Harkitsen ryhtyväni toiseksi naiseksi
Tämä ei ole provo ja toivon kommenteissa avointa pohdintaa.
Olen elämäntilanteessa, jossa minulla ei ole aikaa kunnon parisuhteelle. Kaipaan kuitenkin jotain suhteentapaista. Jos alan fwb-suhteeseen, siinäkin miehellä todennäköisesti on muita naisia. Luultavasti jopa vaihtuvia naisia. Varattu mies saisi minusta "pakopaikan" arkeensa ja minä saisin hyvää seksiä ja ehkä vähän seikkailua.
Tiedän sohaisevani muurahaispesään, mutta pyydän että pysyttäisiin asiallisina. En ole tehnyt mitään. Pohdin ja puntaroin.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.
En vaan halua itse enää satuttaa sinkkumiehiä jotka haluavat sitä kotileikkiä ja lopulta pitää olla jopa tyly, jotta jättävät rauhaan.
Ap
Sun mielestä on kuitenkin ihan ok satuttaa naisia, jotka ovat parisuhteessa näiden varattujen miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat vain itseäsi. Moni kakkonen luulee että pystyy seksisuhteeseen ilman tunteita. Totuus on jotain muuta.
En vaan halua itse enää satuttaa sinkkumiehiä jotka haluavat sitä kotileikkiä ja lopulta pitää olla jopa tyly, jotta jättävät rauhaan.
Ap
Sun mielestä on kuitenkin ihan ok satuttaa naisia, jotka ovat parisuhteessa näiden varattujen miesten kanssa?
Se on sen miehen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä en osaa nyt vielä sanoa olisiko se tositilanteessa ok. Tällä hetkellä en ajattele olevani vastuussa kenenkään toisen avioliitosta. Mieshän siinä on se suurin syyllinen, jos joku on. Voisin jopa ajatella niin että jos mies jää siitä kiinni, niin eikö se vaimo olisi lopulta tyytyväinen että miehen luonne tuli esille. Mutta pääasiassa ajattelen nyt vain itseäni.
Ap
Varatut miehet on just parhaita kun haluaa vaan ihan pelkkää seksiä mutta kuitenkin suht vakkarilta pohjalta. T. varattu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kiinnostava ajatus ja näin tavallaan varattuna miehenä kannatan. Eli voisin hyvin olla tuo mies ja tyytyä tällaiseen järjestelyyn. Eli kannatan ehdottomasti jos kuvio on molemmille alusta asti selvä, ja molemmat sitoutuvat järjestelyyn. Tähän mielestäni kuuluu se ettei ole oikeutta olla vihainen ja mustasukkainen jos ja kun järjstely päättyy.
Nimenomaan tämä olisi väliaikainen ratkaisu. Tuskin montaa vuotta tuollaista jaksaisi varsinkaan se varattu osapuoli.
Ap
Ei muuta kun sitten otat yhteyttä vaikka muhun niin laitetaan homma käyntiin
Vierailija kirjoitti:
Varatut miehet on just parhaita kun haluaa vaan ihan pelkkää seksiä mutta kuitenkin suht vakkarilta pohjalta. T. varattu nainen
Varsinkin jossain kuihtuneessa suhteessa oleva mies olisi ihana. Minä hellisin ja pitäisin hyvänä. Mies olisi kiitollinen. Ja minä saisin kunnon seksiä sekä sen jälkeen vapauden jatkaa omaa elämääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä mutta jos naiset olis lojaaleja toisilleen, tällaiset kusipäämiehet ei sais mahdollisuutta toteuttaa kusipäisyyttään. Tottakai syy ja vastuu on petturimiehen mutta olen edelleen sitä mieltä että meidän tyttöjen tulis pitää yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kiinnostava ajatus ja näin tavallaan varattuna miehenä kannatan. Eli voisin hyvin olla tuo mies ja tyytyä tällaiseen järjestelyyn. Eli kannatan ehdottomasti jos kuvio on molemmille alusta asti selvä, ja molemmat sitoutuvat järjestelyyn. Tähän mielestäni kuuluu se ettei ole oikeutta olla vihainen ja mustasukkainen jos ja kun järjstely päättyy.
Nimenomaan tämä olisi väliaikainen ratkaisu. Tuskin montaa vuotta tuollaista jaksaisi varsinkaan se varattu osapuoli.
Ap
Ehkä toiselta palstalta 😉
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä mutta jos naiset olis lojaaleja toisilleen, tällaiset kusipäämiehet ei sais mahdollisuutta toteuttaa kusipäisyyttään. Tottakai syy ja vastuu on petturimiehen mutta olen edelleen sitä mieltä että meidän tyttöjen tulis pitää yhtä.
Eikä antaa kenellekään ikinä? Koska eihän ikinä voi olla varma kuka on vapaa/varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisit näin jollekin toiselle naiselle?
Minusta meidän tyttöjen tulisi pitää aina yhtä ja puolustaa toisiamme.
