Harkitsen ryhtyväni toiseksi naiseksi
Tämä ei ole provo ja toivon kommenteissa avointa pohdintaa.
Olen elämäntilanteessa, jossa minulla ei ole aikaa kunnon parisuhteelle. Kaipaan kuitenkin jotain suhteentapaista. Jos alan fwb-suhteeseen, siinäkin miehellä todennäköisesti on muita naisia. Luultavasti jopa vaihtuvia naisia. Varattu mies saisi minusta "pakopaikan" arkeensa ja minä saisin hyvää seksiä ja ehkä vähän seikkailua.
Tiedän sohaisevani muurahaispesään, mutta pyydän että pysyttäisiin asiallisina. En ole tehnyt mitään. Pohdin ja puntaroin.
Kommentit (97)
Miksi tekisit näin jollekin toiselle naiselle?
Minusta meidän tyttöjen tulisi pitää aina yhtä ja puolustaa toisiamme.
Joo, kyllä minusta sinun kannattaa ryhtyä toimintaan, jossa toisessa punnuksessa on sinun onnesi ja nautintosi ja toisessa punnuksessa vaimon elämän romahtaminen (kenties), kahden vuoden suru ja toipumisaika (kenties), avioero (kenties) ja vielä päälle lasten elämän sekoittaminen ja niiden monet itkut (kenties). Oothan sä kato tosi tärkee, ainakin itselles!
Ei ole provo. Aivan hyvin voisin "ottaa" vapaan miehen, mutta kuka mies muka odottelisi minua kiltisti pari-kolme viikkoa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä minusta sinun kannattaa ryhtyä toimintaan, jossa toisessa punnuksessa on sinun onnesi ja nautintosi ja toisessa punnuksessa vaimon elämän romahtaminen (kenties), kahden vuoden suru ja toipumisaika (kenties), avioero (kenties) ja vielä päälle lasten elämän sekoittaminen ja niiden monet itkut (kenties). Oothan sä kato tosi tärkee, ainakin itselles!
Jos mies hakee seuraa, niin se hakee. Ja ihan itse tuhoaa liittonsa. Ei suinkaan avioliitosta ole vastuussa kuin sen osapuolet.
On sekin vaihtoehtona että jostain Tinderistä hommaa aina uuden miehen, mutta varattuja on sielläkin.
Ap
Varmaan ymmärrät ap, ettei sen varatun miehen ole kovin helppoa päästä sinun aikataulusi mukaan käymään, etenkin, jos on perhettä. Voi siis tapaamisten väli venyä kuukausiin. Sun kannattaa mieluummin katsella kaltaistasi vapaata kiireistä miestä, joka ei jaksa säätää useiden panojen kanssa.
Ihan vapaasti. Yleensä nuo jutut kyllä alkavat niin, että ensin tavataan se kiinnostava ihminen, harrastetaan seksiä, huomataan että se sujuu ja halutaan sitä lisää, ja sitten vasta mietitään toiseksi naiseksi ryhtymistä, mutta saahan sitä myös päättää jo etukäteen etsivänsä nimenomaan varattua miestä.
Jos palstalla ei taas olisi "oletko varma ettei miehesi petä sinua" -spämmiä, niin joku voisi ottaa pohdintasi jopa todesta. Mutta nyt jokainen kyllä arvaa, että yrität vain lietsoa naisissa pelkoa. En tiedä mistä olet traumatisoitunut, mutta ammattiavusta voisi olla hyötyä.
Höh, vaikka olisikin provo, niin silti tuli paha mieli :( Tällaisia naisia on oikeasti, jotka ovat valmiita satuttamaan muita. Tyhmä maailma, menen takaisin nukkumaan.
Onko tämä varattu mies jo olemassa? Mä olen ollut siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ymmärrät ap, ettei sen varatun miehen ole kovin helppoa päästä sinun aikataulusi mukaan käymään, etenkin, jos on perhettä. Voi siis tapaamisten väli venyä kuukausiin. Sun kannattaa mieluummin katsella kaltaistasi vapaata kiireistä miestä, joka ei jaksa säätää useiden panojen kanssa.
Kiitos asiallisesta kommentista. Hyvä pointti sinulla.
