä ja ajattelussa johonkin teini-ikäisen tasolle.Voit löytää haluamasi suhteen kun kerrot toiselle osapuolelle avoimesti, mitä toivot. Ei ole mikään pakko hankkia varattua ja varsinkaan perheellistä miestä, kun panosuhteen voi löytää myös satuttamatta muita ihmisiä.
Jälleen *naisen* syy 😩
Ei tuo skenaario ole se tavoite. Kuten sanoin, joku ehkä hieman vanhempi mies. Ei pikkulasten isillä ole aikaa eikä virtaa.
Mutta käyn huomenna varmuuden vuoksi ostamassa burkhan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole pätevä työhösi, jos todella ajattelet noin.
ei ap
Tulet arvostamaan itseäsi tulevaisuudessa enemmän, jos et lähde "toiseksi naiseksi". Hieman lisää itsearvostusta ja omanarvontuntoa sekä myös muidenkin (vieraidenkin) ihmisten kunnioittamista nyt hyvä NAINEN! Ajatuksen tasolla asia ei ehkä nyt ahdista, mutta olen varma, että jos lähdet tuohon niin jossain vaiheessa ahdistaa ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä ap olet juuri eronneesta miehestä, joka ei jaksa nyt mitään vakavia suhteita?
Hakee laastaria ja terapiaa; keveydestä ei tietoakaan
Ap
Orrrait. Sinähän sen tiedät. Jännä, miten tarkat ennakkomääritelmät naisilla on, minkälainen se mies pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.
En vaan halua itse enää satuttaa sinkkumiehiä jotka haluavat sitä kotileikkiä ja lopulta pitää olla jopa tyly, jotta jättävät rauhaan.
Ap
Sun mielestä on kuitenkin ihan ok satuttaa naisia, jotka ovat parisuhteessa näiden varattujen miesten kanssa?
Kyllä mutta jos naiset olis lojaaleja toisilleen, tällaiset kusipäämiehet ei sais mahdollisuutta toteuttaa kusipäisyyttään. Tottakai syy ja vastuu on petturimiehen mutta olen edelleen sitä mieltä että meidän tyttöjen tulis pitää yhtä.
Eikä antaa kenellekään ikinä? Koska eihän ikinä voi olla varma kuka on vapaa/varattu.
Ap
Eli sinulle se, ettei petä toisia naisia varattujen miesten kanssa, tarkoittaa "ei kellekään koskaan antamista"? Sinkkumiehiä ei siis ole, tai vapaassa suhteessa olevia?
Täällähän sinä olet julistanut nimenomaan ryhtyväsi toiseksi naiseksi, eli korostanut sitä kuinka nimenomaan haet varattua miestä. Tuollainen ajatusmaailma on täysin vinksahtanut. Täälläkin järkyttävää nähdä, miten pettämiskommentit ovat saaneet useita yläpeukkuja ja sitä moittivat alapeukkuja.
Näytä minulle kelvollinen ja seksikäs sinkkumies, joka ns. istuu kaapissa pari-kolme viikkoa ja kun minä sanon hep, niin hän rientää paikalle. Eiköhän näillä ole ottajia jonoksi asti ja toinen huomioni on se, kuinka nämäkin lopulta haluavat muutaman kuukauden jälkeen suunnitella tulevaisuutta.
Ap
Heti kun sä näytät sen ukkomiehen joka pettää vaimoansa vain ja ainoastaan sinun kanssa.
Kantapään kautta kirjoitti:
Tulet arvostamaan itseäsi tulevaisuudessa enemmän, jos et lähde "toiseksi naiseksi". Hieman lisää itsearvostusta ja omanarvontuntoa sekä myös muidenkin (vieraidenkin) ihmisten kunnioittamista nyt hyvä NAINEN! Ajatuksen tasolla asia ei ehkä nyt ahdista, mutta olen varma, että jos lähdet tuohon niin jossain vaiheessa ahdistaa ja lujaa!
Kyllä minä tätä mietin monelta kantilta. Mikä on se asia, mikä alkaa ahdistaa?
Ap
Kannattaa Ap miettiä myös sitä, että jos varatun miehen puoliso saisi tietää suhteestanne, niin pahimmassa tapauksessa tämä nainen alkaa vainoamaan ja syyttämään sinua ja mies roikkumaan sinussa enemmän. Saat taas ylimääräistä draamaa. Hommaa joku vapaa, komea nuori poika. Niitä tuskin kiinnostaa alkaa suhteeseen vanhemman naisen kanssa. Tai mistä minä tiedän, ehkä olet niin upea, että kaikki haluavat suhteen kanssasi. Siinä tapauksessa kannattaa luottaa vain omiin käsiin ja apuvälineisiin. En ymmärrä miksi haluaisit iskeä varattuja miehiä. Ihan samalla tavalla nekin menevät rakastumaan.
Varo vaan, ne varatut voivat kaavailla sinusta tulevaa äitipuolta lapsilleen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä ap olet juuri eronneesta miehestä, joka ei jaksa nyt mitään vakavia suhteita?
Hakee laastaria ja terapiaa; keveydestä ei tietoakaan
Ap
Orrrait. Sinähän sen tiedät. Jännä, miten tarkat ennakkomääritelmät naisilla on, minkälainen se mies pitää olla.