Pidetään vaan yhtä. Yhteistä miestäkin. Kyllä siitä riittää kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
niinpä, mitä palstaa sä käytät tai suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
niinpä, mitä palstaa sä käytät tai suosittelet?
Ei ole kokemusta vielä mistään muusta kuin Tinderistä ja tähän se ei välttämättä ole se paras. Yksittäisiin kohtaamisiin enemmänkin.
Ap
Varatut tuppaa olemaan yhtä ripustautuvia kuin sinkutkin. Saat ne jotenkin havahtumaan siihen oman elämän kurjuuteen, ja sun kans vietetyt hetket onkin yhtäkkiä aivan hullaannuttavia. Sitten puhutaan sukulaissieluudesta ja muusta, vaikka kyseessä on vaan halutuksi tulemisen kokeminen uudella tavalla, tai liian pitkästä aikaa, ja sen pään sekoittava vaikutus. Melkein kaikilla, jotka on ekaa kertaa asialla, se saa arvioimaan elämää uudella tavalla. Jos sä oot liian ihana, ne muutosajatukset liittyy haaveisiin susta.
Jotkut taas löytää uudelleen intohimon kotona pienen sivuloikan vuoksi, ymmärtävät mitä menettäisivät ja haluavat pelastaa oman suhteensa. Musta se on sen arvoista siinä tapauksessa.
Ehkä sellainen vahvassa ja vakaassa suhteessa oleva mies, jolla on vaan ylikorostunut libido, olis (mulle) paras.
Aika montaa kuviota olen siis sivusta seurannut ja oman osanikin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Varatut tuppaa olemaan yhtä ripustautuvia kuin sinkutkin. Saat ne jotenkin havahtumaan siihen oman elämän kurjuuteen, ja sun kans vietetyt hetket onkin yhtäkkiä aivan hullaannuttavia. Sitten puhutaan sukulaissieluudesta ja muusta, vaikka kyseessä on vaan halutuksi tulemisen kokeminen uudella tavalla, tai liian pitkästä aikaa, ja sen pään sekoittava vaikutus. Melkein kaikilla, jotka on ekaa kertaa asialla, se saa arvioimaan elämää uudella tavalla. Jos sä oot liian ihana, ne muutosajatukset liittyy haaveisiin susta.
Jotkut taas löytää uudelleen intohimon kotona pienen sivuloikan vuoksi, ymmärtävät mitä menettäisivät ja haluavat pelastaa oman suhteensa. Musta se on sen arvoista siinä tapauksessa.
Ehkä sellainen vahvassa ja vakaassa suhteessa oleva mies, jolla on vaan ylikorostunut libido, olis (mulle) paras.
Aika montaa kuviota olen siis sivusta seurannut ja oman osanikin saanut.
Taas hieno kommentti, kaikessa raadollisuudessaan!
Olen yllättynyt kuinka hyviä näkökantoja ihmiset ovat tuoneet esille. Arvostan sitä. Pelkäsin että tämä menee pelkäksi räksytyksesksi. Tämä on aihe jota ei kahvipöydässä monessakaan keskustella ja tällainen palsta on omiaan kuulemaan niitä rehellisiä mielipiteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikä antaa kenellekään ikinä? Koska eihän ikinä voi olla varma kuka on vapaa/varattu.
Ap
Eli sinulle se, ettei petä toisia naisia varattujen miesten kanssa, tarkoittaa "ei kellekään koskaan antamista"? Sinkkumiehiä ei siis ole, tai vapaassa suhteessa olevia?
Täällähän sinä olet julistanut nimenomaan ryhtyväsi toiseksi naiseksi, eli korostanut sitä kuinka nimenomaan haet varattua miestä. Tuollainen ajatusmaailma on täysin vinksahtanut. Täälläkin järkyttävää nähdä, miten pettämiskommentit ovat saaneet useita yläpeukkuja ja sitä moittivat alapeukkuja.
Mies joka ottaa toisen naisen, ottaa myös kolmannen. Älä ole naivi.Enemmän ite häviät kuviossa kuin mies. Tuut huomaamaan, kun et osaa enää kunnioittaa itteäsi.
Mitäs mieltä ap olet juuri eronneesta miehestä, joka ei jaksa nyt mitään vakavia suhteita?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä ap olet juuri eronneesta miehestä, joka ei jaksa nyt mitään vakavia suhteita?
Hakee laastaria ja terapiaa; keveydestä ei tietoakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ottaa toisen naisen, ottaa myös kolmannen. Älä ole naivi.Enemmän ite häviät kuviossa kuin mies. Tuut huomaamaan, kun et osaa enää kunnioittaa itteäsi.
Kaikille tämä ei varmasti toimi. Minä olen kuitenkin aikuinen nainen, ja kokenutkin (en tosin tätä). Naiivi en ole missään nimessä.
Ap
Mietin tätäkin
Ap