Joku ehkä itseäni (36) vanhempi mies olisi ihanteellinen. Ei pikkulasten isä.
Mutta uraihminen on toinen hyvä vaihtoehto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. Aivan hyvin voisin "ottaa" vapaan miehen, mutta kuka mies muka odottelisi minua kiltisti pari-kolme viikkoa?
Ap
Toisaalta, kuka vieraissa käyntiä harrastava varattu mies odottelisi sinua kiltisti pari-kolme viikkoa? Ihan yhtä lailla varatulla voi olla useampia naisia kierroksessa, kun ei kerran pidä uskollisuutta tärkeänä.
Mulla on takana yksi avioliitto ja yksi pitkä avoliitto. En halua enää ihmissuhteita (too much effort) mutta seksi kelpaa. Oma valinta on ollut juurikin seksisuhde varatun miehen kanssa. Miksi? Sinkkumiehet alkavat vaatia liikaa, vaikka olisikin sovittu kyseen olevan pelkästä seksistä, näin on käynyt joka kerta. Ukkomies ei ainakaan vaadi liikoja, sopiva valinta mulle. Go for it.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään tiettyä .
Haluatko kertoa kokemuksestasi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies hakee seuraa, niin se hakee. Ja ihan itse tuhoaa liittonsa. Ei suinkaan avioliitosta ole vastuussa kuin sen osapuolet.
On sekin vaihtoehtona että jostain Tinderistä hommaa aina uuden miehen, mutta varattuja on sielläkin.
Ap
vaikka mies hakisi seuraa niin ilman sinun tuppautumistasi kuvioihin hänen avioliitollaan saattaisi olla vielä mahdollisuus selvitä sillä lisäajalla jonka sinä haluat riistää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisaalta, kuka vieraissa käyntiä harrastava varattu mies odottelisi sinua kiltisti pari-kolme viikkoa? Ihan yhtä lailla varatulla voi olla useampia naisia kierroksessa, kun ei kerran pidä uskollisuutta tärkeänä.
Ainahan se mahdollisuus on, se on totta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
vaikka mies hakisi seuraa niin ilman sinun tuppautumistasi kuvioihin hänen avioliitollaan saattaisi olla vielä mahdollisuus selvitä sillä lisäajalla jonka sinä haluat riistää
Aika jos minä vastaan vaikka miehen netti-ilmoitukseen, niin se on tuppautumista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään tiettyä .
Haluatko kertoa kokemuksestasi?Ap
Kysy, mitä haluat tietää.
9
Kas kun mammoilla meni turnipsi nenään asiallisesta pohdiskelusta.
Mitäs sitten kun itse alat olemaan mustis ja haluamaan enemmän suhteelta?
Mut jos olet jotenkin hyvä saalis, niin joku pelimies varmaan lähtee tuohon. Sellainen, joka teeskentelee haluavansa suhdetta, mutta haluaa vain seksiä. Voitte vetää toisillenne teatteria. Tosin sit olla, että mies haluaa mennä kans omilla ehdoillaan, tyyliin soittelee sulle, kun on kaupungissa.
Mut joo. Kaipa näihin lähdetään sillei, että ajatellaan, että pelaa itse suht avoimin kortein ja itsellä säilyy se kontrollin tunne. Sitten tosielämässä toinen ei sit pelaakaan avoimin kortein eikä se oma kontrollintunnekaan pysy vaikka mukamas on lähtenyt sellaiseen, josta tietää, mitä siinä saa.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun mammoilla meni turnipsi nenään asiallisesta pohdiskelusta.
Siis toivoit menevän ja petyit, kun keskustelu hiipui.
Ei minulla ainakaan ole yhtään mitään sitä vastaan, että ventovieras random-virtuaalihenkilö suunnittelee alkavansa toiseksi naiseksi.
Takuuvarma provo, hienoa. Tästä lähtee aina satojen viestien ketju naistenvälistä pillitystä.
Jos miehen vaimolla on miehensä nimi, ryhdy ihmeessä. Miehen nimenottavia petetään aina ja nämä naiset ovat niin alistuvia että katsovat miehen moniavioisuutta muutenkin.
Ja mikäänhän ei ole ikinä miehen vika.