Jotenkin tuosta kommenttisi piikikkyydestä voi päätellä, että kovin menee tunteisiin vielä eroasiat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Heti kun sä näytät sen ukkomiehen joka pettää vaimoansa vain ja ainoastaan sinun kanssa.
Eihän näistä koskaan tiedä, se on totta. Lähtöasetelma on silti eri, kun kumpikin haluaa pääasiassa vain seksiä eikä suhde ikinä johda muuhun. Sinkun kanssa saa kokemukseni mukaan olla aina varpaillaan ettei hän ala kuvitella muuta. Niin monta kertaa olen sen kokenut.
Ap
Näinhän on toimittu maailman sivu, rakastajattaria on aina ollut varatuilla miehillä, aivan kuin myös varatut naisetkin ovat osanneet pitää rakastajia- olettehan te sentään lukeneet kirjoja ja katsoneet elokuvia, ei niitä tyhjästä ole keksitty, itsekin been there and done that. Ei tätäkään pyörää ole keksitty uudelleen, sen toimi jo kauan ennen kuin Tinderit ja somet sun muut oli keksitty. Silloin kun molemmat osapuolet tiesivät missä mennään ja mitä halutaan , ei ongelmia. Mutta siihenkin pitää varautua että jos jompikumpi osapuoli ihastuu/rakastuu tms. ongelmia voi seurata. Mutta ei elämässä nyt kukaan muutenkaan selviä ilman ongelmia ja vastoinkäymisiä. Mikään ei vanhana harmita niin paljon kuin elämätön elämä, miten sen kukin sitten haluaakaan elää. Olen itse jo sen verran iällä että rakastajien pitäminen ei kiinnosta ja olen jossakin vaiheessa päätynyt tasapainoiseen ei-yhdessä-asuvaan parisuhteeseen jossa puoliso on hyvä kumppani, mutta en erityisesti kadu vaihtelevaa elämää jossa sekä itse petin että tulin petetyksi. Sellaista se elämä vaan on.t. Nainen 61-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen *naisen* syy 😩
Ei tuo skenaario ole se tavoite. Kuten sanoin, joku ehkä hieman vanhempi mies. Ei pikkulasten isillä ole aikaa eikä virtaa.
Mutta käyn huomenna varmuuden vuoksi ostamassa burkhan.
Ap
Ei tietenkään ole pelkästään naisen syy. Mies on ihan yhtä syyllinen, mutta myös sinulla on moraalinen vastuu muista ihmisistä ja siitä, miten kohtelet muita ihmisiä ja miten sinun tekosi vaikuttavat muihin. Ei sinkkuus tarkoita sitä, että ei ole moraalista vastuuta teoistaan. Olet osa ihmisyhteisöä ja vastaat omista teoistasi toisia ihmisiä kohtaan. Voi tietenkin olla, että kaikkien ihmisten empatiakyky ja toisen ihmisen asemaan asettumisen kyky ei riitä tätä asiaa ymmärtämään. Ei käsitetä, että myöskään tuntemattomia ihmisiä ei ole kenelläkään oikeutta satuttaa. Voi olla, että varatulla ihmisellä on "heikko hetki", jolloin hän sortuisi suhteeseen kanssasi. Ei kannata ajatella niin että se varattu pettää sitten joka tapauksessa. Höpöhöpö. Voi olla, että "heikko hetki" menee ohi ja mitään pettämistä ei koskaan tapahdu. Teoillasi on vaikutusta muiden ihmisten elämään halusit tai et. Et elä missään "moraalityhjiössä", vaikka et ole itse parisuhteessa. Moraali ei riipu parisuhdestatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa Ap miettiä myös sitä, että jos varatun miehen puoliso saisi tietää suhteestanne, niin pahimmassa tapauksessa tämä nainen alkaa vainoamaan ja syyttämään sinua ja mies roikkumaan sinussa enemmän. Saat taas ylimääräistä draamaa. Hommaa joku vapaa, komea nuori poika. Niitä tuskin kiinnostaa alkaa suhteeseen vanhemman naisen kanssa. Tai mistä minä tiedän, ehkä olet niin upea, että kaikki haluavat suhteen kanssasi. Siinä tapauksessa kannattaa luottaa vain omiin käsiin ja apuvälineisiin. En ymmärrä miksi haluaisit iskeä varattuja miehiä. Ihan samalla tavalla nekin menevät rakastumaan.
Viimeisin oli minua nuorempi. Hän puhui jo kahden viikon jälkeen että "mä voisin asua sun kanssa täällä, ostetaanko koira". En ole mikään upea vaan sellainen... moneen makuun sopiva.
Häiriköistä minulla on kokemusta muuten ja poliisi kyllä hoitaa ne.
Ap
Vaikea ymmärtää niitä kirjoittajia, joiden mielestä nainen on syypää siihen, jos mies pettää.
En tiedä pettääkö oma mieheni, ei ole koskaan ollut syytä epäillä enkä käytä energiaani sen miettimiseen. Jos joskus käy ilmi, että pettää, niin ainoa, joka minulle on vastuussa yhteisen sopimuksen rikkomisesta on joka tapauksessa vain ja ainoastaan mieheni.
Eli aloittaja saa puolestani ihan vapaasti etsiä seksiseurakseen varattuja miehiä.